pardon?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:26 schreef FL_Freak het volgende:
En over zo'n mongool mag wel een deel 2?![]()
@j@x mods
Toevallig reageert dan ook echt een ajax modquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
pardon?
manolev zit al op deel 43 hier
Provinciaalse minderwaardigheidscomplexjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:26 schreef FL_Freak het volgende:
@j@x mods
Veel meer dan jij waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ZO! Jij hebt er verstand van.
Ajax mod?? Ik??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Toevallig reageert dan ook echt een ajax mod![]()
Maar ik vind wel dat er geen uitzonderingen gemaakt mogen worden. Ook niet manolev dus
jij jaquote:
Moment ff 'n stuk van mijn lul afsnijden danquote:
roda jc?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moment ff 'n stuk van mijn lul afsnijden dan
Er is maar één club in NL, kampioen van 2014 en verder, geel en zwart zijn onze kleuren
metrosexueel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:42 schreef FL_Freak het volgende:
Ze zijn zwart, ze zijn geel, ze zijn *.......* jalalalalal
Gossiepossie. Mooi voorbeeldje van een calimero'tje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:26 schreef FL_Freak het volgende:
@j@x mods
Als jullie zo door gaan wordt het kampoenschap van 2014 idd in Venlo geviert, van de eerste divisie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moment ff 'n stuk van mijn lul afsnijden dan
Er is maar één club in NL, kampioen van 2014 en verder, geel en zwart zijn onze kleuren
Zo'n orginele post van jouquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Provinciaalse minderwaardigheidscomplexjes.
Uiteraard, het was WEER een calimero-post, ik ga niet elke keer het wiel (wheheh) opnieuw uitvinden als er weer eens een provinciaal zielig komt doenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n orginele post van jou
Sta je op repeat?
Vast wel, en je kan niet meer vooruit spelen als je Greg speelt, alleen laffe balletjes breed, achteruit of naar de tegenstanderquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:39 schreef vandermar het volgende:
Zou hij in Fifa 12 ook bij elk balcontact de bal inleveren bij de tegenstander en voorzetten richting 2e ring kegelen? Anders is fifa niet realistisch
Het is maar wat je onder knap verstaat. Een domme gangster met tatoos die denkt dat hij king of the world is en fucking metrosexueel is of hoe je het ook schrijft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hij is knap, dat maakt alles goed
Jij hebt geen recht van sprekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder knap verstaat. Een domme gangster met tatoos die denkt dat hij king of the world is en fucking metrosexueel is of hoe je het ook schrijft.
Welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken
"HIj heeft me aangerand, zwanger gemaakt van 2 koters en is daarna vertrokken"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hij is knap, dat maakt alles goed
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"HIj heeft me aangerand, zwanger gemaakt van 2 koters en is daarna vertrokken"
Maar hij is knap, dat maakt alles goed, ik snap het.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |