Foutquote:
Ik ben niet echt een verenigingsmens, maar ik zal toch iets moeten inderdaad. Ohja, ik wil ook een hondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Verhuizen > sociale cirkels opbouwen in je nieuwe woonplaats doormiddel van dingen te doen die je leuk vind, hobby's, sporten etc. (voor alles en iedereen open staan) > af en toe met die mensen stappen > vrouwen benaderen.
Of je interessant genoeg bent & lef hebt loopt gewoon meteen de kroeg in.
Ik ook dus. Maar goed dat ligt ook aan dat ik niet kan inschatten of het wel gewenst is of niet dat ik contact maakquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het punt. Ik ben niet het type dat in z'n eentje wel eens ergens de kroeg in zal gaan om vervolgens tegen de hele kroeg aan te lullen
Volgens mij gaan de meeste mensen niet naar een uitgaansgelegenheid toe om heb telefoon te checken. Hoewel het anno 2011 aan het begin van de avond daar wel trekjes van heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook dus. Maar goed dat ligt ook aan dat ik niet kan inschatten of het wel gewenst is of niet dat ik contact maak
Is er dan niks wat je leuk vind waarmee je in contact kan komen met leuke en sociale mensen (fok valt afquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een verenigingsmens, maar ik zal toch iets moeten inderdaad. Ohja, ik wil ook een hond
Jawel, maar iets met tijd ook enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Is er dan niks wat je leuk vind waarmee je in contact kan komen met leuke en sociale mensen (fok valt af)
Toen ik hier kwam wonen kende ik ook niemand. Totdat ik vrijwilligerswerk ging doen, toen is m'n netwerkje vlot groter geworden. Nu kom ik altijd wel een bekende tegenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het punt. Ik ben niet het type dat in z'n eentje wel eens ergens de kroeg in zal gaan om vervolgens tegen de hele kroeg aan te lullen
Dat biedt wel een opening voor een gesprekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de meeste mensen niet naar een uitgaansgelegenheid toe om heb telefoon te checken. Hoewel het anno 2011 aan het begin van de avond daar wel trekjes van heeft.
Nja ik heb een bomvolle werkweek (de hond mag mee, dus no worries wat dat betreft) dus bij mij blijft echt alleen het weekend over. Wat ik ook ga doen, het zal zich beperken tot de zaterdag vrees ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen kende ik ook niemand. Totdat ik vrijwilligerswerk ging doen, toen is m'n netwerkje vlot groter geworden. Nu kom ik altijd wel een bekende tegen
Of juist niet, iedereen zit afwezig te smsen/pingen/mailen/whatsappen/younameitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat biedt wel een opening voor een gesprek
Niet per se.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Hallo, is het raar als een vrouw weinig vrienden heeft ?
Mag ik je de hand geven?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Dat ligt er aan, vind jij het raar als een man weinig vrienden heeft?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Nee, maar mannen die een hele super knappe vrouw zien die met haar mobieltje speelt wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
ik ga niet zo gauw gesprek aan met mensen in de kroeg die met hun mobiel zitten te spelen
Ik weet niet hoe weinig je er hebt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
En dan komen de vrouwen automatisch tegen je aanrijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
Soms hoef je ook niet veel te doen hoor in een kroeg dan zit je ergens dan is er soms vanzelf wel iemand die tegen je begint te praten
Nou nee want juist dat geeft geen open houding aan en daardoor ook weinig benaderingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, maar mannen die een hele super knappe vrouw zien die met haar mobieltje speelt wel.
Klopt, ik ging ook eens regelmatig naar een kroeg en raakte vrijwel altijd in gesprek met iemandquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
Soms hoef je ook niet veel te doen hoor in een kroeg dan zit je ergens dan is er soms vanzelf wel iemand die tegen je begint te praten
Knappe vrouwen worden bijna altijd benaderd. Al is het maar een opmerking over haar telefoon.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee want juist dat geeft geen open houding aan en daardoor ook weinig benadering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |