abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103046743
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:29 schreef Flepke het volgende:

[..]

Zou ook wel fijn zijn als je zou zeggen waarom niet.
Omdat ik het zeg.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jawel. Als ze had gezegd dat je 'het wel kon gebruiken' niet.
Nee, zei ze niet haha. :P ''Je kan het wel hebben'' waren de exacte woorden.

Fijne avond.
pi_103047056
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Omdat ik het zeg.
Wat jij wilt mijn beste kerel.

quote:
[..]

Nee, zei ze niet haha. :P ''Je kan het wel hebben'' waren de exacte woorden.

Fijne avond.
En wat was haar exacte lichaamshouding & gezichtsuitdrukking voor, tijdens en nadat ze het zei?
Een fijne avond inderdaad
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103047333
Geen flauw idee, ik was bezig met mijn vlek.
pi_103047420
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij grijs geworden? Sinds wanneer ben jij een muis? En sinds wanneer ben jij dood?

Oh je bedoeld bij wijze van spreken? Dan klopt het nog niet. Ik val trouwens wel op een nonchanlante vlek hier en daar. Zo menselijk / dierlijk vind ik dat.
Waarom zou dat niet kloppen? Ik ben relatief gezien best wel een grijze muis, uiteraard bij wijze van spreken. The girl next door :)
pi_103047526
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kloppen? Ik ben relatief gezien best wel een grijze muis, uiteraard bij wijze van spreken. The girl next door :)
Ja jij bent wel een meisje/vrouw die je zonder problemen kan meenemen naar je ouders en voorstellen als je nieuwe vriendin. :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103047745
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:36 schreef mrk.n het volgende:
Geen flauw idee, ik was bezig met mijn vlek.
Jammer, gemiste kans. Volgende keer beter. ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja jij bent wel een meisje/vrouw die je zonder problemen kan meenemen naar je ouders en voorstellen als je nieuwe vriendin. :Y
Dat is ook een manier van versieren.

Heb je op je werk nou nog wat gesprekjes aangeknoopt met vrouwen? Zoja, hoe ging het? :o
pi_103047801
quote:

[..]

Je zet thuis de deur open voor alle verloren zielen, dat doen de grijze muizen niet.
Aan de andere kant is de zinssnede 'relatief gezien best wel' behoorlijk grijze muizig.

Goed, dan mag je zelf kiezen hoe je jezelf typeert. Of is het je ideaal om een grijze muis te zijn?
The view from nowhere.
pi_103047846
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef Flepke het volgende:

[..]

Jammer, gemiste kans. Volgende keer beter. ^O^

[..]

Dat is ook een manier van versieren.

Heb je op je werk nou nog wat gesprekjes aangeknoopt met vrouwen? Zoja, hoe ging het? :o
Oh ja maar dat was vooral functioneel. En dat gaat meestal wel goed.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103048020
Dat ik een warm hart heb maakt mij qua type uiterlijk niet minder gemiddeld. Qua karakter zal ik ongetwijfeld uniek zijn
pi_103048176
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat ik een warm hart heb maakt mij qua type uiterlijk niet minder gemiddeld. Qua karakter zal ik ongetwijfeld uniek zijn
Het uiterlijk. Oh ja, dat. Ik vergat dat het daarover ging.

PS: Even in je fobo gespiekt. Je uiterlijk is ook uniek :D
The view from nowhere.
pi_103048268
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het uiterlijk. Oh ja, dat. Ik vergat dat het daarover ging.

PS: Even in je fobo gespiekt. Je uiterlijk is ook uniek :D
Is dat positief of negatief?
14 SHADES OF GREY
pi_103048449
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is vooral logisch, zolang mensen nog niet gekloond kunnen/mogen worden is iedereen zijn of haar uiterlijk uniek.

Voor je kansen bij het andere geslacht qua uiterlijk moet je bij het andere geslacht zijn en er een cijfertje op laten plakken.
pi_103048456
Neem aan positief anders stond er geen lachende smiley
pi_103048594
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef formerjellybean het volgende:
Neem aan positief anders stond er geen lachende smiley
Dat hoeft natuurlijk niet.

quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

Het is vooral logisch, zolang mensen nog niet gekloond kunnen/mogen worden is iedereen zijn of haar uiterlijk uniek.

Voor je kansen bij het andere geslacht qua uiterlijk moet je bij het andere geslacht zijn en er een cijfertje op laten plakken.
Echt niet ik heb meerdere dubbelgangers :P
14 SHADES OF GREY
pi_103048619
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nietszeggend. Vrijwel alles is uniek.

quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

Inderdaad. Cassandra ziet er leuk uit overigens. Een mooie gulle lach. En natuurlijk: het innerlijk rules.
The view from nowhere.
pi_103048679
:o wat een vleierij :@
pi_103048710
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
:o wat een vleierij :@
:D
The view from nowhere.
pi_103048760
ga trouwens met magnetron een keertje hier in het dorp naar leuk cafe, we wonen beiden in hetzelfde dorp :)
pi_103048848
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
ga trouwens met magnetron een keertje hier in het dorp naar leuk cafe, we wonen beiden in hetzelfde dorp :)
Oh leuk. Op naar het volgende koppeltje.

Dat je elkaar dan nog niet kent. Ik dacht dat iedereen in Wormerveer elkaar kende.
The view from nowhere.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:12:25 #145
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103048977
hallo :W

vlek of geen vlek lekker boeiend! Pas als iemand over je heen kotst zal ik me druk gaan maken over de vlek :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103049066
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Oh leuk. Op naar het volgende koppeltje.

Dat je elkaar dan nog niet kent. Ik dacht dat iedereen in Wormerveer elkaar kende.
Nou nee , gewoon gezellig niets daten maar gewoon even kennis maken . Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Het zou best kunnen eigenlijk dat ik hem ken zonder dat ik het weet , dat lijkt me best lachwekkend _O-
pi_103049118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou nee , gewoon gezellig niets daten maar gewoon even kennis maken . Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Het zou best kunnen eigenlijk dat ik hem ken zonder dat ik het weet , dat lijkt me best lachwekkend _O-
Je sluit het niet bij voorbaat uit :P
14 SHADES OF GREY
pi_103049143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je kent alleen zijn user name natuurlijk :D Ja, dat kan nog een leuke verrassing opleveren.
The view from nowhere.
pi_103049194
quote:

[..]

The girl next door is iets anders dan een grijze muis. Een grijze muis is een saaie suffe doos die liever op de bank gaat zitten breien dan gezellig doen op het terras of in de kroeg.

Een lieve girl next door met een goed hart en een zacht karakter is ongeveer dat waar half mannelijk nederland een moord voor zou doen. Ik twijfel nog tussen een groot zwaard en een speer O+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103049245
Je zou toch heel raar opkijken dan denk , dat lijkt me wel komisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')