Ik had je dm al gelezen. Alleen me mobiel is niet zo snel.quote:
quote:
Alcohol is ook drugs.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik drink nooit. Nooit alcohol met drugs combineren.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:18 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik had je dm al gelezen. Alleen me mobiel is niet zo snel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry.... maar deze TT was gewoon te goed om geen TT te stelen volgende is voor jou [ afbeelding ]
quote:
Ik combineer dan ook geen drugs. Ik ben monogaam.quote:
Dag meneer.quote:
Makkelijk wat de volgende TT gaat worden dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Deze TT zorgt er voor dat ik nog een topic bij jullie ben. Dat ben ik MM nu wel verschuldigd!!
Halloquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Deze TT zorgt er voor dat ik nog een topic bij jullie ben. Dat ben ik MM nu wel verschuldigd!!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik combineer dan ook geen drugs. Ik ben monogaam.
[..]
Dag meneer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sjampie
wat een aanloop van oude
hier vanavond
The Mouses vs The Cats?? nee, dat ligt voor de hand.. en daarbij, iemand anders mag eerstquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Makkelijk wat de volgende TT gaat worden dan.
Als iemand anders de Lapo heeft morgen mag diegene gewoon een nieuwe openen. Ik ga niet speciaal hunten om MM terug tepakkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
The Mouses vs The Cats?? nee, dat ligt voor de hand.. en daarbij, iemand anders mag eerst
Vrouwen zonder FOBO zijn doorgaans heren.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef pl4kkie het volgende:
Dames en heren. Ik ga lekker slapen. Tot morgen. Slaaplekker
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als iemand anders de Lapo heeft morgen mag diegene gewoon een nieuwe openen. Ik ga niet speciaal hunten om MM terug tepakken
Mijn topic gejatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
slaap lekker pl4kkie
[..]wat heb ik gedaan dat ik terug gepakt moet worden...
Helaas is reageren op jouw FOBO niet mogelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen zonder FOBO zijn doorgaans heren.
quote:
In mijn profiel staat toch echt dat ik een vrouw ben hoor hihiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen zonder FOBO zijn doorgaans heren.
Sommige mensen weten gewoon beter welk geslacht je bent dan jezelfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
In mijn profiel staat toch echt dat ik een vrouw ben hoor hihi
Ik ben niet geslacht... ik leef nogquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sommige mensen weten gewoon beter welk geslacht je bent dan jezelf
Gelukkig wel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben niet geslacht... ik leef nog
Tja... had geluk hè, bollokus ging vroeg slapen, dus kreeg niet de kans mij te grijpen en in de kachel te smijtenquote:
nou, als ik je vriendjes hier soms zie lopen dan moet je ook wel heel erg snel zijn om jou te grijpen!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja... had geluk hè, bollokus ging vroeg slapen, dus kreeg niet de kans mij te grijpen en in de kachel te smijten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nou, als ik je vriendjes hier soms zie lopen dan moet je ook wel heel erg snel zijn om jou te grijpen!!
Ik heb ook horen zeggen dat ze dol zijn op pindakaasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lief he, zijn mijn neefjes uit het noorden... Gewoon voedsel goed achter slot en grendel, en gewoon een onopgemerkt pakje meel of zo in de schuur voor ons achter laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
Maar ik heb er wel eentje. Met een foto van mezelf toen ik nog jong en aantrekkelijk was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helaas is reageren op jouw FOBO niet mogelijk
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb ook horen zeggen dat ze dol zijn op pindakaas* MaryMouse laat via linkedin nu per direct weten dat al haar muisencontacts niet op pindakaas moeten afgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Slaap lekker.. en droom maar niet over pindakaas!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ga trouwens ook
09:00 weer bazen tijd
Yep blame Canadaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ik heb er wel eentje. Met een foto van mezelf toen ik nog jong en aantrekkelijk was.
Mogen we die zien ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ik heb er wel eentje. Met een foto van mezelf toen ik nog jong en aantrekkelijk was.
Nu worden we wel heel erg nieuwsgierigquote:
* pl4kkie gaat gelijk kijkenquote:
Lekker he!quote:
Echtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
En om je vraag voor te zijn, ja dat ben ik.
quote:
goedenavond mevrouw Muisquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond meneer Superkokje en Goedenavond meneer Pl4kkie
maar natuurlijk, moet weer multitasken vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
Het was stilletjes hier. Ik ben blij dat je er nog bent meneer Superkokje
National Treasure kijken en FOK!en zijn maar twee dingen, of ben je ondertussen ook aan het wassen, strijken, koken, stofzuigen, ramen lappen, planten water geven en dergelijke?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar natuurlijk, moet weer multitasken vandaag
TVOH is ook vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
National Treasure kijken en FOK!en zijn maar twee dingen, of ben je ondertussen ook aan het wassen, strijken, koken, stofzuigen, ramen lappen, planten water geven en dergelijke?
Dat weet ik daar kijk ik ook naarquote:
dan begrijp je zeker ook niet waarom er nu gedraaid isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik daar kijk ik ook naar
Maar ik hoef nu alleen maar te wachten tot het brood gerezen is.
Ik was verbaasd ja, en dat al na een paar seconden. Typisch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan begrijp je zeker ook niet waarom er nu gedraaid is
is toch niks om je voor te schamenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
Moet toch wel met zo'n naamtopic!
Heb je verdiendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
Moet toch wel met zo'n naamtopic!
Meneer Pl4kkiequote:
was je weer aan het huntenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je verdiend![]()
denk alleen dat pl4kkie nog steeds boos op mij is![]()
Werd een beetje verlegen van je enthousiasme!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
is toch niks om je voor te schamen
Nog veel ergerquote:
Hallo mevrouw muisquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hallo mevrouw muis![]()
ik boos op jou? Dat zal wel mee vallen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die had D_K....
ga je heel die p schamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo heb ik je niet opgevoed
![]()
ach, je moet het met me eens zijn dat het wel leuk is een brutaal muisje..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga je heel die p schamenzo heb ik je niet opgevoed
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ach, je moet het met me eens zijn dat het wel leuk is een brutaal muisje..
ik schaam mij de hele dag alquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga je heel die p schamenzo heb ik je niet opgevoed
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ach, je moet het met me eens zijn dat het wel leuk is een brutaal muisje..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die had D_K....
Ik had geeneens tijd om je dm te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
* MaryMouse trippeld met afhangende schoudertjes naar haar holletje om daar verder te gaan met heel diep schamenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik had geeneens tijd om je dm te lezen
wel eerst het brood uit de oven halenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse trippeld met afhangende schoudertjes naar haar holletje om daar verder te gaan met heel diep schamen![]()
verhip.... bedankt voor de reminder, die moet er nog inquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel eerst het brood uit de oven halen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
verhip.... bedankt voor de reminder, die moet er nog in
Dat wordt dan een latertje vanavond!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
verhip.... bedankt voor de reminder, die moet er nog in
Neuh, vlokkuhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat wordt dan een latertje vanavond!!
Boterham met pindakaas straks??
Lekkerquote:
Pindakaas met vlokkuhquote:
Heb nog nooit de combi sambal met chocolade geprobeerd, leuk experimentje voor straksquote:
We zijn het wel akelig eensch op een na danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
WEEK 6 Muis Kok
panthers - Falcons FalconsFALCONS
colts - bengals Bengals BENGALS
jaguars - steelers Steelers STEELERS
bills - giants Bills GIANTS
49-ers - lions Lions LIONS
rams - packers Packers PACKERS
eagles - redskins Redskins REDSKINS
browns - raiders Raiders RAIDERS
texans - ravens Texans RAVENS
saints - buccaneers Buccaneers BUCCANEERS
cowboys - patriots Patriots PATRIOTS
vikings - bears Bears BEARS
dolphins - jets Jets JETS
byes: cardinals, broncos, chiefs, chargers, seahawks, titans
Stand nu: muis 14 kok 15
peper kan heel goed met chocoladequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb nog nooit de combi sambal met chocolade geprobeerd, leuk experimentje voor straks
Twee!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
We zijn het wel akelig eensch op een na dan
Ik was dolphins-jets vergetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
We zijn het wel akelig eensch op een na dan
Wat ben jij oplettend.... Ja, Texans of Ravens was ook een lastige keuze.... Maar we moeten ook wel wat verschillen hebben, anders kan ik kokje niet inhalenquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef Drassss het volgende:
Sorry moest nog even de hh van Bridget bekijken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
die ene geef ik cadeau, kan ze tenminste bijblijven
Goedenavond meneer Drassssquote:
heb ik aangepast, Jetsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
Verhip.... zeg ik nog zo dat ik Eli Manning leuk vind... heb ik toch Bills geschreven![]()
Kokje wat wordt jouw keuze voor dolphins - Jets? Ik zeg Jets.
Spannend..... ik kan er een op je inlopen, gelijk met je komen, of drie achter komen te staanquote:
yep, daarom ook zo gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spannend..... ik kan er een op je inlopen, gelijk met je komen, of drie achter komen te staan
quote:
Aahh, wat lievquote:
Je bent omsingeld zondag dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gewoon zaterdag poetsen, en zondag ben ik aan huis gekluisterd door die stomme marathon
quote:
je kan natuurlijk ook meelopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]door allemaal enge mannetjes..... Zo'n beetje alle straten zijn afgezet
Alleen als jij met mij meelooptquote:
Volgend jaar dan...quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik moest even wat cadeautjes in elkaar zetten..
sinterklaas duurt nog ff hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik moest even wat cadeautjes in elkaar zetten..
Nog maar vier weekjes hoorquote:
Ik denk dat je deze ook wel leuk gaat vinden: twee van die vazen van de Hema (5 euro) schelpenzand met anijs (ruikt zo lekker) en scheermesschelpjes (zelf gevangen op Ameland) een een driuwljochtje!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]cadeautjes.... ik ben dol op cadeautjes
Scheermesjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze ook wel leuk gaat vinden: twee van die vazen van de Hema (5 euro) schelpenzand met anijs (ruikt zo lekker) en scheermesschelpjes (zelf gevangen op Ameland) een een driuwljochtje!!
iets met een bootquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheermesjesdie maakte mijn oma vroeguh....
Google translate kan nog geen Fries naar Amsterdams vertalen, wat is een driuwljochtje
drijflichtje.. in de vorm van een pompeblêdje.. dat zijn die rode dingen in de vlag van Fryslân..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Google translate kan nog geen Fries naar Amsterdams vertalen, wat is een driuwljochtje
Maar eeuh, scheermesjes maken?? bedoelen we hetzelfde??quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sheermessen kan je etenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar eeuh, scheermesjes maken?? bedoelen we hetzelfde??
Oh.... ik denk dat ik het snapquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
drijflichtje.. in de vorm van een pompeblêdje.. dat zijn die rode dingen in de vlag van Fryslân..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar eeuh, scheermesjes maken?? bedoelen we hetzelfde??
Dan hebben we het wel over hetzelfde! alleen zijn die van mij leeg.. En ik wist niet dat je ze eten kon. Wel logisch bedenk ik me nu..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh.... ik denk dat ik het snap
[..]Jij hebt de schelpen gevonden.... oma maakte vroeger de scheermesjes zelf klaar, net als mosselen of kokkels
Heb ze al zeker 30 jaar niet meer gegetenquote:
ik heb ze nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ze al zeker 30 jaar niet meer gegeten![]()
Ik vond het altijd geweldig als ze die maakte, kregen wij de schelpen mee naar huis
Oma woonde in Haarlem, is wat dichter bij de zee hèquote:
valt wel mee denk ik. het meest spannende is leguaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oma woonde in Haarlem, is wat dichter bij de zee hè
En ik denk dat jij een heleboel dingen gegeten hebt, die ik nog nooit heb gegeten.
heb ik nog nooit gegeten..... wat voor vlees is het, stevig denk ik, misschien wat zoetig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt wel mee denk ik. het meest spannende is leguaan
Toen was je zes of zo? Ouder vast niet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ze al zeker 30 jaar niet meer gegeten![]()
Ik vond het altijd geweldig als ze die maakte, kregen wij de schelpen mee naar huis
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toen was je zes of zo? Ouder vast niet!
dan schelen wij maar 3 jaar!! goh, met die foto van je dacht het dat minstens 12 zou zijn, in jouw voordeel!!quote:
En die foto is maar 4 maandjes oudquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan schelen wij maar 3 jaar!! goh, met die foto van je dacht het dat minstens 12 zou zijn, in jouw voordeel!!
Dat kloptquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vrouwen en leeftijd is als vrouwen en rekenen. Er staan wat cijfers maar ze kloppen nooit
* Vikingsmeisje haalt er even een loep bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En die foto is maar 4 maandjes oud
weet niet of het echt leguaan was, maar was wel een grote hagedis, op de Dominicaanse republiek. Ben daar bij inlanders geweest echt in het tropische bos. woonde strandventers die de toenmalige vriend van mijn moeder al jaren kende. Zijn toen gevraagd om een dag daar heen te komen. Om daar te komen, moesten we ook echt een riviertje doorwaden. Mogen normaal geen toeristen komen, maar was geweldige ervaring om te zien hoe die mensen leefde. Stroom van accu´s mango´s papaya´s mandarijnen en kokosnoten zo uit de boomquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ik nog nooit gegeten..... wat voor vlees is het, stevig denk ik, misschien wat zoetig?
Waar heb jij leguaan gegeten? Ben je in leguanenland geweest?
wit vlezig beetje taai maar vergelijkbaar met goede kip. Oh heb ook krokodil gegetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ik nog nooit gegeten..... wat voor vlees is het, stevig denk ik, misschien wat zoetig?
Waar heb jij leguaan gegeten? Ben je in leguanenland geweest?
Doet mij denken aan de keer dat ik een levende hagedis moest eten in de Slag om Balikpapan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet of het echt leguaan was, maar was wel een grote hagedis, op de Dominicaanse republiek. Ben daar bij inlanders geweest echt in het tropische bos. woonde strandventers die de toenmalige vriend van mijn moeder al jaren kende. Zijn toen gevraagd om een dag daar heen te komen. Om daar te komen, moesten we ook echt een riviertje doorwaden. Mogen normaal geen toeristen komen, maar was geweldige ervaring om te zien hoe die mensen leefde. Stroom van accu´s mango´s papaya´s mandarijnen en kokosnoten zo uit de boom
Oh, geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet of het echt leguaan was, maar was wel een grote hagedis, op de Dominicaanse republiek. Ben daar bij inlanders geweest echt in het tropische bos. woonde strandventers die de toenmalige vriend van mijn moeder al jaren kende. Zijn toen gevraagd om een dag daar heen te komen. Om daar te komen, moesten we ook echt een riviertje doorwaden. Mogen normaal geen toeristen komen, maar was geweldige ervaring om te zien hoe die mensen leefde. Stroom van accu´s mango´s papaya´s mandarijnen en kokosnoten zo uit de boom
zal vergelijkbaar zijn jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, geweldig![]()
Net zo spannend als mijn tripje naar de binnenlanden van Borneo
Heb ik ook nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
wit vlezig beetje taai maar vergelijkbaar met goede kip. Oh heb ook krokodil gegeten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gegeten![]()
Mijn lijstje is beperkt tot aap, slang, sprinkhaan. De apenhersenen heb ik toen niet aangedurft
dat heb ik nog nooit gegeten. Sprinkhaan wel een keer in de zaak gehad, maar nooit kunnen gebruiken. waren niet goed meer toen ik het wilde proberenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gegeten![]()
Mijn lijstje is beperkt tot aap, slang, sprinkhaan. De apenhersenen heb ik toen niet aangedurft
die van '42 of van '45 ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de keer dat ik een levende hagedis moest eten in de Slag om Balikpapan.
Dat had niet gehoeven.... we hebben toen giro 555 geopend voor jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tijdens de grote hongersnood at ik dode kinderen en levende honden.
quote:
42'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die van '42 of van '45 ?
[..]
Dat had niet gehoeven.... we hebben toen giro 555 geopend voor je
Ik heb gevochten zodat jij Nederlands kon blijven spreken.quote:
Jammer.... werden in Thailand in een gekruid (bier of tempura)beslagje knapperig gefrituurd. Best lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gegeten. Sprinkhaan wel een keer in de zaak gehad, maar nooit kunnen gebruiken. waren niet goed meer toen ik het wilde proberen
niets engs aan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind spruitjes en witlof best eng!!
zijn (waren) hier ook te koopquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer.... werden in Thailand in een gekruid (bier of tempura)beslagje knapperig gefrituurd. Best lekker
Wilde spruitjes kunnen gemeen bijten.quote:
Tja, stel je voor, anders had ik nu in het Japans moeten typenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
42'
Die was toen nog gesloten.
[..]
Ik heb gevochten zodat jij Nederlands kon blijven spreken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
het is weer bedtijd geworden voor papa
Vlaams hè! In de Guldensporen-slag vocht ik voor de klauwaards!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, stel je voor, anders had ik nu in het Japans moeten typen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vlaams hè! In de Guldensporen-slag vocht ik voor de klauwaards!
Was je weg danquote:
Waarom? Het waren die dekselse Protestanten die dwars zaten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jammer dat ik 300 jaar later voor de Spanjaarden moest vluchten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom? Het waren die dekselse Protestanten die dwars zaten!
Wuut? géén post morgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef Drassss het volgende:
Morgen vrij, maar ik ga wel heel de dag sportief doen
Maandag krijg je pas je pakketjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wuut? géén post morgen![]()
Wat ga je doen, bierheffen?
pakketje voor mij is zoekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maandag krijg je pas je pakketjesBeetje tennissen uiteraard en daarna wat heffen
Deal, doen we daarna nog een bier estafette.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pakketje voor mij is zoek
Das goed
![]()
Kokje en ik gaan volgend jaar de marathon van Amsterdam lopen
Ja, lopen.. En een jaar later pas hardlopen!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pakketje voor mij is zoek
Das goed
![]()
Kokje en ik gaan volgend jaar de marathon van Amsterdam lopen
Dealquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deal, doen we daarna nog een bier estafette.
Is nog een hele prestatie hoor om 42 km te lopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, lopen.. En een jaar later pas hardlopen!!
Topquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dealwel lopen hem dus volgend jaar met zijn drieën
En eindigen dus bij Brouwerij 't IJ.... zal ze vooraf inseinen dat ze voor kokje water moeten inslaan
De Columbus en Struijs van 't IJ zijn wél heftig hoor... dus je mag dan wel hier op de bank crashenquote:
ik vind 10 al een heel eindquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is nog een hele prestatie hoor om 42 km te lopen
Op de bank?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Columbus en Struijs van 't IJ zijn wél heftig hoor... dus je mag dan wel hier op de bank crashen
Een jaar geleden kon ik nog géén kilometer lopenquote:
de vloer mag ook hoorquote:
Ja, ik zie het nu weer op tvquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Banken die crashen, dat is al ene paar jaar hip!
Hoeft nie hoor.... heb ook nog een 'bed-in-a-box' moet ik alleen mijn 110-220 adapter weer even opsnorrenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan pak ik wel de nachttrein terug
Was beter geweest als ik dat ook met mijn dollars had gedaan jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daarom bewaar ik al mijn geld in een kist op een onbewoond eiland.
Wat stoer!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een jaar geleden kon ik nog géén kilometer lopen![]()
Ben nu weer begonnen met lopen om weer de 10 km in een uur te kunnen halen
quote:
Chop chop, zondagmiddag ga je lopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is niet zo stoer hoor.... ben zo goed als terug bij af
ik vind wandelen al zwaar! voor twee jaar terug lukte me het helemaal niet meer, na een fikse longontsteking.. Daarom zie ik ook een beetje tegen morgen opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is niet zo stoer hoor.... ben zo goed als terug bij af
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Chop chop, zondagmiddag ga je lopen.
Nee joh, gewoon lekker een frisse neus halen en gewoon door de stad wandelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
goed idee.... 10 km met de marathonrenners meelopen
das wel gaaf! Even kijken hoever je mee kan komen! JogTracker aan op je mobiel en lopen maar!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
goed idee.... 10 km met de marathonrenners meelopen
Gewoon rustig aan doen. Boswachter is toch een #FF dus zal best begrip hebben als je even moet rusten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vind wandelen al zwaar! voor twee jaar terug lukte me het helemaal niet meer, na een fikse longontsteking.. Daarom zie ik ook een beetje tegen morgen op
En de prijsvraag was door Omroep Max uitgeschrevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen. Boswachter is toch een #FF dus zal best begrip hebben als je even moet rusten.
Ik heb artsen een beetje boel verrast door met een hb van 3.8 nog het ziekenhuis binnen te kunnen 'lopen'. Volgens hun had ik dat al niet meer moeten kunnen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker een frisse neus halen en gewoon door de stad wandelen.
Nee, is wel een goed idee.... zit nu op 7.5 per uur. Als ik nu gewoon 10 km mee loop en kijk hoelang ik erover doe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker een frisse neus halen en gewoon door de stad wandelen.
http://www.nijmegenwandel(...)r-4daagse-is-92/219/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En de prijsvraag was door Omroep Max uitgeschreven
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Je gaat toch eerst je camera uitproberen voor je dus je vriendins gangbang gaat filmen..
Ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat ik langzaam maar mijn bed op ga zoeken.
Slaaplekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ookvan 24kitchen ga je heel hard
![]()
![]()
trusten en slaap
Zeker welquote:
quote:
Hallonquote:
Toch een beetje jammer als mensen het nodig vinden vervelend te worden. Later op de avond vaak gevolg van drankquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hallon. Ja was gezellig. Alleen 1 iemand werd later op de avond een beetje vervelend. Maar dat kon de pret niet drukken.
En.. is je brood goed gelukt?
Ja, denk wel dat hij een aantal biertjes op had. Daarbij ook nog blowenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch een beetje jammer als mensen het nodig vinden vervelend te worden. Later op de avond vaak gevolg van drank![]()
Mwah.... was door het FOK!en vergeten het brood aan de bovenkant in te snijden, dus de korst is gescheurd... Maar smaakt er niet minder om hoor, komt alleen niet zo vaak meer voor dat brood mislukt.
Precies, maar sommigen denken dat je van een combi alcohol en blowen 'gezelliger' wordtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja, denk wel dat hij een aantal biertjes op had. Daarbij ook nog blowen. Je verpest het dan toch alleen maar voor je eigen.
Aaahw, das wel zonde dan. Het gaat toch allemaal een zwart gat in
Tuurlijk kan het wel. Maar vaak is het zo dan willen ze net wat stoerder doen enzo. Juist omdat het mensen zijn van FOk! Ik prik daar zo snel doorheen. Doe gewoon normaal. Voor mij zijn het juist geen FOK!kers maar gewoon onbekende mensen waar je beleefd tegen doet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, maar sommigen denken dat je van een combi alcohol en blowen 'gezelliger' wordt![]()
Zekers, en zoals gezegd het smaakt er niet minder om. Vandaag korstdeeg gemaakt om morgenochtend verse croissantjes te kunnen bakken. Heb ik sinds 1994 niet meer gemaakt, dus is wel weer even spannend.
Eensch. Maar door de (relatieve) anonimiteit van een forum is er een groep mensen die tegen mede FOK!ers wél dingen durven te roepen die ze in IRL nooit tegen bekenden of onbekenden zouden zeggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het wel. Maar vaak is het zo dan willen ze net wat stoerder doen enzo. Juist omdat het mensen zijn van FOk! Ik prik daar zo snel doorheen. Doe gewoon normaal. Voor mij zijn het juist geen FOK!kers maar gewoon onbekende mensen waar je beleefd tegen doet.
Oehh, dat klinkt heel erg lekker. Is het goed als ik een keer bij jou kom ontbijten?.
Ja precies. Ik ben dan altijd gewoon netjes. Want je weet nooit hoe ze reageren als je bv een keer een scheldwoors gebruikt oidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch. Maar door de (relatieve) anonimiteit van een forum is er een groep mensen die tegen mede FOK!ers wél dingen durven te roepen die ze in IRL nooit tegen bekenden of onbekenden zouden zeggen.
Mag hoor, avondeten mag ook![]()
Heb vanavond zalige provençaalse kippebouten gegeten, met harico verts en rozemarijn-aardappeltjes
Yepquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben dan altijd gewoon netjes. Want je weet nooit hoe ze reageren als je bv een keer een scheldwoors gebruikt oid.
Jij woont in amsterdam toch?
quote:
en bedankt, ik neem alles wel op mijn schoudersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]sorry..... maar voor mij wel omdat jij zo druk aan het werk was
Ik kom met regelmaat in Roelofarendsveen. Dus dan kan ik wel een keer bij jou komen etenquote:
je hebt niet gebeld dat je mij nodig had, dus ik dacht dat jouw brede football schouders het wel aankondenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
en bedankt, ik neem alles wel op mijn schouders
Roelofarendsveen ligt niet echt naast de deur. Is toch nog ruim een half uur rijden. Maar mijn deur staat altijd voor iedereen open hoor. Als je wilt eten, moet ik het alleen wél even van te voren weten. Anders eet ik lekker, en jij een droge boterhamquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik kom met regelmaat in Roelofarendsveen. Dus dan kan ik wel een keer bij jou komen eten
zeker wel die kunnen ook wel een stootje hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je hebt niet gebeld dat je mij nodig had, dus ik dacht dat jouw brede football schouders het wel aankonden
Watertje dan.... slofjes.... massage....?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker wel die kunnen ook wel een stootje hebben
watertje ben ik tevreden mee vanbdaagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Watertje dan.... slofjes.... massage....?
Watertje 't isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
watertje ben ik tevreden mee vanbdaag
Nou wow een half uur. Das niks.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Roelofarendsveen ligt niet echt naast de deur. Is toch nog ruim een half uur rijden. Maar mijn deur staat altijd voor iedereen open hoor. Als je wilt eten, moet ik het alleen wél even van te voren weten. Anders eet ik lekker, en jij een droge boterham
nee hoor heb genoeg aan water vandaagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Watertje 't is
[ afbeelding ]
Nog iets waarmee ik je van dienst kan zijn?
we kennuh ook samen wat gaan drinkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zeg.... wanneer houden jullie eens een Barbecue ?
Dan kan deze kelerezooi ook op slot
Ben vanochtend naar de markt geweest om verse eitjes te halen. Ik wil morgen de duivelse eitjes eindelijk eens maken. Alleen hadden ze zelfs op de markt géén verse groene peperquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hoor heb genoeg aan water vandaag![]()
nog iets ondernomen vandaag?
kennuh we ook doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
we kennuh ook samen wat gaan drinken
Owjaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kennuh we ook doendat mot Heks weer effe graties champagne roggelen
rode peperquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben vanochtend naar de markt geweest om verse eitjes te halen. Ik wil morgen de duivelse eitjes eindelijk eens maken. Alleen hadden ze zelfs op de markt géén verse groene peper![]()
Ik heb geen idee wat ik als alternatief kan gebruiken.
Ik heb net een dutje gedaan heh... en toen had ik weer een droom dit keer ging het overquote:
Die heb ik hier wel... maar die is toch scherper dan de groene?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb net een dutje gedaan heh... en toen had ik weer een droom dit keer ging het over
Honda... heel verhaal ingewikkeld enzo, maar Meneer Hondjes zag er zo uit![]()
[ afbeelding ]
en hij reed op een motor met Honda achterop
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... dat wilde ik effe kwijt
klopt, maar moeten toch ook duivelse eieren wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb ik hier wel... maar die is toch scherper dan de groene?
Dat was voor mij ook al heeeeeeeeeeeeel lang geledenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
![]()
droom jij nog steeds over hondjes dr man?![]()
Ik droom nooit over Fokkers
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt, maar moeten toch ook duivelse eieren worden
Slaaplekker kokjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hou het voor gezien voor vandaag, ben kapot![]()
Voor straks, slaap lekker muis![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hou het voor gezien voor vandaag, ben kapot![]()
Voor straks, slaap lekker muis![]()
Ja, ben je blind ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was jij er ookJij ook trusten voor straks dan
Zijn voorzetramen zitten onder de vetaanslagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja, ben je blind ofzo?.
Ik reageerde alleen niet veel omdat ik aan het racen was in forza 4. Nouja racenmeer autos botsen en zo de race winnen
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn voorzetramen zitten onder de vetaanslag
Zullen we een paar wissers voor hem kopen ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn voorzetramen zitten onder de vetaanslag
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
idd nog niet schoongemaakt
zegt genoeg over hoe ik me voel denk ik
![]()
en nu echt weg
Gaan wij dit draadje nog even vol spammen?quote:
Pfff, zonder hulp van Drassss? Dan moeten we denk ik de mensen uit de andere SC uitnodigenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gaan wij dit draadje nog even vol spammen?
Nog iets meer dan 20 posts. Moet lukken toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff, zonder hulp van Drassss? Dan moeten we denk ik de mensen uit de andere SC uitnodigen
speel jij ook word feud?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 20 posts. Moet lukken toch?
Neequote:
Jammer.... had ik je als vriendje kunnen toevoegen.quote:
Ja dat heb ik wel. Maar ik begin niet een feud want anders kom ik doordeweeks helemaal niet meer aan werken toequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer.... had ik je als vriendje kunnen toevoegen.
Heb je wel een smartfoon?
Hmmm... ik speel het vanavond pas voor het eerst... Speel nu tegen Fogel.... 't is alsof ik tegen kokje speel... Hij wintquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel. Maar ik begin niet een feud want anders kom ik doordeweeks helemaal niet meer aan werken toe
Dat snap ik niet. Je speelt het voor het eerst.. maar je hebt het idee alsof je tegen kokje speelt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm... ik speel het vanavond pas voor het eerst... Speel nu tegen Fogel.... 't is alsof ik tegen kokje speel... Hij wint
Oh, kokje wint altijd van mij met spelletjes... behalve bij de SL dan ben ik meestal gelukkigerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:52 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Je speelt het voor het eerst.. maar je hebt het idee alsof je tegen kokje speelt?
Oh op die manierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, kokje wint altijd van mij met spelletjes... behalve bij de SL dan ben ik meestal gelukkiger
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Oh op die manier. Wat is SL voor een spelletje dan?
Ohhquote:
Maandelijks automatisch.... maar heb nog niet genoeg om kokje van een nieuwe telefoon te voorzienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ohh![]()
ik doe daar maar sporadisch aan mee.
Nog meer werken danquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maandelijks automatisch.... maar heb nog niet genoeg om kokje van een nieuwe telefoon te voorzien
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nog meer werken dan.
Een paar weken nadat het uit ging met mn ex won der pa de SL. 27.5 mil is een leuk bedrag.
Niet dat ik er wat van zou hebben gekregenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]tja... ik ben al tevreden met een ton... maar zelfs die heb ik nog niet
![]()
(nu ja... .een beetje dan in mijn huis zitten)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Niet dat ik er wat van zou hebben gekregen. Hier in de tuin staan een ton. zit vol met regenwater
Nou ja, tuin, tuin. Het is denk niet groter dan 6 bij 6 ofzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je heb een tuin
.... Ik moet het doen met een loggia van 2x3
is nog altijd groter dan mijn loggiaatjequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou ja, tuin, tuin. Het is denk niet groter dan 6 bij 6 ofzo.
Ik slaap ook al bijna... En Fogel ook denk ik... krijg geen woord terug van hem met word feud.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:33 schreef pl4kkie het volgende:
Nog een paar posts. Kan me ogen bijna niet meer open houden. Jij mag de LAPO hebben. Heb geen inspiratie voor een TT
Dat is waar. We hebben een hardnekkige kip die weigert dood te gaan. Anders kon het kippenhok weg en hebben we nog meer ruimtequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is nog altijd groter dan mijn loggiaatje
Jij kan tenminste een bbq in je tuin plaatsen zonder dat je bovenburen gaan lopen klagen
Ahum.... weet je wat mijn grootmoeder met de laatste kippen deedquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is waar. We hebben een hardnekkige kip die weigert dood te gaan. Anders kon het kippenhok weg en hebben we nog meer ruimte
In de pan stoppen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum.... weet je wat mijn grootmoeder met de laatste kippen deed
quote:
Aah, bah. Dat lijkt me echt een klote werk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik mocht helpen met plukken
![]()
Beesten waren alleen al zo oud dat ze te taai waren om te braden, en alleen nog maar geschikt voor soep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |