Dat is wel het lelijke van fotos plaatsenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
hij staat nogsteeds in de quotes.
Zet hem dan op imgur, waar de deletion link nog bij staat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is wel het lelijke van fotos plaatsen
Moet je tegen haar zeggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zet hem dan op imgur, waar de deletion link nog bij staat.
ga naar geschiedenis, naar de plek waar je de linkjes heb gekopieerd waar je hem geupload hebt, daar staat vast wel een verwijder link bij, en dan verwijder je hem.quote:
Overdag heb ik daar geen tijd voor hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef Dalando het volgende:
Even kijken of patje nog iets gedaan heeft.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Overdag heb ik daar geen tijd voor hè
Vraag of ze quotes willen aanpassen of doee wat dalando zegtquote:
Niet dat je lekker veel ziet ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef coban het volgende:
[..]
Vraag of ze quotes willen aanpassen of doee wat dalando zegt
Heb je leuke dag gehad trouwrns?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Overdag heb ik daar geen tijd voor hè
Ja hallo. Ik ben een arme student, ik wil daar geen geld aan uitgevenquote:
Als je het wel wilde had je het geld daar überhaupt dan wel voor?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik ben een arme student, ik wil daar geen geld aan uitgeven.
En dan wel sigaretten voor ¤5,- per pakje kopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik ben een arme student, ik wil daar geen geld aan uitgeven.
Heel druk, nu nog even de laatste puntjes afwerken dan kan ik zo naar huisquote:
Of gewoon geen sigaretten kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan wel sigaretten voor ¤5,- per pakje kopen.
4.60 voor goedkope camelrokers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, voor meerdere zelfsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je het wel wilde had je het geld daar überhaupt dan wel voor?
Prioriteiten he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |