Ja :-)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:09 schreef TJV het volgende:
Had jij hem al plex? hoef ik het niet te doen.
Lelijk. Gewoon iets uit het behang wat ze daar op kantoor hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef MineraalWater het volgende:
Ja plexcon is terug!!
Dankjewel Yvonne!!
[ afbeelding ]
Good old times.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem in Minecraft gaat openen en hij hem moet converten
ik ben bezig met een render te maken. is ie al een tijdje mee bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem in Minecraft gaat openen en hij hem moet converten
huh ik heb hem ook ooit een keer gehad, dacht dat hij minder lang duurde. Is dit een nieuwere versie ofzo dat ik een oude versie van de map had?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik ben bezig met een render te maken. is ie al een tijdje mee bezig
bijna een half uur al
Ze hebben nog steeds geen nieuwe comicsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Kent niemand nog wondercraft. Echt grappig. Comics minecraft style.
Www.wondercraft.net
[ afbeelding ]
Denk dat hier ergens in een dir nog een hele map verstopt zit. En hidden deutsche scheissepr0n.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef maurisioo het volgende:
[..]
huh ik heb hem ook ooit een keer gehad, dacht dat hij minder lang duurde. Is dit een nieuwere versie ofzo dat ik een oude versie van de map had?
Is gewoon een test met belichtingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Lelijk. Gewoon iets uit het behang wat ze daar op kantoor hebben.
En heb rond gestemd. Omdat het kan.
Ik vond hem wel mooiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is gewoon een test met belichting
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is gewoon een test met belichting
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:34 schreef Mender het volgende:
[..]
[..]
http://dl.dropbox.com/u/19760363/world%20NTV.zip
Bij deze map zit alleen niet het gedeelte met sosua's stadhuis. Deze map is nog van daarvoor.
Ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:47 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik had de map met Sos's stadhuis wel een paar keer geupload. Dnb heeft m ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |