wat is erquote:
Wow heftig. Zelfmoord zeker. Heb ik ook meegemaakt recent. Hoe is het gebeurd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
In shock door iemand zn dood en het enorme schuldgevoel dat ik hiermee krijg toegeschoven.
wow dat is wel heel hardquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
In shock door iemand zn dood en het enorme schuldgevoel dat ik hiermee krijg toegeschoven.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wow heftig. Zelfmoord zeker. Heb ik ook meegemaakt recent. Hoe is het gebeurd?
Sterkte iig
Thnxquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
wow dat is wel heel hardLijkt me echt vreselijk om zo'n gevoel te hebben..Sterkte ermee!
Sterkte.quote:
Cool. Ik dacht je behoorlijk down was de laatste tijd, netjes dat je dan iets creatiefs uit je handen krijgtquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:15 schreef Mishu het volgende:
Waaah ik ga morgen het manuscript van mijn kinderboek op de post doen![]()
Vooral moe, maar vandaag gunde ik mezelf tijd om het verhaal in mijn hoofd eindelijk uit te werken. Omdat ik toch te moe was om te leren.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Cool. Ik dacht je behoorlijk down was de laatste tijd, netjes dat je dan iets creatiefs uit je handen krijgt![]()
OT: beetje aangeschoten, na een wazige dag een leuke avond gehad met collega's en een oude bekende gesproken.
Dan nog. Als ik erg moe of wat minder in mijn vel zit gebeurt er helemaal niets op creatief vlak, dus hulde. Hoe lang ben je er mee bezig geweest?quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Vooral moe, maar vandaag gunde ik mezelf tijd om het verhaal in mijn hoofd eindelijk uit te werken. Omdat ik toch te moe was om te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |