Heb je geen pep meer swa?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Zonder mij, ik moet om 8uur op dus ga zo slapen
Pepquote:
Niks, ga maar slapen jijquote:
Ons dagboekquote:
latersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga wel slapen want ik moet te vroeg op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ik mag niet meer komen in die van jou dus mag je ook niet in die van Steven en mijquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
laters
Later ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik mag niet meer komen in die van jou dus mag je ook niet in die van Steven en mij
EN DAN HADDEN WE HET NIET EENS OVER HAAR KUTJEquote:
je mag wel komen maar niet poep praten en\of hatenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik mag niet meer komen in die van jou dus mag je ook niet in die van Steven en mij
poep praten mag alleen jij zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:21 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je mag wel komen maar niet poep praten en\of haten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
poep praten mag alleen jij zeker
ga wegquote:
Oh, wacht. Gaat dit topic over Gregory van der Wiel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:51 schreef Sportex het volgende:
Gregory met z'n trucjes die nergens toe leiden om te laten blijken dat 'ie toch nog iets goed doet als 'ie dat balletje teruglegt
Pep en coke vergelijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pep
Paupercoke man
En tis nog geen weekend he haha
Hij speelt als een krant die niet bal technisch onderlegd is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef Adelante het volgende:
Ik open deze weer even, want het is actueel!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Greg is de troll van Ajax!
[ afbeelding ]
Jij had er kijk op al even geleden.quote:
Greg is nou eenmaal zelfverzekerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
"Ik kijk tegen geen enkele speler meer op. Ik ben ook van geen enkele speler meer onder de indruk. Nee, ook van Robinho niet. Een goede speler, maar het is niet zo dat hij drie keer heeft gescoord tegen ons",
-Gregory van der Wiel
Hij kan wel rappen schijnt hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij had er kijk op al even geleden.
Laten we dan Kempi maar in het veld zetten...quote:
Kempi is een vuile psverquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laten we dan Kempi maar in het veld zetten...
Bij NL elftal kan het wel? Heeft die man eigenlijk een paspoort.quote:
Link je wel even?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
v/d Wiel![]()
Ik ben een twitteraccount aan het aanmaken: VdWielTekoop@twitter.nl
Die shit hoeft niet veel te kosten
komt goedquote:
jij ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Gregory heeft wel onwijs lekkere lippen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
ik weet allesquote:
iddquote:
Ja, dat zou goed kunnen ja. Hij speelt wel als een wijf.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahah.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat zou goed kunnen ja. Hij speelt wel als een wijf.
BBB was er helaas niet, die staken nog steedsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:51 schreef ecktebaas het volgende:
Dinamo had wel moeten winnen. Daarom wat plaatjes ter ere van Gradjanski Nogometni Klub Dinamo Zagreb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt wel gezellig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
BBB was er helaas niet, die staken nog steeds
Hopelijk komen ze naar Damsco
Kopen? Laat jeugd maar lekker doorstromen. Wij zijn Ajax GVD!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef MouzurX het volgende:
Echt zo slecht weer vandaag.
Koop aub een andere speler.
Al zet je er een speler uit de amateurs van een willekeurige club neer dan doet die het wrs nog beter.
Sulejmani? Heb je die dribbel niet gezien bij het doelpunt van Boerrigterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:14 schreef Michielos het volgende:
Greg was zeeer bagger. Sulejmani ook weer overigens..
En de rest van de wedstrijd? ALs je 1000 keer hetzelfde doet, gaat het vast wel 1x goed ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:15 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Sulejmani? Heb je die dribbel niet gezien bij het doelpunt van Boerrigter
Ik vond hem zeker niet slecht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
En de rest van de wedstrijd? ALs je 1000 keer hetzelfde doet, gaat het vast wel 1x goed ja.
voor zijn doen was ie zeker niet slecht. Ik geef hem een 5 vorige wedstrijd.quote:
Wat geef je Greg danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
voor zijn doen was ie zeker niet slecht. Ik geef hem een 5 vorige wedstrijd.
Je kan die gozer toch niet serieus hoger geven dan Sulej?quote:
-6 als in min 6. Onder het nulpuntquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:25 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Je kan die gozer toch niet serieus hoger geven dan Sulej?
Oh ja haha. Nu zie ik het. Te snel gelezen, nee dan heb je gelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
-6 als in min 6. Onder het nulpunt
Dat was idd het enige wat hij goed deed in de hele wedstrijd. Maar dat kan, van der wiel echter doet het elke wedstrijd slecht en heeft totaal geen goede acties.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:15 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Sulejmani? Heb je die dribbel niet gezien bij het doelpunt van Boerrigter
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gregory![]()
![]()
![]()
Hij gaat iedere week gewoon harder falen, en dat is godverdomme een prestatie.
verkeerde topic manquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Winterbandentopic
wiel.....band.....winter....winterband.
hoaxquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef MouzurX het volgende:
Echt zo slecht weer vandaag.
Koop aub een andere speler.
Al zet je er een speler uit de amateurs van een willekeurige club neer dan doet die het wrs nog beter.
Slecht weer, temperatuur onder het nulpunt. Ra ra welke bandjes heb je dan nodig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
-6 als in min 6. Onder het nulpunt
Inderdaad. Feller zijn en meer naar voren rushen. Vooral feller zijn moet écht. Wanneer een tegenstander recht voor hem staat en begint te rennen zonder ook maar een schijnbeweging te maken loopt van der Wiel er alleen maar achteraan (nog te sloom ook, terwijl die eigenlijk heel snel is). Hij zet geen tackle in, geen sliding. Alleen maar erachteraan rennen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef Masterboy het volgende:
Greg moet eens meer kijken naar Dani Alves.
ZO! Jij hebt er verstand van.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
Inderdaad. Feller zijn en meer naar voren rushen. Vooral feller zijn moet écht. Wanneer een tegenstander recht voor hem staat en begint te rennen zonder ook maar een schijnbeweging te maken loopt van der Wiel er alleen maar achteraan (nog te sloom ook, terwijl die eigenlijk heel snel is). Hij zet geen tackle in, geen sliding. Alleen maar erachteraan rennen.
Greg kan gewoon niet beter.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef Masterboy het volgende:
Greg moet eens meer kijken naar Dani Alves.
pardon?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:26 schreef FL_Freak het volgende:
En over zo'n mongool mag wel een deel 2?![]()
@j@x mods
Toevallig reageert dan ook echt een ajax modquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
pardon?
manolev zit al op deel 43 hier
Provinciaalse minderwaardigheidscomplexjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:26 schreef FL_Freak het volgende:
@j@x mods
Veel meer dan jij waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ZO! Jij hebt er verstand van.
Ajax mod?? Ik??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Toevallig reageert dan ook echt een ajax mod![]()
Maar ik vind wel dat er geen uitzonderingen gemaakt mogen worden. Ook niet manolev dus
jij jaquote:
Moment ff 'n stuk van mijn lul afsnijden danquote:
roda jc?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moment ff 'n stuk van mijn lul afsnijden dan
Er is maar één club in NL, kampioen van 2014 en verder, geel en zwart zijn onze kleuren
metrosexueel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef FL_Freak het volgende:
Ze zijn zwart, ze zijn geel, ze zijn *.......* jalalalalal
Gossiepossie. Mooi voorbeeldje van een calimero'tje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:26 schreef FL_Freak het volgende:
@j@x mods
Als jullie zo door gaan wordt het kampoenschap van 2014 idd in Venlo geviert, van de eerste divisie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moment ff 'n stuk van mijn lul afsnijden dan
Er is maar één club in NL, kampioen van 2014 en verder, geel en zwart zijn onze kleuren
Zo'n orginele post van jouquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Provinciaalse minderwaardigheidscomplexjes.
Uiteraard, het was WEER een calimero-post, ik ga niet elke keer het wiel (wheheh) opnieuw uitvinden als er weer eens een provinciaal zielig komt doenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n orginele post van jou
Sta je op repeat?
Vast wel, en je kan niet meer vooruit spelen als je Greg speelt, alleen laffe balletjes breed, achteruit of naar de tegenstanderquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:39 schreef vandermar het volgende:
Zou hij in Fifa 12 ook bij elk balcontact de bal inleveren bij de tegenstander en voorzetten richting 2e ring kegelen? Anders is fifa niet realistisch
Het is maar wat je onder knap verstaat. Een domme gangster met tatoos die denkt dat hij king of the world is en fucking metrosexueel is of hoe je het ook schrijft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hij is knap, dat maakt alles goed
Jij hebt geen recht van sprekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder knap verstaat. Een domme gangster met tatoos die denkt dat hij king of the world is en fucking metrosexueel is of hoe je het ook schrijft.
Welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken
"HIj heeft me aangerand, zwanger gemaakt van 2 koters en is daarna vertrokken"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hij is knap, dat maakt alles goed
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"HIj heeft me aangerand, zwanger gemaakt van 2 koters en is daarna vertrokken"
Maar hij is knap, dat maakt alles goed, ik snap het.
In de week voor De Klassieker ben ik het eens met een feyenoorder over de onkunde van een Ajaxspeler.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:39 schreef vandermar het volgende:
Zou hij in Fifa 12 ook bij elk balcontact de bal inleveren bij de tegenstander en voorzetten richting 2e ring kegelen? Anders is fifa niet realistisch
Komt wel goed met Greg anders heeft Ajax nog Blindquote:Ajax boekte deze week een uitstekend resultaat in de Champions League door het uitduel met Dinamo Zagreb met 2-0 te winnen, maar een opvallende dissonant bij de Amsterdammers was Gregory van der Wiel. De rechtsback was slordig, verdedigend uiterst kwetsbaar en aanvallend van weinig waarde.
'Tegen Dinamo speelde ik een van mijn slechtste wedstrijden en dan houden we toch de nul én we winnen. Dat geeft een dubbel gevoel', verzucht Van der Wiel in het AD en tegelijk wijst hij naar de matige resultaten van Ajax de laatste periode waarin winnen en de nul houden eerder uitzondering dan regel waren.
'Het is een lastige periode', verzucht de rechtsback die duidelijk zichtbaar niet in de beste periode van zijn carrière zit. 'Ik ben geen piekeraar, maar zoek uiteraard wel naar verklaringen. Je praat erover. Maar het is moeilijk. Toch denk ik dat het straks zomaar weer anders kan zijn. Ik hoop zondag al, tegen Feyenoord.'
'Een goede pass, een tackle, alles kan daarbij helpen. Maar je moet terug naar de basis. Je moet nu geen gekke dingen doen in het veld', weet de 23-jarige Van der Wiel. 'Gregory wist zelf ook wel dat hij slecht speelde. Dat hoef ik hem niet te vertellen', blijft coach Frank de Boer rustig. 'Hij speelt al jaren op hoog niveau. Dan kan er wel eens een dipje zijn. Het komt wel goed met Gregory.
hard....??? dat geeneens.. hij is gewoon een luiequote:Op zondag 23 oktober 2011 17:20 schreef Jahr00n het volgende:
oprotte met die vent uit het nl elftal gwono op flikkere met die mongol die alleen hard naar vore kan renne en dan een verkkrde voorzet kan geven
Ze zijn altijd slecht, niet voor niets de bijnaam lucky ajax.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:33 schreef Koenani het volgende:
Maak er maar 'heel ajax' van, want wat zijn ze toch weer eens slecht jonge
ze komen weer eens écht goed weg jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze zijn altijd slecht, niet voor niets de bijnaam lucky ajax.
ja dat was inderdaad echt iets wat die jongen nu nodig heeftquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:35 schreef Red_85 het volgende:
Wederom is klagen dat hij niet best was vandaag terecht, maar uitfluiten, damn.... Zielige reactie van mn mede aanwezigen vanmiddag.
Theo Janssen slaat spijkers met koppen tijdens zijn interview.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:35 schreef Red_85 het volgende:
Wederom is klagen dat hij niet best was vandaag terecht, maar uitfluiten, damn.... Zielige reactie van mn mede aanwezigen vanmiddag.
Tjah. Ajax is altijd lucky Ajax natuurlijk en bijzonder slecht. Daarom hebben we ook 30 landstitels en 4 europa cup 1's. Daarom is de balans tussen Ajax en Feyenoord zwaar in het voordeel van Ajax. Ja, we hebben altijd schijtgeluk en winnen altijd volgens de scheids. Zet je bril af.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze zijn altijd slecht, niet voor niets de bijnaam lucky ajax.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah. Ajax is altijd lucky Ajax natuurlijk en bijzonder slecht. Daarom hebben we ook 30 landstitels en 4 europa cup 1's. Daarom is de balans tussen Ajax en Feyenoord zwaar in het voordeel van Ajax. Ja, we hebben altijd schijtgeluk en winnen altijd volgens de scheids. Zet je bril af.
Wees blij vandaag. Jullie gewonnen puntje kwam niet omdat jullie zo goed waren. Wij waren gewoon bar en bar slecht. Dat is de enige reden van Ajax' puntverlies. Eigen schuld dikke bult.
wijquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah. Ajax is altijd lucky Ajax natuurlijk en bijzonder slecht. Daarom hebben we ook 30 landstitels en 4 europa cup 1's. Daarom is de balans tussen Ajax en Feyenoord zwaar in het voordeel van Ajax. Ja, we hebben altijd schijtgeluk en winnen altijd volgens de scheids. Zet je bril af.
Wees blij vandaag. Jullie gewonnen puntje kwam niet omdat jullie zo goed waren. Wij waren gewoon bar en bar slecht. Dat is de enige reden van Ajax' puntverlies. Eigen schuld dikke bult.
Ze juichten hem toch toe?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:35 schreef Red_85 het volgende:
vroeger vroeger vroeger,quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
HA! Vaak genoeg een lege kuip gezien terwijl jullie achter stonden. Waar waren jullie vorig jaar? ' wij fluiten onze spelers niet uit en lopen nooit weg'. 0-4 achter tegen Ajax, kuip leeg en vorige week fluiten jullie Cabral nog uit omdat hij 2x niet overspeelt. Nogmaals, bril afdoen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Theo Janssen slaat spijkers met koppen tijdens zijn interview.
'Zodra het goed gaat zijn ze ineens wel supporters.'
HAHAHAHAHAHAHAHAHA vent flikker op. Jij bent zeker ook zo'n mietje die met de rug naar het veld staat te springen. Ik heb het over Theo Janssen en zijn interview of niet aap. Ik heb nergens gezegd dat Feyenoord vorige niemand uit floot. Het is alleen zo grappig dat jullie gelijk altijd Feyenoord er bij moeten halen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
HA! Vaak genoeg een lege kuip gezien terwijl jullie achter stonden. Waar waren jullie vorig jaar? ' wij fluiten onze spelers niet uit en lopen nooit weg'. 0-4 achter tegen Ajax, kuip leeg en vorige week fluiten jullie Cabral nog uit omdat hij 2x niet overspeelt. Nogmaals, bril afdoen.
Trouwens, Theo mag dat zeggen. Als enige. Die speelde nog aardig voordat het 0-1 werd. Die had nog een beetje bezieling. Maar hij moet niet gaan mekkeren dat we er niet achter begonnen te staan na de 0-1. Opeens waren de supporters ook wakker...
Jup, vroegah vroegah. Maar waarom ik begon en iedereen mij begint te quoten? lucky Ajax, mn reet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:43 schreef Koenani het volgende:
[..]
vroeger vroeger vroeger,
het verleden is geen garantie voor het heden en dat zie je maar weer,
stelletje losers uit 020 met hun wij hebben dit en dat en zus en zo (zo'n 30 jaar geleden) behaalt
1 puntje en gelijk zo'n grote bek. gefeliciteerd pik! Neem n biertje, misschien wordt je dan wat rustigerquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA vent flikker op. Jij bent zeker ook zo'n mietje die met de rug naar het veld staat te springen. Ik heb het over Theo Janssen en zijn interview of niet aap. Ik heb nergens gezegd dat Feyenoord vorige niemand uit floot. Het is alleen zo grappig dat jullie gelijk altijd Feyenoord er bij moeten halen.
Ga lekker in een hoekje lopen kniezen mietje.
Die jongen heb n hart onder de riem nodig van 50000 man. Geen fluitjes. Daar wordt hij en dus het team echt niet beter van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:36 schreef Koenani het volgende:
[..]
ja dat was inderdaad echt iets wat die jongen nu nodig heeft
Ik heb geen grote bek, ik zeg waar het op staat. Een grote bek is meer het kenmerk van een omhooggevallen neus of een neus die op zijn pikkie getrapt is en niet over de waarheid kan. Wees een man en ga niet dom lopen blaten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 puntje en gelijk zo'n grote bek. gefeliciteerd pik! Neem n biertje, misschien wordt je dan wat rustiger
Waarheid. hoezo waarheid dat het altijd lucky Ajax is. We zijn niet voor niets de grootste club van het land en dat is door eigen werk van de club zelf over de laatste 111 jaar. Zet je bril af, als dat nog lukt. Zal wel niet lukken met je blinde, op niets beruste en aangeboren haat, zeg Ajax tegen je en het schuim staat al op je bek waarschijnlijk. Lastig discussieren met dat soort mensen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb geen grote bek, ik zeg waar het op staat. Een grote bek is meer het kenmerk van een omhooggevallen neus of een neus die op zijn pikkie getrapt is en niet over de waarheid kan. Wees een man en ga niet dom lopen blaten.
Oh ik schop net een ander topic omhoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Ach, das tijdelijkquote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Vitesse staat boven Ajax.
Hihihi
Verwacht ik zelf ook, maar we doen 't verdomd goed!quote:
Wat heeft dat met v/d Wiel te maken?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Vitesse staat boven Ajax.
Hihihi
ZUREN AJAKS SUPORTER SGEER JE WEGquote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heeft dat met v/d Wiel te maken?
Ajaxquote:Op donderdag 3 november 2011 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
ZUREN AJAKS SUPORTER SGEER JE WEG
helemaal niks, natuurlijk.
Wat een lulquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef ikhouvannoodles het volgende:
kick! Greg heeft onze beste speler geblesseerd. http://www.goal.com/nl/ne(...)-bij-oranje-training
ohoh sneijdertje krijgt een schopje van twitter op zijn kuit. Dat moet haast wel ontzettend veel pijn doenquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef ikhouvannoodles het volgende:
kick! Greg heeft onze beste speler geblesseerd. http://www.goal.com/nl/ne(...)-bij-oranje-training
Sneijder de beste spelerquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Alle ballen van 40 meter op goal schieten, dan ben je goedquote:
Hij is net terug van een blessure, en was maar net fit tegen de duitsers.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alle ballen van 40 meter op goal schieten, dan ben je goedGa ik dat ook maar eens proberen en solliciteren bij Oranje.
Van Persie is al jaren de beste Nederlander.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is net terug van een blessure, en was maar net fit tegen de duitsers.
Wie is er bij Oranje beter dan hij dan? Faal Persie?
Robben in vorm zonder blessure is de beste man bij Oranje. Simpelweg omdat hij er áltijd langs komt. Iemand die kan passeren, versnellen, schieten..quote:Op donderdag 17 november 2011 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Persie is al jaren de beste Nederlander.
Robbenkan alleen hard lopen en maakt af en toe een aardige goal
Sneijdervoelt zich verheven boven iedereen en vind het nodig om ballen van 40 meter op goal te schieten.
Dit is imo de beste opstelling met Nederlands beste speler van Persie in de spits.
Stekelenburg
RB (geen idee allemaal slecht) - Douglas - Heitinga - Drenthe
Strootman - Sneijder
Afellay - Van der Vaart - Robben
Van Persie.
RObben op rechts is gewoon belachelijk, nooit een bal afgeven. Sneijder zo dicht achter van Persie werkt niet omdat hij liever alles op goal schiet dan een korte steekpass geeft. Van Persie is gewoon belachelijk goed. Speelt mannetjes uit, verdedigd mee en voelt zich niet verheven boven iedereen.
En dan scoort hij eens in de 5 wedstrijden. RObben op links doet dat ook maar kan dan tenminste ook ballen voorgeven. Zijn rechterbeen is gewoon bagger en gebruikt hij alleen om te lopen en als standbeen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:19 schreef Internepper het volgende:
[..]
Robben in vorm zonder blessure is de beste man bij Oranje. Simpelweg omdat hij er áltijd langs komt. Iemand die kan passeren, versnellen, schieten..
Robben is idd de enige die kan meedoen om die titel ja, maar goed om goed te kunnen spelen moet je idd wel spelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:19 schreef Internepper het volgende:
[..]
Robben in vorm zonder blessure is de beste man bij Oranje. Simpelweg omdat hij er áltijd langs komt. Iemand die kan passeren, versnellen, schieten..
Ik zal dat als een compliment beschouwen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Persie is al jaren de beste Nederlander.
Robbenkan alleen hard lopen en maakt af en toe een aardige goal
Sneijdervoelt zich verheven boven iedereen en vind het nodig om ballen van 40 meter op goal te schieten.
Dit is imo de beste opstelling met Nederlands beste speler van Persie in de spits.
Stekelenburg
RB (geen idee allemaal slecht) - Douglas - Heitinga - Drenthe
Strootman - Sneijder
Afellay - Van der Vaart - Robben
Van Persie.
RObben op rechts is gewoon belachelijk, nooit een bal afgeven. Sneijder zo dicht achter van Persie werkt niet omdat hij liever alles op goal schiet dan een korte steekpass geeft. Van Persie is gewoon belachelijk goed. Speelt mannetjes uit, verdedigd mee en voelt zich niet verheven boven iedereen.
Komt omdat bij Arsenal er geen Kuyt en Sneijder zijn die hem voor de voeten lopen en z'n ballen afpakken. Ik zag in de eerste helft zo'n statistiekje van de passes van Sneijder: 2 naar v. Persie, 7 naar Kuyt...quote:Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
En v Persie speelt alleen maar goed bij Arsenal. bij Oranje is het gewoon een enorme stoorzender.
Van Persie de stoorzender? HIj werkt zich te pletter, zoekt de ruimtes op, maakt ruimte voor anderen maar niemand ziet het. Sneijder gaat liever voor eigen succes dan de bal aan v. Persie geven die hem er op zeker in schiet. De wedstrijden dat Sneijder niet achter v. Persie stond scoorde v. Persie ineens. Toeval? Nee, Sneijder is de stoorzender door zowat in de spits te gaan staan.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
En v Persie speelt alleen maar goed bij Arsenal. bij Oranje is het gewoon een enorme stoorzender.
"uhu"quote:Op donderdag 17 november 2011 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Persie de stoorzender? HIj werkt zich te pletter, zoekt de ruimtes op, maakt ruimte voor anderen maar niemand ziet het. Sneijder gaat liever voor eigen succes dan de bal aan v. Persie geven die hem er op zeker in schiet. De wedstrijden dat Sneijder niet achter v. Persie stond scoorde v. Persie ineens. Toeval? Nee, Sneijder is de stoorzender door zowat in de spits te gaan staan.
Sneijder moet meer naar achteren staan, naast Strootman.
Ja, de tering. Ene briljante pass na de anderquote:Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Sneijder daarentegenToch nog klein beetje genoten
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Persie de stoorzender? HIj werkt zich te pletter, zoekt de ruimtes op, maakt ruimte voor anderen maar niemand ziet het. Sneijder gaat liever voor eigen succes dan de bal aan v. Persie geven die hem er op zeker in schiet. De wedstrijden dat Sneijder niet achter v. Persie stond scoorde v. Persie ineens. Toeval? Nee, Sneijder is de stoorzender door zowat in de spits te gaan staan.
Sneijder moet meer naar achteren staan, naast Strootman.
zag gisteren Ronaldo op tv, godver ... Donkerharige blanke/ getinte jongensquote:Op zondag 10 juni 2012 21:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat een heerlijk ding is dat toch. Wat mij betreft de lekkerste speler in het huidige Elftal.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Yesch please
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:07 schreef Splutje het volgende:
Kunnen alle vrouwen dit topic verlaten aub
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:07 schreef Splutje het volgende:
Kunnen alle vrouwen dit topic verlaten aub
Of superlaagquote:Op zondag 10 juni 2012 21:36 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Eigenlijk is Robben op rechts helemaal niet z'on slecht idee, als van der Wiel niet zo fakking slecht was. Enigste manier om Robben z'n acties binnendoor te stoppen is om hem dubbel te dekken. vd Wiel staat dan altijd vrij en kan dan opkomen om een voorzet te geven. Prima plan dus, maar dan trapt vd Wiel alle ballen de tribune in.
Van der Wiel gaat ook NOOIT buitenom, als hij dat wel consequent deed staat of hij altijd vrij, of Robben heeft geen dubbele dekking, maar ja..quote:Op zondag 10 juni 2012 21:36 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Eigenlijk is Robben op rechts helemaal niet z'on slecht idee, als van der Wiel niet zo fakking slecht was. Enigste manier om Robben z'n acties binnendoor te stoppen is om hem dubbel te dekken. vd Wiel staat dan altijd vrij en kan dan opkomen om een voorzet te geven. Prima plan dus, maar dan trapt vd Wiel alle ballen de tribune in.
Lichamen van voetballersquote:Op zondag 10 juni 2012 21:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zag gisteren Ronaldo op tv, godver ... Donkerharige blanke/ getinte jongens! En ibrahim affelay zag ik gister ook wat een kaaklijn heeft die
en dan die lichamen van die voetballers ... Raap me op!
Nou, deze keer was Sneijder niet de stoorzender maarquote:
Is ecto een ander woord voor slank en fit?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Lichamen van voetballers.
9/10 is gewoon vieze ecto.
ecto-quote:Op maandag 11 juni 2012 16:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is ecto een ander woord voor slank en fit?
Nee. Mager. met een paar kg spiermassa extra zouden de meeste voetballers een stuk makkelijker overeind blijven. De meeste zijn te lui om extra in zichzelf te investeren.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is ecto een ander woord voor slank en fit?
Maar wel een babyfacequote:Op zondag 10 juni 2012 21:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zag gisteren Ronaldo op tv, godver ... Donkerharige blanke/ getinte jongens! En ibrahim affelay zag ik gister ook wat een kaaklijn heeft die
en dan die lichamen van die voetballers ... Raap me op!
ja, want snelheid en wendbaarheid zijn waardeloos in het voetbalquote:Op maandag 11 juni 2012 16:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Mager. met een paar kg spiermassa extra zouden de meeste voetballers een stuk makkelijker overeind blijven. De meeste zijn te lui om extra in zichzelf te investeren.
en een brede nekquote:
alsof je met een paar kilo meer spieren ineens vet langzaam bent.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want snelheid en wendbaarheid zijn waardeloos in het voetbal.
'Het kan vast geen kwaad, dus laten we het maar doen.'quote:Op maandag 11 juni 2012 19:33 schreef fathank het volgende:
[..]
alsof je met een paar kilo meer spieren ineens vet langzaam bent.
Ibrahimović, Ronaldo, Balotelli, Lukaku, Drogba.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
'Het kan vast geen kwaad, dus laten we het maar doen.'
Je hebt vrij weinig aan spieren in het voetbal.
Dat toont Messi maar eens aan.
(Overigens ben ik totaal geen Messi fanboy)
Oorspronkelijke OP mag wel geplaatst worden lijkt me zo. Geschreven in oktober 2011, nog steeds actueel in juni 2012. Wat een tyfusmongool zonder kwaliteiten zeg. Z'n moeder veegt z'n reet nog af. Debiel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Gregory. Gregory is een mongool. Niet zomaar een mongool, nee, een mongool met een motorische stoornis. Dit resulteert in het feit dat hij geen bal fatsoenlijk kan aannemen en ook bemoeilijkt het hem om een bal recht vooruit te spelen, vele afzwaaiers zijn het gevolg. Voor een voetballer is het erg handig om ballen aan te kunnen nemen en ze recht vooruit te kunnen spelen, aangezien 'Greg' dit niet kan, is 'Greg' een afschuwelijk slechte voetballer.
'Greg' is het niet met me eens. 'Greg' vindt zichzelf een ontzettend goede voetballer. Hij stoomt als een soort van Manolev meerdere keren per wedstrijd totaal zinloos naar voren en hoopt dan de bal te krijgen, zodat hij hem weer in de tweede ring kan schoppen.
Dat is natuurlijk gewoon kut. 'Greg' zou een simpele rechtsback moeten zijn, die gewoon z'n man een paar keer per wedstrijd op z'n kloten stampt en het liefst ervoor zorgt dat zijn man hem niet passeert, op wat voor manier dan ook. 'Greg' heeft hier lak aan, hij laat graag zijn man hem passeren om er vervolgens als een paard met drie gebroken enkels en een klaplong er achteraan te schuifelen. Dit lijkt natuurlijk nergens op, maar 'Greg' vindt het wel swag hebben, 'Greg' vindt dat hij het niveau van Ajax ontgroeid is. Dat is natuurlijk lariekoek, 'Greg' zou bij SC Veendam nog op de bank zitten, want daar speelt natuurlijk Angelo 'baas' Cijntje, de beste rechtsback van heel Europa, hoewel Angelo helaas wel erg ondergewaardeerd is.
'Greg' is naast een ontzettend slechte voetballer die niet kan verdedigen, niet kan aanvallen en dus eigenlijk niets op een voetbalveld te zoeken heeft ook iemand die zijn plek totaal niet kent. 'Greg' heeft namelijk een tatoeage van een kroontje in zijn nek. Waar de neuk slaat dat dan weer op? Je bent een invalide mongool, met een ongekende hoeveelheid verstandelijke en motorische beperkingen, je speelt week in week uit als een dikke mongool bij Ajax en ook bij het Nederlands elftal speel je als een fiets zonder wielen en een stuur. Toch heb je het idee dat je het wel waard bent om een tatoeage van een kroon in je nek te zetten. Dan ben je dus gewoon niet toerekeningsvatbaar en pleit ik voor tbs. Zou goed zijn voor 'Greg' en ook voor mijzelf, hoef ik me niet meer zo te ergeren aan deze ontzettend slechte trieste kutvoetballer die alleen maar kutballen geeft, nooit een bal afpakt, geen bal kan aannemen en verder gewoon in z'n algemeenheid kut is.
In plaats van een kroontje zou een muts van een nar meer op zijn plaats zijn. 'Greg' speelt nu eenmaal altijd als een nar. Het is eerder een soort van mislukt cabaret dan dat het op voetbal lijkt. Lachwekkend is het echter ook niet, ik ga eerder huilen van pure ellende dan dat het grappig is.
Verder wil ik, nu ik toch bezig ben met dit topic, nog even zeggen dat ik Dirk Kuyt, de dekselse visserszoon uit Katwijk, graag een stuk of 100 haringen door z'n strot wil duwen, zodat hij nooit meer nog een wedstrijd zal voetballen. Want Kuyt is net als 'Greg' een mongool. Een mongool die niet kan voetballen. Ik ben niet content met deze spelers.
Tot zover mijn tirade over Gregory 'mongool' van der Wiel, ik wens jullie verder nog een fijne dag toe.
doe dan een echte baas die met zn billen bloot gaat ; POLAKquote:Op maandag 18 juni 2012 01:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een dramatische speler is deze man zegAngelo Cijntje zou het nog beter hebben gedaan man.
Jammer dat dat een linksbenige speler isquote:Op maandag 18 juni 2012 01:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
doe dan een echte baas die met zn billen bloot gaat ; POLAK
ow shit die kon ik inderdaad evn niet op komenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jammer dat dat een linksbenige speler ismaar die kan Willems wel vervangen, die bakt et ook weinig van.
Ted van de Pavert had ook niet misstaan in dit elftal trouwens.
Ja want kluivert kon niet voetballenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:18 schreef ecktebaas123 het volgende:
Willems is 100x erger
negerts die voetballen(behalve Drogba en Walcott)
Bruno Martins Indi niet waarderenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:18 schreef ecktebaas123 het volgende:
Willems is 100x erger
negerts die voetballen(behalve Drogba en Walcott)
CR7quote:Op maandag 18 juni 2012 01:37 schreef damirovic het volgende:
zo slecht speelde hij niet, hij had cronaldo tegen zich, een van de beste ter wereldWillems maakte wel een fout, maar het lag meer aan de centrale verdedigers dan de backs
Dat 1e..........................quote:Op maandag 18 juni 2012 01:51 schreef newsman01 het volgende:
Nou zie je tenminste waar Nederlandse clubs hun geld aan uitgeven, :""ja dat is niet voor de media en dat ligt aan het team "". Flikker toch op man je hebt er niks van gemaakt eb je bent een kut voetballer die er niks van kan. Doei Gergory of hoe je ook heet ga maar is in een fabriek werken.
Estelle Gullit zat bij die flikker van de prive op de bank,"Ruud heeft me weggegeven"". Ga eens werken vieze kut hoer ze is godverdomme 33 en heeft haar hele leven in de pc hoofdstraat geshopt.
Flikker toch op geld in de sport maakt allles kapot, dat wist Plato al.
Jij bent kankerdomquote:Op maandag 18 juni 2012 01:51 schreef newsman01 het volgende:
Nou zie je tenminste waar Nederlandse clubs hun geld aan uitgeven, :""ja dat is niet voor de media en dat ligt aan het team "". Flikker toch op man je hebt er niks van gemaakt eb je bent een kut voetballer die er niks van kan. Doei Gergory of hoe je ook heet ga maar is in een fabriek werken.
Estelle Gullit zat bij die flikker van de prive op de bank,"Ruud heeft me weggegeven"". Ga eens werken vieze kut hoer ze is godverdomme 33 en heeft haar hele leven in de pc hoofdstraat geshopt.
Flikker toch op geld in de sport maakt allles kapot, dat wist Plato al.
Ja het was een puinhoop met veel spanningen. Nog weinig is naar buiten gekomen maar dat gebeurt de komende weken wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:46 schreef rosepetals het volgende:
Ik luisterde net een gesprek af tussen 2 mannen, maar het wou niet helemaal lukken.![]()
Wat ik er wel van begrepen heb is dat er veel ruzies geweest zouden zijn in het team, tussen de spelers? Weet iemand hier mee van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |