quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
idd nog niet schoongemaakt
zegt genoeg over hoe ik me voel denk ik
![]()
en nu echt weg
Gaan wij dit draadje nog even vol spammen?quote:
Pfff, zonder hulp van Drassss? Dan moeten we denk ik de mensen uit de andere SC uitnodigenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gaan wij dit draadje nog even vol spammen?
Nog iets meer dan 20 posts. Moet lukken toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff, zonder hulp van Drassss? Dan moeten we denk ik de mensen uit de andere SC uitnodigen
speel jij ook word feud?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 20 posts. Moet lukken toch?
Neequote:
Jammer.... had ik je als vriendje kunnen toevoegen.quote:
Ja dat heb ik wel. Maar ik begin niet een feud want anders kom ik doordeweeks helemaal niet meer aan werken toequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer.... had ik je als vriendje kunnen toevoegen.
Heb je wel een smartfoon?
Hmmm... ik speel het vanavond pas voor het eerst... Speel nu tegen Fogel.... 't is alsof ik tegen kokje speel... Hij wintquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel. Maar ik begin niet een feud want anders kom ik doordeweeks helemaal niet meer aan werken toe
Dat snap ik niet. Je speelt het voor het eerst.. maar je hebt het idee alsof je tegen kokje speelt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm... ik speel het vanavond pas voor het eerst... Speel nu tegen Fogel.... 't is alsof ik tegen kokje speel... Hij wint
Oh, kokje wint altijd van mij met spelletjes... behalve bij de SL dan ben ik meestal gelukkigerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:52 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Je speelt het voor het eerst.. maar je hebt het idee alsof je tegen kokje speelt?
Oh op die manierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, kokje wint altijd van mij met spelletjes... behalve bij de SL dan ben ik meestal gelukkiger
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Oh op die manier. Wat is SL voor een spelletje dan?
Ohhquote:
Maandelijks automatisch.... maar heb nog niet genoeg om kokje van een nieuwe telefoon te voorzienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ohh![]()
ik doe daar maar sporadisch aan mee.
Nog meer werken danquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maandelijks automatisch.... maar heb nog niet genoeg om kokje van een nieuwe telefoon te voorzien
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nog meer werken dan.
Een paar weken nadat het uit ging met mn ex won der pa de SL. 27.5 mil is een leuk bedrag.
Niet dat ik er wat van zou hebben gekregenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]tja... ik ben al tevreden met een ton... maar zelfs die heb ik nog niet
![]()
(nu ja... .een beetje dan in mijn huis zitten)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Niet dat ik er wat van zou hebben gekregen. Hier in de tuin staan een ton. zit vol met regenwater
Nou ja, tuin, tuin. Het is denk niet groter dan 6 bij 6 ofzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je heb een tuin
.... Ik moet het doen met een loggia van 2x3
is nog altijd groter dan mijn loggiaatjequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou ja, tuin, tuin. Het is denk niet groter dan 6 bij 6 ofzo.
Ik slaap ook al bijna... En Fogel ook denk ik... krijg geen woord terug van hem met word feud.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:33 schreef pl4kkie het volgende:
Nog een paar posts. Kan me ogen bijna niet meer open houden. Jij mag de LAPO hebben. Heb geen inspiratie voor een TT
Dat is waar. We hebben een hardnekkige kip die weigert dood te gaan. Anders kon het kippenhok weg en hebben we nog meer ruimtequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is nog altijd groter dan mijn loggiaatje
Jij kan tenminste een bbq in je tuin plaatsen zonder dat je bovenburen gaan lopen klagen
Ahum.... weet je wat mijn grootmoeder met de laatste kippen deedquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is waar. We hebben een hardnekkige kip die weigert dood te gaan. Anders kon het kippenhok weg en hebben we nog meer ruimte
In de pan stoppen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum.... weet je wat mijn grootmoeder met de laatste kippen deed
quote:
Aah, bah. Dat lijkt me echt een klote werk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik mocht helpen met plukken
![]()
Beesten waren alleen al zo oud dat ze te taai waren om te braden, en alleen nog maar geschikt voor soep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |