Hoe de naaiende fuck kan je dat nou weten, zonder de helft van het gezicht. Ik kan 3 mensen die het wel eens zouden kunnen zijnquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, voor meerdere zelfs
[..]
Prioriteiten he.
Ik doe liever 2x in de week afwassen dan dat ik stop met roken, eerlijk gezegd.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:00 schreef timmmmm het volgende:
Leuk topic trouwens, bedankt dat je me erop gewezen hebt, persoon die ik niet ken die foto's plaatste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:02 schreef Myraela het volgende:
Zelf een foto plaatsen en dan huilen als het in de quotes blijft staan.Denk voortaan gewoon van te voren na, ik heb wel betere dingen te doen.
Hoaxquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:02 schreef Myraela het volgende:
Zelf een foto plaatsen en dan huilen als het in de quotes blijft staan.Denk voortaan gewoon van te voren na, ik heb wel betere dingen te doen.
Boh, je moest eens wetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:03 schreef Intronic het volgende:
Hoe waren de foto's? Beetje fapwaardig?
Ze heeft gewoon gelijk hoor. Jij plaatst de foto, dus niet zo miepenquote:
Ja ik geloofde mezelf ook niet, net zoiets als dat ik vandaag thuis bleef om huiswerk in te halen en ondertussen nog meer achterloop en nog niet eens begonnen ben.quote:
Was niet zo veel op te zien hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:03 schreef Intronic het volgende:
De balk op der ogen was het mooist van de foto. Niets gemist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:03 schreef Intronic het volgende:
vieze ratje. Ik ben gewoon van 9 tot half 5 bezig geweest eej, met alleen maar leren. Ik haat het levenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik geloofde mezelf ook niet, net zoiets als dat ik vandaag thuis bleef om huiswerk in te halen en ondertussen nog meer achterloop en nog niet eens begonnen ben.
Oh, een balkfoto heb ik hier ook al eens gepost.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De balk op der ogen was het mooist van de foto. Niets gemist.
Ik moet plassen en houd het al een kwartier op. Ik haat het leven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vieze ratje. Ik ben gewoon van 9 tot half 5 bezig geweest eej, met alleen maar leren. Ik haat het leven
tmiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet plassen en houd het al een kwartier op. Ik haat het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |