's avonds ga je vaak piekeren, relax. Soms denk je weer even aan zo iemand en dan ga je gewoon weer verder.quote:Op zondag 25 september 2011 01:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sorry voor mijn frequente aanwezigheid hier...
Maar ik voel me klote. Pieker al de hele avond over m'n ex en sinds ik een half uur in bed lig val ik maar niet in slaap... Er moet echt iets gebeuren, want na 10 maanden nog zo in de clinch met mezelf liggen om die ex is niet goed
Dat wil ze niet. Voor mijn gevoel is alles zo oneerlijk gegaan en zij heeft vervolgens weer een perfect leventje met d'r nieuwe vriend..quote:Op zondag 25 september 2011 02:01 schreef undissputed het volgende:
Wat zit je dwars dan? Geen manier om het uit te praten ofzo?
Gewoon iets gaan doen. Of opstaan.quote:Op zondag 25 september 2011 02:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat wil ze niet. Voor mijn gevoel is alles zo oneerlijk gegaan en zij heeft vervolgens weer een perfect leventje met d'r nieuwe vriend..
@ Mishu (kan niet 2 quotes doen want mobiel) thanks, ik hoop dat het morgen beter gaat.
Lig intussen ruim een uur wakker, totaal niet moe.. what to do what to do
Heftig! Hopelijk gaat het gauw beter en ben je voor de rest van je leven van die pillen afquote:Op zondag 25 september 2011 02:30 schreef SpaceOddity het volgende:
Sinds een paar dagen gestopt met medicijnen (antidepressiva - effexor, 75 mg), na afbouwen..
En het valt niet mee.. Psychisch en emotioneel afgevlakt, duf, spierpijn, niet meer in slaap kunnen komen, somber..
Afgelopen maandag nacht (de eerste nacht na de eerste keer geen medicijnen) was het heftigst. Gewoon NIET geslapen. In een soort twilight zone rond gedwaald.
Nu gaat het al wel ietsie pietsie beter...
Mijn buren zijn nu al aan het stofzuigen, stelletje gekken.quote:
wat?! Arhg damn, als ik dat had geweten had ik kaarten gekochtquote:Op zondag 25 september 2011 10:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Redelijk, wel een beetje last vanmijn ademhaling bij het wakker worden. (Ademhalen, klein steekje in me rug...?)
Vanmiddag richting Tilburg, naar Within Temptation!
Niet best dat soort volk. en dat op zondagochtend.quote:Op zondag 25 september 2011 08:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn buren zijn nu al aan het stofzuigen, stelletje gekken.
Verder vlieg ik hier tegen de muren omhoog.
Gisteren voor de 2e dag op rij, kaarten aangeboden gekregen voor WT... maar ik twijfel nog...quote:Op zondag 25 september 2011 10:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Redelijk, wel een beetje last vanmijn ademhaling bij het wakker worden. (Ademhalen, klein steekje in me rug...?)
Vanmiddag richting Tilburg, naar Within Temptation!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |