Het ging niet specifiek over vrouwen maar gewoon mensen leren kennen in een nieuwe plaats. Of sta je als je uitgaat alleen maar met vrouwen te praten ??quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En dan komen de vrouwen automatisch tegen je aanrijdenNah zo werkt het niet
Vrienden maken gaat prima.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef firefly3 het volgende:
Hebben we het nog over relatie/sex materiaal of vrienden maken overigens??
quote:
Mensen leren kennen in het algemeen met als achterliggende gedachte zoveel stappen later met iemand in bed te belanden. Kortom: hoezo offtopicquote:
duh...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Vrienden leren maken is een heel anders iets dan vrouwen ontmoeten omdat je er meer mee wilt.
Iedere ideoloog krijgt te maken met afdwalende schaapjes. Ze houden ook nooit hun aandacht bij de ware leer en verdwalen in het bos.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iedere ideoloog krijgt te maken met afdwalende schaapjes. Ze houden ook nooit de aandacht bij de ware leer en verdwalen in het bos.
Maar om vrouwen te ontmoeten kan het wel handig zijn om meer mensen te kennen dan vrouwen alleenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Vrienden leren maken is een heel anders iets dan vrouwen ontmoeten omdat je er meer mee wilt.
Bij wie is vrienden maken wel het probleem? 2 of 3 misschien in dit topic?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar om vrouwen te ontmoeten kan het wel handig zijn om meer mensen te kennen dan vrouwen alleenBovendien, het vrienden maken op zich is niet het probleem in mijn geval
Voor die laatste twee kan je gewoon in LIF kijken, de eerste is hier ontopic genoeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]Voor sociale netwerken etc zou eigenlijk een nieuw draadje opgestart moeten worden. Net zoals kledingstijl en afvallen.
Vrienden maken heeft niets te maken met versieren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Voor die laatste twee kan je gewoon in LIF kijken, de eerste is hier ontopic genoeg.
Ik ken er maar 2 hier die moeite hebben met vrienden maken, maar als ik hun namen noem worden flutke en firefly misschien wel boos...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij wie is vrienden maken wel het probleem? 2 of 3 misschien in dit topic?
Eergisteren gepraat met een match van paiq tijdens een concert hopelijk wordt dat watquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef firefly3 het volgende:
Hebben we het nog over relatie/sex materiaal of vrienden maken overigens??
= nutteloze spamquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
Sommigen denken misschien dat je een vrouw als bonus krijgt als je 20 vrienden hebt
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken er maar 2 hier die moeite hebben met vrienden maken, maar als ik hun namen noem worden flutke en firefly misschien wel boos...
Nog iets van gehoord tijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eergisteren gepraat met een match van paiq tijdens een concert hopelijk wordt dat wat
Nice!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eergisteren gepraat met een match van paiq tijdens een concert hopelijk wordt dat wat
De "matches" die Paiq voor mij bedenkt wonen vaak ook niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |