abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113032666
Liquideren deze gast.
pi_113032678
Hij speelde super goed vandaag, sukkels. Denken dat je verstand hebt van voetbal.
pi_113032691
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:51 schreef Confetti het volgende:
Liquideren deze gast.
:') Hij heeft vast ook goeie dingen gedaan in zijn leven.
  maandag 18 juni 2012 @ 00:05:29 #229
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_113033579
Mooie woorden bij VI net, duidelijke taal
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  maandag 18 juni 2012 @ 00:14:39 #230
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_113034035

Verdedigers moeten gewoon massief zijn zoals baas Kompany. Die pussys van het Nederlands elftal zijn gewoon te ecto voor woorden.
  maandag 18 juni 2012 @ 00:16:04 #231
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_113034114
Meest terechte klacht anno 2012

Van der Wiel :r

"Dat is tussen mij en m'n team"

:')
#FREEBAJSKORV
pi_113034151
Leuk interview had 'ie gegeven

Misschien kan hij naar Villareal
pi_113034245
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:51 schreef Confetti het volgende:
Liquideren deze gast.

Nee, toch niet :D hij speelt immers ook voor ajax.
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 00:19:09 #234
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_113034268
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is Gregory. Gregory is een mongool. Niet zomaar een mongool, nee, een mongool met een motorische stoornis. Dit resulteert in het feit dat hij geen bal fatsoenlijk kan aannemen en ook bemoeilijkt het hem om een bal recht vooruit te spelen, vele afzwaaiers zijn het gevolg. Voor een voetballer is het erg handig om ballen aan te kunnen nemen en ze recht vooruit te kunnen spelen, aangezien 'Greg' dit niet kan, is 'Greg' een afschuwelijk slechte voetballer.

'Greg' is het niet met me eens. 'Greg' vindt zichzelf een ontzettend goede voetballer. Hij stoomt als een soort van Manolev meerdere keren per wedstrijd totaal zinloos naar voren en hoopt dan de bal te krijgen, zodat hij hem weer in de tweede ring kan schoppen.

Dat is natuurlijk gewoon kut. 'Greg' zou een simpele rechtsback moeten zijn, die gewoon z'n man een paar keer per wedstrijd op z'n kloten stampt en het liefst ervoor zorgt dat zijn man hem niet passeert, op wat voor manier dan ook. 'Greg' heeft hier lak aan, hij laat graag zijn man hem passeren om er vervolgens als een paard met drie gebroken enkels en een klaplong er achteraan te schuifelen. Dit lijkt natuurlijk nergens op, maar 'Greg' vindt het wel swag hebben, 'Greg' vindt dat hij het niveau van Ajax ontgroeid is. Dat is natuurlijk lariekoek, 'Greg' zou bij SC Veendam nog op de bank zitten, want daar speelt natuurlijk Angelo 'baas' Cijntje, de beste rechtsback van heel Europa, hoewel Angelo helaas wel erg ondergewaardeerd is.

'Greg' is naast een ontzettend slechte voetballer die niet kan verdedigen, niet kan aanvallen en dus eigenlijk niets op een voetbalveld te zoeken heeft ook iemand die zijn plek totaal niet kent. 'Greg' heeft namelijk een tatoeage van een kroontje in zijn nek. Waar de neuk slaat dat dan weer op? Je bent een invalide mongool, met een ongekende hoeveelheid verstandelijke en motorische beperkingen, je speelt week in week uit als een dikke mongool bij Ajax en ook bij het Nederlands elftal speel je als een fiets zonder wielen en een stuur. Toch heb je het idee dat je het wel waard bent om een tatoeage van een kroon in je nek te zetten. Dan ben je dus gewoon niet toerekeningsvatbaar en pleit ik voor tbs. Zou goed zijn voor 'Greg' en ook voor mijzelf, hoef ik me niet meer zo te ergeren aan deze ontzettend slechte trieste kutvoetballer die alleen maar kutballen geeft, nooit een bal afpakt, geen bal kan aannemen en verder gewoon in z'n algemeenheid kut is.

In plaats van een kroontje zou een muts van een nar meer op zijn plaats zijn. 'Greg' speelt nu eenmaal altijd als een nar. Het is eerder een soort van mislukt cabaret dan dat het op voetbal lijkt. Lachwekkend is het echter ook niet, ik ga eerder huilen van pure ellende dan dat het grappig is.

Verder wil ik, nu ik toch bezig ben met dit topic, nog even zeggen dat ik Dirk Kuyt, de dekselse visserszoon uit Katwijk, graag een stuk of 100 haringen door z'n strot wil duwen, zodat hij nooit meer nog een wedstrijd zal voetballen. Want Kuyt is net als 'Greg' een mongool. Een mongool die niet kan voetballen. Ik ben niet content met deze spelers.

Tot zover mijn tirade over Gregory 'mongool' van der Wiel, ik wens jullie verder nog een fijne dag toe.
Oorspronkelijke OP mag wel geplaatst worden lijkt me zo. Geschreven in oktober 2011, nog steeds actueel in juni 2012. Wat een tyfusmongool zonder kwaliteiten zeg. Z'n moeder veegt z'n reet nog af. Debiel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_113034391
Oktober 2011, toen keek ik nog vol verwachting uit naar het EK
pi_113036038
GvdW2 O+ _O_
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_113036069
Wat een dramatische speler is deze man zeg :') Angelo Cijntje zou het nog beter hebben gedaan man.
pi_113036129
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 01:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een dramatische speler is deze man zeg :') Angelo Cijntje zou het nog beter hebben gedaan man.
doe dan een echte baas die met zn billen bloot gaat ; POLAK _O_
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_113036155
Ik begrijp er niks van waarom neemt die jongen geen tatoe
En toen was er bier
pi_113036183
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2012 01:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

doe dan een echte baas die met zn billen bloot gaat ; POLAK _O_
Jammer dat dat een linksbenige speler is ;( maar die kan Willems wel vervangen, die bakt et ook weinig van.
Ted van de Pavert had ook niet misstaan in dit elftal trouwens.
  maandag 18 juni 2012 @ 01:18:36 #241
363079 ecktebaas123
VVD = Fop-liberalisme
pi_113036254
Willems is 100x erger :')
negerts die voetballen :') (behalve Drogba en Walcott)
pi_113036620
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 01:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Jammer dat dat een linksbenige speler is ;( maar die kan Willems wel vervangen, die bakt et ook weinig van.
Ted van de Pavert had ook niet misstaan in dit elftal trouwens.
ow shit die kon ik inderdaad evn niet op komen O+ :')
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 01:18 schreef ecktebaas123 het volgende:
Ja want kluivert kon niet voetballen
pi_113036693
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 01:18 schreef ecktebaas123 het volgende:
Bruno Martins Indi niet waarderen :')
pi_113036709
zo slecht speelde hij niet, hij had cronaldo tegen zich, een van de beste ter wereld :') Willems maakte wel een fout, maar het lag meer aan de centrale verdedigers dan de backs
pi_113036727
quote:
18s.gif Op maandag 18 juni 2012 01:37 schreef damirovic het volgende:
zo slecht speelde hij niet, hij had cronaldo tegen zich, een van de beste ter wereld :') Willems maakte wel een fout, maar het lag meer aan de centrale verdedigers dan de backs
CR7
pi_113036736
Die gozer presteert in zn eentje meer dan het hele nederlandse elftal bij elkaar in 3 wedstrijden _O_
pi_113036944
Nou zie je tenminste waar Nederlandse clubs hun geld aan uitgeven, :""ja dat is niet voor de media en dat ligt aan het team "". Flikker toch op man je hebt er niks van gemaakt eb je bent een kut voetballer die er niks van kan. Doei Gergory of hoe je ook heet ga maar is in een fabriek werken.
Estelle Gullit zat bij die flikker van de prive op de bank,"Ruud heeft me weggegeven"". Ga eens werken vieze kut hoer ze is godverdomme 33 en heeft haar hele leven in de pc hoofdstraat geshopt.
Flikker toch op geld in de sport maakt allles kapot, dat wist Plato al. :{
En toen was er bier
pi_113036996
quote:
8s.gif Op maandag 18 juni 2012 01:51 schreef newsman01 het volgende:
Nou zie je tenminste waar Nederlandse clubs hun geld aan uitgeven, :""ja dat is niet voor de media en dat ligt aan het team "". Flikker toch op man je hebt er niks van gemaakt eb je bent een kut voetballer die er niks van kan. Doei Gergory of hoe je ook heet ga maar is in een fabriek werken.
Estelle Gullit zat bij die flikker van de prive op de bank,"Ruud heeft me weggegeven"". Ga eens werken vieze kut hoer ze is godverdomme 33 en heeft haar hele leven in de pc hoofdstraat geshopt.
Dat 1e.......................... :') wat kan jij er nou over zeggen je bent er toch niet bij geweest

En dat 2e "ruud heeft me weggegeven" wat bedoelde ze daarmee :') ? :D
pi_113036999
quote:
8s.gif Op maandag 18 juni 2012 01:51 schreef newsman01 het volgende:
Jij bent kankerdom :')
  maandag 18 juni 2012 @ 08:46:57 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_113039457
Van der Wiel kan gewoon banken komend seizoen achter Van Rhijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')