Het is topic vervuiling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wacht hier nog maar even mee. Volgens mij is dit niet de bedoeling.
Stop er maar mee dan. Even nagevraagd en dit is niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ok ik wil niet weer een ovedreven ban krijgen ha ha xD
Gewoon, spannend en zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:57 schreef coban het volgende:
[..]
Dat zei amenth ook ooit
Wrm zou je zoiets denken
U KIDDIN ME!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wacht hier nog maar even mee. Volgens mij is dit niet de bedoeling.
Ligt er aan wat er in je CSS staat natuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef Dalando het volgende:
ik zie oerbeer's post niet, en hij is toch mod, dus dan zou ik ze toch moeten zien?
ik hide foesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er in je CSS staat natuurlijk
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:06 schreef postbodesalami het volgende:
hallo dames & heren.
ik ben Jan, ben 48 jaar oud. zie foto.
ik kom hier vandaag voor het eerst.
ik ben lid geweest van meerdere forums en daar ben ik nog steeds lid van. van extreemrechtse forums tot forums over mijn hobby: siervogels.
ben wel bekend dus met dit fenomeen. kom hier vooral om mijn kennis te verbreden. denk dat het hier lukt
groetjes.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:14 schreef postbodesalami het volgende:
vroeger konden de mensen nog fatsoenlijk nederlands praten hoorde je nog weinig buitenlands op straat. als je op straten keek, waar je ook kwam in het dorp of in de stad je zag een blanke meerderheid. nou tegenwoordig lijkt het net alsof de helft van afrika hier is komen wonen. we noemen ons zelf nog nederland maar het kan beter bruinistan wonen met al die turken enz die hier komen wonen. ze hoeven van mijn part niet dood. maar ze kunnen op zn minst worden teruggestuurd vind ik. wie deelt deze gedachten met mijn en heeft zin om gezellig te forummen over dit onderwerp.
Ja, graag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga zo tegen mijn pa zeggen dat hij de verwarming moet fixen.
Wilt iemand thee?
lekker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga zo tegen mijn pa zeggen dat hij de verwarming moet fixen.
Wilt iemand thee?
En jij krijgt een forumban als je zo doorgaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef Nectar het volgende:
ik kreeg een dm + pm ban voor no reason xD!!
corruptie.
Echt waar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Gelukkig zit er al een streep doorheen
Dat zou ik een heule fijne vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En jij krijgt een forumban als je zo doorgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |