maar dan moet je elke keer een captcha invoeren D:quote:
daar ben ik het mee eens...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar dan moet je elke keer een captcha invoeren D:
Daar is de off-topic spam weer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:14 schreef bobbernaut het volgende:
van 1gb naar 2 gb RAM toegewezen, van de 8
er is een mod voorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:13 schreef Berend. het volgende:
Het lijkt me echt vet als notch gewoon een bal add in Minecraft. Zo kan je voetballen, veel met events doen(en met pressure plate's)
[ afbeelding ]
dit is ook spam, want jij reageert erop zonder iets toe te voegenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar is de off-topic spam weer.
Nobody-gives-a-fuck
Klopt. Is een bug van prerelease 3quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:39 schreef pietertje25 het volgende:
kijk wat ik tegenkwam op drump zijn server:)
buitenbeeld liepen er nog veeeeeel meer.. weirdness
[ http://img820.imageshack.us/img820/6109/20111013152650.png (copy/paste deze link) ]
Is die ouwe map nog wel ergens te downloaden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Klopt. Is een bug van prerelease 3
Dit filmpje gisteren even gemaakt op drumpie's server:
Ik heb hem nog ergens als het goed is. Ik zal dalijk kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef Flodder450 het volgende:
van 'het filmpje van de ouwe fok server
okey ;Dquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ergens als het goed is. Ik zal dalijk kijken
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dit is ook spam, want jij reageert erop zonder iets toe te voegen
erhm wat bedoel je? ik heb wel iets besteld dat ik MC met mn ps2 controller kan spelenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:50 schreef gogosweden het volgende:
wie had hier ookalweer die gamepad voor minecraft gefixt?
lijkt me wel chill! ik zit erover te denken om morgen een xbox360 gamepad te halen. Maar ik weet niet of het wat zal zijn voor minecraft..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
erhm wat bedoel je? ik heb wel iets besteld dat ik MC met mn ps2 controller kan spelenen heb ook zo programmatje om dingen te configureren
ik krijg de muis nooit met mijn gamepad gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
erhm wat bedoel je? ik heb wel iets besteld dat ik MC met mn ps2 controller kan spelenen heb ook zo programmatje om dingen te configureren
jep xpadder, erhm x360 gamepad? je bedoelt controller toch? best duur zijn die dingenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lijkt me wel chill! ik zit erover te denken om morgen een xbox360 gamepad te halen. Maar ik weet niet of het wat zal zijn voor minecraft..
Hoe heette dat programma ookalweer waarmee je die knoppen kon instellen? Xpadder ofzo toch?
dat doe je dus met xpadderquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik krijg de muis nooit met mijn gamepad gedaan
nnee hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar dan moet je elke keer een captcha invoeren D:
ja zo'n controller bedoel ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jep xpadder, erhm x360 gamepad? je bedoelt controller toch? best duur zijn die dingenmaar als je xpadder nodig hebt, je moet dokken, maar ik heb xpadder minder legaal gekocht
[..]
dat doe je dus met xpadder
kan je dan een xbox controller met draadje wel aansluiten op PC?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja zo'n controller bedoel ikKost hier 35 euro. Met draad dan he, ik zie het nut niet met draadloos als ik toch maar 30 cm van mijn pc zit
Hahaha ja, ik ook, ooit wel eens gebruikt om mijn ps2 rock band guitarr te gebruiken voor GH3...was alleen ff de naam vergeten
jahoor USB contact tochh`? of niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kan je dan een xbox controller met draadje wel aansluiten op PC?
ik dacht dat alleen draadloze op PC kunnen, maar dat moet jij maar anders ff vragen in de winkelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jahoor USB contact tochh`? of niet?
Het is juist andersom. Bij een draadloze moet je er nog shit bijkopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik dacht dat alleen draadloze op PC kunnen, maar dat moet jij maar anders ff vragen in de winkel
geen verstand met xbox360 alleen met ps2 en xboxquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:15 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het is juist andersom. Bij een draadloze moet je er nog shit bijkopen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:36 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Is die ouwe map nog wel ergens te downloaden?
Je bedoeld de ntv map toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef Flodder450 het volgende:
van 'het filmpje van de ouwe fok server
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |