quote:Op zondag 10 juni 2012 21:07 schreef Splutje het volgende:
Kunnen alle vrouwen dit topic verlaten aub
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:07 schreef Splutje het volgende:
Kunnen alle vrouwen dit topic verlaten aub
Of superlaagquote:Op zondag 10 juni 2012 21:36 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Eigenlijk is Robben op rechts helemaal niet z'on slecht idee, als van der Wiel niet zo fakking slecht was. Enigste manier om Robben z'n acties binnendoor te stoppen is om hem dubbel te dekken. vd Wiel staat dan altijd vrij en kan dan opkomen om een voorzet te geven. Prima plan dus, maar dan trapt vd Wiel alle ballen de tribune in.
Van der Wiel gaat ook NOOIT buitenom, als hij dat wel consequent deed staat of hij altijd vrij, of Robben heeft geen dubbele dekking, maar ja..quote:Op zondag 10 juni 2012 21:36 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Eigenlijk is Robben op rechts helemaal niet z'on slecht idee, als van der Wiel niet zo fakking slecht was. Enigste manier om Robben z'n acties binnendoor te stoppen is om hem dubbel te dekken. vd Wiel staat dan altijd vrij en kan dan opkomen om een voorzet te geven. Prima plan dus, maar dan trapt vd Wiel alle ballen de tribune in.
Lichamen van voetballersquote:Op zondag 10 juni 2012 21:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zag gisteren Ronaldo op tv, godver ... Donkerharige blanke/ getinte jongens! En ibrahim affelay zag ik gister ook wat een kaaklijn heeft die
en dan die lichamen van die voetballers ... Raap me op!
Nou, deze keer was Sneijder niet de stoorzender maarquote:
Is ecto een ander woord voor slank en fit?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Lichamen van voetballers.
9/10 is gewoon vieze ecto.
ecto-quote:Op maandag 11 juni 2012 16:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is ecto een ander woord voor slank en fit?
Nee. Mager. met een paar kg spiermassa extra zouden de meeste voetballers een stuk makkelijker overeind blijven. De meeste zijn te lui om extra in zichzelf te investeren.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is ecto een ander woord voor slank en fit?
Maar wel een babyfacequote:Op zondag 10 juni 2012 21:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zag gisteren Ronaldo op tv, godver ... Donkerharige blanke/ getinte jongens! En ibrahim affelay zag ik gister ook wat een kaaklijn heeft die
en dan die lichamen van die voetballers ... Raap me op!
ja, want snelheid en wendbaarheid zijn waardeloos in het voetbalquote:Op maandag 11 juni 2012 16:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Mager. met een paar kg spiermassa extra zouden de meeste voetballers een stuk makkelijker overeind blijven. De meeste zijn te lui om extra in zichzelf te investeren.
en een brede nekquote:
alsof je met een paar kilo meer spieren ineens vet langzaam bent.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want snelheid en wendbaarheid zijn waardeloos in het voetbal.
'Het kan vast geen kwaad, dus laten we het maar doen.'quote:Op maandag 11 juni 2012 19:33 schreef fathank het volgende:
[..]
alsof je met een paar kilo meer spieren ineens vet langzaam bent.
Ibrahimović, Ronaldo, Balotelli, Lukaku, Drogba.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
'Het kan vast geen kwaad, dus laten we het maar doen.'
Je hebt vrij weinig aan spieren in het voetbal.
Dat toont Messi maar eens aan.
(Overigens ben ik totaal geen Messi fanboy)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |