trolololoololololquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij praat tegen iedereen ja
Dat dan weer niet.quote:
Nee, op zich wel relaxed dagje gehad. Eigenlijk de hele tijd met iedereen slap zitten lullen, dus het was wel oke.quote:
Weet ik veel. Ik heb wel een hele dikke trui aan, misschien daarom.quote:
Wacht hier nog maar even mee. Volgens mij is dit niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:53 schreef Nectar het volgende:
@Plastic_zak
dat is zeker baas man, maar je praat tegen iedereen of niet dan.
Dalando is lieve user maar als hij je niet mag dan is het maar zo denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mwah ik neem het niet zo serieus natuurlijk.
Ik zit hier ook met alleen een t-shirtjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb wel een hele dikke trui aan, misschien daarom.
Jij bent eigenlijk rebels?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef coban het volgende:
[..]
Dalando is lieve user maar als hij je niet mag dan is het maar zo denk ik
Wees gerust, jij bent een van de weinige mods die ik wel mag
Ok ik wil niet weer een ovedreven ban krijgen ha ha xDquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wacht hier nog maar even mee. Volgens mij is dit niet de bedoeling.
Is het ook niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het is topic vervuiling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Stop er maar mee dan. Even nagevraagd en dit is niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ok ik wil niet weer een ovedreven ban krijgen ha ha xD
Gewoon, spannend en zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:57 schreef coban het volgende:
[..]
Dat zei amenth ook ooit
Wrm zou je zoiets denken
U KIDDIN ME!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er in je CSS staat natuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef Dalando het volgende:
ik zie oerbeer's post niet, en hij is toch mod, dus dan zou ik ze toch moeten zien?
ik hide foesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er in je CSS staat natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |