abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103026947

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103026948
Notes to self:

-edit- die horen jezelf toe idd

[ Bericht 66% gewijzigd door Re op 13-10-2011 07:57:25 ]
pi_103027424
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En WTF doe je om half 6 in het "als versieren niet zo makkelijk gaat"-topic? :')

En je lijstje :') idd goed dat je 'm weghaalde, al zou ik eerder "-" van maken dan "Notes to self: -edit- die horen jezelf toe idd"
pi_103027846
Goeie morgen!
pi_103027883
Mensen die zich ergeren aan Flepke (heb R&P feedback gelezen) kunnen er ook voor kiezen om hem te negeren i.p.v. de hele avond en nacht op hem te reageren. Zo raar is het dan ook niet dat hij constant doorgaat, iedereen geeft hem aandacht. Volgens mij vinden jullie het zelf gewoon leuk, anders zat je toch niet een hele avond te verneuken om met iemand die jou zó erg irriteert te discussiëren?
pi_103027894
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:48 schreef mrk.n het volgende:
Mensen die zich ergeren aan Flepke (heb R&P feedback gelezen) kunnen er ook voor kiezen om hem te negeren i.p.v. de hele avond en nacht op hem te reageren. Zo raar is het dan ook niet dat hij constant doorgaat, iedereen geeft hem aandacht. Volgens mij vinden jullie het zelf gewoon leuk, anders zat je toch niet een hele avond te verneuken om met iemand die jou zó erg irriteert te discussiëren?
Op een gegeven moment werd ik er ook moe van. Nu is hij tenminste weg :)
pi_103027905
hey mpj is mijn dm niet aangekomen of negeer je mij doelbewust. Ben ik eens lief en geinteresseerd.. :P

Goeiemorgen allemaal!
pi_103027958
Ik had het wel gelezen, ik reageer nog wel. Zo. :D
pi_103028597
Wel erg rustig hierzo. Komen er nog meer mensen naar de meet trouwens?
pi_103028777
Ik heb per pb nog 2 gegadigden maar ik weet niet of ze definitief willen komen en of ze hun interesse willen laten blijken dus dat wacht ik nog even af. Verder als het een middagmeet is zijn we volgens mij tot nu toe definitief met zijn 3?
pi_103028822
Het is nog een kleine maand weg, er zullen vast wel meer aanmeldingen zijn. Bovendien vind ik 3 ook prima, ben niet zo van de grote groepen :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:58:30 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103029231
quote:
Wijze woorden.
Ik negeer hem meestal gewoon.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103029672
quote:
I'm the elephant in the room.

Fijn Re dat je me in zelfbescherming hebt genomen, ik wil niet weten wat er in die post stond. Als ik mijn dm's/pm's doorlees is de hartaanval die ik daarvan al krijg genoeg straf. Thanks maat
pi_103029829
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Wijze woorden.
Ik negeer hem meestal gewoon.
Morgen heloef ;)

Nog andere meiden in je vizier? ;)
pi_103029857
Is die meet een stap meet?
pi_103029905
Mogguh , leuk nieuwtje een vriend van me heeft degene ook uit zijn lijst gehaald nadat die dus wist wie dus zaterdag bij me was en ik heb dus wel iemand die waarschijnlijk wel voor me in de bres springt als die me lastig gaat lastig vallen.
Dat vind ik trouwens superlief
pi_103029980
Morgen jelly!

Denk je echt dat hij zo'n stalker type is?
pi_103030146
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:31 schreef formerjellybean het volgende:
Mogguh , leuk nieuwtje een vriend van me heeft degene ook uit zijn lijst gehaald nadat die dus wist wie dus zaterdag bij me was en ik heb dus wel iemand die waarschijnlijk wel voor me in de bres springt als die me lastig gaat lastig vallen.
Wat iemand die je (fysiek) lastig valt?
pi_103030164
ja hij staat qua er al bekend dat die bij mensen heel erg opdringt, een vriend van me kent hem ook en die zei ook al het is heel goed dat je dat gedaan heb.
Hij is namelijk ook zo echt dat die facebook gebruikt om helemaal uit te pluizen waar ik uitga en eigenlijk dus ook al verwachtte dat ik omdat ik hem in de lijst had uit zo nodigen en eigenlijk ook best zo iemand kon zijn die juist ook dan steeds opduikt waar je bent en doet alsof je wat met hem hebt terwijl dat niet zo is.
Het punt is al dat die bij het uitgaan ook al gewoon bij oppervlakkige kennissen zo is, en die vriend ook al zoiets had van toen ik hoorde wie het was hield ik even mijn hart vast want als hij het is voorspeld het niet veel goeds.
pi_103030300
Ik vind interesse tonen qua facebook normaal , maar als je echt het gaat gebruiken om na te gaan bij alles wat ik doe, (wat bleek uit gesprekken) en het juist ook gebruikt om te kijken wat ik doe dan ga je heel erg tever (bleek al uit bokketochtje ik ging niet en daarom had hij zich hier uitgenodigd)
pi_103030321
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:40 schreef formerjellybean het volgende:
ja hij staat qua er al bekend dat die bij mensen heel erg opdringt, een vriend van me kent hem ook en die zei ook al het is heel goed dat je dat gedaan heb.
Inderdaad, nooit een man over je heen laten lopen.
quote:
Hij is namelijk ook zo echt dat die facebook gebruikt om helemaal uit te pluizen waar ik uitga en eigenlijk dus ook al verwachtte dat ik omdat ik hem in de lijst had uit zo nodigen en eigenlijk ook best zo iemand kon zijn die juist ook dan steeds opduikt waar je bent en doet alsof je wat met hem hebt terwijl dat niet zo is.
Ik ken dat soort figuren ook maar dan in vrouwelijke vorm... En die mag je niet slaan ;(
quote:
Het punt is al dat die bij het uitgaan ook al gewoon bij oppervlakkige kennissen zo is, en die vriend ook al zoiets had van toen ik hoorde wie het was hield ik even mijn hart vast want als hij het is voorspeld het niet veel goeds.
Kut situatie. Makkelijkste is denk ik om hem te koppelen aan iemand. Anders zal iemand hem (zachthandig) moeten leren dat dit gedrag niet gepast is.

Sterkte iig!
pi_103030396
Tering, jelly, wat een mafketel. Bizar gewoon hoe iemand zo kan zijn, tis net een filmpersonage uit een slechte film.

Ik ben blij dat ik niet zulke mensen achter me aan heb, de mensen die ik ken zijn gelukkig wel normaal (al of niet met rugzakje).
pi_103030400
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:45 schreef Flepke het volgende:

[..]

Inderdaad, nooit een man over je heen laten lopen.

[..]

Ik ken dat soort figuren ook maar dan in vrouwelijke vorm... En die mag je niet slaan ;(

[..]

Kut situatie. Makkelijkste is denk ik om hem te koppelen aan iemand. Anders zal iemand hem (zachthandig) moeten leren dat dit gedrag niet gepast is.

Sterkte iig!
Dat koppelen lukt dus niet want ik heb hem al zelfs een paar jaar terug met een vriend van me gezegd dat ik niets voor hem voel. Bij mij is nu alles op de block gezet en hopen dat ik hem in het uitgaan niet meer tegenkom.
Hij is heel erg hardleers.
pi_103030433
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:31 schreef formerjellybean het volgende:
Lief, maar lame.
Ik zou er ook altijd voor mijn vrienden zijn, maar omdat zij problemen met iemand hebben ga ik er niet ineens ook problemen mee hebben, zolang die niets extreems doet.
pi_103030441
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind interesse tonen qua facebook normaal , maar als je echt het gaat gebruiken om na te gaan bij alles wat ik doe, (wat bleek uit gesprekken) en het juist ook gebruikt om te kijken wat ik doe dan ga je heel erg tever (bleek al uit bokketochtje ik ging niet en daarom had hij zich hier uitgenodigd)
Haha zo herkenbaar.
-"hey toevallig jij ook hier"
"het zou hartstikke toevallig zijn als ik je niet ieder weekend "toevallig" ergens zou tegen komen ja -O- "
pi_103030471
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering, jelly, wat een mafketel. Bizar gewoon hoe iemand zo kan zijn, tis net een filmpersonage uit een slechte film.

Ik ben blij dat ik niet zulke mensen achter me aan heb, de mensen die ik ken zijn gelukkig wel normaal (al of niet met rugzakje).
Dat had ik dus ook . Daarom ben ik wel blij dat iemand die ik ken hem ook na dit akkefietje verwijderd heeft , dus dat als ik uitga en hij er is dat er dan wel mensen zijn die ervan weten en hem ook uit mijn buurt houden.
pi_103030530
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben je me nu al vergeten? Ik dacht dat mijn geheugen slecht was -O-
pi_103030600
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook . Daarom ben ik wel blij dat iemand die ik ken hem ook na dit akkefietje verwijderd heeft , dus dat als ik uitga en hij er is dat er dan wel mensen zijn die ervan weten en hem ook uit mijn buurt houden.
Ik ken nog een vrouw, bij haar in de flat woont zo'n einzelganger. Die heeft volgens haar gezegd dat als ze gaat verhuizen, hij gewoon mee verhuisd -_-

Naja, zij vindt het blijkbaar niet zo'n punt. Hij is trouwens ook iemand met een aardige rugzak.

Hij is een beetje een kling-on type, iemand die je energie helemaal leeg zuigt
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:59:36 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103030736
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Morgen heloef ;)

Nog andere meiden in je vizier? ;)
Nee op het moment niet.
Buiten de acteursopleiding is onze school nou niet echt een broedplaats van mooie meisjes. :')
C'est la vie
pi_103031006
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee op het moment niet.
Buiten de acteursopleiding is onze school nou niet echt een broedplaats van mooie meisjes. :')
En je komt zeker ook nooit mooie meisjes in bijvoorbeeld het OV tegen?
pi_103031128
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:09 schreef Flepke het volgende:

[..]

Niet weer de OV tip. :')
pi_103031157
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Samen reizen, Myra? :')

Goh, jij hier, wat toevallig :')

Kom je hier vaker? :')
pi_103031169
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

En waarom hing jij gister niet hitsig in mijn PM/DM panelen?
pi_103031211
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

En waarom hing jij gister niet hitsig in mijn PM/DM panelen?
Waarom wel?
pi_103031257
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lief, maar lame.
Ik zou er ook altijd voor mijn vrienden zijn, maar omdat zij problemen met iemand hebben ga ik er niet ineens ook problemen mee hebben, zolang die niets extreems doet.
Beter iedereen te vriend houden inderdaad ;) Ben het wel met je eens dus.
pi_103031268
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom wel?
Bijna heel vrouwelijk fok deed het. Was klaarblijkelijk reden toe. Vanavond rebound.
pi_103031292
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef Flepke het volgende:

[..]

Bijna heel vrouwelijk fok deed het. Was klaarblijkelijk reden toe. Vanavond rebound.
Zelfoverschatting is je niet vreemd he :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_103031315
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef Flepke het volgende:

[..]

Oh, dan heb je het druk zat toch.

Als ik vanavond niet uit zou gaan had ik overwogen om het voorbeeld van al die andere vrouwen te volgen, maar helaas.
pi_103031330
Fiepje zit overduidelijk in het verkeerde topic, hier is hij niet zo populair. Misschien toch maar verhuizen naar ONZ.
Ik heb 'savonds wel wat beters te doen *;
pi_103031341
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik vanavond niet uit zou gaan had ik overwogen om het voorbeeld van al die andere vrouwen te volgen, maar helaas.
Heey Flepke, ze speelt hard to get! Je hebt haar al helemaal ingepakt. Nu nog even facebook regelen en je bent de man !!
pi_103031398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Fiepje zit overduidelijk in het verkeerde topic, hier is hij niet zo populair. Misschien toch maar verhuizen naar ONZ.
Hoe is het met jou, Cassandra?
pi_103031495
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Heey Flepke, ze speelt hard to get! Je hebt haar al helemaal ingepakt. Nu nog even facebook regelen en je bent de man !!
Jij snapt die vrouwtjes wel he, zoals jij mij meteen doorhebt.
pi_103031600
Morgen Myra ;)

Je hebt nu een slotje in je ui?
pi_103031612
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen Myra ;)
Goedemorgen.

Ik ben al keilang wakker, het voelt als middag. ;(
pi_103031671
Ik ben al een tijdje wakker, maar nog niet echt.
Tis echt rustig hier. Naja, vanmiddag heb ik sowiezo wat anders
pi_103031689
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat!? het is al donderdag, ik heb helemaal geen tijd voor jou.
Laatste keer dat ik keek wat voor dag het was, was het nog dinsdag :?
pi_103031797
Formerjellybean, je wist dat hij zo'n type is, waarom komt hij dan uberhaupt bij jou thuis? Waarom heb je contact met hem gehad?

Maar je zit nu constant negatief te praten over hem. Eerst maar eens zien of hij daadwerkelijk alles van jou uitpluist enzovoort, want je had hem toch ook verwijderd van Facebook en alsnog doet hij vrolijk tegen jou als hij je ziet. Als hij zo uitpluizerig was, had hij ook gezien dat je hem had verwijderd en had hij jou daar sowieso wel op aangesproken.

Ik denk dat je heel erg overdrijft.

En als jij iets typt, moet ik het stukje eerst drie keer overlezen voordat ik helemaal door heb wat er nou daadwerkelijk staat. Ben ik de enige of?

[ Bericht 12% gewijzigd door mrk.n op 13-10-2011 11:42:09 ]
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:42:30 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103031960
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:09 schreef Flepke het volgende:

[..]

Tientallen.
C'est la vie
pi_103031969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha jij snapt duidelijk niet dat mijn swagger (mede dankzij dit topic) mijn pm/dm box doet overstromen (zowel letterlijk als figuurlijk :o )
quote:
Och gut, arm schaap, dan stuur je die foto's & verlovingssring maar 's-middgags via post hoor.
pi_103031973
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Tientallen.
Waarom doe je daar niks mee.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:44:35 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103032010
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:42 schreef Flepke het volgende:

[..]

Waarom doe je daar niks mee.
Omdat ik niet durf, Sherlock.
C'est la vie
pi_103032035
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja, dat probleem heb ik ook. Liever neem ik de tijd om iemand te leren kennen, ik ben niet zo'n snelle jelle als het om versieren gaat
pi_103032055
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:36 schreef mrk.n het volgende:

Ik denk dat je heel erg overdrijft.

En als jij iets typt, moet ik het stukje eerst drie keer overlezen voordat ik helemaal door heb wat er nou daadwerkelijk staat. Ben ik de enige of?
Dat overdrijven voor mijn gevoel dus ook heel sterk. Of ik volg het hele verhaal niet, maar dat die kaarsen aanstak was al een een drama, dat die niet doorhad dat er een fb/hyves block was ook. Ik zal wel iets missen, maar ik zie het probleem niet zo.
pi_103032099
quote:
Precies de reden dat ik zijn posts niet eens meer lees.
pi_103032275
Ahhahaha _O-

Krijg ik net dit van mijn moeder per mail:

[plaatjekaputt]

Ze kent de serie niet eens. :') Snap er niks van.

[ Bericht 27% gewijzigd door -Strawberry- op 13-10-2011 13:27:56 ]
pi_103032349
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Als we het toch over slechte series hebben, briljante quotes:
"Nothing in this world that's worth having comes easy"
pi_103032487
Fiep fill me in, laatste keer was ik al verloofd maar niet met jou
pi_103032532
Wie gaat er vanavond uit? Of dit weekend? :)
pi_103032544
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Fiep fill me in, laatste keer was ik al verloofd maar niet met jou
En nu een beetje terug krabbelen zeker he?
pi_103032574
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef mrk.n het volgende:
Ik loop achter op schema, ik moet nog gaan slapen, dan moet ik nog een productieve dag hebben en dan zou ik nog uit gaan.

Ik denk dat ik het slapen zondag maar in haal & begin bij het hebben van een productieve dag.
pi_103032582
quote:
Ik ga vanavond naar de Three Musketeers, uit weet ik nog niet misschien daarna.
pi_103032713
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik loop achter op schema, ik moet nog gaan slapen, dan moet ik nog een productieve dag hebben en dan zou ik nog uit gaan.

Ik denk dat ik het slapen zondag maar in haal & begin bij het hebben van een productieve dag.
Je zit hier de hele nacht quotes neer te plempen en maar klagen op de mensen die niks durven :') Ondertussen wel elk fok meisje proberen te hosselen via internet. Jij kán niet anders dan een hele erge kneus zijn in real life.

Strawberry vindt mij metroseksueel, jij vindt mij gay. Ik ben het echt niet. Kan niet eens. O+
pi_103032871
quote:
Ik ga Zaterdag naar Spanje ;)
pi_103032905
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:07 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je zit hier de hele nacht quotes neer te plempen en maar klagen op de mensen die niks durven :')
Hitler deed ook goede dingen.

quote:
Ondertussen wel elk fok meisje proberen te hosselen via internet
Zelfs bij mij is er een zekere selectie bij de poort, en jij weet net zo goed als ik dat ik het internet hosselen puur als een leuke uitdaging zie.

quote:
. Jij kán niet anders dan een hele erge kneus zijn in real life.
Wat jij wilt kerel! ^O^
quote:
Strawberry vindt mij metroseksueel, jij vindt mij gay. Ik ben het echt niet. Kan niet eens. O+
Zie hem eens ontkennen :o :D Je bent niet heel zeker van je zaak anders zou je dit gedrag niet vertonen. Oh en zoek de definitie van Latent eens op. En laat je eens niet zo kennen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ga Zaterdag naar Spanje ;)
Whoa, zon, zee, strand & boobies :9~
pi_103033099
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:12 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hitler deed ook goede dingen.

[..]

Zelfs bij mij is er een zekere selectie bij de poort, en jij weet net zo goed als ik dat ik het internet hosselen puur als een leuke uitdaging zie.

[..]

Wat jij wilt kerel! ^O^

[..]

Zie hem eens ontkennen :o :D Je bent niet heel zeker van je zaak anders zou je dit gedrag niet vertonen. Oh en zoek de definitie van Latent eens op. En laat je eens niet zo kennen.

[..]

Whoa, zon, zee, strand & boobies :9~
Jij probeert hier te hosselen omdat je in real life nog nooit een meid hebt aangeraakt, dat is de reden en dat weet je zelf ook. Geen smoesjes gaan bedenken. Jij bent een zielige lelijke onzekere kneus in real life. Je hebt zelfs pua boeken gelezen, dat zegt genoeg. Toon eens wat ballen en spreek een meid aan in real life ipv hier op fok, sukkel.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ga vanavond naar de Three Musketeers, uit weet ik nog niet misschien daarna.
Met een date?
pi_103033243
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:19 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Jij probeert hier te hosselen omdat je in real life nog nooit een meid hebt aangeraakt, dat is de reden en dat weet je zelf ook. Geen smoesjes gaan bedenken. Jij bent een zielige lelijke onzekere kneus in real life. Je hebt zelfs pua boeken gelezen, dat zegt genoeg. Toon eens wat ballen en spreek een meid aan in real life ipv hier op fok, sukkel.
Ach gut wat lief, komt wel goed schatje.

Compensatiegedrag kan voorkomen als je een negatief zelfbeeld hebt, dat je de dingen die je niet (goed) kunt op probeert te vangen door compensatiegedrag. Kan in de vorm van je aandacht richten op de dingen die je wel kunt, maar kan ook door gek te doen, grote bek te geven, overal tegen in te gaan, etc.
pi_103033278
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:24 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ach gut wat lief, komt wel goed schatje.

Compensatiegedrag kan voorkomen als je een negatief zelfbeeld hebt, dat je de dingen die je niet (goed) kunt op probeert te vangen door compensatiegedrag. Kan in de vorm van je aandacht richten op de dingen die je wel kunt, maar kan ook door gek te doen, grote bek te geven, overal tegen in te gaan, etc.
Je omschrijft jezelf.
pi_103033287
tot zover dan mrk.n's poging flupke te negeren...

En wat heeft hitler nou met versieren te maken?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:25 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je omschrijft jezelf.
Zat ik zelf ook te denken trouwens
pi_103033300
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:25 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je omschrijft jezelf.
Ik ben helemaal niet lief! 8.gif
pi_103033303
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

Eva Braun :9~
pi_103033320
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Eva Braun :9~
-_-
pi_103033337
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
tot zover dan mrk.n's poging flupke te negeren...

Ik erger me niet aan hem. Ik vind hem wel grappig. Nu zit hij trouwens vanaf gisteravond, de hele nacht en nu de ochtend op de computer. Ik geloof er niets van dat hij ''zo succesvol' is, het is een kneusje.
pi_103033348
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:28 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik erger me niet aan hem. Ik vind hem wel grappig. Nu zit hij trouwens vanaf gisteravond, de hele nacht en nu de ochtend op de computer. Ik geloof er niets van dat hij ''zo succesvol' is, het is een kneusje.
Dat ben ik met je eens
pi_103033361
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:28 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Sleep is for those who are broke.
pi_103033509
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:29 schreef Flepke het volgende:

[..]

Sleep is for those who are broke.
Kan je concreet aangeven waarom je hier de hele nacht al aan het posten bent en het blijkbaar zelfs zo verslavend vindt dat je gewoon een nacht slaap overslaat?
pi_103033514
mrk.n ik begrijp uit je opmerkingen dat je het vandaag vooral over de inhoud wilt hebben. Wat dat betreft lijken we op elkaar. Ik stel je bijdrage dan ook erg op prijs.

We komen vandaag niet meer terug op de aanpak. Wat ik je wil vragen is of we ons, binnen al de beperkingen die jij ervaart, vandaag kunnen focussen op de inhoud van het topic en alle andere zaken laten rusten tot de evaluatie?
pi_103033530
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan je concreet aangeven waarom je hier de hele nacht al aan het posten bent en het blijkbaar zelfs zo verslavend vindt dat je gewoon een nacht slaap overslaat?
Multitasken, ik bedoel jij typte dit bericht toch ook vanuit de keuken?

Fok is gewoon een fijne aanvulling als je aan een bureau en of aanrecht vast geketend zit.
pi_103033955
aan boeien ofzo :o
pi_103034006
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:36 schreef Flepke het volgende:

[..]

Multitasken, ik bedoel jij typte dit bericht toch ook vanuit de keuken?

Fok is gewoon een fijne aanvulling als je aan een bureau en of aanrecht vast geketend zit.
Een normaal persoon is 's nachts aan het bed vastgeketend in plaats van zijn/haar computer.
pi_103034093
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een normaal persoon is 's nachts aan het bed vastgeketend in plaats van zijn/haar computer.
Waarom zorgen jouw posts toch altijd voor SM beelden op mijn netvlies. 9.gif

Details van hoe jij 's-nacht's vastgeketend aan je bed ligt mag je prive houden hoor schat.
pi_103034116
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:58 schreef Flepke het volgende:

[..]

Waarom zorgen jouw posts toch altijd voor SM beelden op mijn netvlies. [ afbeelding ]

Details van hoe jij 's-nacht's vastgeketend aan je bed ligt mag je prive houden hoor schat.
Waar het hart vol van is hè....dat het zulke beelden bij je oproept zegt meer over jou.
pi_103034135
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar het hart vol van is hè....
Ach ik lig 's-nachts (gelukkig) (nog) niet als een "normaal persoon" vastgeketend aan mijn bed _O- :D _O- :D
pi_103034146
Maar daar kunnen we verandering in brengen hoor. ^O^
pi_103034156
Ik ben er weer.

Pas geleden las ik dat het "niet uitmaakt" wat je tegen een vrouw zegt om haar nummer te krijgen. Het maakt wel degelijk uit wat je zegt, hoe je het zegt, en of het overeenkomt met diegene die je bent.

Overigens moet je een band scheppen met haar waardoor de kans op succes groter is uiteraard. Het is overigens bewezen dat een statement en reden vaker een "ja" als antwoord krijgt dan een vraag, want dan gaat diegene twijfelen. Dit is met alles zo.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:02:06 #85
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103034188
quote:
Morgenavond bokbierfestival met vrienden, en zaterdagavond eten en drinken met teamgenoten. Wordt weer flink bijkomen zondag en maandag denk ik.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben er weer.
Fijn.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103034272
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Fijn.
Was dat een welgemeende "Fijn" of een "ik spring over 2 seconde voor een trein Fijn?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:09:34 #87
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103034367
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef Flepke het volgende:
Was dat een welgemeende "Fijn" of een "ik spring over 2 seconde voor een trein Fijn?
Geen van beiden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103034398
ummm koffie de laatste dm gekregen ??
pi_103034633
Ja, je hebt er ook 1tje terug
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:20:20 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103034650
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef Flepke het volgende:

[..]

Als we het toch over slechte series hebben, briljante quotes:
"Nothing in this world that's worth having comes easy"
Goed quote. Klopt helemaal.
C'est la vie
pi_103034688
O god, is firefly er ook weer -_-
pi_103034733
Heb hem gekregen hoor lijkt me trouwens wel gezellig :)
pi_103034782
Ja :)
Alleen jammer dat ik zaterdag op vakantie ga 8)7
pi_103034816
Nou dit weekend is voor mij ook heel druk hoor ben dan jarig
pi_103034877
O gefeliciteerd alvast! Hoeveel lentes wordt je dan? ;) :P
pi_103034914
Ik word dan 38 alweer , moet straks ook even cake gaan bakken voor dan
pi_103035190
O god, ik was afgelopen week kwarktaart aan het maken, kom ik er achter dat ik m'n taartvorm kwijt ben! Heb de boel maar laten opstijven in de beslagkom, weggooien is ook zonde 8)7
pi_103035212
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
O god, ik was afgelopen week kwarktaart aan het maken, kom ik er achter dat ik m'n taartvorm kwijt ben! Heb de boel maar laten opstijven in de beslagkom, weggooien is ook zonde 8)7
Het is me wat.
pi_103036600
Is er niemand meer online nu?

Naja, ik ben weer even weg!
pi_103037875
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha; mooie oplossing..... maar zie het dan maar in mooie stukjes te snijden :).
pi_103038890
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is er niemand meer online nu?

Allemaal weggejaagd ;)
pi_103038975
Ik ben er weer moest even boodschappen doen alvast voor morgen
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:49:51 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103039421
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:34 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Allemaal weggejaagd ;)

Hoe kan je je nou laten wegjagen door de topic comedian Flepke?
C'est la vie
pi_103039565
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben er weer moest even boodschappen doen alvast voor morgen
Nodig je je zogenaamde ''stalker'' ook uit?
pi_103040316
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Topic is niet boeiend meer, ik kan wel steeds verder scrollen bij zijn naam, maar hij wordt steeds gequotet dus heeft dat niet zo heel veel zin.
En dan is firefly ook nog eens van de partij - nu is het feest helemaal compleet :')
Maar ik moet eigenlijk toch leren dus dat het hier nu uitgestorven is, is voor mij alleen maar goed ^O^
pi_103040535
ik herinner me niet dat ik je wat gevraagd had mpj
pi_103040824
Een tijdje terug zag ik weer de discussie naar boven komen over kleding.

Kleding doet niets, totaal niets. Laatst had ik een wit shirt aan en kwam er een enorme vieze cola vlek op. Guess what, vrouwen gebruikten dat als openingszin om me vervolgens beter te kunnen leren kennen.

Kleding heeft niets met versieren te maken. Het woordje versieren moet zelfs verboden worden, want dat betekend dat je "iets moet gaan doen" om haar te "veroveren". Dit is in principe al de verkeerde instelling. Vrouwen ontmoeten is een teamsverband waarbij je beiden aan dezelfde zijde zit.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103042013
Ik had gisteren ook een shirt en toen ik ging eten kwam d'r ook een vet vlek op van zo'n sausje. Ik kreeg ook reacties maar die waren niet flirtend bedoeld, Firefly. :') Het is logisch dat als jij een vlek ofzo hebt op je shirt, er altijd mensen zijn die daar een grap van moeten maken, ernaar moeten vragen enzovoort.

Niet iedereen van het andere geslacht die tegen jou praat, bedoelt het flirtend.
pi_103042473
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef mrk.n het volgende:
Ik had gisteren ook een shirt en toen ik ging eten kwam d'r ook een vet vlek op van zo'n sausje. Ik kreeg ook reacties maar die waren niet flirtend bedoeld, Firefly. :') Het is logisch dat als jij een vlek ofzo hebt op je shirt, er altijd mensen zijn die daar een grap van moeten maken, ernaar moeten vragen enzovoort.

Niet iedereen van het andere geslacht die tegen jou praat, bedoelt het flirtend.
Nee als jij het vlekje invloed laat hebben op je toch niet al te hoge zelfbeeld & eigenwaarde dan kan je inderdaad verwachten dat je zo'n gesprek niet om kan zetten in flirten. (de "je" is algemeen bedoeld hoor schat :* )
pi_103042560
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:28 schreef firefly3 het volgende:
Een tijdje terug zag ik weer de discussie naar boven komen over kleding.

Kleding doet niets, totaal niets. Laatst had ik een wit shirt aan en kwam er een enorme vieze cola vlek op. Guess what, vrouwen gebruikten dat als openingszin om me vervolgens beter te kunnen leren kennen.

Kleding heeft niets met versieren te maken. Het woordje versieren moet zelfs verboden worden, want dat betekend dat je "iets moet gaan doen" om haar te "veroveren". Dit is in principe al de verkeerde instelling. Vrouwen ontmoeten is een teamsverband waarbij je beiden aan dezelfde zijde zit.
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor hoofd er boven zit he... als Bill Gates er zou zitten met een cola vlek zou die niks horen, als brad pitt er zit dan zitten alle vrouwen er bovenop...

Beetje een verkapte "kijk mij eens knap zijn! zelfs met cola vlekken komen ze op me af" post.
pi_103042710
Als een grijze muis een vlek heeft en zich daarbij doodschaamt (zoals ik dus) valt dat op. Als iemand met een knappe kop een vlekje heeft gaat je aandacht er niet naar uit. Is dat een grote vlek, trekt dat toch wel rare gezichten cq opmerkingen aan. In eerste instantie althans, daarna is t, hey, niets aan te doen, vlek zit er, persoon is leuk, boeie
pi_103043311
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nee als jij het vlekje invloed laat hebben op je toch niet al te hoge zelfbeeld & eigenwaarde dan kan je inderdaad verwachten dat je zo'n gesprek niet om kan zetten in flirten. (de "je" is algemeen bedoeld hoor schat :* )
Als jij met iedere vrouw die jou aanspreekt een flirtend gesprek wilt beginnen, heb je ook niet echt een sociaal leven of wel dan. _O-
pi_103043935
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Als jij met iedere vrouw die jou aanspreekt een flirtend gesprek wilt beginnen, heb je ook niet echt een sociaal leven of wel dan. _O-
Hoezo nou weer "iedere" vrouw?

Oh en ik heb trouwens meer respect voor een man die altijd loopt te flirten (geen uitzonderingen), dan een man die nooit loopt te flirten(geen uitzonderingen).

De eerste zal namelijk heel wat zekerder in zijn schoenen staan doordat hij gewoon zijn seksuele interesse durft & kan uiten.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:01:04 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103044076
Gaat weer helemaal nergens over.
C'est la vie
pi_103044227
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef mrk.n het volgende:

Het verschil weet ik heus wel. Er werd overdreven interesse getoond in mezelf dan de vlek zelf.
pi_103044259
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:12 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk ook aan wat voor hoofd er boven zit he... als Bill Gates er zou zitten met een cola vlek zou die niks horen, als brad pitt er zit dan zitten alle vrouwen er bovenop...

Beetje een verkapte "kijk mij eens knap zijn! zelfs met cola vlekken komen ze op me af" post.
Het heeft niets te maken met knap zijn, maar met uitstraling. Deze uitstraling kan iedereen krijgen. Zelfs bill gates, maar dan moet hij wel zijn levensstijl omgooien.
pi_103044623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het heeft niets te maken met knap zijn, maar met uitstraling. Deze uitstraling kan iedereen krijgen. Zelfs bill gates, maar dan moet hij wel zijn levensstijl omgooien.
Een meisje zei tegen gisteren tegen mij ''dat ik het wel kon hebben'' (over die vlek). Is dit volgens jou een flirtende reactie? In mijn ogen niet.
pi_103044709
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Een meisje zei tegen gisteren tegen mij ''dat ik het wel kon hebben'' (over die vlek). Is dit volgens jou een flirtende reactie? In mijn ogen niet.
ik was er niet bij dus weet ik niet hoe haar lichaamstaal was en hoe ze keek enz enz.
pi_103044787
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
Gaat weer helemaal nergens over.
Dan kom ik maar gewoon even goedenavond zeggen en zie ik het verder allemaal wel.

Dus: goedenavond!
pi_103044922
quote:

[..]

Zou ook wel fijn zijn als je zou zeggen waarom niet.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:32:23 #121
350968 kedge
cicatrix manet
pi_103045027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dan kom ik maar gewoon even goedenavond zeggen en zie ik het verder allemaal wel.

Goedenavond
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_103045885
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat, dus :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103046070
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik ook veel minder geneigd ben om te regeren dan normaal; het topic is gelijk een heel ander topic :)
pi_103046528
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Als een grijze muis een vlek heeft en zich daarbij doodschaamt (zoals ik dus) valt dat op. Als iemand met een knappe kop een vlekje heeft gaat je aandacht er niet naar uit. Is dat een grote vlek, trekt dat toch wel rare gezichten cq opmerkingen aan. In eerste instantie althans, daarna is t, hey, niets aan te doen, vlek zit er, persoon is leuk, boeie
Sinds wanneer ben jij grijs geworden? Sinds wanneer ben jij een muis? En sinds wanneer ben jij dood?

Oh je bedoeld bij wijze van spreken? Dan klopt het nog niet. Ik val trouwens wel op een nonchanlante vlek hier en daar. Zo menselijk / dierlijk vind ik dat.
The view from nowhere.
pi_103046620
quote:

[..]

Jawel. Als ze had gezegd dat je 'het wel kon gebruiken' niet.
The view from nowhere.
pi_103046743
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:29 schreef Flepke het volgende:

[..]

Zou ook wel fijn zijn als je zou zeggen waarom niet.
Omdat ik het zeg.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jawel. Als ze had gezegd dat je 'het wel kon gebruiken' niet.
Nee, zei ze niet haha. :P ''Je kan het wel hebben'' waren de exacte woorden.

Fijne avond.
pi_103047056
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Omdat ik het zeg.
Wat jij wilt mijn beste kerel.

quote:
[..]

Nee, zei ze niet haha. :P ''Je kan het wel hebben'' waren de exacte woorden.

Fijne avond.
En wat was haar exacte lichaamshouding & gezichtsuitdrukking voor, tijdens en nadat ze het zei?
Een fijne avond inderdaad
pi_103047333
Geen flauw idee, ik was bezig met mijn vlek.
pi_103047420
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij grijs geworden? Sinds wanneer ben jij een muis? En sinds wanneer ben jij dood?

Oh je bedoeld bij wijze van spreken? Dan klopt het nog niet. Ik val trouwens wel op een nonchanlante vlek hier en daar. Zo menselijk / dierlijk vind ik dat.
Waarom zou dat niet kloppen? Ik ben relatief gezien best wel een grijze muis, uiteraard bij wijze van spreken. The girl next door :)
pi_103047526
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kloppen? Ik ben relatief gezien best wel een grijze muis, uiteraard bij wijze van spreken. The girl next door :)
Ja jij bent wel een meisje/vrouw die je zonder problemen kan meenemen naar je ouders en voorstellen als je nieuwe vriendin. :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103047745
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:36 schreef mrk.n het volgende:
Geen flauw idee, ik was bezig met mijn vlek.
Jammer, gemiste kans. Volgende keer beter. ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja jij bent wel een meisje/vrouw die je zonder problemen kan meenemen naar je ouders en voorstellen als je nieuwe vriendin. :Y
Dat is ook een manier van versieren.

Heb je op je werk nou nog wat gesprekjes aangeknoopt met vrouwen? Zoja, hoe ging het? :o
pi_103047801
quote:

[..]

Je zet thuis de deur open voor alle verloren zielen, dat doen de grijze muizen niet.
Aan de andere kant is de zinssnede 'relatief gezien best wel' behoorlijk grijze muizig.

Goed, dan mag je zelf kiezen hoe je jezelf typeert. Of is het je ideaal om een grijze muis te zijn?
The view from nowhere.
pi_103047846
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef Flepke het volgende:

[..]

Jammer, gemiste kans. Volgende keer beter. ^O^

[..]

Dat is ook een manier van versieren.

Heb je op je werk nou nog wat gesprekjes aangeknoopt met vrouwen? Zoja, hoe ging het? :o
Oh ja maar dat was vooral functioneel. En dat gaat meestal wel goed.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103048020
Dat ik een warm hart heb maakt mij qua type uiterlijk niet minder gemiddeld. Qua karakter zal ik ongetwijfeld uniek zijn
pi_103048176
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat ik een warm hart heb maakt mij qua type uiterlijk niet minder gemiddeld. Qua karakter zal ik ongetwijfeld uniek zijn
Het uiterlijk. Oh ja, dat. Ik vergat dat het daarover ging.

PS: Even in je fobo gespiekt. Je uiterlijk is ook uniek :D
The view from nowhere.
pi_103048268
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het uiterlijk. Oh ja, dat. Ik vergat dat het daarover ging.

PS: Even in je fobo gespiekt. Je uiterlijk is ook uniek :D
Is dat positief of negatief?
14 SHADES OF GREY
pi_103048449
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is vooral logisch, zolang mensen nog niet gekloond kunnen/mogen worden is iedereen zijn of haar uiterlijk uniek.

Voor je kansen bij het andere geslacht qua uiterlijk moet je bij het andere geslacht zijn en er een cijfertje op laten plakken.
pi_103048456
Neem aan positief anders stond er geen lachende smiley
pi_103048594
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef formerjellybean het volgende:
Neem aan positief anders stond er geen lachende smiley
Dat hoeft natuurlijk niet.

quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

Het is vooral logisch, zolang mensen nog niet gekloond kunnen/mogen worden is iedereen zijn of haar uiterlijk uniek.

Voor je kansen bij het andere geslacht qua uiterlijk moet je bij het andere geslacht zijn en er een cijfertje op laten plakken.
Echt niet ik heb meerdere dubbelgangers :P
14 SHADES OF GREY
pi_103048619
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nietszeggend. Vrijwel alles is uniek.

quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

Inderdaad. Cassandra ziet er leuk uit overigens. Een mooie gulle lach. En natuurlijk: het innerlijk rules.
The view from nowhere.
pi_103048679
:o wat een vleierij :@
pi_103048710
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
:o wat een vleierij :@
:D
The view from nowhere.
pi_103048760
ga trouwens met magnetron een keertje hier in het dorp naar leuk cafe, we wonen beiden in hetzelfde dorp :)
pi_103048848
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
ga trouwens met magnetron een keertje hier in het dorp naar leuk cafe, we wonen beiden in hetzelfde dorp :)
Oh leuk. Op naar het volgende koppeltje.

Dat je elkaar dan nog niet kent. Ik dacht dat iedereen in Wormerveer elkaar kende.
The view from nowhere.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:12:25 #145
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103048977
hallo :W

vlek of geen vlek lekker boeiend! Pas als iemand over je heen kotst zal ik me druk gaan maken over de vlek :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103049066
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Oh leuk. Op naar het volgende koppeltje.

Dat je elkaar dan nog niet kent. Ik dacht dat iedereen in Wormerveer elkaar kende.
Nou nee , gewoon gezellig niets daten maar gewoon even kennis maken . Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Het zou best kunnen eigenlijk dat ik hem ken zonder dat ik het weet , dat lijkt me best lachwekkend _O-
pi_103049118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou nee , gewoon gezellig niets daten maar gewoon even kennis maken . Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Het zou best kunnen eigenlijk dat ik hem ken zonder dat ik het weet , dat lijkt me best lachwekkend _O-
Je sluit het niet bij voorbaat uit :P
14 SHADES OF GREY
pi_103049143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je kent alleen zijn user name natuurlijk :D Ja, dat kan nog een leuke verrassing opleveren.
The view from nowhere.
pi_103049194
quote:

[..]

The girl next door is iets anders dan een grijze muis. Een grijze muis is een saaie suffe doos die liever op de bank gaat zitten breien dan gezellig doen op het terras of in de kroeg.

Een lieve girl next door met een goed hart en een zacht karakter is ongeveer dat waar half mannelijk nederland een moord voor zou doen. Ik twijfel nog tussen een groot zwaard en een speer O+
pi_103049245
Je zou toch heel raar opkijken dan denk , dat lijkt me wel komisch.
pi_103049248
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

The girl next door is iets anders dan een grijze muis. Een grijze muis is een saaie suffe doos die liever op de bank gaat zitten breien dan gezellig doen op het terras of in de kroeg.

Een lieve girl next door met een goed hart en een zacht karakter is ongeveer dat waar half mannelijk nederland een moord voor zou doen. Ik twijfel nog tussen een groot zwaard en een speer O+
Was ik maar zo goed met woorden.
The view from nowhere.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:17:29 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103049252
quote:

[..]

En als een vrouw nou op het teras gaat breien, is ze dan wel of geen grijze muis :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103049317
quote:

[..]

Ooit ga ik die muis vinden. * tijnbrein gaat alvast kaas kopen
14 SHADES OF GREY
pi_103049505
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En als een vrouw nou op het teras gaat breien, is ze dan wel of geen grijze muis :D
Grijze muis, period :P
pi_103049641
Ik ben geen stapper, houd wel van een besloten feestje :P
pi_103049648
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Grijze muis, period :P
Niet als ze een sjaal voor mij breidt. Dan is ze een schat.
The view from nowhere.
pi_103049817
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben geen stapper, houd wel van een besloten feestje :P
Ik ook niet, maar met vrienden op een zonnige middag het terras op vind ik toch bepaald geen straf. Of lekker uit eten, of midden in de winter warme chocolademelk met slagroom in een bruin café O+
pi_103049853
Stappen vind ik ook niets. Concerten wel :) of valt dat ook onder stappen?
14 SHADES OF GREY
pi_103049876
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ook niet
Ik ook al niet, daarom hoef ik er ook niet op te rekenen om in het uitgaansleven een leuke dame tegen te komen :P
pi_103049902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:29 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik ook al niet, daarom hoef ik er ook niet op te rekenen om in het uitgaansleven een leuke dame tegen te komen :P
Wie heeft het daar over dan? :P
pi_103049938
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Wie heeft het daar over dan? :P
Nu niemand, maar dat krijg je ook nogal eens als tip :P
pi_103049954
ik vind het juist leuk om te stappen, bij de kroegen dan of inderdaad terasjes en je hebt hier ook een kroeg en die heeft regelmatig bandjes dat vind ik dan weer heel leuk.
pi_103050000
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
ik vind het juist leuk om te stappen, bij de kroegen dan of inderdaad terasjes en je hebt hier ook een kroeg en die heeft regelmatig bandjes dat vind ik dan weer heel leuk.
Ik ook, maar ik móet niet per sé ieder weekend tot het gaatje, zeg maar :P
pi_103050046
Ja af en toe uit vind ik ook leuk O+
Maar je zult mij niet elk weekend kroegentocht zien doen
pi_103050177
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik móet niet per sé ieder weekend tot het gaatje, zeg maar :P
Op een of andere manier blijft het bij toch elk weekend zo. Heb denk ik geen rust in mijn donder. Eigenlijk best raar eerst kende ik hier niemand 8 jaar terug en juist door het uitgaan heb ik in het dorp veel mensen leren kennen, tuurlijk zie je elkaar dan tijdens het uitgaan , maar als je elkaar tegenkomt gewoon heb je ook wel vaak wat te zeggen. Voor mij werkte het dus op deze manier.
pi_103050178
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja af en toe uit vind ik ook leuk O+
Maar je zult mij niet elk weekend kroegentocht zien doen
Best grijs. Ga je nu een sjaal voor me breien?
The view from nowhere.
pi_103050206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Best grijs. Ga je nu een sjaal voor me breien?
Ik kan heul niet breien
pi_103050303
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik kan heul niet breien
Hoe moet dat nu als je moeder wordt? Bonuspunten voor diegene die raadt waar ik de referentie vandaan heb :P
14 SHADES OF GREY
pi_103050431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik kan heul niet breien
Ach, het geeft niet. Als je koffie kunt zetten vind ik het goed.
The view from nowhere.
pi_103050523
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Op een of andere manier blijft het bij toch elk weekend zo. Heb denk ik geen rust in mijn donder. Eigenlijk best raar eerst kende ik hier niemand 8 jaar terug en juist door het uitgaan heb ik in het dorp veel mensen leren kennen, tuurlijk zie je elkaar dan tijdens het uitgaan , maar als je elkaar tegenkomt gewoon heb je ook wel vaak wat te zeggen. Voor mij werkte het dus op deze manier.
Ik woon al sinds mensenheugenis in dit gat en ken de meesten wel. Althans, van mijn leeftijd ongeveer dan. En dat is nou juist het punt, de meesten van die categorie hebben mij nooit nodig gehad, nu heb ik hun dus ook niet nodig. Volgende stap is weg hier en ergens anders heen. Maarja, waarheen dan, en hoe ga ik het daar aanpakken in m'n uppie :')
pi_103050547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe moet dat nu als je moeder wordt? Bonuspunten voor diegene die raadt waar ik de referentie vandaan heb :P
Als dochterlief dan gaat trouwen kan ze kinderkleertjes breien :P
pi_103050615
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De Libelle
The view from nowhere.
pi_103050622
Mijn tip is dus als je in nieuwe plaats komt gaan en je zit daar in je eentje kan je gaan stappen en zo leer je weer mensen kennen :)
pi_103050693
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn tip is dus als je in nieuwe plaats komt gaan en je zit daar in je eentje kan je gaan stappen en zo leer je weer mensen kennen :)
Ja, maar dat is dus het punt. Ik ben niet het type dat in z'n eentje wel eens ergens de kroeg in zal gaan om vervolgens tegen de hele kroeg aan te lullen :P
pi_103050700
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik woon al sinds mensenheugenis in dit gat en ken de meesten wel. Althans, van mijn leeftijd ongeveer dan. En dat is nou juist het punt, de meesten van die categorie hebben mij nooit nodig gehad, nu heb ik hun dus ook niet nodig. Volgende stap is weg hier en ergens anders heen. Maarja, waarheen dan, en hoe ga ik het daar aanpakken in m'n uppie :')
Verhuizen > sociale cirkels opbouwen in je nieuwe woonplaats doormiddel van dingen te doen die je leuk vind, hobby's, sporten etc. (voor alles en iedereen open staan) > af en toe met die mensen stappen > vrouwen benaderen.

Of je interessant genoeg bent & lef hebt loopt gewoon meteen de kroeg in.
pi_103050710
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De Libelle
Fout :P
14 SHADES OF GREY
pi_103050815
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Flepke het volgende:

[..]

Verhuizen > sociale cirkels opbouwen in je nieuwe woonplaats doormiddel van dingen te doen die je leuk vind, hobby's, sporten etc. (voor alles en iedereen open staan) > af en toe met die mensen stappen > vrouwen benaderen.

Of je interessant genoeg bent & lef hebt loopt gewoon meteen de kroeg in.
Ik ben niet echt een verenigingsmens, maar ik zal toch iets moeten inderdaad. Ohja, ik wil ook een hond :P
pi_103050817
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dus het punt. Ik ben niet het type dat in z'n eentje wel eens ergens de kroeg in zal gaan om vervolgens tegen de hele kroeg aan te lullen :P
Ik ook dus. Maar goed dat ligt ook aan dat ik niet kan inschatten of het wel gewenst is of niet dat ik contact maak
14 SHADES OF GREY
pi_103051018
Ben er weer, heb even de topic snel doorgelezen. Gaat niet zo snel dus was in 1 minuutje weer bij
pi_103051027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ook dus. Maar goed dat ligt ook aan dat ik niet kan inschatten of het wel gewenst is of niet dat ik contact maak
Volgens mij gaan de meeste mensen niet naar een uitgaansgelegenheid toe om heb telefoon te checken. Hoewel het anno 2011 aan het begin van de avond daar wel trekjes van heeft.
pi_103051079
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ben niet echt een verenigingsmens, maar ik zal toch iets moeten inderdaad. Ohja, ik wil ook een hond :P
Is er dan niks wat je leuk vind waarmee je in contact kan komen met leuke en sociale mensen (fok valt af :') )
pi_103051175
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef Flepke het volgende:

[..]

Is er dan niks wat je leuk vind waarmee je in contact kan komen met leuke en sociale mensen (fok valt af :') )
Jawel, maar iets met tijd ook enzo :P
pi_103051234
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Toen ik hier kwam wonen kende ik ook niemand. Totdat ik vrijwilligerswerk ging doen, toen is m'n netwerkje vlot groter geworden. Nu kom ik altijd wel een bekende tegen ;)
pi_103051309
quote:
9s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef Flepke het volgende:

[..]

Volgens mij gaan de meeste mensen niet naar een uitgaansgelegenheid toe om heb telefoon te checken. Hoewel het anno 2011 aan het begin van de avond daar wel trekjes van heeft.
Dat biedt wel een opening voor een gesprek
14 SHADES OF GREY
pi_103051328
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Toen ik hier kwam wonen kende ik ook niemand. Totdat ik vrijwilligerswerk ging doen, toen is m'n netwerkje vlot groter geworden. Nu kom ik altijd wel een bekende tegen ;)
Nja ik heb een bomvolle werkweek (de hond mag mee, dus no worries wat dat betreft) dus bij mij blijft echt alleen het weekend over. Wat ik ook ga doen, het zal zich beperken tot de zaterdag vrees ik :P
pi_103051336
Hallo, is het raar als een vrouw weinig vrienden heeft ?
pi_103051370
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat biedt wel een opening voor een gesprek
Of juist niet, iedereen zit afwezig te smsen/pingen/mailen/whatsappen/younameit
pi_103051387
ik ga niet zo gauw gesprek aan met mensen in de kroeg die met hun mobiel zitten te spelen
pi_103051398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Niet per se.

Belangrijker is of je zelf vind dat je er genoeg hebt
pi_103051423
Je kunt ook openen met: "Hoi ik heet ..."
pi_103051429
quote:
Mag ik je de hand geven? ;)
pi_103051448
quote:
Nee :)

Hoezo vraag je dat?
14 SHADES OF GREY
pi_103051457
quote:
Dat ligt er aan, vind jij het raar als een man weinig vrienden heeft?

En belangrijker nog: die paar vrienden die je hebt, kun je die midden in de nacht bellen dat ze je moeten komen ophalen als je ergens in nood zit? En komen ze dan ook? Of heb je liever een enorme schare mensen die claimen je vriend te zijn maar die vervolgens nooit thuis zijn als het er écht om gaat?
pi_103051464
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
ik ga niet zo gauw gesprek aan met mensen in de kroeg die met hun mobiel zitten te spelen
Nee, maar mannen die een hele super knappe vrouw zien die met haar mobieltje speelt wel.
pi_103051484
Soms hoef je ook niet veel te doen hoor in een kroeg dan zit je ergens dan is er soms vanzelf wel iemand die tegen je begint te praten
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:00:47 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103051494
quote:
Ik weet niet hoe weinig je er hebt?
Je hoeft er niet veel te hebben vind ik.
C'est la vie
pi_103051532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
Soms hoef je ook niet veel te doen hoor in een kroeg dan zit je ergens dan is er soms vanzelf wel iemand die tegen je begint te praten
En dan komen de vrouwen automatisch tegen je aanrijden ;) Nah zo werkt het niet
pi_103051542
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, maar mannen die een hele super knappe vrouw zien die met haar mobieltje speelt wel.
Nou nee want juist dat geeft geen open houding aan en daardoor ook weinig benadering
pi_103051548
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
Klopt, ik ging ook eens regelmatig naar een kroeg en raakte vrijwel altijd in gesprek met iemand
pi_103051591
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou nee want juist dat geeft geen open houding aan en daardoor ook weinig benadering
Knappe vrouwen worden bijna altijd benaderd. Al is het maar een opmerking over haar telefoon.
pi_103051611
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En dan komen de vrouwen automatisch tegen je aanrijden ;) Nah zo werkt het niet
Het ging niet specifiek over vrouwen maar gewoon mensen leren kennen in een nieuwe plaats. Of sta je als je uitgaat alleen maar met vrouwen te praten ??
pi_103051618
Hebben we het nog over relatie/sex materiaal of vrienden maken overigens??
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:03:39 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103051678
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef firefly3 het volgende:
Vrienden maken gaat prima.
C'est la vie
pi_103051684
Het is hier ook nooit ontopic he ;)
pi_103051712
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Vrienden maken gaat prima.
:)
pi_103051735
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:03 schreef firefly3 het volgende:
Dat is niet waar. Iemand durven aanspreken past heel goed bij deze topic ;)
pi_103051748
quote:
Mensen leren kennen in het algemeen met als achterliggende gedachte zoveel stappen later met iemand in bed te belanden. Kortom: hoezo offtopic :P
pi_103051793
Vrienden leren maken is een heel anders iets dan vrouwen ontmoeten omdat je er meer mee wilt.
pi_103051830
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Vrienden leren maken is een heel anders iets dan vrouwen ontmoeten omdat je er meer mee wilt.
duh...
pi_103051835
Dit is hartstikke ontopic het topic was juist opgericht omdat mensen moeite met versieren en ook met sociale netwerk op te bouwen dus het is hartstikke ontopic
pi_103051862
quote:
Iedere ideoloog krijgt te maken met afdwalende schaapjes. Ze houden ook nooit hun aandacht bij de ware leer en verdwalen in het bos.
The view from nowhere.
pi_103051941
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Iedere ideoloog krijgt te maken met afdwalende schaapjes. Ze houden ook nooit de aandacht bij de ware leer en verdwalen in het bos.
:D Voor sociale netwerken etc zou eigenlijk een nieuw draadje opgestart moeten worden. Net zoals kledingstijl en afvallen.
pi_103051984
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Maar om vrouwen te ontmoeten kan het wel handig zijn om meer mensen te kennen dan vrouwen alleen ;) Bovendien, het vrienden maken op zich is niet het probleem in mijn geval :P
pi_103052037
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Maar om vrouwen te ontmoeten kan het wel handig zijn om meer mensen te kennen dan vrouwen alleen ;) Bovendien, het vrienden maken op zich is niet het probleem in mijn geval :P
Bij wie is vrienden maken wel het probleem? 2 of 3 misschien in dit topic?
pi_103052056
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

:D Voor sociale netwerken etc zou eigenlijk een nieuw draadje opgestart moeten worden. Net zoals kledingstijl en afvallen.
Voor die laatste twee kan je gewoon in LIF kijken, de eerste is hier ontopic genoeg.
pi_103052093
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Voor die laatste twee kan je gewoon in LIF kijken, de eerste is hier ontopic genoeg.
Vrienden maken heeft niets te maken met versieren.
pi_103052111
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bij wie is vrienden maken wel het probleem? 2 of 3 misschien in dit topic?
Ik ken er maar 2 hier die moeite hebben met vrienden maken, maar als ik hun namen noem worden flutke en firefly misschien wel boos...

:P
pi_103052120
Sommigen denken misschien dat je een vrouw als bonus krijgt als je 20 vrienden hebt :D
pi_103052138
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef firefly3 het volgende:
Eergisteren gepraat met een match van paiq tijdens een concert hopelijk wordt dat wat
14 SHADES OF GREY
pi_103052147
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
Sommigen denken misschien dat je een vrouw als bonus krijgt als je 20 vrienden hebt :D
= nutteloze spam
pi_103052149
Als je nou de openingspost elke keer goed doorleest weet dat het hier wel degelijk on topic is }:|
pi_103052162
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ken er maar 2 hier die moeite hebben met vrienden maken, maar als ik hun namen noem worden flutke en firefly misschien wel boos...

:D (ja ik snap hem, toch grappig)
pi_103052172
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Eergisteren gepraat met een match van paiq tijdens een concert hopelijk wordt dat wat
Nog iets van gehoord tijn?
pi_103052266
quote:

[..]

Nice! :) Ik weet niet hoe Paiq werkt, maar als je meerdere matches hebt zou ik zoveel mogelijk daten als dat mogelijk is.
pi_103052293
quote:

[..]

De "matches" die Paiq voor mij bedenkt wonen vaak ook niet eens in de buurt.

Los daarvan matchen we toch al nooit, maar goed... :P
pi_103052369
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
Nee, dat niet. Ik kan me alleen wel voorstellen dat een het hebben van een aantal vrienden op z'n minst de indruk wekt zekere sociale capaciteiten te bezitten, hetgeen op zijn beurt aantrekkelijk gevonden zou kunnen worden. Te veel vrienden lijkt me dan ook weer niet goed, iets met oppervlakkigheid enzo :)
pi_103052411
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Ik kan me alleen wel voorstellen dat een het hebben van een aantal vrienden op z'n minst de indruk wekt zekere sociale capaciteiten te bezitten, hetgeen op zijn beurt aantrekkelijk gevonden zou kunnen worden. Te veel vrienden lijkt me dan ook weer niet goed, iets met oppervlakkigheid enzo :)
Daar heb je gelijk in, al denk ik dat er weinig hier over te praten valt omdat iedereen wel zo'n beetje weet hoe je vrienden maakt.
pi_103052437
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik heb maar 4 goeie vrienden en van hun zie ik er 2 1/2 regelmatig en ben daar tevreden mee :)
pi_103052452
oh ja en dat bepaal jij :o
pi_103052509
Ik vraag me af of het raar overkomt als je weinig vrienden hebt en of je meteen geassocieerd wordt met "niet sociaal".

Sorry trouwens als ik zomaar kom binnenvallen tussen jullie discussie.
pi_103052534
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, al denk ik dat er weinig hier over te praten valt omdat iedereen wel zo'n beetje weet hoe je vrienden maakt.
Als je al bekend bent in een omgeving gaat dat alleen een stuk gemakkelijker dan wanneer je in een compleet nieuwe omgeving terecht komt en je from scratch moet beginnen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb maar 4 goeie vrienden en van hun zie ik er 2 1/2 regelmatig en ben daar tevreden mee :)
Same here :)
pi_103052542
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik vraag me af of het raar overkomt als je weinig vrienden hebt en of je meteen geassocieerd wordt met "niet sociaal".

Nee hoor, nieuwkomers zijn juist hartstikke welkom.
Dus, wees welkom! ;)
pi_103052543
quote:

Ik zou zeggen: stel jezelf eens voor :P
pi_103052637
nee hoor zo raar is dat niet dus en welkom
pi_103052664
quote:

Ik ben eerder selectief. Er zijn mensen die ik bewust op enige afstand hou omdat ik weet dat zij mijn goeiigheid en behulpzaamheid zullen gebruiken op het moment dat het hun uitkomt, maar ik er geen vertrouwen in heb dat ik dat ooit terug kan verwachten. Niet dat je het op een weegschaal kunt leggen natuurlijk, maar enige balans is wel wenselijk uiteraard. Het hebben van een klein aantal goede vrienden vind ik dus eerder vóór je spreken dan tégen :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:21:38 #236
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103052674
quote:

Ligt er meer aan hoe die persoon zich naar mij toe zou gedragen.
Als je gewoon geen fatsoenlijk gesprek kan voeren met iemand vind ik je eerder niet sociaal dan als je maar 2 vrienden hebt.
C'est la vie
pi_103052805
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ben eerder selectief. Er zijn mensen die ik bewust op enige afstand hou omdat ik weet dat zij mijn goeiigheid en behulpzaamheid zullen gebruiken op het moment dat het hun uitkomt, maar ik er geen vertrouwen in heb dat ik dat ooit terug kan verwachten. Niet dat je het op een weegschaal kunt leggen natuurlijk, maar enige balans is wel wenselijk uiteraard. Het hebben van een klein aantal goede vrienden vind ik dus eerder vóór je spreken dan tégen :)
Ik denk dat bij de meeste mensen wel geld echte vrienden die leer je juist kennen als het er op momenten toedoet en andere zet ik meer in de categorie kennissen waar ik af en toe mee babbel . Het is denk ik juist goed om er soms even kritisch naar te kijken.
pi_103052964
Ik heb er juist bewust voor gekozen de kring om me heen beperkt te houden. Had anders heel wat meer "vrienden" kunnen hebben maar ik vind kwaliteit gewoon belangrijker dan kwantiteit. Maar natuurlijk is 't hebben van een netwerk zeer handig :)

Alleen een netwerk moet je onderhouden en daar heb ik nog wel eens moeite mee

Zeg maar met "cherrypicking" heb ik de besten eruit gehaald ;)
pi_103052993
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk dat bij de meeste mensen wel geld echte vrienden die leer je juist kennen als het er op momenten toedoet en andere zet ik meer in de categorie kennissen waar ik af en toe mee babbel . Het is denk ik juist goed om er soms even kritisch naar te kijken.
O+
pi_103053057
Van mezelf heb ik meer kennissen dan echte vrienden maar ik moet wel zeggen dat ik van een paar mensen echt weet dat ze er voor me zijn als het ertoe doet, en ik dat ook bij hun kan zeggen.
pi_103053082
Waarom staat dit soort crap in de openingspost? :')

pi_103053134
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:

Dat heb ik helemaal nog niet geprobeerd...misschien wel de gouden tip!

:')
pi_103053158
Magentron

Dat stukje "Ik heb er juist bewust voor gekozen de kring om me heen beperkt te houden." is denk ik mijn probleem. Iedereen wil zijn vriendengroep eigenlijk afschermen heb ik het gevoel.
pi_103053193
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:

Klik eens op de link ;)
pi_103053203
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat heb ik helemaal nog niet geprobeerd...misschien wel de gouden tip!

:')
:D
pi_103053220
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klik eens op de link ;)
Geloof je het zelf?
pi_103053266
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
Van mezelf heb ik meer kennissen dan echte vrienden maar ik moet wel zeggen dat ik van een paar mensen echt weet dat ze er voor me zijn als het ertoe doet, en ik dat ook bij hun kan zeggen.
Klopt, ik heb door m'n eerdere ervaringen geleerd wat ik aan m'n huidige vrienden heb, en dat is heel wat!
pi_103053321
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef HiddenResponse het volgende:
Magentron

Dat stukje "Ik heb er juist bewust voor gekozen de kring om me heen beperkt te houden." is denk ik mijn probleem. Iedereen wil zijn vriendengroep eigenlijk afschermen heb ik het gevoel.
Voel je je buiten gesloten? Heb je überhaubt wel vrienden dan? P.s. (en on-topic zonder er iets bij te bedoelen) heb je momenteel een vriend?
Wat is je situatie nu?
pi_103053364
Weet je wat wel het rare is uiteindelijk zijn het op rare manier juist de mensen waar je het niet van verwacht.
pi_103053416
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat wel het rare is uiteindelijk zijn het op rare manier juist de mensen waar je het niet van verwacht.
Ehm, schat? Waar je wát niet van verwacht? :P
pi_103053442
Ik heb er wel een neusje voor en kan de "klootzakken" er zonder te veel moeite uitvissen ;)

Een vriendschap is in feite ook een relatie
pi_103053496
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nog iets van gehoord tijn?
Ja gister op paiq nog wat gekletst :) en ze vond het ook leuk dat concert
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Capstan het volgende:

[..]

De "matches" die Paiq voor mij bedenkt wonen vaak ook niet eens in de buurt.

Los daarvan matchen we toch al nooit, maar goed... :P
Zij woont ook niet echt in de buurt maar goed dat maakt niet zo veel uit
14 SHADES OF GREY
pi_103053513
Ja , bij mij vaak de mensen waar je eerst van denkt dat zijn vrienden haken op moeilijke momenten af en juist degene waar je het minst van verwacht die zijn er juist voor je in die tijd.
Zo heb ik het vaak ondervonden .
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:37:07 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103053568
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef HiddenResponse het volgende:
Magentron

Ik heb ook een prima vriendengroep maar een leuk iemand kan er altijd bij.
Dus ik denk dat je er misschien meer naar op zoek moet. Als je meer vrienden wil natuurlijk.
C'est la vie
pi_103053650
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Dus ik denk dat je er misschien meer naar op zoek moet. Als je meer vrienden wil natuurlijk.
Ik heb geleerd dat je een vriendschap niet kunt forceren. Het moet als het ware als een natte krant op een winderige dag in je gezicht aan komen waaien :P
pi_103053709
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Denk dat je het beste overal open voor kunt staan en een klein beetje momentum creëren door iets doen wat je nog nooit hebt gedaan.
pi_103053715
Schatteboutjes, ik ga slapen. Morgen weer vroeg op :W
pi_103053727
Ik heb helaas weinig vrienden. Het lukt gewoon niet om contacten te onderhouden ze verwateren altijd
14 SHADES OF GREY
pi_103053734
Nageltjes lakken. O+
pi_103053745
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Trtusten Bart :W
pi_103053747
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Welterusten!
pi_103053755
Zo weer op de fiets naar huis want ben bij ouders :)
pi_103053763
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
Nageltjes lakken. O+
aww
pi_103053797
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb helaas weinig vrienden. Het lukt gewoon niet om contacten te onderhouden ze verwateren altijd
Dan heb je er misschien meer dan je aan kunt? Zoals ik al zei, een vriendschap is ook een relatie en elke relatie kost energie ;)

Over vrienden gesproken, moet er nog effe 1 terugbellen...
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:40:56 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103053798
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
Nageltjes lakken. O+
Skatje, moet jij niet loos in Charloos?
C'est la vie
pi_103053803
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
Bij mij is het zo dat ik nogal eens het idee heb dat ik er genoeg mijn best voor doe, maar dat het van de andere kant op een gegeven moment niet meer wil...net als met dat van die studiegenote waar ik het laatst hier over had... :{
pi_103053828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
Zo weer op de fiets naar huis want ben bij ouders :)
Gelukkig is 't wel droog nu ;)

Tis wel koud trouwens
pi_103053855
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja, daarom doen we nu onze nageltjes lakken. O+ Rond 11 gaan we wel die kant op.
pi_103054037
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan heb je er misschien meer dan je aan kunt? Zoals ik al zei, een vriendschap is ook een relatie en elke relatie kost energie ;)

Over vrienden gesproken, moet er nog effe 1 terugbellen...
Ik heb maar 1 echte vriend verder niemand. Dus nee dat is het niet. Ik ben best laks af en toe met het onderhouden van contact daar ligt het aan. En aan dat het gewoon niet lukt om iemand te vinden waar mee het echt klikt
14 SHADES OF GREY
pi_103054051
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voel je je buiten gesloten? Heb je überhaubt wel vrienden dan? P.s. (en on-topic zonder er iets bij te bedoelen) heb je momenteel een vriend?
Wat is je situatie nu?
Ja ik heb nog 1 vriendin over die 200+km van mij af woont. Het is een lang verhaal, maar nee ik heb geen vriend.

Ik woon nu weer bij mijn ouders na een studie en een mislukte relatie. Eigenlijk ben ik hier vreemd en ken ik hier niemand. Wel heb ik een baantje gevonden en die meiden zijn allemaal leuk, maar aan het einde van de dag gaat iedereen weer zijn gangetje.
pi_103054089
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef heloef het volgende:

[..]

sjaarloos of Charlois nep rotterdammert
pi_103054142
Ik ben er ook vandoor. Doei. :W
pi_103054148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:45 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ja ik heb nog 1 vriendin over die 200+km van mij af woont. Het is een lang verhaal, maar nee ik heb geen vriend.

Ik woon nu weer bij mijn ouders na een studie en een mislukte relatie. Eigenlijk ben ik hier vreemd en ken ik hier niemand. Wel heb ik een baantje gevonden en die meiden zijn allemaal leuk, maar aan het einde van de dag gaat iedereen weer zijn gangetje.
Hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt om vrienden te maken. Het is ook lastig om vrienden te maken en die te behouden.
14 SHADES OF GREY
pi_103054249
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt om vrienden te maken. Het is ook lastig om vrienden te maken en die te behouden.
Nah, vriendschappen niet denk ik.
Genoeg mensen van in de 30/40/50 en niet vastgeroest zitten hoor.

(serieuze) relatie word wel denk ik moeilijker hoe ouder je word door scheidingen,kinderen etc.
pi_103054285
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:45 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik mijn collega's wel als "vrienden" zou kunnen zien.

Wat heb je eigenlijk gestudeerd? Totaal off-topic, maar ik ben daar vaak wel benieuwd naar :P
pi_103054315
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nah, vriendschappen niet denk ik.
Genoeg mensen van in de 30/40/50 en niet vastgeroest zitten hoor.

(serieuze) relatie word wel denk ik moeilijker hoe ouder je word door scheidingen,kinderen etc.
Goedenavond allemaal,
Tuurlijk zijn die vrienden er, maar ik ben het met tijn eens, het wordt wel moeilijker.
(zelfde als met relatie materiaal)
Do what you love, love what you do!
pi_103054347
quote:
13s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dat is wel waar.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:52:23 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103054457
quote:
13s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik ben geboren en getogen Amsterdammer vriend.
Ik wil niet geassocieerd worden met Rotterdam.
C'est la vie
pi_103054599
Het zit vooral tussen de oren allemaal. Er zijn genoeg mensen om vrienden mee te maken of een relatie aan te gaan die in jouw voorkeur zitten.
pi_103054694
capstan

vastgoed & makelaardij
pi_103055684
firefly

Makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_103055895
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef firefly3 het volgende:
Het zit vooral tussen de oren allemaal. Er zijn genoeg mensen om vrienden mee te maken of een relatie aan te gaan die in jouw voorkeur zitten.
Klopt ben ik ook wel met je eens.

Maar effe over mezelf, ik heb een heel leuk sociaal leven en hoef me niet te vervelen.
Maar dat zijn dezelfde groepjes al voor jaren en als er daar wat uit zou zijn gekomen dan was dat nu al gebeurt.

Ik zoek nog steeds naar nieuwe sociale groepen ed, maar ik wil er niet avonden voor opzeggen die ik al jaren heb. ;)
pi_103055959
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef HiddenResponse het volgende:
firefly

Makkelijker gezegd dan gedaan.
Wiens kloon ben jij?
pi_103057230
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:15 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt ben ik ook wel met je eens.

Maar effe over mezelf, ik heb een heel leuk sociaal leven en hoef me niet te vervelen.
Maar dat zijn dezelfde groepjes al voor jaren en als er daar wat uit zou zijn gekomen dan was dat nu al gebeurt.

Ik zoek nog steeds naar nieuwe sociale groepen ed, maar ik wil er niet avonden voor opzeggen die ik al jaren heb. ;)
Het zoeken naar een meid binnen je sociale groep is inderdaad ook een lang proces waarbij er zelfs niet veel keus is (als je het vergelijkt met een avondje stappen bijvoorbeeld, waarbij je zoveel nieuwe meiden tegenkomt).

Ik snap dat je sociale groep wel wilt behouden, tegelijkertijd kan je ook verder kijken :)
pi_103057877
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo ervaar ik dat niet. Het is wel lastiger dan wanneer je in de pubertijd zit, maar het is niet zo dat vrienden maken moeilijker wordt naarmate je ouder wordt
pi_103057963
Ik lees al een tijdje veel topics mee ( heb toch de avonduurtjes vrij ) waaronder deze en wou nu graag posten.

Een relatie uit je vriendengroep is een slecht idee... als het uitgaat heb je kans dat je koosje vriendenloosje bent net als ik.
pi_103058276
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik lees al een tijdje veel topics mee ( heb toch de avonduurtjes vrij ) waaronder deze en wou nu graag posten.

Een relatie uit je vriendengroep is een slecht idee... als het uitgaat heb je kans dat je koosje vriendenloosje bent net als ik.
Heb je nooit vrienden gehad dan muv die die 200km verderop woont?
pi_103058531
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het zoeken naar een meid binnen je sociale groep is inderdaad ook een lang proces waarbij er zelfs niet veel keus is (als je het vergelijkt met een avondje stappen bijvoorbeeld, waarbij je zoveel nieuwe meiden tegenkomt).

Ik snap dat je sociale groep wel wilt behouden, tegelijkertijd kan je ook verder kijken :)
ja klopt ik probeer ook wel verder te zoeken onderhand hoor.
Maar dan kom ik weer met tijdsgebrek.

tis ook keuzes maken dat snap ik best, maargoed probeer er afentoe wat bij en zie nog wel even wat ervan komt :)
pi_103058675
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef HiddenResponse het volgende:

Was jou volgens mij nog niet eerder tegengekomen in dit topic, maar lees ook niet heel lang mee. :)

Hou oud ben je?
pi_103059601
Goh wat gaat 't hard hier...
pi_103059642
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goh wat gaat 't hard hier...
Gaat een beetje dood hier idd, :P
Weet jij of HiddenResponse nieuw is hier?
Ik herken de naam niet, ben wel benieuwd naar het hele verhaal :)
pi_103059780
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef kree het volgende:

[..]

Gaat een beetje dood hier idd, :P
Weet jij of HiddenResponse nieuw is hier?
Ik herken de naam niet, ben wel benieuwd naar het hele verhaal :)
Ze *is* nieuw hier
pi_103059838
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ze was nieuw hier
Met de nadruk op "was"? :P
pi_103059882
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Capstan het volgende:

[..]

Met de nadruk op "was"? :P
^^ Zo beter? ^^
pi_103059917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ze was nieuw hier
Maar heb ik er wat over gemist?
Weet niet hoor, ben dan altijd wel benieuwd naar de verhalen erachter waarom iemand hier komt ;)
pi_103059947
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef kree het volgende:

[..]

Maar heb ik er wat over gemist?
Weet niet hoor, ben dan altijd wel benieuwd naar de verhalen erachter waarom iemand hier komt ;)
Ze post alleen niks meer...net zoals de rest! :D
Dusss...kree, nog wat meegemaakt op versierniveau?

Ik zit ondertussen nog even elders te lezen. Er is gewoon nog een fok! buiten R&P! :o
pi_103060010
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ze post alleen niks meer...net zoals de rest! :D
Dusss...kree, nog wat meegemaakt op versierniveau?
Nee ik niet echt, zoek nog maar mogelijkheden maar dat doe ik al jaren.
Niks bijzonders van mij :P
pi_103060829
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

^^ Zo beter? ^^
Klinkt toch net iets leuker, hè? :P
pi_103060980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef Capstan het volgende:

[..]

Klinkt toch net iets leuker, hè? :P
Ja, das waar :P

Ik begin gewoon moe te worden van al die drukte hier ( :P ), heb ook drukke dag gehad. Heb op zich genoeg andere ideeën (stomme grammatica) voor hier op fok maar meestal hang ik hier rond, of kijk mooie foto's

Capstan, jij nog wat meegemaakt trouwens? (om weer een beetje vaart in de topic te krijgen :P )

Waar zijn edda en newbie bijvoorbeeld gebleven? En de anderen?

[ Bericht 5% gewijzigd door magnetronkoffie op 13-10-2011 23:58:02 ]
pi_103061213
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, das waar :P

Ik begin gewoon moe te worden van al die drukte hier ( :P ), heb ook drukke dag gehad. Heb op zich genoeg andere ideeën (stomme grammatica) voor hier op fok maar meestal hang ik hier rond, of kijk mooie foto's

Capstan, jij nog wat meegemaakt trouwens? (om weer een beetje vaart in de topic te krijgen :P )
Nee, niets. Tenminste, niet op het gebied waar dit topic volgens de TT over gaat :P
pi_103061719
OK nou morgen weer een bedrijfsuitje in Amsterdam, wie weet wat ik daar weer tegen kom :P

Het topic loopt weer hard door alle zienswijzen van Flepke vooral nu ie weer terug is.

Is er iemand die zijn verhaal weet?
Hij komt wel met tips etc maar wil nooit wat over zichzelf vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')