ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:20 schreef FreezePop het volgende:
Wie kan en een glazen bol kijken en vertellen wanneer ik liefde vind?
sterkte. kun je iemand bellen die ook in het ziekenhuis is (vader ofzo?) misschien dat dat wat gerust stelt. edit:: of zit je zelf in het ziekenhuis te wachten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
Kut. Vanavond is m'n moeder onderuit gezakt voor het toilet, gaf gitzwart braaksel over. Zit nu al uren op spoedeisende hulp. Wachten, wachten, wachten... Ze doen nu een maagonderzoek.
Ik ben heel erg bang voor slecht nieuws
Sterktequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
Kut. Vanavond is m'n moeder onderuit gezakt voor het toilet, gaf gitzwart braaksel over. Zit nu al uren op spoedeisende hulp. Wachten, wachten, wachten... Ze doen nu een maagonderzoek.
Ik ben heel erg bang voor slecht nieuws
Ik zit nu te wachten op seh tot ze terug komt van een onderzoek, broer en schoonzus zijn er ook (zijn nu ff naar het huis van mn ma, kleding enz halen)quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sterkte. kun je iemand bellen die ook in het ziekenhuis is (vader ofzo?) misschien dat dat wat gerust stelt. edit:: of zit je zelf in het ziekenhuis te wachten.
dat ze kleding halen klinkt iig als een positief teken. hopelijk valt het allemaal erg mee. * dikke knuf *quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit nu te wachten op seh tot ze terug komt van een onderzoek, broer en schoonzus zijn er ook (zijn nu ff naar het huis van mn ma, kleding enz halen)
Mn pa is helaas al een paar jaar overleden.
Kan ik me heel goed voorstellen. Heb je evt nog broers/zussen om ff mee te praten/uithuilen? Of broers/zussen van je moeder ofzo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:03 schreef minthy het volgende:
Dank voor jullie lieve reacties![]()
Net thuis, m'n moeder moest blijven. Er is nog niks uit de onderzoeken gekomen, alleen dat ze veel oud bloed in haar maag/slokdarm heeft zitten. En dat ze zich erg belabberd voelt.
Man, wat mis ik een schouder op het moment... Toch echt het nadeel van alleen zijn, niemand die je opvangt.
Ik heb een broer, maar die woont samen. ik heb net een lange mail naar mijn werk gestuurd, dat luchtte wel op! Gelijk maar gemeld dat ik morgen niet kom werken. Ook leuk; ik zou morgen net weer beginnen met het oppakken van het werk, ik zit in de ziektewet met een kapotte knie wat ook nog niet echt beter wil worden. Lekker alles tegelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Heb je evt nog broers/zussen om ff mee te praten/uithuilen? Of broers/zussen van je moeder ofzo?
Sterkte, ik hoop dat je kan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |