Dat klinkt niet echt gezond. Heb je er met mensen in je omgeving eens over gepraat? Wat je doet is (onbewust?) naar aandacht vragen voor je problemen..quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef Høken het volgende:
Als ik naar mezelf kijk zie ik een wrak. Een dik persoon met slechte gewoontes en alleen slechte eigenschappen. Snijden, brandwonden toe brengen, ik doe 't allemaal, en 't kan me geen flikker schelen. Ik help mezelf gewoon de afgrond in. Wat is er toch mis met me.
Nee, alleen op internet. Ik wil niet dat mensen in m'n omgeving weten dat het zo slecht met me gaat. Ik wil niet dat ze zich zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt gezond. Heb je er met mensen in je omgeving eens over gepraat? Wat je doet is (onbewust?) naar aandacht vragen voor je problemen..
Deze situatie is namelijk wel om zorgen te maken.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef Høken het volgende:
[..]
Nee, alleen op internet. Ik wil niet dat mensen in m'n omgeving weten dat het zo slecht met me gaat. Ik wil niet dat ze zich zorgen gaan maken.
Je kan me pmen als je hier een oplossing voor wilt vinden. Blijf hier niet mee rondlopen, niemand verdient dat.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef Høken het volgende:
Als ik naar mezelf kijk zie ik een wrak. Een dik persoon met slechte gewoontes en alleen slechte eigenschappen. Snijden, brandwonden toe brengen, ik doe 't allemaal, en 't kan me geen flikker schelen. Ik help mezelf gewoon de afgrond in. Wat is er toch mis met me.
Oei. Verdraaid ofzo? Of iets afgescheurd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
Zwaar kut... Vanavond een knie zodanig beschadigd bij het sporten dat ik een paar weken ziektewet vrees. Ik heb me de hele avond sterk gehouden (hoe dom), zit nu alleen, te janken van de pijn. Ik piep nooit, mij mankeert ook nooit iets. Laatste keer ziektewet is jaren terug voor mij.
Verdomme, wat doet het zeer![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oei. Verdraaid ofzo? Of iets afgescheurd?
Sterkte!!
Daar maakte me geen zorgen om maar de flat staat niet zo ver hier en was een beetje bang voor grote schietpartijen die me hier wakker zouden houden ze staan namelijk hier niet zo heel ver vandaan maar dat viel tot nu gelukkig mee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:09 schreef Under_Score het volgende:
een granaat is een slechte keuze voor close combat.
en als het flat een stuk verderop staat zal de schade aan jouw flat wel meevallen lijkt me.
Net even terug gelezen.. Sterkte, ik wist hoe verliefd je op hem was..quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef Høken het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |