Ben vanochtend naar de markt geweest om verse eitjes te halen. Ik wil morgen de duivelse eitjes eindelijk eens maken. Alleen hadden ze zelfs op de markt géén verse groene peperquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hoor heb genoeg aan water vandaag![]()
nog iets ondernomen vandaag?
kennuh we ook doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
we kennuh ook samen wat gaan drinken
Owjaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kennuh we ook doendat mot Heks weer effe graties champagne roggelen
rode peperquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben vanochtend naar de markt geweest om verse eitjes te halen. Ik wil morgen de duivelse eitjes eindelijk eens maken. Alleen hadden ze zelfs op de markt géén verse groene peper![]()
Ik heb geen idee wat ik als alternatief kan gebruiken.
Ik heb net een dutje gedaan heh... en toen had ik weer een droom dit keer ging het overquote:
Die heb ik hier wel... maar die is toch scherper dan de groene?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb net een dutje gedaan heh... en toen had ik weer een droom dit keer ging het over
Honda... heel verhaal ingewikkeld enzo, maar Meneer Hondjes zag er zo uit![]()
[ afbeelding ]
en hij reed op een motor met Honda achterop
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... dat wilde ik effe kwijt
klopt, maar moeten toch ook duivelse eieren wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb ik hier wel... maar die is toch scherper dan de groene?
Dat was voor mij ook al heeeeeeeeeeeeel lang geledenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
![]()
droom jij nog steeds over hondjes dr man?![]()
Ik droom nooit over Fokkers
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt, maar moeten toch ook duivelse eieren worden
Slaaplekker kokjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hou het voor gezien voor vandaag, ben kapot![]()
Voor straks, slaap lekker muis![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hou het voor gezien voor vandaag, ben kapot![]()
Voor straks, slaap lekker muis![]()
Ja, ben je blind ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was jij er ookJij ook trusten voor straks dan
Zijn voorzetramen zitten onder de vetaanslagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja, ben je blind ofzo?.
Ik reageerde alleen niet veel omdat ik aan het racen was in forza 4. Nouja racenmeer autos botsen en zo de race winnen
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn voorzetramen zitten onder de vetaanslag
Zullen we een paar wissers voor hem kopen ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn voorzetramen zitten onder de vetaanslag
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
idd nog niet schoongemaakt
zegt genoeg over hoe ik me voel denk ik
![]()
en nu echt weg
Gaan wij dit draadje nog even vol spammen?quote:
Pfff, zonder hulp van Drassss? Dan moeten we denk ik de mensen uit de andere SC uitnodigenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gaan wij dit draadje nog even vol spammen?
Nog iets meer dan 20 posts. Moet lukken toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff, zonder hulp van Drassss? Dan moeten we denk ik de mensen uit de andere SC uitnodigen
speel jij ook word feud?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 20 posts. Moet lukken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |