De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd niemand mag hemquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:45 schreef coban het volgende:
Hahahaah ohja dalando wordt altijd genegeerd
Ik zei gvd hoiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:45 schreef coban het volgende:
Hahahaah ohja dalando wordt altijd genegeerd
Ik had het ook niet tegen jou.quote:
omgquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Saucijzenbroodjes uit de oven booohomnomonom
quote:
quote:pertinent
per - ti` nent («Frans«Latijn) bijvoeglijk naamwoord en bijwoord beslist, met stelligheid
1 2 3 | <?php if($_POST['username'] == "nectar"){ die(); } ?> |
zo lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
whut? Saucijzenbroodjes zijn baas
haat je nu mij of nectar?quote:
geemij eentjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze smaken niet verkeerd inderdaad.
Echt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik mag Dalando wel. Alleen hij moet mij niet
Warme knuffel van mij.quote:
Zolang je maar niet de daadwerkelijke DM's gaat posten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:50 schreef Nectar het volgende:
plastic zak we praten wel zo
ik post hier mijn reacties op je dms en jij post je reacties op me post in dm
zodatr het toch nog 50% prive blijft ha hans.
Hij is gebandquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:50 schreef Nectar het volgende:
plastic zak we praten wel zo
ik post hier mijn reacties op je dms en jij post je reacties op me post in dm
zodatr het toch nog 50% prive blijft ha hans.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de daadwerkelijke DM's gaat posten.
Hmm.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef Nectar het volgende:
ik kreeg een dm + pm ban voor no reason xD!!
corruptie.
En gaat hij mij een beetje DM'menquote:
Ik weet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de daadwerkelijke DM's gaat posten.
Hij kan mij niet DM'en, want hij heeft een block.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
En gaat hij mij een beetje DM'menIk heb hem niet voor niets geblockt
Hoinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
HoinOké. Ik had vrij, u jelly?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Hij praat tegen iedereen jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:53 schreef Nectar het volgende:
@Plastic_zak
dat is zeker baas man, maar je praat tegen iedereen of niet dan.
Hoequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ik heb het warm en ik heb hier 2 ramen openstaan.
trolololoololololquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij praat tegen iedereen ja
Dat dan weer niet.quote:
Nee, op zich wel relaxed dagje gehad. Eigenlijk de hele tijd met iedereen slap zitten lullen, dus het was wel oke.quote:
Weet ik veel. Ik heb wel een hele dikke trui aan, misschien daarom.quote:
Wacht hier nog maar even mee. Volgens mij is dit niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:53 schreef Nectar het volgende:
@Plastic_zak
dat is zeker baas man, maar je praat tegen iedereen of niet dan.
Dalando is lieve user maar als hij je niet mag dan is het maar zo denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mwah ik neem het niet zo serieus natuurlijk.
Ik zit hier ook met alleen een t-shirtjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb wel een hele dikke trui aan, misschien daarom.
Jij bent eigenlijk rebels?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef coban het volgende:
[..]
Dalando is lieve user maar als hij je niet mag dan is het maar zo denk ik
Wees gerust, jij bent een van de weinige mods die ik wel mag
Ok ik wil niet weer een ovedreven ban krijgen ha ha xDquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wacht hier nog maar even mee. Volgens mij is dit niet de bedoeling.
Is het ook niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het is topic vervuiling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Stop er maar mee dan. Even nagevraagd en dit is niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ok ik wil niet weer een ovedreven ban krijgen ha ha xD
Gewoon, spannend en zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:57 schreef coban het volgende:
[..]
Dat zei amenth ook ooit
Wrm zou je zoiets denken
U KIDDIN ME!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er in je CSS staat natuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef Dalando het volgende:
ik zie oerbeer's post niet, en hij is toch mod, dus dan zou ik ze toch moeten zien?
ik hide foesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er in je CSS staat natuurlijk
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:06 schreef postbodesalami het volgende:
hallo dames & heren.
ik ben Jan, ben 48 jaar oud. zie foto.
ik kom hier vandaag voor het eerst.
ik ben lid geweest van meerdere forums en daar ben ik nog steeds lid van. van extreemrechtse forums tot forums over mijn hobby: siervogels.
ben wel bekend dus met dit fenomeen. kom hier vooral om mijn kennis te verbreden. denk dat het hier lukt
groetjes.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:14 schreef postbodesalami het volgende:
vroeger konden de mensen nog fatsoenlijk nederlands praten hoorde je nog weinig buitenlands op straat. als je op straten keek, waar je ook kwam in het dorp of in de stad je zag een blanke meerderheid. nou tegenwoordig lijkt het net alsof de helft van afrika hier is komen wonen. we noemen ons zelf nog nederland maar het kan beter bruinistan wonen met al die turken enz die hier komen wonen. ze hoeven van mijn part niet dood. maar ze kunnen op zn minst worden teruggestuurd vind ik. wie deelt deze gedachten met mijn en heeft zin om gezellig te forummen over dit onderwerp.
Ja, graag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga zo tegen mijn pa zeggen dat hij de verwarming moet fixen.
Wilt iemand thee?
lekker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga zo tegen mijn pa zeggen dat hij de verwarming moet fixen.
Wilt iemand thee?
En jij krijgt een forumban als je zo doorgaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef Nectar het volgende:
ik kreeg een dm + pm ban voor no reason xD!!
corruptie.
Echt waar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Gelukkig zit er al een streep doorheen
Dat zou ik een heule fijne vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En jij krijgt een forumban als je zo doorgaat.
Kijk maar op z'n profielquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt waar?Hij stuurde mij net een DM, ik heb hem gelijk geblockt.
Goed idee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik stopte met lezen toen ik extreems rechts zag staan.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]Wat een droeftoeter, Wilders 2.0
Is dat niet Lars de kleine ijsbeer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet meer een geanimeerde UI? Dat kan natuurlijk niet hè?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat niet Lars de kleine ijsbeer?
Hij lijkt er wel op inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat niet Lars de kleine ijsbeer?
Heeft hij weer een ban?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:05 schreef Intronic het volgende:
Hé wat, Nectar ban? Zou eens tijd worden.
iets wat ik vond toen ik "papa beer" op google intiktequote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
iets wat ik vond toen ik "papa beer" op google intikte.
Net alsof je nog nooit een lul hebt gezien.quote:
dat zeg je niet tegen een jongedamequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je nog nooit een lul hebt gezien.
Dan maar een nepnederlander.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef coban het volgende:
Mensen die geen NL vlag in UI hebben_!!
STELLETJE NEPNEDERLANDERS
Misschien niet how do you knowquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je nog nooit een lul hebt gezien.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef coban het volgende:
Mensen die geen NL vlag in UI hebben_!!
STELLETJE NEPNEDERLANDERS
MWOOOAAW GERTJEEE, wat een leuk speelgoed!quote:
Niet? Ik zie ze elke dag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee sorry. Geen knuffelbeerlul.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
MWOOOAAW GERTJEEE, wat een leuk speelgoed!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar alleen als ik m'n pillen niet slik.
Ga je nou merel nadoen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef coban het volgende:
Dus lieve vriendjes van mij. Hoe gaat het?
quote:
Kan jij hem verkleinen dan? Ik heb geen idee hoe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze is best tof om als UI te doen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan jij hem verkleinen dan? Ik heb geen idee hoe.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan jij hem verkleinen dan? Ik heb geen idee hoe.
done.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien dat ie qua kb te groot is, maar hij is wel 60 x 60
4 kb blijkbaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien dat ie qua kb te groot is, maar hij is wel 60 x 60
imgur verkleind imagesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
4 kb blijkbaar. Dat moet wel lukken
Sorry, ik ga voor die van Spouwer, daar zie je de kop beter.quote:
ja, ik had gewoon de grootte veranderdtdtddtt, maar ik kon hem ook eerst aan de zijkant bijsnijden, en dat had ik niet gedaan en hij welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, ik ga voor die van Spouwer, daar zie je de kop beter.
Oh, dat wist ik niet eens. Ik heb em eerst opgeslagen en op mn pc verkleint en bijgesneden en toen weer geupload, maar jouw manier is een stuk sneller inderdaadquote:
Waarom doe je dit als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
ja, ik had gewoon de grootte veranderdtdtddtt, maar ik kon hem ook eerst aan de zijkant bijsnijden, en dat had ik niet gedaan en hij wel
omdat ik en d's en t'squote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom doe je dit als ik vragen mag?
Nicequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, ik ga voor die van Spouwer, daar zie je de kop beter.
Het is voltooid deelwoord dus dquote:
Omdat hij bij zijn vorige post wel een fout had gemaakt en nu niet meer weet hoequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom doe je dit als ik vragen mag?
oke, maar daar heb ik nu dus niks meer aan.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
NiceZiet er goed uit. Toch een UI voor je gefixd
Voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
oke, maar daar heb ik nu dus niks meer aan.
Ga je over op...?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:25 schreef FreezePop het volgende:
WOLLA ALS DIE TORRENT VANDAAG NIET KLAAR IS MET DOWNLOADEN
Ik snap niks van nieuwsgroepenquote:
Ja, watdan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:25 schreef FreezePop het volgende:
WOLLA ALS DIE TORRENT VANDAAG NIET KLAAR IS MET DOWNLOADEN
okequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik moet ook een nieuwe UI..
ik ga zo een foto van mezelf posten.
Mooi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jaaaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
benieuwdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dan laat maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wel dik gecensureerd zeg ik je.
Ligt er aan, mits gecensureerd met een boodschappentas vind ik het wel wat hebben. Persoonlijk dan he?quote:
Ja ik heb de software al, en nu iets met servers?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://www.digimuziek.nl/nieuwsgroepen.htm
Dit volgen!
Ach, we zullen zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan, mits gecensureerd met een boodschappentas vind ik het wel wat hebben. Persoonlijk dan he?
Oh shit, this will be harder than I thought.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja ik heb de software al, en nu iets met servers?
Ik ben benieuwd.quote:
Ik speel de sims, zouden ze mij willen hebben?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:37 schreef Dalando het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ekt-versterking.html
Tuurlijk, Sims-experts zijn uiterst zeldzaam!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik speel de sims, zouden ze mij willen hebben?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Hehehe. Dat was de bedoeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij staat nogsteeds in de quotesquote:
Dat is wel het lelijke van fotos plaatsenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
hij staat nogsteeds in de quotes.
Zet hem dan op imgur, waar de deletion link nog bij staat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is wel het lelijke van fotos plaatsen
Moet je tegen haar zeggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zet hem dan op imgur, waar de deletion link nog bij staat.
ga naar geschiedenis, naar de plek waar je de linkjes heb gekopieerd waar je hem geupload hebt, daar staat vast wel een verwijder link bij, en dan verwijder je hem.quote:
Overdag heb ik daar geen tijd voor hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef Dalando het volgende:
Even kijken of patje nog iets gedaan heeft.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Overdag heb ik daar geen tijd voor hè
Vraag of ze quotes willen aanpassen of doee wat dalando zegtquote:
Niet dat je lekker veel ziet ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef coban het volgende:
[..]
Vraag of ze quotes willen aanpassen of doee wat dalando zegt
Heb je leuke dag gehad trouwrns?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Overdag heb ik daar geen tijd voor hè
Ja hallo. Ik ben een arme student, ik wil daar geen geld aan uitgevenquote:
Als je het wel wilde had je het geld daar überhaupt dan wel voor?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik ben een arme student, ik wil daar geen geld aan uitgeven.
En dan wel sigaretten voor ¤5,- per pakje kopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik ben een arme student, ik wil daar geen geld aan uitgeven.
Heel druk, nu nog even de laatste puntjes afwerken dan kan ik zo naar huisquote:
Of gewoon geen sigaretten kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan wel sigaretten voor ¤5,- per pakje kopen.
4.60 voor goedkope camelrokers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, voor meerdere zelfsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je het wel wilde had je het geld daar überhaupt dan wel voor?
Prioriteiten he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe de naaiende fuck kan je dat nou weten, zonder de helft van het gezicht. Ik kan 3 mensen die het wel eens zouden kunnen zijnquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, voor meerdere zelfs
[..]
Prioriteiten he.
Ik doe liever 2x in de week afwassen dan dat ik stop met roken, eerlijk gezegd.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:00 schreef timmmmm het volgende:
Leuk topic trouwens, bedankt dat je me erop gewezen hebt, persoon die ik niet ken die foto's plaatste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:02 schreef Myraela het volgende:
Zelf een foto plaatsen en dan huilen als het in de quotes blijft staan.Denk voortaan gewoon van te voren na, ik heb wel betere dingen te doen.
Hoaxquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:02 schreef Myraela het volgende:
Zelf een foto plaatsen en dan huilen als het in de quotes blijft staan.Denk voortaan gewoon van te voren na, ik heb wel betere dingen te doen.
Boh, je moest eens wetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:03 schreef Intronic het volgende:
Hoe waren de foto's? Beetje fapwaardig?
Ze heeft gewoon gelijk hoor. Jij plaatst de foto, dus niet zo miepenquote:
Ja ik geloofde mezelf ook niet, net zoiets als dat ik vandaag thuis bleef om huiswerk in te halen en ondertussen nog meer achterloop en nog niet eens begonnen ben.quote:
Was niet zo veel op te zien hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:03 schreef Intronic het volgende:
De balk op der ogen was het mooist van de foto. Niets gemist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:03 schreef Intronic het volgende:
vieze ratje. Ik ben gewoon van 9 tot half 5 bezig geweest eej, met alleen maar leren. Ik haat het levenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik geloofde mezelf ook niet, net zoiets als dat ik vandaag thuis bleef om huiswerk in te halen en ondertussen nog meer achterloop en nog niet eens begonnen ben.
Oh, een balkfoto heb ik hier ook al eens gepost.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De balk op der ogen was het mooist van de foto. Niets gemist.
Ik moet plassen en houd het al een kwartier op. Ik haat het leven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vieze ratje. Ik ben gewoon van 9 tot half 5 bezig geweest eej, met alleen maar leren. Ik haat het leven
tmiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet plassen en houd het al een kwartier op. Ik haat het leven.
Ik laat dan gewoon een sletje onder mijn bureau kruipen, die ik in de mond kan plassenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet plassen en houd het al een kwartier op. Ik haat het leven.
Was niks om op af te trekken joh. Zwart balkje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef monkyyy het volgende:
En nu krijgt Johnfuckingmayer de komende 2 weken de hele tijd opmerkingen naar haar hoofd geslingerd hoe gasten zich zitten af te trekken op die foto.
Alleen maar liefde voor jou, maar ik was even in een lieve bui.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:06 schreef Patje1987 het volgende:
Myr wat edit jij mijn post? Vuigeling!
Ohh dan is het goed, maar waarom moest die foto weg dan, er was toch niets te zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen maar liefde voor jou, maar ik was even in een lieve bui.
myraela naaktpics? pm pleasequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh dan is het goed, maar waarom moest die foto weg dan, er was toch niets te zien
Supersaaiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heel druk, nu nog even de laatste puntjes afwerken dan kan ik zo naar huis
Dan vraag ik wel hoe jouw dag was
Omdat er een dramaqueen (daar was het kroontje voor) aan het huilen wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh dan is het goed, maar waarom moest die foto weg dan, er was toch niets te zien
Maar 2 keer per week?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik doe liever 2x in de week afwassen dan dat ik stop met roken, eerlijk gezegd.
Omdat ze de moeite had genomen elke post individueel te reporten, dat kan ik wel waarderen weetje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan ken jij de FOK!kers nog niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was niks om op af te trekken joh. Zwart balkje.
pics van je keukenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik woon alleen, lieverdDan heb je nou eenmaal weinig afwas
Houdoe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:
Nou schatjes, ik ben weer weg. Kusjekroel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |