weet niet of het echt leguaan was, maar was wel een grote hagedis, op de Dominicaanse republiek. Ben daar bij inlanders geweest echt in het tropische bos. woonde strandventers die de toenmalige vriend van mijn moeder al jaren kende. Zijn toen gevraagd om een dag daar heen te komen. Om daar te komen, moesten we ook echt een riviertje doorwaden. Mogen normaal geen toeristen komen, maar was geweldige ervaring om te zien hoe die mensen leefde. Stroom van accu´s mango´s papaya´s mandarijnen en kokosnoten zo uit de boomquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ik nog nooit gegeten..... wat voor vlees is het, stevig denk ik, misschien wat zoetig?
Waar heb jij leguaan gegeten? Ben je in leguanenland geweest?
wit vlezig beetje taai maar vergelijkbaar met goede kip. Oh heb ook krokodil gegetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ik nog nooit gegeten..... wat voor vlees is het, stevig denk ik, misschien wat zoetig?
Waar heb jij leguaan gegeten? Ben je in leguanenland geweest?
Doet mij denken aan de keer dat ik een levende hagedis moest eten in de Slag om Balikpapan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet of het echt leguaan was, maar was wel een grote hagedis, op de Dominicaanse republiek. Ben daar bij inlanders geweest echt in het tropische bos. woonde strandventers die de toenmalige vriend van mijn moeder al jaren kende. Zijn toen gevraagd om een dag daar heen te komen. Om daar te komen, moesten we ook echt een riviertje doorwaden. Mogen normaal geen toeristen komen, maar was geweldige ervaring om te zien hoe die mensen leefde. Stroom van accu´s mango´s papaya´s mandarijnen en kokosnoten zo uit de boom
Oh, geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet of het echt leguaan was, maar was wel een grote hagedis, op de Dominicaanse republiek. Ben daar bij inlanders geweest echt in het tropische bos. woonde strandventers die de toenmalige vriend van mijn moeder al jaren kende. Zijn toen gevraagd om een dag daar heen te komen. Om daar te komen, moesten we ook echt een riviertje doorwaden. Mogen normaal geen toeristen komen, maar was geweldige ervaring om te zien hoe die mensen leefde. Stroom van accu´s mango´s papaya´s mandarijnen en kokosnoten zo uit de boom
zal vergelijkbaar zijn jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, geweldig![]()
Net zo spannend als mijn tripje naar de binnenlanden van Borneo
Heb ik ook nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
wit vlezig beetje taai maar vergelijkbaar met goede kip. Oh heb ook krokodil gegeten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gegeten![]()
Mijn lijstje is beperkt tot aap, slang, sprinkhaan. De apenhersenen heb ik toen niet aangedurft
dat heb ik nog nooit gegeten. Sprinkhaan wel een keer in de zaak gehad, maar nooit kunnen gebruiken. waren niet goed meer toen ik het wilde proberenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gegeten![]()
Mijn lijstje is beperkt tot aap, slang, sprinkhaan. De apenhersenen heb ik toen niet aangedurft
die van '42 of van '45 ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de keer dat ik een levende hagedis moest eten in de Slag om Balikpapan.
Dat had niet gehoeven.... we hebben toen giro 555 geopend voor jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tijdens de grote hongersnood at ik dode kinderen en levende honden.
quote:
42'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die van '42 of van '45 ?
[..]
Dat had niet gehoeven.... we hebben toen giro 555 geopend voor je
Ik heb gevochten zodat jij Nederlands kon blijven spreken.quote:
Jammer.... werden in Thailand in een gekruid (bier of tempura)beslagje knapperig gefrituurd. Best lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gegeten. Sprinkhaan wel een keer in de zaak gehad, maar nooit kunnen gebruiken. waren niet goed meer toen ik het wilde proberen
niets engs aan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind spruitjes en witlof best eng!!
zijn (waren) hier ook te koopquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer.... werden in Thailand in een gekruid (bier of tempura)beslagje knapperig gefrituurd. Best lekker
Wilde spruitjes kunnen gemeen bijten.quote:
Tja, stel je voor, anders had ik nu in het Japans moeten typenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
42'
Die was toen nog gesloten.
[..]
Ik heb gevochten zodat jij Nederlands kon blijven spreken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
het is weer bedtijd geworden voor papa
Vlaams hè! In de Guldensporen-slag vocht ik voor de klauwaards!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, stel je voor, anders had ik nu in het Japans moeten typen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vlaams hè! In de Guldensporen-slag vocht ik voor de klauwaards!
Was je weg danquote:
Waarom? Het waren die dekselse Protestanten die dwars zaten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jammer dat ik 300 jaar later voor de Spanjaarden moest vluchten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom? Het waren die dekselse Protestanten die dwars zaten!
Wuut? géén post morgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef Drassss het volgende:
Morgen vrij, maar ik ga wel heel de dag sportief doen
Maandag krijg je pas je pakketjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wuut? géén post morgen![]()
Wat ga je doen, bierheffen?
pakketje voor mij is zoekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maandag krijg je pas je pakketjesBeetje tennissen uiteraard en daarna wat heffen
Deal, doen we daarna nog een bier estafette.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pakketje voor mij is zoek
Das goed
![]()
Kokje en ik gaan volgend jaar de marathon van Amsterdam lopen
Ja, lopen.. En een jaar later pas hardlopen!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pakketje voor mij is zoek
Das goed
![]()
Kokje en ik gaan volgend jaar de marathon van Amsterdam lopen
Dealquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deal, doen we daarna nog een bier estafette.
Is nog een hele prestatie hoor om 42 km te lopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, lopen.. En een jaar later pas hardlopen!!
Topquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dealwel lopen hem dus volgend jaar met zijn drieën
En eindigen dus bij Brouwerij 't IJ.... zal ze vooraf inseinen dat ze voor kokje water moeten inslaan
De Columbus en Struijs van 't IJ zijn wél heftig hoor... dus je mag dan wel hier op de bank crashenquote:
ik vind 10 al een heel eindquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is nog een hele prestatie hoor om 42 km te lopen
Op de bank?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Columbus en Struijs van 't IJ zijn wél heftig hoor... dus je mag dan wel hier op de bank crashen
Een jaar geleden kon ik nog géén kilometer lopenquote:
de vloer mag ook hoorquote:
Ja, ik zie het nu weer op tvquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Banken die crashen, dat is al ene paar jaar hip!
Hoeft nie hoor.... heb ook nog een 'bed-in-a-box' moet ik alleen mijn 110-220 adapter weer even opsnorrenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan pak ik wel de nachttrein terug
Was beter geweest als ik dat ook met mijn dollars had gedaan jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daarom bewaar ik al mijn geld in een kist op een onbewoond eiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |