Ik had je dm al gelezen. Alleen me mobiel is niet zo snel.quote:
quote:
Alcohol is ook drugs.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik drink nooit. Nooit alcohol met drugs combineren.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:18 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik had je dm al gelezen. Alleen me mobiel is niet zo snel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry.... maar deze TT was gewoon te goed om geen TT te stelen volgende is voor jou [ afbeelding ]
quote:
Ik combineer dan ook geen drugs. Ik ben monogaam.quote:
Dag meneer.quote:
Makkelijk wat de volgende TT gaat worden dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Deze TT zorgt er voor dat ik nog een topic bij jullie ben. Dat ben ik MM nu wel verschuldigd!!
Halloquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Deze TT zorgt er voor dat ik nog een topic bij jullie ben. Dat ben ik MM nu wel verschuldigd!!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik combineer dan ook geen drugs. Ik ben monogaam.
[..]
Dag meneer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sjampie
wat een aanloop van oude
hier vanavond
The Mouses vs The Cats?? nee, dat ligt voor de hand.. en daarbij, iemand anders mag eerstquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Makkelijk wat de volgende TT gaat worden dan.
Als iemand anders de Lapo heeft morgen mag diegene gewoon een nieuwe openen. Ik ga niet speciaal hunten om MM terug tepakkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
The Mouses vs The Cats?? nee, dat ligt voor de hand.. en daarbij, iemand anders mag eerst
Vrouwen zonder FOBO zijn doorgaans heren.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef pl4kkie het volgende:
Dames en heren. Ik ga lekker slapen. Tot morgen. Slaaplekker
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als iemand anders de Lapo heeft morgen mag diegene gewoon een nieuwe openen. Ik ga niet speciaal hunten om MM terug tepakken
Mijn topic gejatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
slaap lekker pl4kkie
[..]wat heb ik gedaan dat ik terug gepakt moet worden...
Helaas is reageren op jouw FOBO niet mogelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen zonder FOBO zijn doorgaans heren.
quote:
In mijn profiel staat toch echt dat ik een vrouw ben hoor hihiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen zonder FOBO zijn doorgaans heren.
Sommige mensen weten gewoon beter welk geslacht je bent dan jezelfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
In mijn profiel staat toch echt dat ik een vrouw ben hoor hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |