dit!quote:
alleen de map..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Sitethief het volgende:
wut, draait 1.7 ergens? Ik heb geen 1.7 jar meer geloof ik....
E bedoeld je fleshlight?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef gogosweden het volgende:
idereen zit mijn bazige shizzle te griefen.
Hahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Oh sorry dat was ik, omdat iedereen weg was dacht ik, een betere wereld begint bij jezelf
Naja het is bijna sinterklaas dus misschien op je verlanglijstje zetten...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:55 schreef Maanvis het volgende:
ik wil gewoon goed werkende minecarts ipv goed kijkende minecarts!
kijken ze nu zo goed naar je dan? heb ik geen last van..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:55 schreef Maanvis het volgende:
ik wil gewoon goed werkende minecarts ipv goed kijkende minecarts!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef Alstead het volgende:
[..]
Naja het is bijna sinterklaas dus misschien op je verlanglijstje zetten...
ik bedoelde goed lijkende. ze fixen uiterlijke dingetjes terwijl dat hele minecarstysteem kut werkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
kijken ze nu zo goed naar je dan? heb ik geen last van..
maakt niet uit, dat maakt het survival.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
jullie weten dat er een fikkie is geweest en t halve dorp weg is?
tis een grief actie. want zo ver kan vuur zich echt niet uitbreiden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maakt niet uit, dat maakt het survival.
Wat loop je nou steeds te zeiken, dan loop je toch 1k blocks verder? Nogal wiedes dat er naast de spawn gegriefed gaat worden zonder enige protection, had ik je meteen wel kunnen vertellen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tis een grief actie. want zo ver kan vuur zich echt niet uitbreiden.
zeg DNB, wat zou je ervan vinden als we een nieuwe map doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:56 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Wat loop je nou steeds te zeiken, dan loop je toch 1k blocks verder? Nogal wiedes dat er naast de spawn gegriefed gaat worden zonder enige protection, had ik je meteen wel kunnen vertellen.
Als je nou eens gewoon vraagt, zeg drumpie, dnb, wil je mischien de oude server weer up zetten want dit is niet zo chill. Dan zeg ik NP! Komt voor elkaar!
In een nieuwe map krijg je net zo hard gegrief hoor, waarom loop je niet een stuk weg, of gebruik portals om snel verder weg te komen? Een nieuwe map schiet je niks mee op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zeg DNB, wat zou je ervan vinden als we een nieuwe map doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |