Nou ja, zo lang die stoel een beetje warm is...quote:
Da's een hele kunst!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil ook iCloud mwehehehe, waarom is zoiets er nou niet voor windows, mwehehehe
quote:
van alcohol krijg ik het altijd heetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zomerjar laatst al in de was gedaan, maar heb hem nog niet helemaal afgeschreven
heb nu een soort van herfstjas aan
Je kan ook zomerjas aandoen en genoeg alcohol ter verwarming
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's een hele kunst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekkerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]etentje op kosten van de ex-baas
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker
alleen eten of ook alcoholhaudende dranken
ik kan zeker niet doorhalenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van alcohol krijg ik het altijd heet
Dus vandaar die jas.
Maar ik moet ook zeker tot 5 uur doorgaan, en als ik moe ben krijg ik het koud, dus dan is een winterjas een goed idee
tot zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
ik krijg het gewoon niet warm
Ik drink mijn thee op, ga Kyra uitlaten en dan kruip ik onder de dekens
ik moet wel, anders geen vervoer van rotterdam centrum naar spijkenisse.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan zeker niet doorhalen
vrouwlief moet zaterdag werken
Heb het bijna nooit koud ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, zo lang die stoel een beetje warm is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |