Meneer begint al in het meervoud over zichzelf te praten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
Ik gedraag me dit jaar gewoon als een fatsoenlijke studenten.
Geen lessen gespijbeld, morgen presentatie van het project en ik heb alles.
Typo ditdatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meneer begint al in het meervoud over zichzelf te praten.
Tuurlijk ik ben toch al dood.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mag ik tamboerijn spelen op je begrafenis?
Dan speel ik panfluit op je begrafenis.quote:
Crematie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Onder de grond, crematie, bevriezen --> klap met hamer, milieubewust? Wat wordt het?
Neen, dan ben je niet welkom.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel de huilende persoon op je begrafenis Myr.
Ik vind dat laatste wel mooi.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Onder de grond, crematie, bevriezen --> klap met hamer, milieubewust? Wat wordt het?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Is vind dat laatste wel mooi.
Dat je in plaats van schaafijs, heloefijs kan eten.
Het is wel op het nieuws geweest, milieubewust de wereld verlaten is hip!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het raar als ik me der nog nooit zo in heb verdiept?
Je kan dus ook ingevroren worden en dan een tikje met de hamer krijgen en er is ook een chemische manier om de wereld te verlatenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
Ik weet eigenlijk geeneens of ik begraven of gecremeerd wil worden. Het trekt me allebei niet.
Stel je lichaam beschikbaar aan de wetenschapquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
Ik weet eigenlijk geeneens of ik begraven of gecremeerd wil worden. Het trekt me allebei niet.
Dan sta ik bij de deur. Of thuis achter de PC.quote:
Misschien is dat niet eens nodig joh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |