uh nee, dat heet het penetreren van kleine insecten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:04 schreef jannekecompeer het volgende:
[..]
Uh nee, dat heet feestverlichting.
Om half 5? Of zit je ergens aan de andere kant van de wereld?quote:Op maandag 17 oktober 2011 04:32 schreef Lithia het volgende:
Dit wordt de engste treinreis van mijn leven. Ziek voelen helpt daar niet bij. In mijn eentje gaan ook niet.
Sterkte en beterschap, minthy!quote:
eten, douchen, inpakken, naar het treinstation toe rijden, etc, etc. Zo raar is dat niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Om half 5? Of zit je ergens aan de andere kant van de wereld?
Ik ben niet zo blij. Heb 3 uur geslapen
Als je dat in een beetje fatsoenlijk tempo hebt gedaan lijkt het me dat je alles behalve fris bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:48 schreef jannekecompeer het volgende:
Al weer 20km gefietst dus zo fris als een ...
Meende dat dat bij elke vestiging nog erl kan, maar ik zou het misschien toch even van te voren navragen. Welk concert ga je heen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:35 schreef FreezePop het volgende:
Je kunt ticketmaster kaartjes toch bij free record shop kopen?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Meende dat dat bij elke vestiging nog erl kan, maar ik zou het misschien toch even van te voren navragen. Welk concert ga je heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |