abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103026947

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103026948
Notes to self:

-edit- die horen jezelf toe idd

[ Bericht 66% gewijzigd door Re op 13-10-2011 07:57:25 ]
pi_103027424
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En WTF doe je om half 6 in het "als versieren niet zo makkelijk gaat"-topic? :')

En je lijstje :') idd goed dat je 'm weghaalde, al zou ik eerder "-" van maken dan "Notes to self: -edit- die horen jezelf toe idd"
pi_103027846
Goeie morgen!
pi_103027883
Mensen die zich ergeren aan Flepke (heb R&P feedback gelezen) kunnen er ook voor kiezen om hem te negeren i.p.v. de hele avond en nacht op hem te reageren. Zo raar is het dan ook niet dat hij constant doorgaat, iedereen geeft hem aandacht. Volgens mij vinden jullie het zelf gewoon leuk, anders zat je toch niet een hele avond te verneuken om met iemand die jou zó erg irriteert te discussiëren?
pi_103027894
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:48 schreef mrk.n het volgende:
Mensen die zich ergeren aan Flepke (heb R&P feedback gelezen) kunnen er ook voor kiezen om hem te negeren i.p.v. de hele avond en nacht op hem te reageren. Zo raar is het dan ook niet dat hij constant doorgaat, iedereen geeft hem aandacht. Volgens mij vinden jullie het zelf gewoon leuk, anders zat je toch niet een hele avond te verneuken om met iemand die jou zó erg irriteert te discussiëren?
Op een gegeven moment werd ik er ook moe van. Nu is hij tenminste weg :)
pi_103027905
hey mpj is mijn dm niet aangekomen of negeer je mij doelbewust. Ben ik eens lief en geinteresseerd.. :P

Goeiemorgen allemaal!
pi_103027958
Ik had het wel gelezen, ik reageer nog wel. Zo. :D
pi_103028597
Wel erg rustig hierzo. Komen er nog meer mensen naar de meet trouwens?
pi_103028777
Ik heb per pb nog 2 gegadigden maar ik weet niet of ze definitief willen komen en of ze hun interesse willen laten blijken dus dat wacht ik nog even af. Verder als het een middagmeet is zijn we volgens mij tot nu toe definitief met zijn 3?
pi_103028822
Het is nog een kleine maand weg, er zullen vast wel meer aanmeldingen zijn. Bovendien vind ik 3 ook prima, ben niet zo van de grote groepen :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:58:30 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103029231
quote:
Wijze woorden.
Ik negeer hem meestal gewoon.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103029672
quote:
I'm the elephant in the room.

Fijn Re dat je me in zelfbescherming hebt genomen, ik wil niet weten wat er in die post stond. Als ik mijn dm's/pm's doorlees is de hartaanval die ik daarvan al krijg genoeg straf. Thanks maat
pi_103029829
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Wijze woorden.
Ik negeer hem meestal gewoon.
Morgen heloef ;)

Nog andere meiden in je vizier? ;)
pi_103029857
Is die meet een stap meet?
pi_103029905
Mogguh , leuk nieuwtje een vriend van me heeft degene ook uit zijn lijst gehaald nadat die dus wist wie dus zaterdag bij me was en ik heb dus wel iemand die waarschijnlijk wel voor me in de bres springt als die me lastig gaat lastig vallen.
Dat vind ik trouwens superlief
pi_103029980
Morgen jelly!

Denk je echt dat hij zo'n stalker type is?
pi_103030146
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:31 schreef formerjellybean het volgende:
Mogguh , leuk nieuwtje een vriend van me heeft degene ook uit zijn lijst gehaald nadat die dus wist wie dus zaterdag bij me was en ik heb dus wel iemand die waarschijnlijk wel voor me in de bres springt als die me lastig gaat lastig vallen.
Wat iemand die je (fysiek) lastig valt?
pi_103030164
ja hij staat qua er al bekend dat die bij mensen heel erg opdringt, een vriend van me kent hem ook en die zei ook al het is heel goed dat je dat gedaan heb.
Hij is namelijk ook zo echt dat die facebook gebruikt om helemaal uit te pluizen waar ik uitga en eigenlijk dus ook al verwachtte dat ik omdat ik hem in de lijst had uit zo nodigen en eigenlijk ook best zo iemand kon zijn die juist ook dan steeds opduikt waar je bent en doet alsof je wat met hem hebt terwijl dat niet zo is.
Het punt is al dat die bij het uitgaan ook al gewoon bij oppervlakkige kennissen zo is, en die vriend ook al zoiets had van toen ik hoorde wie het was hield ik even mijn hart vast want als hij het is voorspeld het niet veel goeds.
pi_103030300
Ik vind interesse tonen qua facebook normaal , maar als je echt het gaat gebruiken om na te gaan bij alles wat ik doe, (wat bleek uit gesprekken) en het juist ook gebruikt om te kijken wat ik doe dan ga je heel erg tever (bleek al uit bokketochtje ik ging niet en daarom had hij zich hier uitgenodigd)
pi_103030321
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:40 schreef formerjellybean het volgende:
ja hij staat qua er al bekend dat die bij mensen heel erg opdringt, een vriend van me kent hem ook en die zei ook al het is heel goed dat je dat gedaan heb.
Inderdaad, nooit een man over je heen laten lopen.
quote:
Hij is namelijk ook zo echt dat die facebook gebruikt om helemaal uit te pluizen waar ik uitga en eigenlijk dus ook al verwachtte dat ik omdat ik hem in de lijst had uit zo nodigen en eigenlijk ook best zo iemand kon zijn die juist ook dan steeds opduikt waar je bent en doet alsof je wat met hem hebt terwijl dat niet zo is.
Ik ken dat soort figuren ook maar dan in vrouwelijke vorm... En die mag je niet slaan ;(
quote:
Het punt is al dat die bij het uitgaan ook al gewoon bij oppervlakkige kennissen zo is, en die vriend ook al zoiets had van toen ik hoorde wie het was hield ik even mijn hart vast want als hij het is voorspeld het niet veel goeds.
Kut situatie. Makkelijkste is denk ik om hem te koppelen aan iemand. Anders zal iemand hem (zachthandig) moeten leren dat dit gedrag niet gepast is.

Sterkte iig!
pi_103030396
Tering, jelly, wat een mafketel. Bizar gewoon hoe iemand zo kan zijn, tis net een filmpersonage uit een slechte film.

Ik ben blij dat ik niet zulke mensen achter me aan heb, de mensen die ik ken zijn gelukkig wel normaal (al of niet met rugzakje).
pi_103030400
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:45 schreef Flepke het volgende:

[..]

Inderdaad, nooit een man over je heen laten lopen.

[..]

Ik ken dat soort figuren ook maar dan in vrouwelijke vorm... En die mag je niet slaan ;(

[..]

Kut situatie. Makkelijkste is denk ik om hem te koppelen aan iemand. Anders zal iemand hem (zachthandig) moeten leren dat dit gedrag niet gepast is.

Sterkte iig!
Dat koppelen lukt dus niet want ik heb hem al zelfs een paar jaar terug met een vriend van me gezegd dat ik niets voor hem voel. Bij mij is nu alles op de block gezet en hopen dat ik hem in het uitgaan niet meer tegenkom.
Hij is heel erg hardleers.
pi_103030433
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:31 schreef formerjellybean het volgende:
Lief, maar lame.
Ik zou er ook altijd voor mijn vrienden zijn, maar omdat zij problemen met iemand hebben ga ik er niet ineens ook problemen mee hebben, zolang die niets extreems doet.
pi_103030441
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind interesse tonen qua facebook normaal , maar als je echt het gaat gebruiken om na te gaan bij alles wat ik doe, (wat bleek uit gesprekken) en het juist ook gebruikt om te kijken wat ik doe dan ga je heel erg tever (bleek al uit bokketochtje ik ging niet en daarom had hij zich hier uitgenodigd)
Haha zo herkenbaar.
-"hey toevallig jij ook hier"
"het zou hartstikke toevallig zijn als ik je niet ieder weekend "toevallig" ergens zou tegen komen ja -O- "
pi_103030471
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering, jelly, wat een mafketel. Bizar gewoon hoe iemand zo kan zijn, tis net een filmpersonage uit een slechte film.

Ik ben blij dat ik niet zulke mensen achter me aan heb, de mensen die ik ken zijn gelukkig wel normaal (al of niet met rugzakje).
Dat had ik dus ook . Daarom ben ik wel blij dat iemand die ik ken hem ook na dit akkefietje verwijderd heeft , dus dat als ik uitga en hij er is dat er dan wel mensen zijn die ervan weten en hem ook uit mijn buurt houden.
pi_103030530
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben je me nu al vergeten? Ik dacht dat mijn geheugen slecht was -O-
pi_103030600
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook . Daarom ben ik wel blij dat iemand die ik ken hem ook na dit akkefietje verwijderd heeft , dus dat als ik uitga en hij er is dat er dan wel mensen zijn die ervan weten en hem ook uit mijn buurt houden.
Ik ken nog een vrouw, bij haar in de flat woont zo'n einzelganger. Die heeft volgens haar gezegd dat als ze gaat verhuizen, hij gewoon mee verhuisd -_-

Naja, zij vindt het blijkbaar niet zo'n punt. Hij is trouwens ook iemand met een aardige rugzak.

Hij is een beetje een kling-on type, iemand die je energie helemaal leeg zuigt
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:59:36 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103030736
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Morgen heloef ;)

Nog andere meiden in je vizier? ;)
Nee op het moment niet.
Buiten de acteursopleiding is onze school nou niet echt een broedplaats van mooie meisjes. :')
C'est la vie
pi_103031006
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee op het moment niet.
Buiten de acteursopleiding is onze school nou niet echt een broedplaats van mooie meisjes. :')
En je komt zeker ook nooit mooie meisjes in bijvoorbeeld het OV tegen?
pi_103031128
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:09 schreef Flepke het volgende:

[..]

Niet weer de OV tip. :')
pi_103031157
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Samen reizen, Myra? :')

Goh, jij hier, wat toevallig :')

Kom je hier vaker? :')
pi_103031169
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

En waarom hing jij gister niet hitsig in mijn PM/DM panelen?
pi_103031211
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

En waarom hing jij gister niet hitsig in mijn PM/DM panelen?
Waarom wel?
pi_103031257
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lief, maar lame.
Ik zou er ook altijd voor mijn vrienden zijn, maar omdat zij problemen met iemand hebben ga ik er niet ineens ook problemen mee hebben, zolang die niets extreems doet.
Beter iedereen te vriend houden inderdaad ;) Ben het wel met je eens dus.
pi_103031268
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom wel?
Bijna heel vrouwelijk fok deed het. Was klaarblijkelijk reden toe. Vanavond rebound.
pi_103031292
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef Flepke het volgende:

[..]

Bijna heel vrouwelijk fok deed het. Was klaarblijkelijk reden toe. Vanavond rebound.
Zelfoverschatting is je niet vreemd he :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_103031315
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef Flepke het volgende:

[..]

Oh, dan heb je het druk zat toch.

Als ik vanavond niet uit zou gaan had ik overwogen om het voorbeeld van al die andere vrouwen te volgen, maar helaas.
pi_103031330
Fiepje zit overduidelijk in het verkeerde topic, hier is hij niet zo populair. Misschien toch maar verhuizen naar ONZ.
Ik heb 'savonds wel wat beters te doen *;
pi_103031341
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik vanavond niet uit zou gaan had ik overwogen om het voorbeeld van al die andere vrouwen te volgen, maar helaas.
Heey Flepke, ze speelt hard to get! Je hebt haar al helemaal ingepakt. Nu nog even facebook regelen en je bent de man !!
pi_103031398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Fiepje zit overduidelijk in het verkeerde topic, hier is hij niet zo populair. Misschien toch maar verhuizen naar ONZ.
Hoe is het met jou, Cassandra?
pi_103031495
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Heey Flepke, ze speelt hard to get! Je hebt haar al helemaal ingepakt. Nu nog even facebook regelen en je bent de man !!
Jij snapt die vrouwtjes wel he, zoals jij mij meteen doorhebt.
pi_103031600
Morgen Myra ;)

Je hebt nu een slotje in je ui?
pi_103031612
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen Myra ;)
Goedemorgen.

Ik ben al keilang wakker, het voelt als middag. ;(
pi_103031671
Ik ben al een tijdje wakker, maar nog niet echt.
Tis echt rustig hier. Naja, vanmiddag heb ik sowiezo wat anders
pi_103031689
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat!? het is al donderdag, ik heb helemaal geen tijd voor jou.
Laatste keer dat ik keek wat voor dag het was, was het nog dinsdag :?
pi_103031797
Formerjellybean, je wist dat hij zo'n type is, waarom komt hij dan uberhaupt bij jou thuis? Waarom heb je contact met hem gehad?

Maar je zit nu constant negatief te praten over hem. Eerst maar eens zien of hij daadwerkelijk alles van jou uitpluist enzovoort, want je had hem toch ook verwijderd van Facebook en alsnog doet hij vrolijk tegen jou als hij je ziet. Als hij zo uitpluizerig was, had hij ook gezien dat je hem had verwijderd en had hij jou daar sowieso wel op aangesproken.

Ik denk dat je heel erg overdrijft.

En als jij iets typt, moet ik het stukje eerst drie keer overlezen voordat ik helemaal door heb wat er nou daadwerkelijk staat. Ben ik de enige of?

[ Bericht 12% gewijzigd door mrk.n op 13-10-2011 11:42:09 ]
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:42:30 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103031960
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:09 schreef Flepke het volgende:

[..]

Tientallen.
C'est la vie
pi_103031969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha jij snapt duidelijk niet dat mijn swagger (mede dankzij dit topic) mijn pm/dm box doet overstromen (zowel letterlijk als figuurlijk :o )
quote:
Och gut, arm schaap, dan stuur je die foto's & verlovingssring maar 's-middgags via post hoor.
pi_103031973
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Tientallen.
Waarom doe je daar niks mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: