SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nope, op een keer met een touwtje en 2 wetboeken eroverheen
die boeken hangen er vooral aan als en soort van alarm.quote:
winter -- kerst -- familiebezoekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Wat heeft familiebezoek nou weer met de winter te maken?
weinig, maar in de wintermaanden zie ik de familie iets te vaakquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Wat heeft familiebezoek nou weer met de winter te maken?
En ze komen flink hard aan als je er iemand mee meptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
die boeken hangen er vooral aan als en soort van alarm.
Mocht iemand inbreken geeft het een redelijke teringherrie.
het hoeft niet per se hèquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weinig, maar in de wintermaanden zie ik de familie iets te vaak
kerst, nieuwjaar, teveel verjaardagen
Huur, dus kost niks extra, alleen moet ik eerst wel bellenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ze komen flink hard aan als je er iemand mee mept![]()
Maar ehm...heb je een huurwoning of koopwoning?
eigenlijk wil ik mijn zomerjas nog aan met de meetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
vorig jaar was het half november al fors
allemaal schoonfamilie, niet gaan maak ik me niet echt populair mee hier thuisquote:
Dat is misschien wel een ideetje danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef Zokunen het volgende:
Huur, dus kost niks extra, alleen moet ik eerst wel bellen
jij bent jarig in de herfstquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allemaal schoonfamilie, niet gaan maak ik me niet echt populair mee hier thuis
en ik ben zelf jarig, vrouwlief, en beide koters
Ik heb jou nog nooit gezien hier, lekker aan het genieten van VH of toevallig even in deze veredelde SC kijken?quote:
Ik zit op een stoelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een ideetje dan![]()
of zit jij heel erg niet op bellen?
ik heb zomerjar laatst al in de was gedaan, maar heb hem nog niet helemaal afgeschrevenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik mijn zomerjas nog aan met de meet
Maar geloof dat dat niet zo slim is
owja, ik niet danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent jarig in de herfst
Nou ja, zo lang die stoel een beetje warm is...quote:
Da's een hele kunst!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil ook iCloud mwehehehe, waarom is zoiets er nou niet voor windows, mwehehehe
quote:
van alcohol krijg ik het altijd heetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zomerjar laatst al in de was gedaan, maar heb hem nog niet helemaal afgeschreven
heb nu een soort van herfstjas aan
Je kan ook zomerjas aandoen en genoeg alcohol ter verwarming
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's een hele kunst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekkerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]etentje op kosten van de ex-baas
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker
alleen eten of ook alcoholhaudende dranken
ik kan zeker niet doorhalenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van alcohol krijg ik het altijd heet
Dus vandaar die jas.
Maar ik moet ook zeker tot 5 uur doorgaan, en als ik moe ben krijg ik het koud, dus dan is een winterjas een goed idee
tot zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
ik krijg het gewoon niet warm
Ik drink mijn thee op, ga Kyra uitlaten en dan kruip ik onder de dekens
ik moet wel, anders geen vervoer van rotterdam centrum naar spijkenisse.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan zeker niet doorhalen
vrouwlief moet zaterdag werken
Heb het bijna nooit koud ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, zo lang die stoel een beetje warm is...
zijn die lekker?quote:
Heet koei geloof ik in landen waar het gegeten wordt.quote:
Schijnen verdomd lekker te zin op de BBQ!quote:
Super.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef Insomnium het volgende:
Kleine update
Mijn pa belde.
Mijn zusje is weer helemaal bij.
Ze hebben wat testen gedaan voor haar geheugen en dergelijke en ze heeft een flinke black out en haar korte termijn geheugen is niet al te best.
Maar ze denken en hopen dat het nog bij trekt.
Ze blijft nog een nacht in het ziekenhuis en gaat morgen terug naar huis.
Oefffff hele geruststelling! Nu maar hopen dat het idd nog bijtrekt!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef Insomnium het volgende:
Kleine update
Mijn pa belde.
Ze hebben wat testen gedaan voor haar geheugen en dergelijke en ze heeft een flinke black out en haar korte termijn geheugen is niet al te best.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Oefffff hele geruststelling! Nu maar hopen dat het idd nog bijtrekt!
ow gelukkigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef Insomnium het volgende:
Kleine update
Mijn pa belde.
beterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef Insomnium het volgende:
Kleine update
Mijn pa belde.
Goed nieuws!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef Insomnium het volgende:
Kleine update
Mijn pa belde.
iMac Chicken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
zijn hier mensen die verstand hebben van een iMac?
hmm, wat heeft ze gehad?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef Insomnium het volgende:
Kleine update
Mijn pa belde.
jawel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
zijn hier mensen die verstand hebben van een iMac?
Zware alcoholvergiftiging.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, wat heeft ze gehad?flauw gevallen oid?
in ieder geval mooi dat ze het ziekenhuis uit mag.
ik was met de ootoo, er zat alleen drank bij het koffietaartjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker
alleen eten of ook alcoholhaudende dranken
bliksemsquote:
Pfoe, nou, fijn dat ze weer bij isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef Insomnium het volgende:
Kleine update
Mijn pa belde.
Vanochtend/vannacht schijnbaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bliksems
wanneer heeft ze die gekregen dan? van 't weekend?
pff, das wel schrikkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vanochtend/vannacht schijnbaar.
Ik weet er het fijne ook niet van
Ze woont bij mijn biologische moeder en daar heb ik geen contact mee.
Behoorlijk !quote:
Komt voor de bakker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:36 schreef Melting het volgende:
Dit nummer zoek ik al zo lang!
VH zou je dit kunnen zippyen?
dat kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:45 schreef TCI het volgende:
Holy shit, ik post 1x in een topic en heb gelijk alle andere topics staan in mijn actieve posts...xD
XDquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:45 schreef TCI het volgende:
Holy shit, ik post 1x in een topic en heb gelijk alle andere topics staan in mijn actieve posts...xD
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:45 schreef TCI het volgende:
ik zit mijn handen te warmen aan mijn grote kop theequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:46 schreef ValHallen het volgende:
Ik neem aan dat het hier rustig is omdat iedereen flink zit te grooven op Primus.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:46 schreef ValHallen het volgende:
Ik neem aan dat het hier rustig is omdat iedereen flink zit te grooven op Primus.
ik kijk oog op oogquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:46 schreef ValHallen het volgende:
Vanwege de woede?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef Insomnium het volgende:
Ik ben aan het roken als een schoorsteen.
okquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef TCI het volgende:
[..]
is een smiley
http://www.animaatjes.nl/(...)maatjes-xd-27379.png
Stress.quote:
Ik al 17 jaar niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:50 schreef ValHallen het volgende:
Booyah! Ik heb me vandaag officieel een maand niet geschoren
HERKENBAARHEIDquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet zo lachen om facebook, van sommige 'ken je deze mensen' weet ik zeker dat het fokkers zijn, maar wie?
Ik ben spontaan geil.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lang is mijn baard ongeveer.
Foto van jouw baardquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
The Thing!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen er al vlechtjes in?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen camera bij de hand. Hij is wel lekker stevig
jaren 70 type dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
Mijn haar is trouwens ook net zo lang als dat van Kurt Russel op die foto
Ik ben fanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan heel gaaf mijn snor strelen
twitter:Spotify3FM twitterde op woensdag 12-10-2011 om 22:55:12Van Halen - Jump #nowplaying 3FM. Spotifylink: http://t.co/YeLPPr6S reageer retweet
owwww noem je dat tegenwoordig zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt toch nog wel mee, Wordfeud kun je ook snel spelen.
jaajaquote:
Inso.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:57 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik ga mijn bed in met een goed boek.
Tot morgen
Lekker lezen en slaap lekkerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:57 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik ga mijn bed in met een goed boek.
Tot morgen
truste Nienkjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik luister dit nummer af, want dit nummeren dan ga ik douchen en slapen
![]()
Trusten meis.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik luister dit nummer af, want dit nummeren dan ga ik douchen en slapen
![]()
op de grond?quote:
dank uquote:
Ik zit hier in stilte te luisteren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:09 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummer is eigenlijk te mooi. Ja dat kan blijkbaar.
En lullig voor het volgende nummerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit hier in stilte te luisteren.
Heerlijk.
The horror!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
Whut mijn projectpartner werkt daadwerkelijk.
LUID DE NOODKLOK, SLA ALARM, MELDT HET DE WERELD, DE PROJECTPARTNER VAN HELOEF WERKT, DAADWERKELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
Whut mijn projectpartner werkt daadwerkelijk.
Ik ben alleen verrast.quote:
JA IK ZEG HET ALLEEN OMDAT IK HET NIET ACHTER HEM HAD GEZOCHTquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
LUID DE NOODKLOK, SLA ALARM, MELDT HET DE WERELD, DE PROJECTPARTNER VAN HELOEF WERKT, DAADWERKELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TWEE LIEFDES VOOR JOUWquote:
Jij luilak en ik maar braaf mijn huiswerk doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Liefde.![]()
Ik kom lekker SOG'gen met jullie.
Ik heb wel aan mijn opdracht gewerkt, maar nog niet aan school. Maar ik ben zo moe. Maar morgen heb ik helemaal geen tijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij luilak en ik maar braaf mijn huiswerk doen.
Ze houdt van mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
Je boft, heloef, enkel jij krijgt reactie van myr.
quote:
Ik ben alleen blij dat ik niet Forever Alone guy ben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
Heloef is FFFUUU Face op facebook
Arm meiske toch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel aan mijn opdracht gewerkt, maar nog niet aan school. Maar ik ben zo moe. Maar morgen heb ik helemaal geen tijd.
Ik heb al 2 colleges overgeslagen. Morgenavond schoolfeest in Ahoy tot 4 uur 's nachts, vrijdag weer vroeg les en in de middag een sollicitatie. Ik ga dood.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik SOG alweer de godganse week, want ik moet economie leren en heb morgen M&O repetitie.
Mag ik op je begrafenis komen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al 2 colleges overgeslagen. Morgenavond schoolfeest in Ahoy tot 4 uur 's nachts, vrijdag weer vroeg les en in de middag een sollicitatie. Ik ga dood.
Meneer begint al in het meervoud over zichzelf te praten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
Ik gedraag me dit jaar gewoon als een fatsoenlijke studenten.
Geen lessen gespijbeld, morgen presentatie van het project en ik heb alles.
Typo ditdatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meneer begint al in het meervoud over zichzelf te praten.
Tuurlijk ik ben toch al dood.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mag ik tamboerijn spelen op je begrafenis?
Dan speel ik panfluit op je begrafenis.quote:
Crematie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Onder de grond, crematie, bevriezen --> klap met hamer, milieubewust? Wat wordt het?
Neen, dan ben je niet welkom.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel de huilende persoon op je begrafenis Myr.
Ik vind dat laatste wel mooi.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Onder de grond, crematie, bevriezen --> klap met hamer, milieubewust? Wat wordt het?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Is vind dat laatste wel mooi.
Dat je in plaats van schaafijs, heloefijs kan eten.
Het is wel op het nieuws geweest, milieubewust de wereld verlaten is hip!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het raar als ik me der nog nooit zo in heb verdiept?
Je kan dus ook ingevroren worden en dan een tikje met de hamer krijgen en er is ook een chemische manier om de wereld te verlatenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
Ik weet eigenlijk geeneens of ik begraven of gecremeerd wil worden. Het trekt me allebei niet.
Stel je lichaam beschikbaar aan de wetenschapquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
Ik weet eigenlijk geeneens of ik begraven of gecremeerd wil worden. Het trekt me allebei niet.
Dan sta ik bij de deur. Of thuis achter de PC.quote:
Misschien is dat niet eens nodig joh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
Hoorde ik laatst wat over inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan dus ook ingevroren worden en dan een tikje met de hamer krijgen en er is ook een chemische manier om de wereld te verlaten
Dan nog moet er iets met de resten gebeuren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Stel je lichaam beschikbaar aan de wetenschap
bbq.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan nog moet er iets met de resten gebeuren.
Dat komt dan vanzelf welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan nog moet er iets met de resten gebeuren.
quote:
DIE LUCHT!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat komt dan vanzelf wel
Ze kunnen je ook gewoon laten verteren aan de buitenlucht( niet begraven dus )
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou nooit mijn lichaam aan de wetenschap schenken. Beetje na mijn dood me nog ongemakkelijk voelen omdat al die mensen naar mijn naakte lichaam gaan kijken en er in gaan prikken enzo...
Mij mogen ze hebben. Ik heb ook al voor een hele college zaal gelegen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou nooit mijn lichaam aan de wetenschap schenken. Beetje na mijn dood me nog ongemakkelijk voelen omdat al die mensen naar mijn naakte lichaam gaan kijken en er in gaan prikken enzo...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
oude schoolfoto's aan het inscannen
Willen jullie mijn groep 8 klas zien ?
Lijkt mij leuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:
WIE WIL EEN BERICHTJE OP FOK! POSTEN VOOR MIJ!? IS ZAL EEN AFSCHEID SCHRIJVEN.
Vertelquote:
Toch heerlijk, al die mannen om je heen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Je ruikt het zelf toch nietquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou ja. Het ging gewoon lekker vandaag. Werken en aardige menen gewoon.
Joe suckie suckie i write message for joe, okee?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:
WIE WIL EEN BERICHTJE OP FOK! POSTEN VOOR MIJ!? IS ZAL EEN AFSCHEID SCHRIJVEN.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt die kleding
[ afbeelding ]
Die zijn daarvoor getraindquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Andere mensen wel. En dat wil ik ze niet aan doen.
hihiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Geweldig die kleding
Back to the 90's
Die mooie blonde kuifquote:
Trip down memory lane.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt die kleding
[ afbeelding ]
Die in het groen.quote:
Werkelijk geen ideequote:
ik vind het wel grappig om terug te zienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Trip down memory lane.
Ik liep er waarschijnlijk ook zo bij als kind.
Ik snap niet dat een hele natie zulke kleding heeft aangehad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Geweldig die kleding
Back to the 90's
Nu nog welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een hele natie zulke kleding heeft aangehad.
Wat een schattig meisje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat heb jij gezien op facebook
Heulemaal niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat heb jij gezien op facebook
Toen kon dat nog op schoolfoto'squote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
Chick linksonder heeft Iron Maiden shirt aanIn groep 8
Jukbenen bedoel jequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Heulemaal niet.
Die wangen van jou zijn totaal niet veranderd.
En dan een groen shirt aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Echt ik was toen echt de dunste van de klas
Werd altijd grassprietje genoemd
En dan een groen shirtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Echt ik was toen echt de dunste van de klas
Werd altijd grassprietje genoemd
It's good to be the kingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Die kop van die jongen midden onder, tussen 2 wijven
quote:
quote:
quote:
Ook de grootste ruimte tussen 2 personen daar iddquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet al waarom ik bang keek
Ik moest naast Fred staan
Hij was eng en stonk
Zie hem blij zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Die kop van die jongen midden onder, tussen 2 wijven
Vooral die ene met die vetkuif zeker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar dat was hij niet
De 3 populaire jongens die zie je rechtsonder
Die blonde rechtsonder is wel het meest epischquote:
Qua positionering die naast je, maar dat zal te simpel zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]![]()
Mijn beste vriendinnetje staat er ook op, die woont nu op Tenerife
Wie denken jullie wie mijn beste vriendinnetje was
nee bovenste rij, meisje 3 en meisje 4quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
Populairste meisjes links onder die 2?
Outer spacequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
En wat the fack is er met die jongen aan de hand links van de negerin in het midden?!
Van links of rechts?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee bovenste rij, meisje 3 en meisje 4
ik lig echt in een deuk hierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
En wat the fack is er met die jongen aan de hand links van de negerin in het midden?!
Bij meisje 3 begrijp ik dat helemaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee bovenste rij, meisje 3 en meisje 4
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij meisje 3 begrijp ik dat helemaal.
Vriendin of dochter van de leraar zekerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij meisje 3 begrijp ik dat helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |