Ja gister op paiq nog wat gekletstquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog iets van gehoord tijn?
Zij woont ook niet echt in de buurt maar goed dat maakt niet zo veel uitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
De "matches" die Paiq voor mij bedenkt wonen vaak ook niet eens in de buurt.
Los daarvan matchen we toch al nooit, maar goed...
Ik heb ook een prima vriendengroep maar een leuk iemand kan er altijd bij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef HiddenResponse het volgende:
Magentron
Dat stukje "Ik heb er juist bewust voor gekozen de kring om me heen beperkt te houden." is denk ik mijn probleem. Iedereen wil zijn vriendengroep eigenlijk afschermen heb ik het gevoel.
Ik heb geleerd dat je een vriendschap niet kunt forceren. Het moet als het ware als een natte krant op een winderige dag in je gezicht aan komen waaienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook een prima vriendengroep maar een leuk iemand kan er altijd bij.
Dus ik denk dat je er misschien meer naar op zoek moet. Als je meer vrienden wil natuurlijk.
Denk dat je het beste overal open voor kunt staan en een klein beetje momentum creëren door iets doen wat je nog nooit hebt gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook een prima vriendengroep maar een leuk iemand kan er altijd bij.
Dus ik denk dat je er misschien meer naar op zoek moet. Als je meer vrienden wil natuurlijk.
Trtusten Bartquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Schatteboutjes, ik ga slapen. Morgen weer vroeg op
Welterusten!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Schatteboutjes, ik ga slapen. Morgen weer vroeg op
awwquote:
Dan heb je er misschien meer dan je aan kunt? Zoals ik al zei, een vriendschap is ook een relatie en elke relatie kost energiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb helaas weinig vrienden. Het lukt gewoon niet om contacten te onderhouden ze verwateren altijd
Skatje, moet jij niet loos in Charloos?quote:
Bij mij is het zo dat ik nogal eens het idee heb dat ik er genoeg mijn best voor doe, maar dat het van de andere kant op een gegeven moment niet meer wil...net als met dat van die studiegenote waar ik het laatst hier over had...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb helaas weinig vrienden. Het lukt gewoon niet om contacten te onderhouden ze verwateren altijd
Gelukkig is 't wel droog nuquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
Zo weer op de fiets naar huis want ben bij ouders
Ja, daarom doen we nu onze nageltjes lakken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Skatje, moet jij niet loos in Charloos?
Ik heb maar 1 echte vriend verder niemand. Dus nee dat is het niet. Ik ben best laks af en toe met het onderhouden van contact daar ligt het aan. En aan dat het gewoon niet lukt om iemand te vinden waar mee het echt kliktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb je er misschien meer dan je aan kunt? Zoals ik al zei, een vriendschap is ook een relatie en elke relatie kost energie
Over vrienden gesproken, moet er nog effe 1 terugbellen...
Ja ik heb nog 1 vriendin over die 200+km van mij af woont. Het is een lang verhaal, maar nee ik heb geen vriend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voel je je buiten gesloten? Heb je überhaubt wel vrienden dan? P.s. (en on-topic zonder er iets bij te bedoelen) heb je momenteel een vriend?
Wat is je situatie nu?
sjaarloos of Charlois nep rotterdammertquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Skatje, moet jij niet loos in Charloos?
Hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt om vrienden te maken. Het is ook lastig om vrienden te maken en die te behouden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja ik heb nog 1 vriendin over die 200+km van mij af woont. Het is een lang verhaal, maar nee ik heb geen vriend.
Ik woon nu weer bij mijn ouders na een studie en een mislukte relatie. Eigenlijk ben ik hier vreemd en ken ik hier niemand. Wel heb ik een baantje gevonden en die meiden zijn allemaal leuk, maar aan het einde van de dag gaat iedereen weer zijn gangetje.
Nah, vriendschappen niet denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt om vrienden te maken. Het is ook lastig om vrienden te maken en die te behouden.
Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik mijn collega's wel als "vrienden" zou kunnen zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja ik heb nog 1 vriendin over die 200+km van mij af woont. Het is een lang verhaal, maar nee ik heb geen vriend.
Ik woon nu weer bij mijn ouders na een studie en een mislukte relatie. Eigenlijk ben ik hier vreemd en ken ik hier niemand. Wel heb ik een baantje gevonden en die meiden zijn allemaal leuk, maar aan het einde van de dag gaat iedereen weer zijn gangetje.
Goedenavond allemaal,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nah, vriendschappen niet denk ik.
Genoeg mensen van in de 30/40/50 en niet vastgeroest zitten hoor.
(serieuze) relatie word wel denk ik moeilijker hoe ouder je word door scheidingen,kinderen etc.
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
sjaarloos of Charlois nep rotterdammert
Ik ben geboren en getogen Amsterdammer vriend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
sjaarloos of Charlois nep rotterdammert
Klopt ben ik ook wel met je eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef firefly3 het volgende:
Het zit vooral tussen de oren allemaal. Er zijn genoeg mensen om vrienden mee te maken of een relatie aan te gaan die in jouw voorkeur zitten.
Wiens kloon ben jij?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef HiddenResponse het volgende:
firefly
Makkelijker gezegd dan gedaan.
Het zoeken naar een meid binnen je sociale groep is inderdaad ook een lang proces waarbij er zelfs niet veel keus is (als je het vergelijkt met een avondje stappen bijvoorbeeld, waarbij je zoveel nieuwe meiden tegenkomt).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ben ik ook wel met je eens.
Maar effe over mezelf, ik heb een heel leuk sociaal leven en hoef me niet te vervelen.
Maar dat zijn dezelfde groepjes al voor jaren en als er daar wat uit zou zijn gekomen dan was dat nu al gebeurt.
Ik zoek nog steeds naar nieuwe sociale groepen ed, maar ik wil er niet avonden voor opzeggen die ik al jaren heb.
Zo ervaar ik dat niet. Het is wel lastiger dan wanneer je in de pubertijd zit, maar het is niet zo dat vrienden maken moeilijker wordt naarmate je ouder wordtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt om vrienden te maken. Het is ook lastig om vrienden te maken en die te behouden.
Heb je nooit vrienden gehad dan muv die die 200km verderop woont?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik lees al een tijdje veel topics mee ( heb toch de avonduurtjes vrij ) waaronder deze en wou nu graag posten.
Een relatie uit je vriendengroep is een slecht idee... als het uitgaat heb je kans dat je koosje vriendenloosje bent net als ik.
ja klopt ik probeer ook wel verder te zoeken onderhand hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zoeken naar een meid binnen je sociale groep is inderdaad ook een lang proces waarbij er zelfs niet veel keus is (als je het vergelijkt met een avondje stappen bijvoorbeeld, waarbij je zoveel nieuwe meiden tegenkomt).
Ik snap dat je sociale groep wel wilt behouden, tegelijkertijd kan je ook verder kijken
Was jou volgens mij nog niet eerder tegengekomen in dit topic, maar lees ook niet heel lang mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik lees al een tijdje veel topics mee ( heb toch de avonduurtjes vrij ) waaronder deze en wou nu graag posten.
Een relatie uit je vriendengroep is een slecht idee... als het uitgaat heb je kans dat je koosje vriendenloosje bent net als ik.
Gaat een beetje dood hier idd,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goh wat gaat 't hard hier...
Ze *is* nieuw hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat een beetje dood hier idd,
Weet jij of HiddenResponse nieuw is hier?
Ik herken de naam niet, ben wel benieuwd naar het hele verhaal
Maar heb ik er wat over gemist?quote:
Ze post alleen niks meer...net zoals de rest!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
Maar heb ik er wat over gemist?
Weet niet hoor, ben dan altijd wel benieuwd naar de verhalen erachter waarom iemand hier komt
Nee ik niet echt, zoek nog maar mogelijkheden maar dat doe ik al jaren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze post alleen niks meer...net zoals de rest!
Dusss...kree, nog wat meegemaakt op versierniveau?
Ja, das waarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Klinkt toch net iets leuker, hè?
Nee, niets. Tenminste, niet op het gebied waar dit topic volgens de TT over gaatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das waar
Ik begin gewoon moe te worden van al die drukte hier (), heb ook drukke dag gehad. Heb op zich genoeg andere ideeën (stomme grammatica) voor hier op fok maar meestal hang ik hier rond, of kijk mooie foto's
Capstan, jij nog wat meegemaakt trouwens? (om weer een beetje vaart in de topic te krijgen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |