Nekschotje voor TS?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:18 schreef bas-beest het volgende:
En jij denkt dat je hier mee wegkomt?
Right back at ya.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:14 schreef postbodesalami het volgende:
vroeger konden de mensen nog fatsoenlijk nederlands praten hoorde je nog weinig buitenlands op straat. als je op straten keek, waar je ook kwam in het dorp of in de stad je zag een blanke meerderheid. nou tegenwoordig lijkt het net alsof de helft van afrika hier is komen wonen. we noemen ons zelf nog nederland maar het kan beter bruinistan wonen met al die turken enz die hier komen wonen. ze hoeven van mijn part niet dood. maar ze kunnen op zn minst worden teruggestuurd vind ik. wie deelt deze gedachten met mijn en heeft zin om gezellig te forummen over dit onderwerp.
Dat hoeft nou ook weer niet direct...quote:
En wat nou als het zo'n Anders Breivick gozer is?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet direct...
Hmmmm, dilemma....quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat nou als het zo'n Anders Breivick gozer is?
Oké, voor de rechter slepen dan maar?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:21 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Hmmmm, dilemma....
Maar toch, eigen rechter spelen is ook weer zo op (of eigenlijk over) het randje.
Dat klinkt al beter... mocht 'ie dan onverhoopt toch vrijgesproken worden, dan kan er altijd een 'ongeluk' geregeld worden...quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, voor de rechter slepen dan maar?
'Ongeluk' regelen!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:24 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter... mocht 'ie dan onverhoopt toch vrijgesproken worden, dan kan er altijd een 'ongeluk' geregeld worden...
waar danquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:26 schreef Lithia het volgende:
Ga dan eens buiten je eigen stad kijken. Er zijn genoeg plekken waar 99% blank is. In Nederland.
Weet je wat ik pas triest vind? Jij zit leuk te praten over dat je nationalisme belangrijk vindt, maar ondertussen is je Nederlands echt bagger.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:25 schreef postbodesalami het volgende:
nou oke dan een aantal argumenten hoewel ik niet bedoeld was om hier te discusieren maar enkel om wat gespreks partners te vinden.
ik denk dat het een argument voor is om onze trots weer terug te krijgen want die is er niet meer en zo kunnen we opnieuw oorlogen winnen en achter onze jongens staan. ook word verplichte diensplicht weer ingevoerd omdat onze hollandse jongens dat wel willen met mekaar maar niet met leden van een ander ras.
Als je dat serieus niet weet, dan heb ik oprecht medelijden met je.quote:
Nou vertel welke plaats is voor 99% blank dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je dat serieus niet weet, dan heb ik oprecht medelijden met je.
Toch wel genoeg plekken buiten de randstad hoor. Neem eens moeite om zelf eens rond te kijken. Ik ga toch geen lijstje hier dumpen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Nou vertel welke plaats is voor 99% blank dan?
Jij geeft jouw reactie op iemand dan moet je die ''mening'' toch ook kunnen onderbouwen ofniet danquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Toch wel genoeg plekken buiten de randstad hoor. Neem eens moeite om zelf eens rond te kijken. Ik ga toch geen lijstje hier dumpen.
ach we halen ze zelf binnen.... vind dat je dan ook niet moet klagen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef coban het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom je een 'blank' Nederland zou willen. Kapot saai.
Ohja, want geschreven taal is totáál geen deel van je taal.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef postbodesalami het volgende:
@rezania
beter een nederlander die slecht nederlands TYPT dan een buitenlander die goed nederlands typt wees trots op je eigen taal mensen.
Ik zou niet weten wat er saai aan is, het zou in ieder geval een heleboel geld besparen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef coban het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom je een 'blank' Nederland zou willen. Kapot saai.
Goed dat je mijn "mening" tussen haakjes zet. Het was geen mening, het was advies.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Jij geeft jouw reactie op iemand dan moet je die ''mening'' toch ook kunnen onderbouwen ofniet dan
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef postbodesalami het volgende:
@rezania
beter een nederlander die slecht nederlands TYPT dan een buitenlander die goed nederlands typt wees trots op je eigen taal mensen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:31 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ohja, want geschreven taal is totáál geen deel van je taal.
Lekker goedkoop.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ach we halen ze zelf binnen.... vind dat je dan ook niet moet klagen.
Voordeel van de EU... polen enz. binnen halen voor werk.
Advies gebaseerd op niks want zelf weet je t ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Goed dat je mijn "mening" tussen haakjes zet. Het was geen mening, het was advies.
Denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:31 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er saai aan is, het zou in ieder geval een heleboel geld besparen.
Natuurlijk jong. Omdat ik geen trek heb om een lijstje te geven aan iemand die zich blijkbaar aangesproken voelt voor geen reden, dan weet ik het uiteraard niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Advies gebaseerd op niks want zelf weet je t ook nietEcht, je moet geen medelijden met mij maar met jezelf hebben
Owh dat is nieuw voor mij. Gek dat de gemiddelde allochtoon ons dan geld kost, in plaats van dat het geld oplevert.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef erikkll het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevaltaangezien het overgrote deel van alle allochtonen gewoon werkt:
- Brengen ze belastinggeld aan
- Kopen ze goederen met hun salaris (= winst voor winkelier en BTW voor staat)
- Vervullen ze de behoeften van hun werkgevers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |