Was ik maar zo goed met woorden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
The girl next door is iets anders dan een grijze muis. Een grijze muis is een saaie suffe doos die liever op de bank gaat zitten breien dan gezellig doen op het terras of in de kroeg.
Een lieve girl next door met een goed hart en een zacht karakter is ongeveer dat waar half mannelijk nederland een moord voor zou doen. Ik twijfel nog tussen een groot zwaard en een speer
En als een vrouw nou op het teras gaat breien, is ze dan wel of geen grijze muisquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
The girl next door is iets anders dan een grijze muis. Een grijze muis is een saaie suffe doos die liever op de bank gaat zitten breien dan gezellig doen op het terras of in de kroeg.
Een lieve girl next door met een goed hart en een zacht karakter is ongeveer dat waar half mannelijk nederland een moord voor zou doen. Ik twijfel nog tussen een groot zwaard en een speer
Ooit ga ik die muis vinden. * tijnbrein gaat alvast kaas kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Grijze muis, periodquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En als een vrouw nou op het teras gaat breien, is ze dan wel of geen grijze muis
Ik ook niet, maar met vrienden op een zonnige middag het terras op vind ik toch bepaald geen straf. Of lekker uit eten, of midden in de winter warme chocolademelk met slagroom in een bruin caféquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben geen stapper, houd wel van een besloten feestje
Ik ook al niet, daarom hoef ik er ook niet op te rekenen om in het uitgaansleven een leuke dame tegen te komenquote:
Wie heeft het daar over dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ook al niet, daarom hoef ik er ook niet op te rekenen om in het uitgaansleven een leuke dame tegen te komen
Nu niemand, maar dat krijg je ook nogal eens als tipquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie heeft het daar over dan?
Ik ook, maar ik móet niet per sé ieder weekend tot het gaatje, zeg maarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
ik vind het juist leuk om te stappen, bij de kroegen dan of inderdaad terasjes en je hebt hier ook een kroeg en die heeft regelmatig bandjes dat vind ik dan weer heel leuk.
Op een of andere manier blijft het bij toch elk weekend zo. Heb denk ik geen rust in mijn donder. Eigenlijk best raar eerst kende ik hier niemand 8 jaar terug en juist door het uitgaan heb ik in het dorp veel mensen leren kennen, tuurlijk zie je elkaar dan tijdens het uitgaan , maar als je elkaar tegenkomt gewoon heb je ook wel vaak wat te zeggen. Voor mij werkte het dus op deze manier.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik móet niet per sé ieder weekend tot het gaatje, zeg maar
Best grijs. Ga je nu een sjaal voor me breien?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja af en toe uit vind ik ook leuk
Maar je zult mij niet elk weekend kroegentocht zien doen
Ik kan heul niet breienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Best grijs. Ga je nu een sjaal voor me breien?
Hoe moet dat nu als je moeder wordt? Bonuspunten voor diegene die raadt waar ik de referentie vandaan hebquote:
Ik woon al sinds mensenheugenis in dit gat en ken de meesten wel. Althans, van mijn leeftijd ongeveer dan. En dat is nou juist het punt, de meesten van die categorie hebben mij nooit nodig gehad, nu heb ik hun dus ook niet nodig. Volgende stap is weg hier en ergens anders heen. Maarja, waarheen dan, en hoe ga ik het daar aanpakken in m'n uppiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Op een of andere manier blijft het bij toch elk weekend zo. Heb denk ik geen rust in mijn donder. Eigenlijk best raar eerst kende ik hier niemand 8 jaar terug en juist door het uitgaan heb ik in het dorp veel mensen leren kennen, tuurlijk zie je elkaar dan tijdens het uitgaan , maar als je elkaar tegenkomt gewoon heb je ook wel vaak wat te zeggen. Voor mij werkte het dus op deze manier.
Als dochterlief dan gaat trouwen kan ze kinderkleertjes breienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe moet dat nu als je moeder wordt? Bonuspunten voor diegene die raadt waar ik de referentie vandaan heb
De Libellequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe moet dat nu als je moeder wordt? Bonuspunten voor diegene die raadt waar ik de referentie vandaan heb
Ja, maar dat is dus het punt. Ik ben niet het type dat in z'n eentje wel eens ergens de kroeg in zal gaan om vervolgens tegen de hele kroeg aan te lullenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn tip is dus als je in nieuwe plaats komt gaan en je zit daar in je eentje kan je gaan stappen en zo leer je weer mensen kennen
Verhuizen > sociale cirkels opbouwen in je nieuwe woonplaats doormiddel van dingen te doen die je leuk vind, hobby's, sporten etc. (voor alles en iedereen open staan) > af en toe met die mensen stappen > vrouwen benaderen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik woon al sinds mensenheugenis in dit gat en ken de meesten wel. Althans, van mijn leeftijd ongeveer dan. En dat is nou juist het punt, de meesten van die categorie hebben mij nooit nodig gehad, nu heb ik hun dus ook niet nodig. Volgende stap is weg hier en ergens anders heen. Maarja, waarheen dan, en hoe ga ik het daar aanpakken in m'n uppie
Foutquote:
Ik ben niet echt een verenigingsmens, maar ik zal toch iets moeten inderdaad. Ohja, ik wil ook een hondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Verhuizen > sociale cirkels opbouwen in je nieuwe woonplaats doormiddel van dingen te doen die je leuk vind, hobby's, sporten etc. (voor alles en iedereen open staan) > af en toe met die mensen stappen > vrouwen benaderen.
Of je interessant genoeg bent & lef hebt loopt gewoon meteen de kroeg in.
Ik ook dus. Maar goed dat ligt ook aan dat ik niet kan inschatten of het wel gewenst is of niet dat ik contact maakquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het punt. Ik ben niet het type dat in z'n eentje wel eens ergens de kroeg in zal gaan om vervolgens tegen de hele kroeg aan te lullen
Volgens mij gaan de meeste mensen niet naar een uitgaansgelegenheid toe om heb telefoon te checken. Hoewel het anno 2011 aan het begin van de avond daar wel trekjes van heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook dus. Maar goed dat ligt ook aan dat ik niet kan inschatten of het wel gewenst is of niet dat ik contact maak
Is er dan niks wat je leuk vind waarmee je in contact kan komen met leuke en sociale mensen (fok valt afquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een verenigingsmens, maar ik zal toch iets moeten inderdaad. Ohja, ik wil ook een hond
Jawel, maar iets met tijd ook enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Is er dan niks wat je leuk vind waarmee je in contact kan komen met leuke en sociale mensen (fok valt af)
Toen ik hier kwam wonen kende ik ook niemand. Totdat ik vrijwilligerswerk ging doen, toen is m'n netwerkje vlot groter geworden. Nu kom ik altijd wel een bekende tegenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het punt. Ik ben niet het type dat in z'n eentje wel eens ergens de kroeg in zal gaan om vervolgens tegen de hele kroeg aan te lullen
Dat biedt wel een opening voor een gesprekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de meeste mensen niet naar een uitgaansgelegenheid toe om heb telefoon te checken. Hoewel het anno 2011 aan het begin van de avond daar wel trekjes van heeft.
Nja ik heb een bomvolle werkweek (de hond mag mee, dus no worries wat dat betreft) dus bij mij blijft echt alleen het weekend over. Wat ik ook ga doen, het zal zich beperken tot de zaterdag vrees ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen kende ik ook niemand. Totdat ik vrijwilligerswerk ging doen, toen is m'n netwerkje vlot groter geworden. Nu kom ik altijd wel een bekende tegen
Of juist niet, iedereen zit afwezig te smsen/pingen/mailen/whatsappen/younameitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat biedt wel een opening voor een gesprek
Niet per se.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Hallo, is het raar als een vrouw weinig vrienden heeft ?
Mag ik je de hand geven?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Dat ligt er aan, vind jij het raar als een man weinig vrienden heeft?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Nee, maar mannen die een hele super knappe vrouw zien die met haar mobieltje speelt wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
ik ga niet zo gauw gesprek aan met mensen in de kroeg die met hun mobiel zitten te spelen
Ik weet niet hoe weinig je er hebt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
En dan komen de vrouwen automatisch tegen je aanrijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
Soms hoef je ook niet veel te doen hoor in een kroeg dan zit je ergens dan is er soms vanzelf wel iemand die tegen je begint te praten
Nou nee want juist dat geeft geen open houding aan en daardoor ook weinig benaderingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, maar mannen die een hele super knappe vrouw zien die met haar mobieltje speelt wel.
Klopt, ik ging ook eens regelmatig naar een kroeg en raakte vrijwel altijd in gesprek met iemandquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
Soms hoef je ook niet veel te doen hoor in een kroeg dan zit je ergens dan is er soms vanzelf wel iemand die tegen je begint te praten
Knappe vrouwen worden bijna altijd benaderd. Al is het maar een opmerking over haar telefoon.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee want juist dat geeft geen open houding aan en daardoor ook weinig benadering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |