Neen, dan ben je niet welkom.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel de huilende persoon op je begrafenis Myr.
Ik vind dat laatste wel mooi.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Onder de grond, crematie, bevriezen --> klap met hamer, milieubewust? Wat wordt het?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Is vind dat laatste wel mooi.
Dat je in plaats van schaafijs, heloefijs kan eten.
Het is wel op het nieuws geweest, milieubewust de wereld verlaten is hip!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het raar als ik me der nog nooit zo in heb verdiept?
Je kan dus ook ingevroren worden en dan een tikje met de hamer krijgen en er is ook een chemische manier om de wereld te verlatenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
Ik weet eigenlijk geeneens of ik begraven of gecremeerd wil worden. Het trekt me allebei niet.
Stel je lichaam beschikbaar aan de wetenschapquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
Ik weet eigenlijk geeneens of ik begraven of gecremeerd wil worden. Het trekt me allebei niet.
Dan sta ik bij de deur. Of thuis achter de PC.quote:
Misschien is dat niet eens nodig joh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
Hoorde ik laatst wat over inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan dus ook ingevroren worden en dan een tikje met de hamer krijgen en er is ook een chemische manier om de wereld te verlaten
Dan nog moet er iets met de resten gebeuren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Stel je lichaam beschikbaar aan de wetenschap
bbq.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan nog moet er iets met de resten gebeuren.
Dat komt dan vanzelf welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan nog moet er iets met de resten gebeuren.
quote:
DIE LUCHT!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat komt dan vanzelf wel
Ze kunnen je ook gewoon laten verteren aan de buitenlucht( niet begraven dus )
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou nooit mijn lichaam aan de wetenschap schenken. Beetje na mijn dood me nog ongemakkelijk voelen omdat al die mensen naar mijn naakte lichaam gaan kijken en er in gaan prikken enzo...
Mij mogen ze hebben. Ik heb ook al voor een hele college zaal gelegen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou nooit mijn lichaam aan de wetenschap schenken. Beetje na mijn dood me nog ongemakkelijk voelen omdat al die mensen naar mijn naakte lichaam gaan kijken en er in gaan prikken enzo...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
oude schoolfoto's aan het inscannen
Willen jullie mijn groep 8 klas zien ?
Lijkt mij leuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |