Excel heeft ook ruitjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef Flodder450 het volgende:
op een 5mm ruitveld schrift een complete cathedral diagram te maken
ben klaar met de apse, de kooromgang en de straalkapellen, nu nog de rest van het ding
wist je dat niet?quote:
hoe doe ik dat dan bij excelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wist je dat niet?*facepalm*
zelfs paint en shit hebben raster
ja weet ik niet ik gebruik nooit excelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoe doe ik dat dan bij excel
ik heb er eigenlijk nog nooit aan gedacht
LOTRquote:
Gewoon de column grootte gelijk maken aan de rijhoogte. Maar je kan ook MC structureplanner downloaden en hem daarin tekenen. Dan kan je ook een 3d render, blueprint per layer maken, hem omzetten naar een schematic en een material list maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoe doe ik dat dan bij excel
ik heb er eigenlijk nog nooit aan gedacht
ahquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gewoon de column grootte gelijk maken aan de rijhoogte. Maar je kan ook MC structureplanner downloaden en hem daarin tekenen. Dan kan je ook een 3d render, blueprint per layer maken, hem omzetten naar een schematic en een material list maken.
Hij is nu online. Btw weet iedereen hier hoe ik heet ofzo?quote:
Heeft geen haast hoor. Ik laat hem wel gewoon aan staanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tom en ik zitten atm ff op 1.8 te klotenkomen zo
draaftquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef Flodder450 het volgende:
OMG EEN WIT PAARD DRAFT IN SLOWMOTION DOOR GEELE GRASVELDEN@@@@@@@@
die draak is srsly buggedquote:
http://www.minecraftforum(...)ned-glass-modloader/quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:23 schreef Flodder450 het volgende:
zeg maar dag tegen de grote gebrandschilderde ramen in je kerk
ik wil ze oh zo graag gewoon in minecraft, net als pistonsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.minecraftforum(...)ned-glass-modloader/
Is dan wel voor 1.7, maar voor 1.8 is er ook al een. Houdt moed!
ik had nog ergens een andere, betere versie gezien, zonder die irritante streepjes op glasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik wil ze oh zo graag gewoon in minecraft, net als pistons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |