Ik had je dm al gelezen. Alleen me mobiel is niet zo snel.quote:
quote:
Alcohol is ook drugs.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik drink nooit. Nooit alcohol met drugs combineren.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:18 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik had je dm al gelezen. Alleen me mobiel is niet zo snel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry.... maar deze TT was gewoon te goed om geen TT te stelen volgende is voor jou [ afbeelding ]
quote:
Ik combineer dan ook geen drugs. Ik ben monogaam.quote:
Dag meneer.quote:
Makkelijk wat de volgende TT gaat worden dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Deze TT zorgt er voor dat ik nog een topic bij jullie ben. Dat ben ik MM nu wel verschuldigd!!
Halloquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Deze TT zorgt er voor dat ik nog een topic bij jullie ben. Dat ben ik MM nu wel verschuldigd!!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik combineer dan ook geen drugs. Ik ben monogaam.
[..]
Dag meneer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sjampie
wat een aanloop van oude
hier vanavond
The Mouses vs The Cats?? nee, dat ligt voor de hand.. en daarbij, iemand anders mag eerstquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Makkelijk wat de volgende TT gaat worden dan.
Als iemand anders de Lapo heeft morgen mag diegene gewoon een nieuwe openen. Ik ga niet speciaal hunten om MM terug tepakkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
The Mouses vs The Cats?? nee, dat ligt voor de hand.. en daarbij, iemand anders mag eerst
Vrouwen zonder FOBO zijn doorgaans heren.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef pl4kkie het volgende:
Dames en heren. Ik ga lekker slapen. Tot morgen. Slaaplekker
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als iemand anders de Lapo heeft morgen mag diegene gewoon een nieuwe openen. Ik ga niet speciaal hunten om MM terug tepakken
Mijn topic gejatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
slaap lekker pl4kkie
[..]wat heb ik gedaan dat ik terug gepakt moet worden...
Helaas is reageren op jouw FOBO niet mogelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen zonder FOBO zijn doorgaans heren.
quote:
In mijn profiel staat toch echt dat ik een vrouw ben hoor hihiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen zonder FOBO zijn doorgaans heren.
Sommige mensen weten gewoon beter welk geslacht je bent dan jezelfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
In mijn profiel staat toch echt dat ik een vrouw ben hoor hihi
Ik ben niet geslacht... ik leef nogquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sommige mensen weten gewoon beter welk geslacht je bent dan jezelf
Gelukkig wel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben niet geslacht... ik leef nog
Tja... had geluk hè, bollokus ging vroeg slapen, dus kreeg niet de kans mij te grijpen en in de kachel te smijtenquote:
nou, als ik je vriendjes hier soms zie lopen dan moet je ook wel heel erg snel zijn om jou te grijpen!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja... had geluk hè, bollokus ging vroeg slapen, dus kreeg niet de kans mij te grijpen en in de kachel te smijten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nou, als ik je vriendjes hier soms zie lopen dan moet je ook wel heel erg snel zijn om jou te grijpen!!
Ik heb ook horen zeggen dat ze dol zijn op pindakaasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lief he, zijn mijn neefjes uit het noorden... Gewoon voedsel goed achter slot en grendel, en gewoon een onopgemerkt pakje meel of zo in de schuur voor ons achter laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
Maar ik heb er wel eentje. Met een foto van mezelf toen ik nog jong en aantrekkelijk was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helaas is reageren op jouw FOBO niet mogelijk
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb ook horen zeggen dat ze dol zijn op pindakaas* MaryMouse laat via linkedin nu per direct weten dat al haar muisencontacts niet op pindakaas moeten afgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Slaap lekker.. en droom maar niet over pindakaas!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ga trouwens ook
09:00 weer bazen tijd
Yep blame Canadaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ik heb er wel eentje. Met een foto van mezelf toen ik nog jong en aantrekkelijk was.
Mogen we die zien ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ik heb er wel eentje. Met een foto van mezelf toen ik nog jong en aantrekkelijk was.
Nu worden we wel heel erg nieuwsgierigquote:
* pl4kkie gaat gelijk kijkenquote:
Lekker he!quote:
Echtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
En om je vraag voor te zijn, ja dat ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |