quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:33 schreef fratsman het volgende:
Er ligt een steen op m'n maag, de kwaadheid die de laatste week weer naar boven komt is zo vreemd, heb me zelden zo raar gevoeld.
Komende dinsdag gaan ze de verkrachting van een goede vriendin behandelen bij Opsporing Verzocht. Er zijn hele duidelijke beelden van de dader en we hopen dat hij nu eindelijk na 4 maanden gepakt word.
We zaten gisteren sinds lange tijd weer eens met de hele vriendengroep bij elkaar, en ook nu weer kwamen de emoties naar boven, de stress voor komende dinsdag, en hoe iedereen anders reageert, maar er toch voor haar, haar vriend, en haar kind wil zijn.![]()
Maar die kwaadheid.. Ik denk dat als ik die klootzak dadelijk op beeld zie, en er is ook maar iets van herkenning (Venlo is een groot dorp, en hij sprak Venloos dialect.) ik in staat ben zijn adres te achterhalen en er met een paar man heen te gaan. Dat zal ik niet doen, ik zal dan gewoon de politie bellen en hun hun werk laten doen. De woede, die intense haat naar een onbekend iemand, ik vind het gewoon eng bij mezelf.
Moest dit ff kwijt...
Ze hebben hem. Vanochtend om 9 uur kregen we het nieuws. Vreugde, blijheid, opluchting, maar toch ook ff de tranen weg moeten knijpen...twitter:Politieln twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 11:15:55Politie houdt verdachte aan voor verkrachting die plaatsvond op 12 juni ter hoogte van de fietsersbrug in Venlo. http://t.co/DB8QZLjN reageer retweet
Oo gelukkig! Nu hopen dat ze genoeg bewijs hebben om hem vast te zetten! Sterkte met de rest van het proces voor je vriendinquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:48 schreef fratsman het volgende:
[..]Ze hebben hem. Vanochtend om 9 uur kregen we het nieuws. Vreugde, blijheid, opluchting, maar toch ook ff de tranen weg moeten knijpen...twitter:Politieln twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 11:15:55Politie houdt verdachte aan voor verkrachting die plaatsvond op 12 juni ter hoogte van de fietsersbrug in Venlo. http://t.co/DB8QZLjN reageer retweet
Zo, ben de dag goed doorgekomen. Nu is het weer de 19e en is er iets aan de handquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een hopelijk 1-daagse dip.
18 oktober is altijd een speciale datum voor m'n ex en mij geweest en dat zal het altijd blijven.
Dat dus. Ik heb nog een lange weg te gaan..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:05 schreef Stefanovich het volgende:
Pfff klote! Ik wil leven! Ben dit helemaal zat gvd...(passiviteit, onzekerheid, angst, afhankelijk zijn...) ik wil eens mn eigen pad gaan zo word ik nooit gelukkig
Vaak zie je huizenhoog tegen dat soort dagen op maar vallen ze achteraf mee. Das mijn ervaring tenminste. Mooi dat het goed is gegaan!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zo, ben de dag goed doorgekomen. Nu is het weer de 19e en is er iets aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |