Dat mag niet eens op die tijd dus ik zou even met de gemeente bellen. Mag pas vanaf 10 uur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:38 schreef jannekecompeer het volgende:
Moe, er stond een file aan betonwagens voor de deur en ohja als een betonwagen leeg is toeteren ze even.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat mag niet eens op die tijd dus ik zou even met de gemeente bellen. Mag pas vanaf 10 uur.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat mag niet eens op die tijd dus ik zou even met de gemeente bellen. Mag pas vanaf 10 uur.
Wat dacht je van vanaf 7 uur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
zal erover nadenken.quote:
Hoop het ook voor je. mijn lichaam iig niet. Ben door mijn rug gegaan, snikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:05 schreef zwartedoos het volgende:
Leuk weekend voor de boeg, hopelijk werkt mijn lijf een beetje mee
Super van je dat je hebt doorgezet!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:06 schreef HÞken het volgende:
Opgelucht dat ik toch naar de dokter ben geweest. Wel goed dat een vriend mee was, anders was ik gewoon weggelopen. Over drie weken terugkomen en ondertussen wordt er een brief naar het GGZ gestuurd.
doe eens normaal man!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Pissed...![]()
Moeders denkt dat ik me aanstel. Had een trui aangedaan, aangezien ik het koud heb en licht grieperig ben. Wil ik niet hebben met die belangrijke vakantie op komst van me vrijwilligerswerk. Dat ik overdrijf, me aanstel en gewoon normaal moet doen. Als ik het koud heb en grieperig ben, dan ga ik hier toch niet zitten bibbberen en vervolgens niets warmers aantrekken?![]()
Dom mens.....
Correctie...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:21 schreef Trashcanman het volgende:
Goed, ook eindelijk weer wat fitter.
Dankje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Super van je dat je hebt doorgezet!!![]()
Ot: prima
tijd voor nieuwe vrienden danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:11 schreef nicknicknickname het volgende:
Kut. Zwaar kut. Genoeg kennissen maar niamand die wilt afspreken met mijblijkbaar heb ik geen vrienden die voor mij klaar staan als ik het nodig heb
al 4 maanden hoop ik op een leuk weekend maar niemand die mij dat wilt geven
ach misschien is dit ook wel topicwaardig in R&P en niet hier
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef Under_Score het volgende:
zin om iemand te zien, maar zie ook tegen het weerzien op![]()
![]()
ja dat zeker, maar daarom zie ik er nog wel tegenopquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog steeds behoorlijk gespannen ...leuk.
En weer een verslaafde erbij :pquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef kwiwi het volgende:
Vrolijk, dat Wordfreud spel blijft leuk
En nog een nieuwe verslaafde. Dit is leuker dan Angry Birds!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef kwiwi het volgende:
Vrolijk, dat Wordfreud spel blijft leuk
Ja dat klinkt makkelijk, maar als je bijna 30 bent gaat dat niet zo makkelijk meer. Probeer elk weekend weer wat af te spreken met iemand maar het lukt gewoon nietquote:
Heb je een openingsdienst morgen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier ga ik over 4 uur bij het opstaan spijt van krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |