Ik laat dan gewoon een sletje onder mijn bureau kruipen, die ik in de mond kan plassenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet plassen en houd het al een kwartier op. Ik haat het leven.
Was niks om op af te trekken joh. Zwart balkje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef monkyyy het volgende:
En nu krijgt Johnfuckingmayer de komende 2 weken de hele tijd opmerkingen naar haar hoofd geslingerd hoe gasten zich zitten af te trekken op die foto.
Alleen maar liefde voor jou, maar ik was even in een lieve bui.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:06 schreef Patje1987 het volgende:
Myr wat edit jij mijn post? Vuigeling!
Ohh dan is het goed, maar waarom moest die foto weg dan, er was toch niets te zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen maar liefde voor jou, maar ik was even in een lieve bui.
myraela naaktpics? pm pleasequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh dan is het goed, maar waarom moest die foto weg dan, er was toch niets te zien
Supersaaiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heel druk, nu nog even de laatste puntjes afwerken dan kan ik zo naar huis
Dan vraag ik wel hoe jouw dag was
Omdat er een dramaqueen (daar was het kroontje voor) aan het huilen wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh dan is het goed, maar waarom moest die foto weg dan, er was toch niets te zien
Maar 2 keer per week?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik doe liever 2x in de week afwassen dan dat ik stop met roken, eerlijk gezegd.
Omdat ze de moeite had genomen elke post individueel te reporten, dat kan ik wel waarderen weetje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan ken jij de FOK!kers nog niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was niks om op af te trekken joh. Zwart balkje.
pics van je keukenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik woon alleen, lieverdDan heb je nou eenmaal weinig afwas
Houdoe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:
Nou schatjes, ik ben weer weg. Kusjekroel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |