Nekschotje voor TS?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:18 schreef bas-beest het volgende:
En jij denkt dat je hier mee wegkomt?
Right back at ya.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:14 schreef postbodesalami het volgende:
vroeger konden de mensen nog fatsoenlijk nederlands praten hoorde je nog weinig buitenlands op straat. als je op straten keek, waar je ook kwam in het dorp of in de stad je zag een blanke meerderheid. nou tegenwoordig lijkt het net alsof de helft van afrika hier is komen wonen. we noemen ons zelf nog nederland maar het kan beter bruinistan wonen met al die turken enz die hier komen wonen. ze hoeven van mijn part niet dood. maar ze kunnen op zn minst worden teruggestuurd vind ik. wie deelt deze gedachten met mijn en heeft zin om gezellig te forummen over dit onderwerp.
Dat hoeft nou ook weer niet direct...quote:
En wat nou als het zo'n Anders Breivick gozer is?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet direct...
Hmmmm, dilemma....quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat nou als het zo'n Anders Breivick gozer is?
Oké, voor de rechter slepen dan maar?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:21 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Hmmmm, dilemma....
Maar toch, eigen rechter spelen is ook weer zo op (of eigenlijk over) het randje.
Dat klinkt al beter... mocht 'ie dan onverhoopt toch vrijgesproken worden, dan kan er altijd een 'ongeluk' geregeld worden...quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, voor de rechter slepen dan maar?
'Ongeluk' regelen!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:24 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter... mocht 'ie dan onverhoopt toch vrijgesproken worden, dan kan er altijd een 'ongeluk' geregeld worden...
waar danquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:26 schreef Lithia het volgende:
Ga dan eens buiten je eigen stad kijken. Er zijn genoeg plekken waar 99% blank is. In Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |