Ah minder gevaarlijke hoef ik er niet bij. Ik wil alleen de gevaarlijkste mobs zien.twitter:notch twitterde op woensdag 12-10-2011 om 18:09:36After release, I will totally work on slightly less dangerous dragons that don't destroy terrain and can land and whatnot. They will be red. reageer retweet
woow 4 dubbele postquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:24 schreef maurisioo het volgende:
Filmpje van server gemaakt.
IP: 109.72.41.16
Ah zal hem eens online zetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
woow 4 dubbele postmaar je server is off?
Bob is gewoon een kot stoker die alleen maar aan het zeiken is, en dat mag best gezegd worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
wat een mooie start in dit topic
ga eens wat aardiger doen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef maurisioo het volgende:
[..]
HoiRofl best welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
bedankt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bob is gewoon een kot stoker die alleen maar aan het zeiken is, en dat mag best gezegd worden.
Maar jij weet dat door de server.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bob is gewoon een kot stoker die alleen maar aan het zeiken is, en dat mag best gezegd worden.
True that. Maar het gezeik in deze topics is al meer als zat om een oordeel te hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar jij weet dat door de server.
Ach hij bedoelt het goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True that. Maar het gezeik in deze topics is al meer als zat om een oordeel te hebben.
Bij die jongen is het nooit goed, tenzij je er een paintball mod op gooit.
dat had ik maar een paar keer voorgesteld, ben er allang mee gestopt...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True that. Maar het gezeik in deze topics is al meer als zat om een oordeel te hebben.
Bij die jongen is het nooit goed, tenzij je er een paintball mod op gooit.
jep maarja niet iedereen begrijpt datquote:
Ik zie niet in waarom het goed is om de Fok MC groep in 2en te splitsen, maarja wie ben ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat had ik maar een paar keer voorgesteld, ben er allang mee gestopt...
[..]
jep maarja niet iedereen begrijpt dat
Drumpiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het goed is om de Fok MC groep in 2en te splitsen, maarja wie ben ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:24 schreef maurisioo het volgende:
Filmpje van server gemaakt.
IP: 109.72.41.16
Waarom wel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef maurisioo het volgende:
Berend nog 1.8
waarom geen pre-release?
Je geeft het antwoord alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Waarom wel?
Tot aan de final realease komen er sowieso alleen nog maar prereleases....
Omdat je dan gewoon je plugins kunt houden zodat je niet constant wordt getergd door griefers en dieven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef maurisioo het volgende:
Berend nog 1.8
waarom geen pre-release?
-700 200 (uit mn hoofd)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:28 schreef tuut-chips het volgende:
Trouwens, waarom ben ik opeens in the middle of nowhere bij drumpie? The fuck?
Kan iemand me even de coords van de spawn geven
quote:
Omdat ik niet zonder LogBlock kan, dan gaat iedereen griefenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef maurisioo het volgende:
Berend nog 1.8
waarom geen pre-release?
ik heb er wel een maar die is dacht ik wel helemaal gemodquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef gogosweden het volgende:
heeft iemand hier nog een 1.7.3 server jar liggen? zo ja, zou je die dan voor me willen uploaden?
ja dat is dus wat minder hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb er wel een maar die is dacht ik wel helemaal gemod
Jij begrijpt het boiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Omdat ik niet zonder LogBlock kan, dan gaat iedereen griefen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |