SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
WAT IS HET IP NOUquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef maurisioo het volgende:
server staat online met oude drumpie map op verzoek
yepquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef MineraalWater het volgende:
Titel afgeleid van "Occupy Wall Street" ?
De enige keer dat ik jou zie posten is het boehoequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef JaimyLee het volgende:
Weer dat aids-gehunt. Dacht dat we er vanaf waren
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
De enige keer dat ik jou zie posten is het boehoe
Dan moet je toch echt even wat beter gaan oplettenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
De enige keer dat ik jou zie posten is het boehoe
Maar geen vrij fokquote:
Je scheld met kanker, niet doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef MineraalWater het volgende:
Wat een fucking onzin nou weer, Wordt me post verwijderd omdat ik fuck gebruik?
Oh sorry, ik word soms nogal enthousiastquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je scheld met kanker, niet doen.
In de quote staat toch echt MineraalWaterquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Oh sorry, ik word soms nogal enthousiast
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Berend waarom heb jij je server niet meer op fok staan?
whut?quote:
Ik ben geen echte Fok!erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:08 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ben geen echte Fok!erdan nog is het FOK!ker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
en wat maakt je dan geen echter FOK!ker?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:10 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Was om even duidelijk te maken dat ik geen fokker ben
Oke ik geef het opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
en wat maakt je dan geen echter FOK!ker?
Klopt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef gogosweden het volgende:
idereen zit mijn bazige shizzle te griefen.
dit!quote:
alleen de map..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Sitethief het volgende:
wut, draait 1.7 ergens? Ik heb geen 1.7 jar meer geloof ik....
E bedoeld je fleshlight?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef gogosweden het volgende:
idereen zit mijn bazige shizzle te griefen.
Hahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Oh sorry dat was ik, omdat iedereen weg was dacht ik, een betere wereld begint bij jezelf
Naja het is bijna sinterklaas dus misschien op je verlanglijstje zetten...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:55 schreef Maanvis het volgende:
ik wil gewoon goed werkende minecarts ipv goed kijkende minecarts!
kijken ze nu zo goed naar je dan? heb ik geen last van..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:55 schreef Maanvis het volgende:
ik wil gewoon goed werkende minecarts ipv goed kijkende minecarts!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef Alstead het volgende:
[..]
Naja het is bijna sinterklaas dus misschien op je verlanglijstje zetten...
ik bedoelde goed lijkende. ze fixen uiterlijke dingetjes terwijl dat hele minecarstysteem kut werkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
kijken ze nu zo goed naar je dan? heb ik geen last van..
maakt niet uit, dat maakt het survival.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
jullie weten dat er een fikkie is geweest en t halve dorp weg is?
tis een grief actie. want zo ver kan vuur zich echt niet uitbreiden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maakt niet uit, dat maakt het survival.
Wat loop je nou steeds te zeiken, dan loop je toch 1k blocks verder? Nogal wiedes dat er naast de spawn gegriefed gaat worden zonder enige protection, had ik je meteen wel kunnen vertellen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tis een grief actie. want zo ver kan vuur zich echt niet uitbreiden.
zeg DNB, wat zou je ervan vinden als we een nieuwe map doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:56 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Wat loop je nou steeds te zeiken, dan loop je toch 1k blocks verder? Nogal wiedes dat er naast de spawn gegriefed gaat worden zonder enige protection, had ik je meteen wel kunnen vertellen.
Als je nou eens gewoon vraagt, zeg drumpie, dnb, wil je mischien de oude server weer up zetten want dit is niet zo chill. Dan zeg ik NP! Komt voor elkaar!
In een nieuwe map krijg je net zo hard gegrief hoor, waarom loop je niet een stuk weg, of gebruik portals om snel verder weg te komen? Een nieuwe map schiet je niks mee op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zeg DNB, wat zou je ervan vinden als we een nieuwe map doen?
ja maar ik bedoel gewoon een nieuwe verse start, dan is iedereen vergeten dat er gestolen is, en dan weten mensen nu ook dat ze ver weg moeten bouwen. owh en in het begin van de server moet altijd alles opgebouwd worden, dan is het erg druk (quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:01 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
In een nieuwe map krijg je net zo hard gegrief hoor, waarom loop je niet een stuk weg, of gebruik portals om snel verder weg te komen? Een nieuwe map schiet je niks mee op.
Dan kan je net zo goed elke 2 dagen een nieuwe map starten?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel gewoon een nieuwe verse start, dan is iedereen vergeten dat er gestolen is, en dan weten mensen nu ook dat ze ver weg moeten bouwen. owh en in het begin van de server moet altijd alles opgebouwd worden, dan is het erg druk () dus dat is dan leuk, want als iedereens huis eenmaal klaar is komt bijna niemand meer...
naja we kunnen een poll starten, wie wel een nieuwe world wilt en wie niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed elke 2 dagen een nieuwe map starten?
Ik heb niet voor niet een paar keer voorgesteld om met een lege inventory de wereld in te trekken.
Als er animo is wil ik gerust de 1.8 up zetten, anders laat ik hem op deze map staan, anders krijg ik daarover weer WAAROMISTIEDOWN><>SDAIHJAFSJHBFD naar mijn hoofd.
wtf? waar heb jij t over?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:22 schreef Maanvis het volgende:
bobbernaut, zou je er met je taalgebruik en gedrag aub rekening mee willen houden dat het grootste deel van de posters hier boven de 17 is?
oke, wie ben jij in MC?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een kind van 5 die geen snoepjes mag hebben van mama.
wat een mooie start in dit topicquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een kind van 5 die geen snoepjes mag hebben van mama.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
wat een mooie start in dit topic
ga eens wat aardiger doen
helft van je huis is wegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:56 schreef Lorrelies het volgende:
Hoi
Ja, ik kwam even hoi zeggen... en nu ga ik toch ook maar even de server op ^^
Hoiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:56 schreef Lorrelies het volgende:
Hoi
Ja, ik kwam even hoi zeggen... en nu ga ik toch ook maar even de server op ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah minder gevaarlijke hoef ik er niet bij. Ik wil alleen de gevaarlijkste mobs zien.twitter:notch twitterde op woensdag 12-10-2011 om 18:09:36After release, I will totally work on slightly less dangerous dragons that don't destroy terrain and can land and whatnot. They will be red. reageer retweet
woow 4 dubbele postquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:24 schreef maurisioo het volgende:
Filmpje van server gemaakt.
IP: 109.72.41.16
Ah zal hem eens online zetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
woow 4 dubbele postmaar je server is off?
Bob is gewoon een kot stoker die alleen maar aan het zeiken is, en dat mag best gezegd worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
wat een mooie start in dit topic
ga eens wat aardiger doen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef maurisioo het volgende:
[..]
HoiRofl best welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
bedankt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bob is gewoon een kot stoker die alleen maar aan het zeiken is, en dat mag best gezegd worden.
Maar jij weet dat door de server.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bob is gewoon een kot stoker die alleen maar aan het zeiken is, en dat mag best gezegd worden.
True that. Maar het gezeik in deze topics is al meer als zat om een oordeel te hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar jij weet dat door de server.
Ach hij bedoelt het goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True that. Maar het gezeik in deze topics is al meer als zat om een oordeel te hebben.
Bij die jongen is het nooit goed, tenzij je er een paintball mod op gooit.
dat had ik maar een paar keer voorgesteld, ben er allang mee gestopt...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True that. Maar het gezeik in deze topics is al meer als zat om een oordeel te hebben.
Bij die jongen is het nooit goed, tenzij je er een paintball mod op gooit.
jep maarja niet iedereen begrijpt datquote:
Ik zie niet in waarom het goed is om de Fok MC groep in 2en te splitsen, maarja wie ben ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat had ik maar een paar keer voorgesteld, ben er allang mee gestopt...
[..]
jep maarja niet iedereen begrijpt dat
Drumpiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het goed is om de Fok MC groep in 2en te splitsen, maarja wie ben ik.
Wowquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:24 schreef maurisioo het volgende:
Filmpje van server gemaakt.
IP: 109.72.41.16
Waarom wel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef maurisioo het volgende:
Berend nog 1.8
waarom geen pre-release?
Je geeft het antwoord alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Waarom wel?
Tot aan de final realease komen er sowieso alleen nog maar prereleases....
Omdat je dan gewoon je plugins kunt houden zodat je niet constant wordt getergd door griefers en dieven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef maurisioo het volgende:
Berend nog 1.8
waarom geen pre-release?
-700 200 (uit mn hoofd)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:28 schreef tuut-chips het volgende:
Trouwens, waarom ben ik opeens in the middle of nowhere bij drumpie? The fuck?
Kan iemand me even de coords van de spawn geven
quote:
Omdat ik niet zonder LogBlock kan, dan gaat iedereen griefenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef maurisioo het volgende:
Berend nog 1.8
waarom geen pre-release?
ik heb er wel een maar die is dacht ik wel helemaal gemodquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef gogosweden het volgende:
heeft iemand hier nog een 1.7.3 server jar liggen? zo ja, zou je die dan voor me willen uploaden?
ja dat is dus wat minder hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb er wel een maar die is dacht ik wel helemaal gemod
Jij begrijpt het boiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Omdat ik niet zonder LogBlock kan, dan gaat iedereen griefen
Excel heeft ook ruitjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef Flodder450 het volgende:
op een 5mm ruitveld schrift een complete cathedral diagram te maken
ben klaar met de apse, de kooromgang en de straalkapellen, nu nog de rest van het ding
wist je dat niet?quote:
hoe doe ik dat dan bij excelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wist je dat niet?*facepalm*
zelfs paint en shit hebben raster
ja weet ik niet ik gebruik nooit excelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoe doe ik dat dan bij excel
ik heb er eigenlijk nog nooit aan gedacht
LOTRquote:
Gewoon de column grootte gelijk maken aan de rijhoogte. Maar je kan ook MC structureplanner downloaden en hem daarin tekenen. Dan kan je ook een 3d render, blueprint per layer maken, hem omzetten naar een schematic en een material list maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoe doe ik dat dan bij excel
ik heb er eigenlijk nog nooit aan gedacht
ahquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gewoon de column grootte gelijk maken aan de rijhoogte. Maar je kan ook MC structureplanner downloaden en hem daarin tekenen. Dan kan je ook een 3d render, blueprint per layer maken, hem omzetten naar een schematic en een material list maken.
Hij is nu online. Btw weet iedereen hier hoe ik heet ofzo?quote:
Heeft geen haast hoor. Ik laat hem wel gewoon aan staanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tom en ik zitten atm ff op 1.8 te klotenkomen zo
draaftquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Flodder450 het volgende:
OMG EEN WIT PAARD DRAFT IN SLOWMOTION DOOR GEELE GRASVELDEN@@@@@@@@
die draak is srsly buggedquote:
http://www.minecraftforum(...)ned-glass-modloader/quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:23 schreef Flodder450 het volgende:
zeg maar dag tegen de grote gebrandschilderde ramen in je kerk
ik wil ze oh zo graag gewoon in minecraft, net als pistonsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.minecraftforum(...)ned-glass-modloader/
Is dan wel voor 1.7, maar voor 1.8 is er ook al een. Houdt moed!
ik had nog ergens een andere, betere versie gezien, zonder die irritante streepjes op glasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik wil ze oh zo graag gewoon in minecraft, net als pistons
Die is erg leukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:11 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb net de Lost-map gedownload, vanmiddag spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind ik het toch wel vet![]()
Er zijn genoeg mensen die fappen in een kerk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:30 schreef TJV het volgende:
Iets rond maken in MC is hetzelfde als fappen in de kerk; dat doe je gewoon niet.
ja maar als je dat nu doet (plaatjes posten etc) gaan mensen zeggen ZOMG OFFTOPIC NEWB SDPDKSDJ snap jequote:
Jou slowchat posts zijn ook heel anders dan de meeste slowchat posts. Jij gaat ook exteem offtopic.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar als je dat nu doet (plaatjes posten etc) gaan mensen zeggen ZOMG OFFTOPIC NEWB SDPDKSDJ snap je
ik vraag me af, haat je me?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jou slowchat posts zijn ook heel anders dan de meeste slowchat posts. Jij gaat ook exteem offtopic.
Nuff said voor vandaag.
Dagelijkse Bobbernaut haat post 13-10-2011.
maar wie neemt jou nou serieus?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef TJV het volgende:
Als Drumpski je niet haat, doe ik het wel.
Jij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar wie neemt jou nou serieus?
hahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:39 schreef pietertje25 het volgende:
kijk wat ik tegenkwam op drump zijn server:)
buitenbeeld liepen er nog veeeeeel meer.. weirdness
[ http://imageshack.us/f/820/20111013152650.png/ (copy/paste deze link) ]
imgur..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hahamaar serieus gebruik imgur
ze fokken ook uit zichzelf?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:39 schreef pietertje25 het volgende:
[ http://img820.imageshack.us/img820/6109/20111013152650.png (copy/paste deze link) ]
true that..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zolang het maar zichtbaar is op het forum
maar dan moet je elke keer een captcha invoeren D:quote:
daar ben ik het mee eens...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar dan moet je elke keer een captcha invoeren D:
Daar is de off-topic spam weer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:14 schreef bobbernaut het volgende:
van 1gb naar 2 gb RAM toegewezen, van de 8
er is een mod voorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:13 schreef Berend. het volgende:
Het lijkt me echt vet als notch gewoon een bal add in Minecraft. Zo kan je voetballen, veel met events doen(en met pressure plate's)
[ afbeelding ]
dit is ook spam, want jij reageert erop zonder iets toe te voegenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar is de off-topic spam weer.
Nobody-gives-a-fuck
Klopt. Is een bug van prerelease 3quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:39 schreef pietertje25 het volgende:
[ http://img820.imageshack.us/img820/6109/20111013152650.png (copy/paste deze link) ]
Is die ouwe map nog wel ergens te downloaden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Klopt. Is een bug van prerelease 3
Dit filmpje gisteren even gemaakt op drumpie's server:
Ik heb hem nog ergens als het goed is. Ik zal dalijk kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef Flodder450 het volgende:
van 'het filmpje van de ouwe fok server
okey ;Dquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ergens als het goed is. Ik zal dalijk kijken
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dit is ook spam, want jij reageert erop zonder iets toe te voegen
erhm wat bedoel je? ik heb wel iets besteld dat ik MC met mn ps2 controller kan spelenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:50 schreef gogosweden het volgende:
wie had hier ookalweer die gamepad voor minecraft gefixt?
lijkt me wel chill! ik zit erover te denken om morgen een xbox360 gamepad te halen. Maar ik weet niet of het wat zal zijn voor minecraft..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
erhm wat bedoel je? ik heb wel iets besteld dat ik MC met mn ps2 controller kan spelenen heb ook zo programmatje om dingen te configureren
ik krijg de muis nooit met mijn gamepad gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
erhm wat bedoel je? ik heb wel iets besteld dat ik MC met mn ps2 controller kan spelenen heb ook zo programmatje om dingen te configureren
jep xpadder, erhm x360 gamepad? je bedoelt controller toch? best duur zijn die dingenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lijkt me wel chill! ik zit erover te denken om morgen een xbox360 gamepad te halen. Maar ik weet niet of het wat zal zijn voor minecraft..
Hoe heette dat programma ookalweer waarmee je die knoppen kon instellen? Xpadder ofzo toch?
dat doe je dus met xpadderquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik krijg de muis nooit met mijn gamepad gedaan
nnee hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar dan moet je elke keer een captcha invoeren D:
ja zo'n controller bedoel ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jep xpadder, erhm x360 gamepad? je bedoelt controller toch? best duur zijn die dingenmaar als je xpadder nodig hebt, je moet dokken, maar ik heb xpadder minder legaal gekocht
[..]
dat doe je dus met xpadder
kan je dan een xbox controller met draadje wel aansluiten op PC?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja zo'n controller bedoel ikKost hier 35 euro. Met draad dan he, ik zie het nut niet met draadloos als ik toch maar 30 cm van mijn pc zit
Hahaha ja, ik ook, ooit wel eens gebruikt om mijn ps2 rock band guitarr te gebruiken voor GH3...was alleen ff de naam vergeten
jahoor USB contact tochh`? of niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kan je dan een xbox controller met draadje wel aansluiten op PC?
ik dacht dat alleen draadloze op PC kunnen, maar dat moet jij maar anders ff vragen in de winkelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jahoor USB contact tochh`? of niet?
Het is juist andersom. Bij een draadloze moet je er nog shit bijkopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik dacht dat alleen draadloze op PC kunnen, maar dat moet jij maar anders ff vragen in de winkel
geen verstand met xbox360 alleen met ps2 en xboxquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:15 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het is juist andersom. Bij een draadloze moet je er nog shit bijkopen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:36 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Is die ouwe map nog wel ergens te downloaden?
Je bedoeld de ntv map toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef Flodder450 het volgende:
van 'het filmpje van de ouwe fok server
zon. is. rond. 0.o notch flikker op man je maakt minecraft nu rpg met ronde shit -.-quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:38 schreef maurisioo het volgende:
changelist:
zon is rond
versienummer staat er niet meer
twitter:notch twitterde op donderdag 13-10-2011 om 18:39:21Moon shape poll, I "promise" to honor the result: http://t.co/3qu7tBXs reageer retweet
quote:Moon/sun shape?
Selection Votes
Round! 43% 6,771
Square! 44% 6,810
Don't care! 13% 2,044
15,625 votes total
ik heb ook square gestemd..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:21 schreef TJV het volgende:
Square square square square square square!
Vieze vieze vieze vuilequote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Scheelt nu 40 stemmen, heb round gestemd.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Scheelt nu 40 stemmen, heb round gestemd.
ah thanksquote:
We zagen al dat je in wilde loggen dus we vonden het wel welletjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:45 schreef bobbernaut het volgende:
godverdomme wil ik mau's server joinen is ie offline
https://market.android.com/details?id=com.jegorex.remotequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:50 schreef gogosweden het volgende:
wie had hier ookalweer die gamepad voor minecraft gefixt?
Tot 12 uur vanavondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef bobbernaut het volgende:
hoelang blijft deze actie nog? http://www.g2play.net/store/Minecraft-Digital-Download.html
niet gemerktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef maurisioo het volgende:
bobber sorry moest even een kick je stond in de weg
HOE?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt cool om diep onder de grond te graven en er daar een paar te spawnen lol.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef dnbrainwash het volgende:
De ender is trouwens echt een lelijke dimensie.Ja, en behoorlijk nutteloos op het moment. De stones kan je wel minen maar droppen cobble en verder is er niets. En er is ook geen portal om weer terug te kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan je dood laten vallen in de void.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, en behoorlijk nutteloos op het moment. De stones kan je wel minen maar droppen cobble en verder is er niets. En er is ook geen portal om weer terug te kunnen
Ja, maar als je niets mee terug kan nemen hoef je er ook niet naartoequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je kan je dood laten vallen in de void.
gewoon in je minecraft.jar rammen, zo moelijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef bobbernaut het volgende:
installatie lukt maar niet(die mods)
ja ik moest gewoon ff clean jar heben (A)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gewoon in je minecraft.jar rammen, zo moelijk is dat toch niet?
aaaaaaaaaaaaandachtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:24 schreef bobbernaut het volgende:
weet je, volgens mij ben ik het jongste FOK! lid!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef MineraalWater het volgende:
Ja plexcon is terug!!
Dankjewel Yvonne!!
[ afbeelding ]
Die ntv map? Grootquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef Flodder450 het volgende:
Hoe fucking groot is die multiplayer map wel niet?
mijn tip werkte?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef MineraalWater het volgende:
Ja plexcon is terug!!
Dankjewel Yvonne!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef Mender het volgende:
[..]
Die ntv map? GrootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is al 20 minuten bezig met unzippen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef Mender het volgende:
[..]
Die ntv map? GrootAh mooie map was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht maar tot je hem in Minecraft gaat openen en hij hem moet convertenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef Flodder450 het volgende:
hij is al 20 minuten bezig met unzippen![]()
Hoe oud ben je dan? 9?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:24 schreef bobbernaut het volgende:
weet je, volgens mij ben ik het jongste FOK! lid!
Ja :-)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:09 schreef TJV het volgende:
Had jij hem al plex? hoef ik het niet te doen.
Lelijk. Gewoon iets uit het behang wat ze daar op kantoor hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef MineraalWater het volgende:
Ja plexcon is terug!!
Dankjewel Yvonne!!
[ afbeelding ]
Good old times.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem in Minecraft gaat openen en hij hem moet converten
ik ben bezig met een render te maken. is ie al een tijdje mee bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem in Minecraft gaat openen en hij hem moet converten
huh ik heb hem ook ooit een keer gehad, dacht dat hij minder lang duurde. Is dit een nieuwere versie ofzo dat ik een oude versie van de map had?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik ben bezig met een render te maken. is ie al een tijdje mee bezig
bijna een half uur al
Ze hebben nog steeds geen nieuwe comicsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Kent niemand nog wondercraft. Echt grappig. Comics minecraft style.
Www.wondercraft.net
[ afbeelding ]
Denk dat hier ergens in een dir nog een hele map verstopt zit. En hidden deutsche scheissepr0n.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef maurisioo het volgende:
[..]
huh ik heb hem ook ooit een keer gehad, dacht dat hij minder lang duurde. Is dit een nieuwere versie ofzo dat ik een oude versie van de map had?
Is gewoon een test met belichtingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Lelijk. Gewoon iets uit het behang wat ze daar op kantoor hebben.
En heb rond gestemd. Omdat het kan.
Ik vond hem wel mooiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is gewoon een test met belichting
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is gewoon een test met belichting
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:34 schreef Mender het volgende:
[..]
[..]
http://dl.dropbox.com/u/19760363/world%20NTV.zip
Bij deze map zit alleen niet het gedeelte met sosua's stadhuis. Deze map is nog van daarvoor.
Ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:47 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik had de map met Sos's stadhuis wel een paar keer geupload. Dnb heeft m ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |