Perfecte combiquote:
ik ging lopen vanaf station.. en laatste stuk liep ik redelijk hard door vanwege guppy dus deed giga pijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Kusje ergens anders op dan
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]inmiddels al wat meer nummers?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
ik ging lopen vanaf station.. en laatste stuk liep ik redelijk hard door vanwege guppy dus deed giga pijnwas dan ook boos toen bleek dat ik niet hard had hoeven doorlopen
leen bakker soms... ikea soms... is goed opletten maar licht er ook aan wat je wil, wat jij mooi vindtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
wie weet waar je een mooi bed kunt kopen?
ik ben op zoek naar een bed van 160x220, maar ik ben nog geen enkel bed tegen gekomen waarvan ik zoiets had van, "ja dat is 'm"
Allemaal muziek uit de periode 1987 - 1994. En dan vooral mijn favoriete muziekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat ga je draaien? thema of zomaar gewoon wat bij elkaar geraapt?
omdat lolaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]waarom doe je dat dan ook?
Bambiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
check me nieuwe ikea kastje
[ afbeelding ]
En me kat ligt lekker tussen de troep op mijn bureau
[ afbeelding ]
bel mij danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
omdat loladie ging eindelijk draaien.. nou dan moest die wel op tijd kunnen beginnen... en khad de bus gemist
quote:
vinnut wel lief maar wist niet dat er mensen achter de schermen aan het meelezen warenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
omdat loladie ging eindelijk draaien.. nou dan moest die wel op tijd kunnen beginnen... en khad de bus gemist
wel als noodtaxi als je eigen er weer eens te lui voor isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
kan jou toch niet als taxi gaan gebruiken mutsje
Doe eens doen danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die wil ik nog inlijsten
dies nie te lui.. die heeft de auto nog nie voor de deur staanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel als noodtaxi als je eigen er weer eens te lui voor is
Okiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
VH ik loop ietsies uitik geef een GO oke?
en was maar 25 minuutjes lopen ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel als noodtaxi als je eigen er weer eens te lui voor is
had ie je toch kunnen tillen, sjiesjquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
dies nie te lui.. die heeft de auto nog nie voor de deur staan
Woon je bij Windesheim in de buurt ofzo, das ook 15 minuten doorlopen iirc.quote:
da vinnik engquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
had ie je toch kunnen tillen, sjiesj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |