Het is maar wat je onder knap verstaat. Een domme gangster met tatoos die denkt dat hij king of the world is en fucking metrosexueel is of hoe je het ook schrijft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hij is knap, dat maakt alles goed
Jij hebt geen recht van sprekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder knap verstaat. Een domme gangster met tatoos die denkt dat hij king of the world is en fucking metrosexueel is of hoe je het ook schrijft.
Welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken
"HIj heeft me aangerand, zwanger gemaakt van 2 koters en is daarna vertrokken"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hij is knap, dat maakt alles goed
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"HIj heeft me aangerand, zwanger gemaakt van 2 koters en is daarna vertrokken"
Maar hij is knap, dat maakt alles goed, ik snap het.
In de week voor De Klassieker ben ik het eens met een feyenoorder over de onkunde van een Ajaxspeler.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:39 schreef vandermar het volgende:
Zou hij in Fifa 12 ook bij elk balcontact de bal inleveren bij de tegenstander en voorzetten richting 2e ring kegelen? Anders is fifa niet realistisch
Komt wel goed met Greg anders heeft Ajax nog Blindquote:Ajax boekte deze week een uitstekend resultaat in de Champions League door het uitduel met Dinamo Zagreb met 2-0 te winnen, maar een opvallende dissonant bij de Amsterdammers was Gregory van der Wiel. De rechtsback was slordig, verdedigend uiterst kwetsbaar en aanvallend van weinig waarde.
'Tegen Dinamo speelde ik een van mijn slechtste wedstrijden en dan houden we toch de nul én we winnen. Dat geeft een dubbel gevoel', verzucht Van der Wiel in het AD en tegelijk wijst hij naar de matige resultaten van Ajax de laatste periode waarin winnen en de nul houden eerder uitzondering dan regel waren.
'Het is een lastige periode', verzucht de rechtsback die duidelijk zichtbaar niet in de beste periode van zijn carrière zit. 'Ik ben geen piekeraar, maar zoek uiteraard wel naar verklaringen. Je praat erover. Maar het is moeilijk. Toch denk ik dat het straks zomaar weer anders kan zijn. Ik hoop zondag al, tegen Feyenoord.'
'Een goede pass, een tackle, alles kan daarbij helpen. Maar je moet terug naar de basis. Je moet nu geen gekke dingen doen in het veld', weet de 23-jarige Van der Wiel. 'Gregory wist zelf ook wel dat hij slecht speelde. Dat hoef ik hem niet te vertellen', blijft coach Frank de Boer rustig. 'Hij speelt al jaren op hoog niveau. Dan kan er wel eens een dipje zijn. Het komt wel goed met Gregory.
hard....??? dat geeneens.. hij is gewoon een luiequote:Op zondag 23 oktober 2011 17:20 schreef Jahr00n het volgende:
oprotte met die vent uit het nl elftal gwono op flikkere met die mongol die alleen hard naar vore kan renne en dan een verkkrde voorzet kan geven
Ze zijn altijd slecht, niet voor niets de bijnaam lucky ajax.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:33 schreef Koenani het volgende:
Maak er maar 'heel ajax' van, want wat zijn ze toch weer eens slecht jonge
ze komen weer eens écht goed weg jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze zijn altijd slecht, niet voor niets de bijnaam lucky ajax.
ja dat was inderdaad echt iets wat die jongen nu nodig heeftquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:35 schreef Red_85 het volgende:
Wederom is klagen dat hij niet best was vandaag terecht, maar uitfluiten, damn.... Zielige reactie van mn mede aanwezigen vanmiddag.
Theo Janssen slaat spijkers met koppen tijdens zijn interview.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:35 schreef Red_85 het volgende:
Wederom is klagen dat hij niet best was vandaag terecht, maar uitfluiten, damn.... Zielige reactie van mn mede aanwezigen vanmiddag.
Tjah. Ajax is altijd lucky Ajax natuurlijk en bijzonder slecht. Daarom hebben we ook 30 landstitels en 4 europa cup 1's. Daarom is de balans tussen Ajax en Feyenoord zwaar in het voordeel van Ajax. Ja, we hebben altijd schijtgeluk en winnen altijd volgens de scheids. Zet je bril af.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze zijn altijd slecht, niet voor niets de bijnaam lucky ajax.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah. Ajax is altijd lucky Ajax natuurlijk en bijzonder slecht. Daarom hebben we ook 30 landstitels en 4 europa cup 1's. Daarom is de balans tussen Ajax en Feyenoord zwaar in het voordeel van Ajax. Ja, we hebben altijd schijtgeluk en winnen altijd volgens de scheids. Zet je bril af.
Wees blij vandaag. Jullie gewonnen puntje kwam niet omdat jullie zo goed waren. Wij waren gewoon bar en bar slecht. Dat is de enige reden van Ajax' puntverlies. Eigen schuld dikke bult.
wijquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah. Ajax is altijd lucky Ajax natuurlijk en bijzonder slecht. Daarom hebben we ook 30 landstitels en 4 europa cup 1's. Daarom is de balans tussen Ajax en Feyenoord zwaar in het voordeel van Ajax. Ja, we hebben altijd schijtgeluk en winnen altijd volgens de scheids. Zet je bril af.
Wees blij vandaag. Jullie gewonnen puntje kwam niet omdat jullie zo goed waren. Wij waren gewoon bar en bar slecht. Dat is de enige reden van Ajax' puntverlies. Eigen schuld dikke bult.
Ze juichten hem toch toe?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:35 schreef Red_85 het volgende:
vroeger vroeger vroeger,quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
HA! Vaak genoeg een lege kuip gezien terwijl jullie achter stonden. Waar waren jullie vorig jaar? ' wij fluiten onze spelers niet uit en lopen nooit weg'. 0-4 achter tegen Ajax, kuip leeg en vorige week fluiten jullie Cabral nog uit omdat hij 2x niet overspeelt. Nogmaals, bril afdoen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Theo Janssen slaat spijkers met koppen tijdens zijn interview.
'Zodra het goed gaat zijn ze ineens wel supporters.'
HAHAHAHAHAHAHAHAHA vent flikker op. Jij bent zeker ook zo'n mietje die met de rug naar het veld staat te springen. Ik heb het over Theo Janssen en zijn interview of niet aap. Ik heb nergens gezegd dat Feyenoord vorige niemand uit floot. Het is alleen zo grappig dat jullie gelijk altijd Feyenoord er bij moeten halen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
HA! Vaak genoeg een lege kuip gezien terwijl jullie achter stonden. Waar waren jullie vorig jaar? ' wij fluiten onze spelers niet uit en lopen nooit weg'. 0-4 achter tegen Ajax, kuip leeg en vorige week fluiten jullie Cabral nog uit omdat hij 2x niet overspeelt. Nogmaals, bril afdoen.
Trouwens, Theo mag dat zeggen. Als enige. Die speelde nog aardig voordat het 0-1 werd. Die had nog een beetje bezieling. Maar hij moet niet gaan mekkeren dat we er niet achter begonnen te staan na de 0-1. Opeens waren de supporters ook wakker...
Jup, vroegah vroegah. Maar waarom ik begon en iedereen mij begint te quoten? lucky Ajax, mn reet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:43 schreef Koenani het volgende:
[..]
vroeger vroeger vroeger,
het verleden is geen garantie voor het heden en dat zie je maar weer,
stelletje losers uit 020 met hun wij hebben dit en dat en zus en zo (zo'n 30 jaar geleden) behaalt
1 puntje en gelijk zo'n grote bek. gefeliciteerd pik! Neem n biertje, misschien wordt je dan wat rustigerquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA vent flikker op. Jij bent zeker ook zo'n mietje die met de rug naar het veld staat te springen. Ik heb het over Theo Janssen en zijn interview of niet aap. Ik heb nergens gezegd dat Feyenoord vorige niemand uit floot. Het is alleen zo grappig dat jullie gelijk altijd Feyenoord er bij moeten halen.
Ga lekker in een hoekje lopen kniezen mietje.
Die jongen heb n hart onder de riem nodig van 50000 man. Geen fluitjes. Daar wordt hij en dus het team echt niet beter van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:36 schreef Koenani het volgende:
[..]
ja dat was inderdaad echt iets wat die jongen nu nodig heeft
Ik heb geen grote bek, ik zeg waar het op staat. Een grote bek is meer het kenmerk van een omhooggevallen neus of een neus die op zijn pikkie getrapt is en niet over de waarheid kan. Wees een man en ga niet dom lopen blaten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 puntje en gelijk zo'n grote bek. gefeliciteerd pik! Neem n biertje, misschien wordt je dan wat rustiger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |