SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En WTF doe je om half 6 in het "als versieren niet zo makkelijk gaat"-topic?![]()
En je lijstjeidd goed dat je 'm weghaalde, al zou ik eerder "-" van maken dan "Notes to self: -edit- die horen jezelf toe idd"
Op een gegeven moment werd ik er ook moe van. Nu is hij tenminste wegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:48 schreef mrk.n het volgende:
Mensen die zich ergeren aan Flepke (heb R&P feedback gelezen) kunnen er ook voor kiezen om hem te negeren i.p.v. de hele avond en nacht op hem te reageren. Zo raar is het dan ook niet dat hij constant doorgaat, iedereen geeft hem aandacht. Volgens mij vinden jullie het zelf gewoon leuk, anders zat je toch niet een hele avond te verneuken om met iemand die jou zó erg irriteert te discussiëren?
Wijze woorden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:48 schreef mrk.n het volgende:
Mensen die zich ergeren aan Flepke (heb R&P feedback gelezen) kunnen er ook voor kiezen om hem te negeren i.p.v. de hele avond en nacht op hem te reageren. Zo raar is het dan ook niet dat hij constant doorgaat, iedereen geeft hem aandacht. Volgens mij vinden jullie het zelf gewoon leuk, anders zat je toch niet een hele avond te verneuken om met iemand die jou zó erg irriteert te discussiëren?
I'm the elephant in the room.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:48 schreef mrk.n het volgende:
Morgen heloefquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Wijze woorden.
Ik negeer hem meestal gewoon.
Wat iemand die je (fysiek) lastig valt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:31 schreef formerjellybean het volgende:
Mogguh , leuk nieuwtje een vriend van me heeft degene ook uit zijn lijst gehaald nadat die dus wist wie dus zaterdag bij me was en ik heb dus wel iemand die waarschijnlijk wel voor me in de bres springt als die me lastig gaat lastig vallen.
Dat vind ik trouwens superlief
Inderdaad, nooit een man over je heen laten lopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:40 schreef formerjellybean het volgende:
ja hij staat qua er al bekend dat die bij mensen heel erg opdringt, een vriend van me kent hem ook en die zei ook al het is heel goed dat je dat gedaan heb.
Ik ken dat soort figuren ook maar dan in vrouwelijke vorm... En die mag je niet slaanquote:Hij is namelijk ook zo echt dat die facebook gebruikt om helemaal uit te pluizen waar ik uitga en eigenlijk dus ook al verwachtte dat ik omdat ik hem in de lijst had uit zo nodigen en eigenlijk ook best zo iemand kon zijn die juist ook dan steeds opduikt waar je bent en doet alsof je wat met hem hebt terwijl dat niet zo is.
Kut situatie. Makkelijkste is denk ik om hem te koppelen aan iemand. Anders zal iemand hem (zachthandig) moeten leren dat dit gedrag niet gepast is.quote:Het punt is al dat die bij het uitgaan ook al gewoon bij oppervlakkige kennissen zo is, en die vriend ook al zoiets had van toen ik hoorde wie het was hield ik even mijn hart vast want als hij het is voorspeld het niet veel goeds.
Dat koppelen lukt dus niet want ik heb hem al zelfs een paar jaar terug met een vriend van me gezegd dat ik niets voor hem voel. Bij mij is nu alles op de block gezet en hopen dat ik hem in het uitgaan niet meer tegenkom.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Inderdaad, nooit een man over je heen laten lopen.
[..]
Ik ken dat soort figuren ook maar dan in vrouwelijke vorm... En die mag je niet slaan
[..]
Kut situatie. Makkelijkste is denk ik om hem te koppelen aan iemand. Anders zal iemand hem (zachthandig) moeten leren dat dit gedrag niet gepast is.
Sterkte iig!
Lief, maar lame.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:31 schreef formerjellybean het volgende:
Mogguh , leuk nieuwtje een vriend van me heeft degene ook uit zijn lijst gehaald nadat die dus wist wie dus zaterdag bij me was en ik heb dus wel iemand die waarschijnlijk wel voor me in de bres springt als die me lastig gaat lastig vallen.
Dat vind ik trouwens superlief
Haha zo herkenbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind interesse tonen qua facebook normaal , maar als je echt het gaat gebruiken om na te gaan bij alles wat ik doe, (wat bleek uit gesprekken) en het juist ook gebruikt om te kijken wat ik doe dan ga je heel erg tever (bleek al uit bokketochtje ik ging niet en daarom had hij zich hier uitgenodigd)
Dat had ik dus ook . Daarom ben ik wel blij dat iemand die ik ken hem ook na dit akkefietje verwijderd heeft , dus dat als ik uitga en hij er is dat er dan wel mensen zijn die ervan weten en hem ook uit mijn buurt houden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering, jelly, wat een mafketel. Bizar gewoon hoe iemand zo kan zijn, tis net een filmpersonage uit een slechte film.
Ik ben blij dat ik niet zulke mensen achter me aan heb, de mensen die ik ken zijn gelukkig wel normaal (al of niet met rugzakje).
Ben je me nu al vergeten? Ik dacht dat mijn geheugen slecht wasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben blij dat ik niet zulke mensen achter me aan heb, de mensen die ik ken zijn gelukkig wel normaal (al of niet met rugzakje).
Ik ken nog een vrouw, bij haar in de flat woont zo'n einzelganger. Die heeft volgens haar gezegd dat als ze gaat verhuizen, hij gewoon mee verhuisd -_-quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook . Daarom ben ik wel blij dat iemand die ik ken hem ook na dit akkefietje verwijderd heeft , dus dat als ik uitga en hij er is dat er dan wel mensen zijn die ervan weten en hem ook uit mijn buurt houden.
Nee op het moment niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Morgen heloef
Nog andere meiden in je vizier?
En je komt zeker ook nooit mooie meisjes in bijvoorbeeld het OV tegen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee op het moment niet.
Buiten de acteursopleiding is onze school nou niet echt een broedplaats van mooie meisjes.
Niet weer de OV tip.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
En je komt zeker ook nooit mooie meisjes in bijvoorbeeld het OV tegen?
En waarom hing jij gister niet hitsig in mijn PM/DM panelen?quote:
Waarom wel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
En waarom hing jij gister niet hitsig in mijn PM/DM panelen?
Beter iedereen te vriend houden inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lief, maar lame.
Ik zou er ook altijd voor mijn vrienden zijn, maar omdat zij problemen met iemand hebben ga ik er niet ineens ook problemen mee hebben, zolang die niets extreems doet.
Bijna heel vrouwelijk fok deed het. Was klaarblijkelijk reden toe. Vanavond rebound.quote:
Zelfoverschatting is je niet vreemd hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bijna heel vrouwelijk fok deed het. Was klaarblijkelijk reden toe. Vanavond rebound.
Oh, dan heb je het druk zat toch.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bijna heel vrouwelijk fok deed het. Was klaarblijkelijk reden toe. Vanavond rebound.
Heey Flepke, ze speelt hard to get! Je hebt haar al helemaal ingepakt. Nu nog even facebook regelen en je bent de man !!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan heb je het druk zat toch.
Als ik vanavond niet uit zou gaan had ik overwogen om het voorbeeld van al die andere vrouwen te volgen, maar helaas.
Hoe is het met jou, Cassandra?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Fiepje zit overduidelijk in het verkeerde topic, hier is hij niet zo populair. Misschien toch maar verhuizen naar ONZ.
Ik heb 'savonds wel wat beters te doen
Jij snapt die vrouwtjes wel he, zoals jij mij meteen doorhebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heey Flepke, ze speelt hard to get! Je hebt haar al helemaal ingepakt. Nu nog even facebook regelen en je bent de man !!
Wat!? het is al donderdag, ik heb helemaal geen tijd voor jou.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan heb je het druk zat toch.
Als ik vanavond niet uit zou gaan had ik overwogen om het voorbeeld van al die andere vrouwen te volgen, maar helaas.
Tientallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
En je komt zeker ook nooit mooie meisjes in bijvoorbeeld het OV tegen?
Haha jij snapt duidelijk niet dat mijn swagger (mede dankzij dit topic) mijn pm/dm box doet overstromen (zowel letterlijk als figuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Fiepje zit overduidelijk in het verkeerde topic, hier is hij niet zo populair. Misschien toch maar verhuizen naar ONZ.
Och gut, arm schaap, dan stuur je die foto's & verlovingssring maar 's-middgags via post hoor.quote:Ik heb 'savonds wel wat beters te doen
Omdat ik niet durf, Sherlock.quote:
Ja, dat probleem heb ik ook. Liever neem ik de tijd om iemand te leren kennen, ik ben niet zo'n snelle jelle als het om versieren gaatquote:
Dat overdrijven voor mijn gevoel dus ook heel sterk. Of ik volg het hele verhaal niet, maar dat die kaarsen aanstak was al een een drama, dat die niet doorhad dat er een fb/hyves block was ook. Ik zal wel iets missen, maar ik zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:36 schreef mrk.n het volgende:
Ik denk dat je heel erg overdrijft.
En als jij iets typt, moet ik het stukje eerst drie keer overlezen voordat ik helemaal door heb wat er nou daadwerkelijk staat. Ben ik de enige of?
Precies de reden dat ik zijn posts niet eens meer lees.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:48 schreef mrk.n het volgende:
Als we het toch over slechte series hebben, briljante quotes:quote:
En nu een beetje terug krabbelen zeker he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Fiep fill me in, laatste keer was ik al verloofd maar niet met jou
Ik loop achter op schema, ik moet nog gaan slapen, dan moet ik nog een productieve dag hebben en dan zou ik nog uit gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef mrk.n het volgende:
Wie gaat er vanavond uit? Of dit weekend?
Ik ga vanavond naar de Three Musketeers, uit weet ik nog niet misschien daarna.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef mrk.n het volgende:
Je zit hier de hele nacht quotes neer te plempen en maar klagen op de mensen die niks durvenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik loop achter op schema, ik moet nog gaan slapen, dan moet ik nog een productieve dag hebben en dan zou ik nog uit gaan.
Ik denk dat ik het slapen zondag maar in haal & begin bij het hebben van een productieve dag.
Ik ga Zaterdag naar Spanjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef mrk.n het volgende:
Hitler deed ook goede dingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je zit hier de hele nacht quotes neer te plempen en maar klagen op de mensen die niks durven
Zelfs bij mij is er een zekere selectie bij de poort, en jij weet net zo goed als ik dat ik het internet hosselen puur als een leuke uitdaging zie.quote:Ondertussen wel elk fok meisje proberen te hosselen via internet
Wat jij wilt kerel!quote:. Jij kán niet anders dan een hele erge kneus zijn in real life.
Zie hem eens ontkennenquote:Strawberry vindt mij metroseksueel, jij vindt mij gay. Ik ben het echt niet. Kan niet eens.
Whoa, zon, zee, strand & boobiesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga Zaterdag naar Spanje
Jij probeert hier te hosselen omdat je in real life nog nooit een meid hebt aangeraakt, dat is de reden en dat weet je zelf ook. Geen smoesjes gaan bedenken. Jij bent een zielige lelijke onzekere kneus in real life. Je hebt zelfs pua boeken gelezen, dat zegt genoeg. Toon eens wat ballen en spreek een meid aan in real life ipv hier op fok, sukkel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hitler deed ook goede dingen.
[..]
Zelfs bij mij is er een zekere selectie bij de poort, en jij weet net zo goed als ik dat ik het internet hosselen puur als een leuke uitdaging zie.
[..]
Wat jij wilt kerel!
[..]
Zie hem eens ontkennen![]()
Je bent niet heel zeker van je zaak anders zou je dit gedrag niet vertonen. Oh en zoek de definitie van Latent eens op. En laat je eens niet zo kennen.
[..]
Whoa, zon, zee, strand & boobies![]()
Met een date?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de Three Musketeers, uit weet ik nog niet misschien daarna.
Ach gut wat lief, komt wel goed schatje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij probeert hier te hosselen omdat je in real life nog nooit een meid hebt aangeraakt, dat is de reden en dat weet je zelf ook. Geen smoesjes gaan bedenken. Jij bent een zielige lelijke onzekere kneus in real life. Je hebt zelfs pua boeken gelezen, dat zegt genoeg. Toon eens wat ballen en spreek een meid aan in real life ipv hier op fok, sukkel.
Je omschrijft jezelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ach gut wat lief, komt wel goed schatje.
Compensatiegedrag kan voorkomen als je een negatief zelfbeeld hebt, dat je de dingen die je niet (goed) kunt op probeert te vangen door compensatiegedrag. Kan in de vorm van je aandacht richten op de dingen die je wel kunt, maar kan ook door gek te doen, grote bek te geven, overal tegen in te gaan, etc.
Zat ik zelf ook te denken trouwensquote:
Eva Braunquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat heeft hitler nou met versieren te maken?
Ik erger me niet aan hem. Ik vind hem wel grappig. Nu zit hij trouwens vanaf gisteravond, de hele nacht en nu de ochtend op de computer. Ik geloof er niets van dat hij ''zo succesvol' is, het is een kneusje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
tot zover dan mrk.n's poging flupke te negeren...
En wat heeft hitler nou met versieren te maken?
Dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik erger me niet aan hem. Ik vind hem wel grappig. Nu zit hij trouwens vanaf gisteravond, de hele nacht en nu de ochtend op de computer. Ik geloof er niets van dat hij ''zo succesvol' is, het is een kneusje.
Sleep is for those who are broke.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik erger me niet aan hem. Ik vind hem wel grappig. Nu zit hij trouwens vanaf gisteravond, de hele nacht en nu de ochtend op de computer. Ik geloof er niets van dat hij ''zo succesvol' is, het is een kneusje.
Kan je concreet aangeven waarom je hier de hele nacht al aan het posten bent en het blijkbaar zelfs zo verslavend vindt dat je gewoon een nacht slaap overslaat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Sleep is for those who are broke.
Multitasken, ik bedoel jij typte dit bericht toch ook vanuit de keuken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je concreet aangeven waarom je hier de hele nacht al aan het posten bent en het blijkbaar zelfs zo verslavend vindt dat je gewoon een nacht slaap overslaat?
Een normaal persoon is 's nachts aan het bed vastgeketend in plaats van zijn/haar computer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Multitasken, ik bedoel jij typte dit bericht toch ook vanuit de keuken?
Fok is gewoon een fijne aanvulling als je aan een bureau en of aanrecht vast geketend zit.
Waarom zorgen jouw posts toch altijd voor SM beelden op mijn netvlies.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een normaal persoon is 's nachts aan het bed vastgeketend in plaats van zijn/haar computer.
Waar het hart vol van is hè....dat het zulke beelden bij je oproept zegt meer over jou.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:58 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom zorgen jouw posts toch altijd voor SM beelden op mijn netvlies. [ afbeelding ]
Details van hoe jij 's-nacht's vastgeketend aan je bed ligt mag je prive houden hoor schat.
Ach ik lig 's-nachts (gelukkig) (nog) niet als een "normaal persoon" vastgeketend aan mijn bedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is hè....
Morgenavond bokbierfestival met vrienden, en zaterdagavond eten en drinken met teamgenoten. Wordt weer flink bijkomen zondag en maandag denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef mrk.n het volgende:
Fijn.quote:
Was dat een welgemeende "Fijn" of een "ik spring over 2 seconde voor een trein Fijn?quote:
Geen van beiden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef Flepke het volgende:
Was dat een welgemeende "Fijn" of een "ik spring over 2 seconde voor een trein Fijn?
Goed quote. Klopt helemaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als we het toch over slechte series hebben, briljante quotes:
"Nothing in this world that's worth having comes easy"
Het is me wat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
O god, ik was afgelopen week kwarktaart aan het maken, kom ik er achter dat ik m'n taartvorm kwijt ben! Heb de boel maar laten opstijven in de beslagkom, weggooien is ook zonde
Haha; mooie oplossing..... maar zie het dan maar in mooie stukjes te snijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
O god, ik was afgelopen week kwarktaart aan het maken, kom ik er achter dat ik m'n taartvorm kwijt ben! Heb de boel maar laten opstijven in de beslagkom, weggooien is ook zonde
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is er niemand meer online nu?
Hoe kan je je nou laten wegjagen door de topic comedian Flepke?quote:
Nodig je je zogenaamde ''stalker'' ook uit?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben er weer moest even boodschappen doen alvast voor morgen
Topic is niet boeiend meer, ik kan wel steeds verder scrollen bij zijn naam, maar hij wordt steeds gequotet dus heeft dat niet zo heel veel zin.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe kan je je nou laten wegjagen door de topic comedian Flepke?
Nee als jij het vlekje invloed laat hebben op je toch niet al te hoge zelfbeeld & eigenwaarde dan kan je inderdaad verwachten dat je zo'n gesprek niet om kan zetten in flirten. (de "je" is algemeen bedoeld hoor schatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef mrk.n het volgende:
Ik had gisteren ook een shirt en toen ik ging eten kwam d'r ook een vet vlek op van zo'n sausje. Ik kreeg ook reacties maar die waren niet flirtend bedoeld, Firefly.Het is logisch dat als jij een vlek ofzo hebt op je shirt, er altijd mensen zijn die daar een grap van moeten maken, ernaar moeten vragen enzovoort.
Niet iedereen van het andere geslacht die tegen jou praat, bedoelt het flirtend.
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor hoofd er boven zit he... als Bill Gates er zou zitten met een cola vlek zou die niks horen, als brad pitt er zit dan zitten alle vrouwen er bovenop...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:28 schreef firefly3 het volgende:
Een tijdje terug zag ik weer de discussie naar boven komen over kleding.
Kleding doet niets, totaal niets. Laatst had ik een wit shirt aan en kwam er een enorme vieze cola vlek op. Guess what, vrouwen gebruikten dat als openingszin om me vervolgens beter te kunnen leren kennen.
Kleding heeft niets met versieren te maken. Het woordje versieren moet zelfs verboden worden, want dat betekend dat je "iets moet gaan doen" om haar te "veroveren". Dit is in principe al de verkeerde instelling. Vrouwen ontmoeten is een teamsverband waarbij je beiden aan dezelfde zijde zit.
Als jij met iedere vrouw die jou aanspreekt een flirtend gesprek wilt beginnen, heb je ook niet echt een sociaal leven of wel dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee als jij het vlekje invloed laat hebben op je toch niet al te hoge zelfbeeld & eigenwaarde dan kan je inderdaad verwachten dat je zo'n gesprek niet om kan zetten in flirten. (de "je" is algemeen bedoeld hoor schat)
Hoezo nou weer "iedere" vrouw?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als jij met iedere vrouw die jou aanspreekt een flirtend gesprek wilt beginnen, heb je ook niet echt een sociaal leven of wel dan.
Het verschil weet ik heus wel. Er werd overdreven interesse getoond in mezelf dan de vlek zelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef mrk.n het volgende:
Ik had gisteren ook een shirt en toen ik ging eten kwam d'r ook een vet vlek op van zo'n sausje. Ik kreeg ook reacties maar die waren niet flirtend bedoeld, Firefly.Het is logisch dat als jij een vlek ofzo hebt op je shirt, er altijd mensen zijn die daar een grap van moeten maken, ernaar moeten vragen enzovoort.
Niet iedereen van het andere geslacht die tegen jou praat, bedoelt het flirtend.
Het heeft niets te maken met knap zijn, maar met uitstraling. Deze uitstraling kan iedereen krijgen. Zelfs bill gates, maar dan moet hij wel zijn levensstijl omgooien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:12 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor hoofd er boven zit he... als Bill Gates er zou zitten met een cola vlek zou die niks horen, als brad pitt er zit dan zitten alle vrouwen er bovenop...
Beetje een verkapte "kijk mij eens knap zijn! zelfs met cola vlekken komen ze op me af" post.
Een meisje zei tegen gisteren tegen mij ''dat ik het wel kon hebben'' (over die vlek). Is dit volgens jou een flirtende reactie? In mijn ogen niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met knap zijn, maar met uitstraling. Deze uitstraling kan iedereen krijgen. Zelfs bill gates, maar dan moet hij wel zijn levensstijl omgooien.
ik was er niet bij dus weet ik niet hoe haar lichaamstaal was en hoe ze keek enz enz.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Een meisje zei tegen gisteren tegen mij ''dat ik het wel kon hebben'' (over die vlek). Is dit volgens jou een flirtende reactie? In mijn ogen niet.
Dan kom ik maar gewoon even goedenavond zeggen en zie ik het verder allemaal wel.quote:
Zou ook wel fijn zijn als je zou zeggen waarom niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Een meisje zei tegen gisteren tegen mij ''dat ik het wel kon hebben'' (over die vlek). Is dit volgens jou een flirtende reactie? In mijn ogen niet.
Goedenavondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan kom ik maar gewoon even goedenavond zeggen en zie ik het verder allemaal wel.
Dus: goedenavond!
Dat, dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan kom ik maar gewoon even goedenavond zeggen en zie ik het verder allemaal wel.
Dus: goedenavond!
Ik moet zeggen dat ik ook veel minder geneigd ben om te regeren dan normaal; het topic is gelijk een heel ander topicquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe kan je je nou laten wegjagen door de topic comedian Flepke?
Sinds wanneer ben jij grijs geworden? Sinds wanneer ben jij een muis? En sinds wanneer ben jij dood?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Als een grijze muis een vlek heeft en zich daarbij doodschaamt (zoals ik dus) valt dat op. Als iemand met een knappe kop een vlekje heeft gaat je aandacht er niet naar uit. Is dat een grote vlek, trekt dat toch wel rare gezichten cq opmerkingen aan. In eerste instantie althans, daarna is t, hey, niets aan te doen, vlek zit er, persoon is leuk, boeie
Jawel. Als ze had gezegd dat je 'het wel kon gebruiken' niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zou ook wel fijn zijn als je zou zeggen waarom niet.
Nee, zei ze niet haha.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jawel. Als ze had gezegd dat je 'het wel kon gebruiken' niet.
Wat jij wilt mijn beste kerel.quote:
En wat was haar exacte lichaamshouding & gezichtsuitdrukking voor, tijdens en nadat ze het zei?quote:[..]
Nee, zei ze niet haha.''Je kan het wel hebben'' waren de exacte woorden.
Fijne avond.
Waarom zou dat niet kloppen? Ik ben relatief gezien best wel een grijze muis, uiteraard bij wijze van spreken. The girl next doorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij grijs geworden? Sinds wanneer ben jij een muis? En sinds wanneer ben jij dood?
Oh je bedoeld bij wijze van spreken? Dan klopt het nog niet. Ik val trouwens wel op een nonchanlante vlek hier en daar. Zo menselijk / dierlijk vind ik dat.
Ja jij bent wel een meisje/vrouw die je zonder problemen kan meenemen naar je ouders en voorstellen als je nieuwe vriendin.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kloppen? Ik ben relatief gezien best wel een grijze muis, uiteraard bij wijze van spreken. The girl next door
Jammer, gemiste kans. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:36 schreef mrk.n het volgende:
Geen flauw idee, ik was bezig met mijn vlek.
Dat is ook een manier van versieren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja jij bent wel een meisje/vrouw die je zonder problemen kan meenemen naar je ouders en voorstellen als je nieuwe vriendin.
Je zet thuis de deur open voor alle verloren zielen, dat doen de grijze muizen niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kloppen? Ik ben relatief gezien best wel een grijze muis, uiteraard bij wijze van spreken. The girl next door
Oh ja maar dat was vooral functioneel. En dat gaat meestal wel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jammer, gemiste kans. Volgende keer beter.
[..]
Dat is ook een manier van versieren.
Heb je op je werk nou nog wat gesprekjes aangeknoopt met vrouwen? Zoja, hoe ging het?
Het uiterlijk. Oh ja, dat. Ik vergat dat het daarover ging.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat ik een warm hart heb maakt mij qua type uiterlijk niet minder gemiddeld. Qua karakter zal ik ongetwijfeld uniek zijn
Is dat positief of negatief?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het uiterlijk. Oh ja, dat. Ik vergat dat het daarover ging.
PS: Even in je fobo gespiekt. Je uiterlijk is ook uniek![]()
Het is vooral logisch, zolang mensen nog niet gekloond kunnen/mogen worden is iedereen zijn of haar uiterlijk uniek.quote:
Dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef formerjellybean het volgende:
Neem aan positief anders stond er geen lachende smiley
Echt niet ik heb meerdere dubbelgangersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het is vooral logisch, zolang mensen nog niet gekloond kunnen/mogen worden is iedereen zijn of haar uiterlijk uniek.
Voor je kansen bij het andere geslacht qua uiterlijk moet je bij het andere geslacht zijn en er een cijfertje op laten plakken.
Nietszeggend. Vrijwel alles is uniek.quote:
Inderdaad. Cassandra ziet er leuk uit overigens. Een mooie gulle lach. En natuurlijk: het innerlijk rules.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het is vooral logisch, zolang mensen nog niet gekloond kunnen/mogen worden is iedereen zijn of haar uiterlijk uniek.
Voor je kansen bij het andere geslacht qua uiterlijk moet je bij het andere geslacht zijn en er een cijfertje op laten plakken.
Oh leuk. Op naar het volgende koppeltje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
ga trouwens met magnetron een keertje hier in het dorp naar leuk cafe, we wonen beiden in hetzelfde dorp
Nou nee , gewoon gezellig niets daten maar gewoon even kennis maken . Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oh leuk. Op naar het volgende koppeltje.
Dat je elkaar dan nog niet kent. Ik dacht dat iedereen in Wormerveer elkaar kende.
Je sluit het niet bij voorbaat uitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee , gewoon gezellig niets daten maar gewoon even kennis maken . Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Het zou best kunnen eigenlijk dat ik hem ken zonder dat ik het weet , dat lijkt me best lachwekkend
Je kent alleen zijn user name natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee , gewoon gezellig niets daten maar gewoon even kennis maken . Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Het zou best kunnen eigenlijk dat ik hem ken zonder dat ik het weet , dat lijkt me best lachwekkend
The girl next door is iets anders dan een grijze muis. Een grijze muis is een saaie suffe doos die liever op de bank gaat zitten breien dan gezellig doen op het terras of in de kroeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Was ik maar zo goed met woorden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
The girl next door is iets anders dan een grijze muis. Een grijze muis is een saaie suffe doos die liever op de bank gaat zitten breien dan gezellig doen op het terras of in de kroeg.
Een lieve girl next door met een goed hart en een zacht karakter is ongeveer dat waar half mannelijk nederland een moord voor zou doen. Ik twijfel nog tussen een groot zwaard en een speer
En als een vrouw nou op het teras gaat breien, is ze dan wel of geen grijze muisquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
The girl next door is iets anders dan een grijze muis. Een grijze muis is een saaie suffe doos die liever op de bank gaat zitten breien dan gezellig doen op het terras of in de kroeg.
Een lieve girl next door met een goed hart en een zacht karakter is ongeveer dat waar half mannelijk nederland een moord voor zou doen. Ik twijfel nog tussen een groot zwaard en een speer
Ooit ga ik die muis vinden. * tijnbrein gaat alvast kaas kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Grijze muis, periodquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En als een vrouw nou op het teras gaat breien, is ze dan wel of geen grijze muis
Ik ook niet, maar met vrienden op een zonnige middag het terras op vind ik toch bepaald geen straf. Of lekker uit eten, of midden in de winter warme chocolademelk met slagroom in een bruin caféquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben geen stapper, houd wel van een besloten feestje
Ik ook al niet, daarom hoef ik er ook niet op te rekenen om in het uitgaansleven een leuke dame tegen te komenquote:
Wie heeft het daar over dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ook al niet, daarom hoef ik er ook niet op te rekenen om in het uitgaansleven een leuke dame tegen te komen
Nu niemand, maar dat krijg je ook nogal eens als tipquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie heeft het daar over dan?
Ik ook, maar ik móet niet per sé ieder weekend tot het gaatje, zeg maarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
ik vind het juist leuk om te stappen, bij de kroegen dan of inderdaad terasjes en je hebt hier ook een kroeg en die heeft regelmatig bandjes dat vind ik dan weer heel leuk.
Op een of andere manier blijft het bij toch elk weekend zo. Heb denk ik geen rust in mijn donder. Eigenlijk best raar eerst kende ik hier niemand 8 jaar terug en juist door het uitgaan heb ik in het dorp veel mensen leren kennen, tuurlijk zie je elkaar dan tijdens het uitgaan , maar als je elkaar tegenkomt gewoon heb je ook wel vaak wat te zeggen. Voor mij werkte het dus op deze manier.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik móet niet per sé ieder weekend tot het gaatje, zeg maar
Best grijs. Ga je nu een sjaal voor me breien?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja af en toe uit vind ik ook leuk
Maar je zult mij niet elk weekend kroegentocht zien doen
Ik kan heul niet breienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Best grijs. Ga je nu een sjaal voor me breien?
Hoe moet dat nu als je moeder wordt? Bonuspunten voor diegene die raadt waar ik de referentie vandaan hebquote:
Ik woon al sinds mensenheugenis in dit gat en ken de meesten wel. Althans, van mijn leeftijd ongeveer dan. En dat is nou juist het punt, de meesten van die categorie hebben mij nooit nodig gehad, nu heb ik hun dus ook niet nodig. Volgende stap is weg hier en ergens anders heen. Maarja, waarheen dan, en hoe ga ik het daar aanpakken in m'n uppiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Op een of andere manier blijft het bij toch elk weekend zo. Heb denk ik geen rust in mijn donder. Eigenlijk best raar eerst kende ik hier niemand 8 jaar terug en juist door het uitgaan heb ik in het dorp veel mensen leren kennen, tuurlijk zie je elkaar dan tijdens het uitgaan , maar als je elkaar tegenkomt gewoon heb je ook wel vaak wat te zeggen. Voor mij werkte het dus op deze manier.
Als dochterlief dan gaat trouwen kan ze kinderkleertjes breienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe moet dat nu als je moeder wordt? Bonuspunten voor diegene die raadt waar ik de referentie vandaan heb
De Libellequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe moet dat nu als je moeder wordt? Bonuspunten voor diegene die raadt waar ik de referentie vandaan heb
Ja, maar dat is dus het punt. Ik ben niet het type dat in z'n eentje wel eens ergens de kroeg in zal gaan om vervolgens tegen de hele kroeg aan te lullenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn tip is dus als je in nieuwe plaats komt gaan en je zit daar in je eentje kan je gaan stappen en zo leer je weer mensen kennen
Verhuizen > sociale cirkels opbouwen in je nieuwe woonplaats doormiddel van dingen te doen die je leuk vind, hobby's, sporten etc. (voor alles en iedereen open staan) > af en toe met die mensen stappen > vrouwen benaderen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik woon al sinds mensenheugenis in dit gat en ken de meesten wel. Althans, van mijn leeftijd ongeveer dan. En dat is nou juist het punt, de meesten van die categorie hebben mij nooit nodig gehad, nu heb ik hun dus ook niet nodig. Volgende stap is weg hier en ergens anders heen. Maarja, waarheen dan, en hoe ga ik het daar aanpakken in m'n uppie
Foutquote:
Ik ben niet echt een verenigingsmens, maar ik zal toch iets moeten inderdaad. Ohja, ik wil ook een hondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Verhuizen > sociale cirkels opbouwen in je nieuwe woonplaats doormiddel van dingen te doen die je leuk vind, hobby's, sporten etc. (voor alles en iedereen open staan) > af en toe met die mensen stappen > vrouwen benaderen.
Of je interessant genoeg bent & lef hebt loopt gewoon meteen de kroeg in.
Ik ook dus. Maar goed dat ligt ook aan dat ik niet kan inschatten of het wel gewenst is of niet dat ik contact maakquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het punt. Ik ben niet het type dat in z'n eentje wel eens ergens de kroeg in zal gaan om vervolgens tegen de hele kroeg aan te lullen
Volgens mij gaan de meeste mensen niet naar een uitgaansgelegenheid toe om heb telefoon te checken. Hoewel het anno 2011 aan het begin van de avond daar wel trekjes van heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook dus. Maar goed dat ligt ook aan dat ik niet kan inschatten of het wel gewenst is of niet dat ik contact maak
Is er dan niks wat je leuk vind waarmee je in contact kan komen met leuke en sociale mensen (fok valt afquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een verenigingsmens, maar ik zal toch iets moeten inderdaad. Ohja, ik wil ook een hond
Jawel, maar iets met tijd ook enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Is er dan niks wat je leuk vind waarmee je in contact kan komen met leuke en sociale mensen (fok valt af)
Toen ik hier kwam wonen kende ik ook niemand. Totdat ik vrijwilligerswerk ging doen, toen is m'n netwerkje vlot groter geworden. Nu kom ik altijd wel een bekende tegenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het punt. Ik ben niet het type dat in z'n eentje wel eens ergens de kroeg in zal gaan om vervolgens tegen de hele kroeg aan te lullen
Dat biedt wel een opening voor een gesprekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de meeste mensen niet naar een uitgaansgelegenheid toe om heb telefoon te checken. Hoewel het anno 2011 aan het begin van de avond daar wel trekjes van heeft.
Nja ik heb een bomvolle werkweek (de hond mag mee, dus no worries wat dat betreft) dus bij mij blijft echt alleen het weekend over. Wat ik ook ga doen, het zal zich beperken tot de zaterdag vrees ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen kende ik ook niemand. Totdat ik vrijwilligerswerk ging doen, toen is m'n netwerkje vlot groter geworden. Nu kom ik altijd wel een bekende tegen
Of juist niet, iedereen zit afwezig te smsen/pingen/mailen/whatsappen/younameitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat biedt wel een opening voor een gesprek
Niet per se.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Hallo, is het raar als een vrouw weinig vrienden heeft ?
Mag ik je de hand geven?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Dat ligt er aan, vind jij het raar als een man weinig vrienden heeft?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Nee, maar mannen die een hele super knappe vrouw zien die met haar mobieltje speelt wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
ik ga niet zo gauw gesprek aan met mensen in de kroeg die met hun mobiel zitten te spelen
Ik weet niet hoe weinig je er hebt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
En dan komen de vrouwen automatisch tegen je aanrijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
Soms hoef je ook niet veel te doen hoor in een kroeg dan zit je ergens dan is er soms vanzelf wel iemand die tegen je begint te praten
Nou nee want juist dat geeft geen open houding aan en daardoor ook weinig benaderingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, maar mannen die een hele super knappe vrouw zien die met haar mobieltje speelt wel.
Klopt, ik ging ook eens regelmatig naar een kroeg en raakte vrijwel altijd in gesprek met iemandquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
Soms hoef je ook niet veel te doen hoor in een kroeg dan zit je ergens dan is er soms vanzelf wel iemand die tegen je begint te praten
Knappe vrouwen worden bijna altijd benaderd. Al is het maar een opmerking over haar telefoon.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee want juist dat geeft geen open houding aan en daardoor ook weinig benadering
Het ging niet specifiek over vrouwen maar gewoon mensen leren kennen in een nieuwe plaats. Of sta je als je uitgaat alleen maar met vrouwen te praten ??quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En dan komen de vrouwen automatisch tegen je aanrijdenNah zo werkt het niet
Vrienden maken gaat prima.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef firefly3 het volgende:
Hebben we het nog over relatie/sex materiaal of vrienden maken overigens??
quote:
Mensen leren kennen in het algemeen met als achterliggende gedachte zoveel stappen later met iemand in bed te belanden. Kortom: hoezo offtopicquote:
duh...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Vrienden leren maken is een heel anders iets dan vrouwen ontmoeten omdat je er meer mee wilt.
Iedere ideoloog krijgt te maken met afdwalende schaapjes. Ze houden ook nooit hun aandacht bij de ware leer en verdwalen in het bos.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iedere ideoloog krijgt te maken met afdwalende schaapjes. Ze houden ook nooit de aandacht bij de ware leer en verdwalen in het bos.
Maar om vrouwen te ontmoeten kan het wel handig zijn om meer mensen te kennen dan vrouwen alleenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Vrienden leren maken is een heel anders iets dan vrouwen ontmoeten omdat je er meer mee wilt.
Bij wie is vrienden maken wel het probleem? 2 of 3 misschien in dit topic?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar om vrouwen te ontmoeten kan het wel handig zijn om meer mensen te kennen dan vrouwen alleenBovendien, het vrienden maken op zich is niet het probleem in mijn geval
Voor die laatste twee kan je gewoon in LIF kijken, de eerste is hier ontopic genoeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]Voor sociale netwerken etc zou eigenlijk een nieuw draadje opgestart moeten worden. Net zoals kledingstijl en afvallen.
Vrienden maken heeft niets te maken met versieren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Voor die laatste twee kan je gewoon in LIF kijken, de eerste is hier ontopic genoeg.
Ik ken er maar 2 hier die moeite hebben met vrienden maken, maar als ik hun namen noem worden flutke en firefly misschien wel boos...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij wie is vrienden maken wel het probleem? 2 of 3 misschien in dit topic?
Eergisteren gepraat met een match van paiq tijdens een concert hopelijk wordt dat watquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef firefly3 het volgende:
Hebben we het nog over relatie/sex materiaal of vrienden maken overigens??
= nutteloze spamquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
Sommigen denken misschien dat je een vrouw als bonus krijgt als je 20 vrienden hebt
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken er maar 2 hier die moeite hebben met vrienden maken, maar als ik hun namen noem worden flutke en firefly misschien wel boos...
Nog iets van gehoord tijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eergisteren gepraat met een match van paiq tijdens een concert hopelijk wordt dat wat
Nice!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eergisteren gepraat met een match van paiq tijdens een concert hopelijk wordt dat wat
De "matches" die Paiq voor mij bedenkt wonen vaak ook niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik kan me alleen wel voorstellen dat een het hebben van een aantal vrienden op z'n minst de indruk wekt zekere sociale capaciteiten te bezitten, hetgeen op zijn beurt aantrekkelijk gevonden zou kunnen worden. Te veel vrienden lijkt me dan ook weer niet goed, iets met oppervlakkigheid enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
Sommigen denken misschien dat je een vrouw als bonus krijgt als je 20 vrienden hebt
Daar heb je gelijk in, al denk ik dat er weinig hier over te praten valt omdat iedereen wel zo'n beetje weet hoe je vrienden maakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik kan me alleen wel voorstellen dat een het hebben van een aantal vrienden op z'n minst de indruk wekt zekere sociale capaciteiten te bezitten, hetgeen op zijn beurt aantrekkelijk gevonden zou kunnen worden. Te veel vrienden lijkt me dan ook weer niet goed, iets met oppervlakkigheid enzo
Ik heb maar 4 goeie vrienden en van hun zie ik er 2 1/2 regelmatig en ben daar tevreden meequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik kan me alleen wel voorstellen dat een het hebben van een aantal vrienden op z'n minst de indruk wekt zekere sociale capaciteiten te bezitten, hetgeen op zijn beurt aantrekkelijk gevonden zou kunnen worden. Te veel vrienden lijkt me dan ook weer niet goed, iets met oppervlakkigheid enzo
Als je al bekend bent in een omgeving gaat dat alleen een stuk gemakkelijker dan wanneer je in een compleet nieuwe omgeving terecht komt en je from scratch moet beginnenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, al denk ik dat er weinig hier over te praten valt omdat iedereen wel zo'n beetje weet hoe je vrienden maakt.
Same herequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 goeie vrienden en van hun zie ik er 2 1/2 regelmatig en ben daar tevreden mee
Nee hoor, nieuwkomers zijn juist hartstikke welkom.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik vraag me af of het raar overkomt als je weinig vrienden hebt en of je meteen geassocieerd wordt met "niet sociaal".
Sorry trouwens als ik zomaar kom binnenvallen tussen jullie discussie.
Ik zou zeggen: stel jezelf eens voorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik vraag me af of het raar overkomt als je weinig vrienden hebt en of je meteen geassocieerd wordt met "niet sociaal".
Ik ben eerder selectief. Er zijn mensen die ik bewust op enige afstand hou omdat ik weet dat zij mijn goeiigheid en behulpzaamheid zullen gebruiken op het moment dat het hun uitkomt, maar ik er geen vertrouwen in heb dat ik dat ooit terug kan verwachten. Niet dat je het op een weegschaal kunt leggen natuurlijk, maar enige balans is wel wenselijk uiteraard. Het hebben van een klein aantal goede vrienden vind ik dus eerder vóór je spreken dan tégenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef HiddenResponse het volgende:
Ligt er meer aan hoe die persoon zich naar mij toe zou gedragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik denk dat bij de meeste mensen wel geld echte vrienden die leer je juist kennen als het er op momenten toedoet en andere zet ik meer in de categorie kennissen waar ik af en toe mee babbel . Het is denk ik juist goed om er soms even kritisch naar te kijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben eerder selectief. Er zijn mensen die ik bewust op enige afstand hou omdat ik weet dat zij mijn goeiigheid en behulpzaamheid zullen gebruiken op het moment dat het hun uitkomt, maar ik er geen vertrouwen in heb dat ik dat ooit terug kan verwachten. Niet dat je het op een weegschaal kunt leggen natuurlijk, maar enige balans is wel wenselijk uiteraard. Het hebben van een klein aantal goede vrienden vind ik dus eerder vóór je spreken dan tégen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de meeste mensen wel geld echte vrienden die leer je juist kennen als het er op momenten toedoet en andere zet ik meer in de categorie kennissen waar ik af en toe mee babbel . Het is denk ik juist goed om er soms even kritisch naar te kijken.
Dat heb ik helemaal nog niet geprobeerd...misschien wel de gouden tip!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:
Waarom staat dit soort crap in de openingspost?![]()
6. Eet elke dag een stengel selderij.
Klik eens op de linkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:
Waarom staat dit soort crap in de openingspost?![]()
6. Eet elke dag een stengel selderij.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal nog niet geprobeerd...misschien wel de gouden tip!
Geloof je het zelf?quote:
Klopt, ik heb door m'n eerdere ervaringen geleerd wat ik aan m'n huidige vrienden heb, en dat is heel wat!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
Van mezelf heb ik meer kennissen dan echte vrienden maar ik moet wel zeggen dat ik van een paar mensen echt weet dat ze er voor me zijn als het ertoe doet, en ik dat ook bij hun kan zeggen.
Voel je je buiten gesloten? Heb je überhaubt wel vrienden dan? P.s. (en on-topic zonder er iets bij te bedoelen) heb je momenteel een vriend?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef HiddenResponse het volgende:
Magentron
Dat stukje "Ik heb er juist bewust voor gekozen de kring om me heen beperkt te houden." is denk ik mijn probleem. Iedereen wil zijn vriendengroep eigenlijk afschermen heb ik het gevoel.
Ehm, schat? Waar je wát niet van verwacht?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat wel het rare is uiteindelijk zijn het op rare manier juist de mensen waar je het niet van verwacht.
Ja gister op paiq nog wat gekletstquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog iets van gehoord tijn?
Zij woont ook niet echt in de buurt maar goed dat maakt niet zo veel uitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
De "matches" die Paiq voor mij bedenkt wonen vaak ook niet eens in de buurt.
Los daarvan matchen we toch al nooit, maar goed...
Ik heb ook een prima vriendengroep maar een leuk iemand kan er altijd bij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef HiddenResponse het volgende:
Magentron
Dat stukje "Ik heb er juist bewust voor gekozen de kring om me heen beperkt te houden." is denk ik mijn probleem. Iedereen wil zijn vriendengroep eigenlijk afschermen heb ik het gevoel.
Ik heb geleerd dat je een vriendschap niet kunt forceren. Het moet als het ware als een natte krant op een winderige dag in je gezicht aan komen waaienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook een prima vriendengroep maar een leuk iemand kan er altijd bij.
Dus ik denk dat je er misschien meer naar op zoek moet. Als je meer vrienden wil natuurlijk.
Denk dat je het beste overal open voor kunt staan en een klein beetje momentum creëren door iets doen wat je nog nooit hebt gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook een prima vriendengroep maar een leuk iemand kan er altijd bij.
Dus ik denk dat je er misschien meer naar op zoek moet. Als je meer vrienden wil natuurlijk.
Trtusten Bartquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Schatteboutjes, ik ga slapen. Morgen weer vroeg op
Welterusten!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Schatteboutjes, ik ga slapen. Morgen weer vroeg op
awwquote:
Dan heb je er misschien meer dan je aan kunt? Zoals ik al zei, een vriendschap is ook een relatie en elke relatie kost energiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb helaas weinig vrienden. Het lukt gewoon niet om contacten te onderhouden ze verwateren altijd
Skatje, moet jij niet loos in Charloos?quote:
Bij mij is het zo dat ik nogal eens het idee heb dat ik er genoeg mijn best voor doe, maar dat het van de andere kant op een gegeven moment niet meer wil...net als met dat van die studiegenote waar ik het laatst hier over had...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb helaas weinig vrienden. Het lukt gewoon niet om contacten te onderhouden ze verwateren altijd
Gelukkig is 't wel droog nuquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
Zo weer op de fiets naar huis want ben bij ouders
Ja, daarom doen we nu onze nageltjes lakken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Skatje, moet jij niet loos in Charloos?
Ik heb maar 1 echte vriend verder niemand. Dus nee dat is het niet. Ik ben best laks af en toe met het onderhouden van contact daar ligt het aan. En aan dat het gewoon niet lukt om iemand te vinden waar mee het echt kliktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb je er misschien meer dan je aan kunt? Zoals ik al zei, een vriendschap is ook een relatie en elke relatie kost energie
Over vrienden gesproken, moet er nog effe 1 terugbellen...
Ja ik heb nog 1 vriendin over die 200+km van mij af woont. Het is een lang verhaal, maar nee ik heb geen vriend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voel je je buiten gesloten? Heb je überhaubt wel vrienden dan? P.s. (en on-topic zonder er iets bij te bedoelen) heb je momenteel een vriend?
Wat is je situatie nu?
sjaarloos of Charlois nep rotterdammertquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Skatje, moet jij niet loos in Charloos?
Hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt om vrienden te maken. Het is ook lastig om vrienden te maken en die te behouden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja ik heb nog 1 vriendin over die 200+km van mij af woont. Het is een lang verhaal, maar nee ik heb geen vriend.
Ik woon nu weer bij mijn ouders na een studie en een mislukte relatie. Eigenlijk ben ik hier vreemd en ken ik hier niemand. Wel heb ik een baantje gevonden en die meiden zijn allemaal leuk, maar aan het einde van de dag gaat iedereen weer zijn gangetje.
Nah, vriendschappen niet denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt om vrienden te maken. Het is ook lastig om vrienden te maken en die te behouden.
Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik mijn collega's wel als "vrienden" zou kunnen zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja ik heb nog 1 vriendin over die 200+km van mij af woont. Het is een lang verhaal, maar nee ik heb geen vriend.
Ik woon nu weer bij mijn ouders na een studie en een mislukte relatie. Eigenlijk ben ik hier vreemd en ken ik hier niemand. Wel heb ik een baantje gevonden en die meiden zijn allemaal leuk, maar aan het einde van de dag gaat iedereen weer zijn gangetje.
Goedenavond allemaal,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nah, vriendschappen niet denk ik.
Genoeg mensen van in de 30/40/50 en niet vastgeroest zitten hoor.
(serieuze) relatie word wel denk ik moeilijker hoe ouder je word door scheidingen,kinderen etc.
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
sjaarloos of Charlois nep rotterdammert
Ik ben geboren en getogen Amsterdammer vriend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
sjaarloos of Charlois nep rotterdammert
Klopt ben ik ook wel met je eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef firefly3 het volgende:
Het zit vooral tussen de oren allemaal. Er zijn genoeg mensen om vrienden mee te maken of een relatie aan te gaan die in jouw voorkeur zitten.
Wiens kloon ben jij?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef HiddenResponse het volgende:
firefly
Makkelijker gezegd dan gedaan.
Het zoeken naar een meid binnen je sociale groep is inderdaad ook een lang proces waarbij er zelfs niet veel keus is (als je het vergelijkt met een avondje stappen bijvoorbeeld, waarbij je zoveel nieuwe meiden tegenkomt).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ben ik ook wel met je eens.
Maar effe over mezelf, ik heb een heel leuk sociaal leven en hoef me niet te vervelen.
Maar dat zijn dezelfde groepjes al voor jaren en als er daar wat uit zou zijn gekomen dan was dat nu al gebeurt.
Ik zoek nog steeds naar nieuwe sociale groepen ed, maar ik wil er niet avonden voor opzeggen die ik al jaren heb.
Zo ervaar ik dat niet. Het is wel lastiger dan wanneer je in de pubertijd zit, maar het is niet zo dat vrienden maken moeilijker wordt naarmate je ouder wordtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt om vrienden te maken. Het is ook lastig om vrienden te maken en die te behouden.
Heb je nooit vrienden gehad dan muv die die 200km verderop woont?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik lees al een tijdje veel topics mee ( heb toch de avonduurtjes vrij ) waaronder deze en wou nu graag posten.
Een relatie uit je vriendengroep is een slecht idee... als het uitgaat heb je kans dat je koosje vriendenloosje bent net als ik.
ja klopt ik probeer ook wel verder te zoeken onderhand hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zoeken naar een meid binnen je sociale groep is inderdaad ook een lang proces waarbij er zelfs niet veel keus is (als je het vergelijkt met een avondje stappen bijvoorbeeld, waarbij je zoveel nieuwe meiden tegenkomt).
Ik snap dat je sociale groep wel wilt behouden, tegelijkertijd kan je ook verder kijken
Was jou volgens mij nog niet eerder tegengekomen in dit topic, maar lees ook niet heel lang mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik lees al een tijdje veel topics mee ( heb toch de avonduurtjes vrij ) waaronder deze en wou nu graag posten.
Een relatie uit je vriendengroep is een slecht idee... als het uitgaat heb je kans dat je koosje vriendenloosje bent net als ik.
Gaat een beetje dood hier idd,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goh wat gaat 't hard hier...
Ze *is* nieuw hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat een beetje dood hier idd,
Weet jij of HiddenResponse nieuw is hier?
Ik herken de naam niet, ben wel benieuwd naar het hele verhaal
Maar heb ik er wat over gemist?quote:
Ze post alleen niks meer...net zoals de rest!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
Maar heb ik er wat over gemist?
Weet niet hoor, ben dan altijd wel benieuwd naar de verhalen erachter waarom iemand hier komt
Nee ik niet echt, zoek nog maar mogelijkheden maar dat doe ik al jaren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze post alleen niks meer...net zoals de rest!
Dusss...kree, nog wat meegemaakt op versierniveau?
Ja, das waarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Klinkt toch net iets leuker, hè?
Nee, niets. Tenminste, niet op het gebied waar dit topic volgens de TT over gaatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das waar
Ik begin gewoon moe te worden van al die drukte hier (), heb ook drukke dag gehad. Heb op zich genoeg andere ideeën (stomme grammatica) voor hier op fok maar meestal hang ik hier rond, of kijk mooie foto's
Capstan, jij nog wat meegemaakt trouwens? (om weer een beetje vaart in de topic te krijgen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |