Ik was dolphins-jets vergetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
We zijn het wel akelig eensch op een na dan
Wat ben jij oplettend.... Ja, Texans of Ravens was ook een lastige keuze.... Maar we moeten ook wel wat verschillen hebben, anders kan ik kokje niet inhalenquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef Drassss het volgende:
Sorry moest nog even de hh van Bridget bekijken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
die ene geef ik cadeau, kan ze tenminste bijblijven
Goedenavond meneer Drassssquote:
heb ik aangepast, Jetsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
Verhip.... zeg ik nog zo dat ik Eli Manning leuk vind... heb ik toch Bills geschreven![]()
Kokje wat wordt jouw keuze voor dolphins - Jets? Ik zeg Jets.
Spannend..... ik kan er een op je inlopen, gelijk met je komen, of drie achter komen te staanquote:
yep, daarom ook zo gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spannend..... ik kan er een op je inlopen, gelijk met je komen, of drie achter komen te staan
quote:
Aahh, wat lievquote:
Je bent omsingeld zondag dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gewoon zaterdag poetsen, en zondag ben ik aan huis gekluisterd door die stomme marathon
quote:
je kan natuurlijk ook meelopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]door allemaal enge mannetjes..... Zo'n beetje alle straten zijn afgezet
Alleen als jij met mij meelooptquote:
Volgend jaar dan...quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik moest even wat cadeautjes in elkaar zetten..
sinterklaas duurt nog ff hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik moest even wat cadeautjes in elkaar zetten..
Nog maar vier weekjes hoorquote:
Ik denk dat je deze ook wel leuk gaat vinden: twee van die vazen van de Hema (5 euro) schelpenzand met anijs (ruikt zo lekker) en scheermesschelpjes (zelf gevangen op Ameland) een een driuwljochtje!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]cadeautjes.... ik ben dol op cadeautjes
Scheermesjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze ook wel leuk gaat vinden: twee van die vazen van de Hema (5 euro) schelpenzand met anijs (ruikt zo lekker) en scheermesschelpjes (zelf gevangen op Ameland) een een driuwljochtje!!
iets met een bootquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheermesjesdie maakte mijn oma vroeguh....
Google translate kan nog geen Fries naar Amsterdams vertalen, wat is een driuwljochtje
drijflichtje.. in de vorm van een pompeblêdje.. dat zijn die rode dingen in de vlag van Fryslân..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Google translate kan nog geen Fries naar Amsterdams vertalen, wat is een driuwljochtje
Maar eeuh, scheermesjes maken?? bedoelen we hetzelfde??quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sheermessen kan je etenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar eeuh, scheermesjes maken?? bedoelen we hetzelfde??
Oh.... ik denk dat ik het snapquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
drijflichtje.. in de vorm van een pompeblêdje.. dat zijn die rode dingen in de vlag van Fryslân..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar eeuh, scheermesjes maken?? bedoelen we hetzelfde??
Dan hebben we het wel over hetzelfde! alleen zijn die van mij leeg.. En ik wist niet dat je ze eten kon. Wel logisch bedenk ik me nu..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh.... ik denk dat ik het snap
[..]Jij hebt de schelpen gevonden.... oma maakte vroeger de scheermesjes zelf klaar, net als mosselen of kokkels
Heb ze al zeker 30 jaar niet meer gegetenquote:
ik heb ze nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ze al zeker 30 jaar niet meer gegeten![]()
Ik vond het altijd geweldig als ze die maakte, kregen wij de schelpen mee naar huis
Oma woonde in Haarlem, is wat dichter bij de zee hèquote:
valt wel mee denk ik. het meest spannende is leguaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oma woonde in Haarlem, is wat dichter bij de zee hè
En ik denk dat jij een heleboel dingen gegeten hebt, die ik nog nooit heb gegeten.
heb ik nog nooit gegeten..... wat voor vlees is het, stevig denk ik, misschien wat zoetig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt wel mee denk ik. het meest spannende is leguaan
Toen was je zes of zo? Ouder vast niet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ze al zeker 30 jaar niet meer gegeten![]()
Ik vond het altijd geweldig als ze die maakte, kregen wij de schelpen mee naar huis
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toen was je zes of zo? Ouder vast niet!
dan schelen wij maar 3 jaar!! goh, met die foto van je dacht het dat minstens 12 zou zijn, in jouw voordeel!!quote:
En die foto is maar 4 maandjes oudquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan schelen wij maar 3 jaar!! goh, met die foto van je dacht het dat minstens 12 zou zijn, in jouw voordeel!!
Dat kloptquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vrouwen en leeftijd is als vrouwen en rekenen. Er staan wat cijfers maar ze kloppen nooit
* Vikingsmeisje haalt er even een loep bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En die foto is maar 4 maandjes oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |