abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:39:49 #151
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103064407
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 02:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

of het idee dat je voor een rood stoplicht moet stoppen...
Rood zeg je?

^_^
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_103066227
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef popolon het volgende:

[..]

Feiten kunnen kunnen prima in POL.
Thank you!

pi_103066715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 03:39 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Rood zeg je?

[ afbeelding ]

^_^
En de andere kleuren zijn ook al zo eng. Groen staat voor milieu en volgens die zogenaamde libertarishe figuren zijn dat ook allemaal leugens en oranje staat voor het koningshuis ook al zo eng want daar hadden de heilige founding fathers een hekel aan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:49:50 #155
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103066906
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

En de andere kleuren zijn ook al zo eng. Groen staat voor milieu en volgens die zogenaamde libertarishe figuren zijn dat ook allemaal leugens en oranje staat voor het koningshuis ook al zo eng want daar hadden de heilige founding fathers een hekel aan.
Verschillend per land, in Libie staat groen voor Gadaffi
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_103067211
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Verschillend per land, in Libie staat groen voor Gadaffi
Ach als de link met een rood verkeerslicht al tot een communistische vlag leidt mag dat ook wel :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:47:30 #157
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_103093693
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 03:39 schreef Ugjerke het volgende:
Rood zeg je?

[ afbeelding ]
Tevens de kleur van de Republikeinse partij. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_103094891
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:13:40 #160
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103095334
quote:
Nou ik ben geen mod hier. :P Maar iets wat gewoon een feit is hoeft natuurlijk niet naar BNW/TRU.

Goed voorbeeld trouwens, dit zie je dus dagelijks op de netwerken die al in handen zijn van de grote jongens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:46:30 #161
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_103097308
quote:
Hey Saddam..... Dou you feel lucky?.... Well, do ya, punk? :D
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_103102198
Vind het 'complot' tegen Ron Paul eigenlijk een storm in een glas water. Te meer de beste man de steun heeft van zo'n 3%(?) Amerikaanse bevolking. Hoe lang zijn de indies wel niet stelselmatig van de TV afgehouden :')
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_103103254
Mooi stukje radio. :) Vooral vanaf ongeveer 3.00.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:57:52 #164
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103103313
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:47 schreef maartena het volgende:

[..]

Tevens de kleur van de Republikeinse partij. :P
Die bekend staan om hun verering van Marx. :)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_103104007
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 00:55 schreef BlakeGriffin het volgende:
Mooi stukje radio. :) Vooral vanaf ongeveer 3.00.
Ik word doodmoe van die interviewer, nadat Romney ophangt. En Romney zelf word je ook doodmoe van. Hij heeft wel gelijk, maar maakt zich er veel te makkelijk vanaf en heeft al vanaf het begin duidelijk weinig zin in vragen waar je enigszins over na moet denken.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:39:23 #166
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_103104172
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 00:57 schreef Ugjerke het volgende:
Die bekend staan om hun verering van Marx. :)
Tis maar meer om aan te geven dat kleurtjes vergelijken met politieke stromingen nergens op slaat. De Red Sox zijn ook niet meer communistisch dan de Yankees. ;)
-
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 04:09:13 #167
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103105579
Ha, die Cain met zn ' nine-nine-nine-nine' pimptalk. houdt in de strawpolls angstvallig achter dat hij chairman is geweest bij een afdeling van de Federal Reserve. Ik kijk nu de New Hampshire debate.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 17 oktober 2011 @ 01:41:22 #168
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103176251
Ron paul = Baas.

Heel goed luisteren naar het volgende filmpje. Wees kritisch en onthoudt: de Federal reserve is privaat. Overheid heeft en kan er geen vat of inzage op/in krijgen.

Voor de Cain liefhebbers:

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 17-10-2011 01:46:30 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:26:56 #169
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_103195614
Waarom Cain geen president kan worden - geschreven door een conservatieve columnist.

http://www.cnn.com/2011/1(...)ref=mrss_igoogle_cnn
-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:02:10 #170
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_103242180
http://www.rhrealitycheck(...)omen-die-act-of-2011

:r :r

Dit is nu (een deel van) de Republikeinse partij waar ik van moet kotsen. Donderdag passeerde het Republikeinse Huis van afgevaardigden een wet, waarin staat dat artsen en verpleegpersoneel ten alle tijde medische behandeling mogen weigeren als het gaat om een abortus, zelfs als de vrouw in een levensbedreigende situatie verkeerd, en daar bovenop: Als een vrouw door weigering van behandeling komt te overlijden kan de arts die behandeling weigerde hiervoor niet verantwoordelijk gehouden worden.

Verdomme zeg. Kunnen ze abortus niet op een legale manier verbieden, komen ze met dit soort walgelijke wetten om er omheen te kunnen.

Gelukkig heeft Obama al aangegeven zijn veto-recht te gebruiken voor deze wet.

[ Bericht 0% gewijzigd door maartena op 18-10-2011 18:32:15 ]
-
pi_103242410
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:02 schreef maartena het volgende:
En terecht ook, wat een walgelijke wet :{
pi_103242593
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:02 schreef maartena het volgende:
http://www.rhrealitycheck(...)omen-die-act-of-2011

:r :r

Dit is nu (een deel van) de Republikeinse partij waar ik van moet kotsen. Vandaag passeerde het Republikeinse Huis van afgevaardigden een wet, waarin staat dat artsen en verpleegpersoneel ten alle tijde medische behandeling mogen weigeren als het gaat om een abortus, zelfs als de vrouw in een levensbedreigende situatie verkeerd, en daar bovenop: Als een vrouw door weigering van behandeling komt te overlijden kan de arts die behandeling weigerde hiervoor niet verantwoordelijk gehouden worden.

Verdomme zeg. Kunnen ze abortus niet op een legale manier verbieden, komen ze met dit soort walgelijke wetten om er omheen te kunnen.

wow WTF.
Beneath the gold, bitter steel
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:36:28 #173
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_103243376
Hier nog wat over die wet:

http://www.huffingtonpost(...)-bill_n_1005937.html

Slimme belastingplannetjes, en kleinere regeringen, leuk..... maar het zijn dit soort acties die me heel VER weg houden van de Republikeinse partij momenteel. Ik kan er nog steeds niet helemaal bij dat men zo'n macabere, walgelijke wet durven te introduceren, en ook nog eens een meerderheid aan stemmen kan krijgen.

Een vrouw gewoon laten sterven, omdat een abortus de enige manier is waarop ze kan overleven? En dat noemen ze dan de "Protect Life Act". De wet verbied het verder om een particuliere verzekering af te sluiten waar abortus een onderdeel van is.

Echt? Hebben de Republikeinen nu echt niets beters te doen momenteel?

.... :{w
-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:29:00 #174
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103253758
Beide kanten zijn twee vleugels van dezelfde 'ugly bird' genaamd collectivisme. Beiden zitten fout. Het is de false left-right paradigm waar men vanaf noet. en zo naait de new world order het volk. Hier dus ook.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 08:00:06 #175
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_103267209
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

En mannen en nageslacht, hebben die geen rechten?
Nee
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_103271149
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Beide kanten zijn twee vleugels van dezelfde 'ugly bird' genaamd collectivisme. Beiden zitten fout. Het is de false left-right paradigm waar men vanaf noet. en zo naait de new world order het volk. Hier dus ook.
klopt, het links vs rechts denken is enorm ingeburgerd. Alle politieke partijen in Nederland zijn voor 'big government'. De ene is weliswaar iets minder dan de andere, maar de verschillen zijn enorm klein. De zogenaamnde bezuinigingen stellen werkelijk waar geen reet voor, de staatsschuld blijft maar groeien.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:13:13 #177
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_103273984

“We went to the company and we said, look, you can’t have any illegals working on our property, I’m running for office, for Pete’s sake, we can’t have illegals.”

Oops.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:39:50 #178
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103275007
Vannacht was er een Republikeins kandidaten debat ... ben ik nou serieus de enige die dit heeft zitten kijken!?

Anyway, hoogtepuntje ( ) was waarschijnlijk wel de opmerking van Michele Bachmann dat de USA een vergoeding zou moeten ontvangen van Iraq omdat ze nu zo fijn bevrijd zijn...(!)

Yeah, geeft niet dat het een illegale oorlog/invasie was met honderdduizenden slachtoffers en miljarden aan schade.... PAY US!!! :')

Maar goed, zoals verwacht was vrijwel iedereen alweer vergeten hoe we in de crisis terecht waren gekomen en ging het voornamelijk om het vingerwijzen naar de man die de rotzooi heeft lopen opruimen de laatste jaren...

Behalve Ron Paul dan, die niet echt meeging met die onzin.

Ook mooi dat ze eerst allemaal tegen Foreign Aid zijn, maar uiteraard wel Israel massaal geld toe willen blijven schuiven(!) Again, Ron Paul was de uitzondering. :')
pi_103275961
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:39 schreef Yi-Long het volgende:
Vannacht was er een Republikeins kandidaten debat ... ben ik nou serieus de enige die dit heeft zitten kijken!?
Zo raar is dat toch niet?
Sowieso weet je van tevoren wel dat ze allemaal belachelijke wingnut shit roepen, m.u.v. Ron Paul die als libertariër af en toe toevallig eens wat zinnigs zegt.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:10:51 #180
225540 Pugg
Friends forever
pi_103278649
quote:
Republikeinse kandidate voor het Amerikaanse presidentschap, Michele Bachmann, wilde gisteren tijdens het CNN-debat duidelijk maken dat ze het niet eens was met het buitenlandbeleid dat Obama voert. In plaats van punten te scoren bij de kijker thuis, blunderde Bachmann echter. Haar topografische kennis bleek niet al te best.

Gevraagd naar haar mening over het bericht dat Obama troepen naar Oeganda stuurt om de bevolking te helpen vechten tegen rebellen, antwoordde ze het volgende.

'De president stuurde troepen naar Libië. Nu wil hij ook nog speciale eenheden in Afrika stationeren. We opereren al over een wijdverspreid gebied en hij stuurt eenheden naar Afrika.'

Blijkbaar was het Bachmann even ontgaan dat Libië ook in Afrika ligt.

Ontbreken feitenkennis
Dat Bachmann niet altijd alle feiten op een rijtje heeft, bewees ze al vaker. Zo vroeg ze een menigte op 16 augustus om Elvis Presley samen met haar een 'happy birthday' te wensen. Een pijnlijk verzoek voor de fans, want die dag werd zijn 34e sterfdag herdacht en niet zijn verjaardag.

In juni dit jaar verwarde ze westernheld John Wayne met een gelijknamige seriemoordenaar. Ze beweerde dat de held uit haar geboorteplaats kwam, maar dit bleek te gaan om de andere Wayne. Namelijk de man die in de jaren zeventig meer dan dertig jongemannen vermoordde en de lijken in zijn huis verborg.

Verkeerd gevallen
In augustus grapte Bachmann dat Orkaan Irene, de storm die meer dan dertig mensen het leven kostte langs de oostkust, Gods manier was om de boodschap, dat politici in Washington minder overheidsgeld moeten uitgeven, over te brengen. Deze opmerking viel niet in goede aarde bij veel mensen.

Het lijkt er op dat de kandidate haar kennis nog wat moet bijspijkeren en moet leren soms maar te zwijgen.
_O- _O- _O-
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:49:20 #181
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103280358
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:10 schreef Pugg het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Ik vond het grappiger dat ze opperde dat landen als Iraq een vergoeding moesten gaan betalen omdat de USA ze bevrijdt heeft....(!)

Nog even afgezien van de al aanwezige deals met de oliemaatschappijen en de heropbouw (Halliburton) enzo... maar eerst een illegale oorlog beginnen met honderdduizenden slachtoffers en het hele land compleet kapot gebombardeerd, en dan verwacht Michele een vergoeding voor het geleverde werk... (!) _O- _O- _O-

Ik vind het knap dat Ron Paul zich tussen zoveel domheid zo lang rustig kan handhaven zonder hoofdschuddend weg te lopen...
pi_103282255
Ja die bachmann is niet echt normaal meer. Israel is echt heilig, die moet die miljarden toegeschoven krijgen, no matter what. Als je uitrekent hoeveel ze wel niet eens per hoofd van de bevolking gesubsidieerd zijn, ongelofelijk. Hier draait de gemiddelde Amerikaanse burger gewoon voor op. Hetzelfde geldt voor de omringende landen.

Ron Paul is de enige die zinnige dingen zegt, maar ja media-aandacht daarvoor ho maar.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:35:01 #183
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103282327
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:33 schreef Homey het volgende:
Ja die bachmann is niet echt normaal meer. Israel is echt heilig, die moet die miljarden toegeschoven krijgen, no matter what. Als je uitrekent hoeveel ze wel niet eens per hoofd van de bevolking gesubsidieerd zijn, ongelofelijk. Hier draait de gemiddelde Amerikaanse burger gewoon voor op. Hetzelfde geldt voor de omringende landen.

Ron Paul is de enige die zinnige dingen zegt, maar ja media-aandacht daarvoor ho maar.
Toen Ron Paul ook aangaf dat hij voor Israel geen uitzondering zou maken met zijn statement dat hij niet aan Foreign Aid wil doen, dan hoorde je ook meteen dat geroezemoes in het publiek... ;)
pi_103282748
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:49 schreef Yi-Long het volgende:

[..]Ik vind het knap dat Ron Paul zich tussen zoveel domheid zo lang rustig kan handhaven zonder hoofdschuddend weg te lopen...
Hij zit al een jaartje of 30-40 heel diep in die partij dus het zal niks nieuws voor hem zijn en een hoop van die domheid zal hij gewoon delen. Ze mikken allemaal op dezelfde groep stemmers.
pi_103282792
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:33 schreef Homey het volgende:

Ohja het grote complot van de media weer *O*.

Hij is gewoon een zeer marginale speler. De aandacht voor Kees van der Staaij is bij de Nederlandse verkiezingen ook maar heel beperkt.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 15:52:19 #186
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_103283017
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij is gewoon een zeer marginale speler. De aandacht voor Kees van der Staaij is bij de Nederlandse verkiezingen ook maar heel beperkt.
En de republikeinen willen hem gewoon niet. Ook third party candidates krijgen amper aandacht, behalve in hun eigen kring.

Zo werkt het gewoon.
Carpe Libertatem
pi_103283082
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

En de republikeinen willen hem gewoon niet. Ook third party candidates krijgen amper aandacht, behalve in hun eigen kring.

Zo werkt het gewoon.
Klopt, uiteindelijk gaat de strijd gewoon tussen Obama en een van de grote namen van de republikeinen de rest is gerommel in de marge.
pi_103283121
Je moet dan ook een flinke klap van de molen hebben gehad wil je in aanmerking komen voor de Republikeinse kandidatuur. Het is dan ook fascinerend om de race to the bottom te zien tussen de verschillende Rep kandidaren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 15:57:20 #189
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_103283267
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Klopt, uiteindelijk gaat de strijd gewoon tussen Obama en een van de grote namen van de republikeinen de rest is gerommel in de marge.
Het is nu voorral zendtijd en entertainment voor de grotere zenders.
Carpe Libertatem
pi_103283306
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het is nu voorral zendtijd en entertainment voor de grotere zenders.
klopt hoor, je kan er lekker mee in de aandacht komen
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 15:58:52 #191
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_103283343
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

klopt hoor, je kan er lekker mee in de aandacht komen
Of het gewoon gebruiken om je boek te verkopen. ;)
Carpe Libertatem
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:04:07 #192
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_103286485
Ik heb de debate gekeken, maar ik snap niet waarom Bachman, Gringrich en Santorum meededen. Die hebben toch geen kans en staan sowieso ver achter in de peilingen. Nu had je dan ook veel onzin-discussies.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:09:11 #193
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103286688
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:04 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik heb de debate gekeken, maar ik snap niet waarom Bachman, Gringrich en Santorum meededen. Die hebben toch geen kans en staan sowieso ver achter in de peilingen. Nu had je dan ook veel onzin-discussies.
Zo iemand als Santorum is redelijk nieuw en onbekend, dus die zou zich nog omhoog kunnen werken met dat gezever over 'family' en 'christian values' enzo. Hij heeft natuurlijk zijn leeftijd en uiterlijk mee. De rest lijkt rechtstreeks uit de Sith te komen.

Bachman kan natuurlijk scoren bij de soccermoms, wat ze ook telkens probeerde.

Newt... tja... heeft geen uitstraling of iets anders waardoor hij er echt positief uit zou kunnen springen.

Maar goed, dit hoort er ook bij. Je zult altijd zo vroeg in de voorverkiezingen nog wat outsiders hebben die een kansje wagen, en op het laatst dan droppen er een paar uit en misschien komen er ook nog een paar bij...

We merken het wel. Het is vermakende TV.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:11:28 #194
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_103286804
Santorum is niet nieuw; hij is gewoon al een tijdje uit beeld na zijn enorme nederlaag in PA.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:38:02 #195
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_103287828
Wat montov zegt. Ik had gewoon liever alleen Cain, Paul, Romney en Perry gezien zodat er echte discussies konden plaatsvinden.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_103288055
Zelfs dat is nog veel. Perry en Romney, veel meer keuze is er niet.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:59:08 #197
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103288618
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Toen Ron Paul ook aangaf dat hij voor Israel geen uitzondering zou maken met zijn statement dat hij niet aan Foreign Aid wil doen, dan hoorde je ook meteen dat geroezemoes in het publiek... ;)
Echt bagger he, dat volk. Maar hier is het niet ook veel beter :{
Trouwens welke laatste debate gaat draait om, dan heb ik weer wat om te kijken ;)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:03:10 #198
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103288775
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Feit.

Maar goed, die debatten zijn om te janken, Santorum, Bachman, Gingrich en Perry. Wat doen die daar eigenlijk, er komt niks fatsoenlijks uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:06:29 #199
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103288908
Ik denk zelf wellicht om het publiek te verwarren in hun keuze. Elk van de kanidaten behalve Ron Paul heeft iets zwarts dat niet helemaal liberaal is op zijn of haar agenda.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:13:45 #200
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103289173
Nogmaals: John Stewart heeft ALTIJD gelijk. >:)

Meer afleveringen komen er aan. (8> Zijn leuke stukjes. Pas ook een prima stuk over hoe de mainstream media in bed ligt met de lobbyisten (oh sorry) 'grote' kandidaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')