http://www.nijmegenwandel(...)r-4daagse-is-92/219/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En de prijsvraag was door Omroep Max uitgeschreven
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Je gaat toch eerst je camera uitproberen voor je dus je vriendins gangbang gaat filmen..
Ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat ik langzaam maar mijn bed op ga zoeken.
Slaaplekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ookvan 24kitchen ga je heel hard
![]()
![]()
trusten en slaap
Zeker welquote:
quote:
Hallonquote:
Toch een beetje jammer als mensen het nodig vinden vervelend te worden. Later op de avond vaak gevolg van drankquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hallon. Ja was gezellig. Alleen 1 iemand werd later op de avond een beetje vervelend. Maar dat kon de pret niet drukken.
En.. is je brood goed gelukt?
Ja, denk wel dat hij een aantal biertjes op had. Daarbij ook nog blowenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch een beetje jammer als mensen het nodig vinden vervelend te worden. Later op de avond vaak gevolg van drank![]()
Mwah.... was door het FOK!en vergeten het brood aan de bovenkant in te snijden, dus de korst is gescheurd... Maar smaakt er niet minder om hoor, komt alleen niet zo vaak meer voor dat brood mislukt.
Precies, maar sommigen denken dat je van een combi alcohol en blowen 'gezelliger' wordtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja, denk wel dat hij een aantal biertjes op had. Daarbij ook nog blowen. Je verpest het dan toch alleen maar voor je eigen.
Aaahw, das wel zonde dan. Het gaat toch allemaal een zwart gat in
Tuurlijk kan het wel. Maar vaak is het zo dan willen ze net wat stoerder doen enzo. Juist omdat het mensen zijn van FOk! Ik prik daar zo snel doorheen. Doe gewoon normaal. Voor mij zijn het juist geen FOK!kers maar gewoon onbekende mensen waar je beleefd tegen doet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, maar sommigen denken dat je van een combi alcohol en blowen 'gezelliger' wordt![]()
Zekers, en zoals gezegd het smaakt er niet minder om. Vandaag korstdeeg gemaakt om morgenochtend verse croissantjes te kunnen bakken. Heb ik sinds 1994 niet meer gemaakt, dus is wel weer even spannend.
Eensch. Maar door de (relatieve) anonimiteit van een forum is er een groep mensen die tegen mede FOK!ers wél dingen durven te roepen die ze in IRL nooit tegen bekenden of onbekenden zouden zeggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het wel. Maar vaak is het zo dan willen ze net wat stoerder doen enzo. Juist omdat het mensen zijn van FOk! Ik prik daar zo snel doorheen. Doe gewoon normaal. Voor mij zijn het juist geen FOK!kers maar gewoon onbekende mensen waar je beleefd tegen doet.
Oehh, dat klinkt heel erg lekker. Is het goed als ik een keer bij jou kom ontbijten?.
Ja precies. Ik ben dan altijd gewoon netjes. Want je weet nooit hoe ze reageren als je bv een keer een scheldwoors gebruikt oidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch. Maar door de (relatieve) anonimiteit van een forum is er een groep mensen die tegen mede FOK!ers wél dingen durven te roepen die ze in IRL nooit tegen bekenden of onbekenden zouden zeggen.
Mag hoor, avondeten mag ook![]()
Heb vanavond zalige provençaalse kippebouten gegeten, met harico verts en rozemarijn-aardappeltjes
Yepquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben dan altijd gewoon netjes. Want je weet nooit hoe ze reageren als je bv een keer een scheldwoors gebruikt oid.
Jij woont in amsterdam toch?
quote:
en bedankt, ik neem alles wel op mijn schoudersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]sorry..... maar voor mij wel omdat jij zo druk aan het werk was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |