Ga je nou merel nadoen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef coban het volgende:
Dus lieve vriendjes van mij. Hoe gaat het?
quote:
Kan jij hem verkleinen dan? Ik heb geen idee hoe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze is best tof om als UI te doen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan jij hem verkleinen dan? Ik heb geen idee hoe.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan jij hem verkleinen dan? Ik heb geen idee hoe.
done.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien dat ie qua kb te groot is, maar hij is wel 60 x 60
4 kb blijkbaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien dat ie qua kb te groot is, maar hij is wel 60 x 60
imgur verkleind imagesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
4 kb blijkbaar. Dat moet wel lukken
Sorry, ik ga voor die van Spouwer, daar zie je de kop beter.quote:
ja, ik had gewoon de grootte veranderdtdtddtt, maar ik kon hem ook eerst aan de zijkant bijsnijden, en dat had ik niet gedaan en hij welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, ik ga voor die van Spouwer, daar zie je de kop beter.
Oh, dat wist ik niet eens. Ik heb em eerst opgeslagen en op mn pc verkleint en bijgesneden en toen weer geupload, maar jouw manier is een stuk sneller inderdaadquote:
Waarom doe je dit als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
ja, ik had gewoon de grootte veranderdtdtddtt, maar ik kon hem ook eerst aan de zijkant bijsnijden, en dat had ik niet gedaan en hij wel
omdat ik en d's en t'squote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom doe je dit als ik vragen mag?
Nicequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, ik ga voor die van Spouwer, daar zie je de kop beter.
Het is voltooid deelwoord dus dquote:
Omdat hij bij zijn vorige post wel een fout had gemaakt en nu niet meer weet hoequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom doe je dit als ik vragen mag?
oke, maar daar heb ik nu dus niks meer aan.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
NiceZiet er goed uit. Toch een UI voor je gefixd
Voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
oke, maar daar heb ik nu dus niks meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |