Mijn laatste postquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Orea het volgende:
Bitterend je hebt toch wel de kortingscode voor verzendkosten gebruikt he? Scheelt weer 4,90
Jaaaa Son, dan heb ik ze allemaalwelke maat?
retail therapyquote:
z-h?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wilde nog typen dat als ik ga verkopen het heel veel is.
Ik wacht alleen even morgen de uitslag van het z-huis af.
ow oke... en zitten die goed?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Is dat er 1 voor 7,95?
Vind ik aardig prijzig hoor Cooki!
Ik he er laatst 3 voor 4 euro gekochtmaar dat waren wel gewoon witte
![]()
Bluh ik ben uitgekocht, niet leukMja ben niet uitgekocht, maar mn kind hjeeft genoeg...
ja das wel weer zoquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:58 schreef Cooki het volgende:
[..]
ow oke... en zitten die goed?
die van mij zijn wel met dierenthema he![]()
![]()
![]()
maarruh.. 3 voor 4 euro klinkt beter voor mn saldo![]()
uitgekocht? maak n nieuwe![]()
kweenie...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef Orea het volgende:
Jaaa wanneer komt die primark hier eigk? Kan ook niet wachten...!
De start van het verbouwen van het gebouw is pas een paar weken gelden gegeven en zal een jaar duren volgens een nieuwsbericht.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef octopussy het volgende:
Huh eind 2012? Ze hebben nu al grote schotten met Primark coming soon voor de winkelruimte staan! Zal denk ik dan meer eind 2011 zijn?
Jaaa!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Cooki het volgende:
[..]
kweenie...![]()
k zal t mn zus ns vragen..
heujj.. primark meet dan he?![]()
Jouw huis is ook wel heel mooi gelegen, voor almerequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Orea het volgende:
Yup., ik woon in Haven! Vlak bij de manege richting Dijkwil hier nooit meer weg!
Kom je de eerste week van nov naar Rotterdam, doen we daar een Primarkmeetquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Cooki het volgende:
[..]
kweenie...![]()
k zal t mn zus ns vragen..
heujj.. primark meet dan he?![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jouw huis is ook wel heel mooi gelegen, voor almere
leuk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Kom je de eerste week van nov naar Rotterdam, doen we daar een Primarkmeet
Dat is beter dan Rijswijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik kom uit Rijswijk, oorspronkelijk dan. Maaar daar woon k al 3jaar niet meer. Zou ook niet meer terug willen ook trouwens. Nu woon k aan de andere kant van mn geboortestad (delft), Pijnacker dus.
Ik ken het niet zo goed maar ik ben er heel vaak doorheen geredenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Stukken beter!
Nja vroeger was rijswijk wel oké, maar tis de laatste jaren wel achteruit gegaan vind ik. Vooral de wijk waar k woonde..
thanks!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:05 schreef pessie het volgende:
Missdie foto kan zo in een folder oid, geweldig!
Dat weet ik echt niet meer ik was nog jong.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh waar?
(ik woonde ook in de buurt van de bogaard)
8 stuks voor 22 euroquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoo ik heb voor Evie bij H&M-online ff 7 sweaters, 1 jurk en sokken besteld , en een pyama voor Lientje... allemaal wintercollectie: en allemaal voor de helft
jeejjj
(alleen ben ik vergeten kortingscodes in te voeren...).
Je kan je bestelling toch altijd nog aanpassen en dat dan alsnog doen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoo ik heb voor Evie bij H&M-online ff 7 sweaters, 1 jurk en sokken besteld , en een pyama voor Lientje... allemaal wintercollectie: en allemaal voor de helft
jeejjj
(alleen ben ik vergeten kortingscodes in te voeren...).
done; heb nog 2 jurkjes toegevoegd en 2 kortingscodes, en was uiteindelijk maar 3 euro meer kwijtquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Je kan je bestelling toch altijd nog aanpassen en dat dan alsnog doen?
Neehoor, je kunt er gewoon wat van annuleren en bij doen...maar zorg er wel voor dat je 1 ding wat je al besteld had er in laat staan (dus van de oudste besteldatum)!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Ja, hallo, hoe pas je een bestelling aan? Want als ik nu iets bestel, moet ik weer gewoon verzendkosten betalen, toch?
Yep!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef miss_sly het volgende:
Ook als het bij "nog te leveren bestellingen" staat?
Die PJ's zitten lekker & die broekjes gaan zo lekker comfi lubberenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:48 schreef Poppejans het volgende:
en voor mezelf een trui en deze pyjama![]()
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092624%20D1244%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
schade na aftrek van 2 kortingscodes: 44 euro incl verzendkosten![]()
jaaaaaa!! Kom alleen veel te weinig in de stad en dan nog veel minder aan de goede kant van de stad met de leuke kinderwinkels.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef Cooki het volgende:
In Delft kun je ook leuk kinderkleertjes kopen toch?![]()
Hier precies t zelfdequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:14 schreef becky27 het volgende:
[..]
jaaaaaa!! Kom alleen veel te weinig in de stad en dan nog veel minder aan de goede kant van de stad met de leuke kinderwinkels.
lijnloos: ja das ook een manier om er tegen aan te kijken, heel positiefquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:57 schreef Lijnloos het volgende:
Oh gelukkig, net als ik mijn mandje vol heb, is de helft al uitverkocht en de resterende helft klapt eruit op een foutmelding bij het inloggen... Scheelt weer geld zullen we maar denken en morgen weer een kans
ja, maar dan gooi je er nog iets duurs bij en dat retourneer je danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:19 schreef Lijnloos het volgende:
Tja, morgenochtend als ik weer zo vroeg op mijn werk ben nog maar es proberen... heb mijn ogen op 2 hele leuke shirtjes laten vallen, maar dan moet ik er op tijd bij zijn voor de juiste maten. Nu had ik als compromis maatje 98-104 in mijn mandje geknikkerd (want ja, voor 2,95 wacht ik wel effe)... maar als dat het enige is wat overblijft dan kom je weer niet aan de 7 euro minimale bestelling.
Het lijkt me beter voor mijn portemonnaie als ik dat advies effe negeerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:24 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja, maar dan gooi je er nog iets duurs bij en dat retourneer je dan![]()
ja he speweynu oppassen dat ik me niet scheel koop aan die kleur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:42 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Het lijkt me beter voor mijn portemonnaie als ik dat advies effe negeer
Stop deze erbij: http://www.hm.com/nl/product/92512?article=92512-CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze deden het gister nog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:49 schreef kaatjejannie het volgende:
1304
9415
9514
Geen idee welke kortingen ze geven. Ik heb alle combinaties geprobeerd, en de beste optie gebruikt.
lol! dat is een goede.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:35 schreef Keshet het volgende:
En wat je dan bespaart kun je meteen uitgeven aan iets anders want je had 't toch al uitgegeven!
Behalve de kabeltrui die Son laatst liet zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:44 schreef Grunsfan het volgende:
Kan niet wachten tot mijn meisje jongetje in mt 86 past, ik vind de collectie tot maat 86 voor meisjesjongetjes bij H&M echt helemaal niet leuk!
heb je dat zwarte jasje ook gezien?? voor 12,95. Het schreeuwt Isabeau. Echt waar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:49 schreef Sorbootje het volgende:
Oh shit die zijn veel te groot. Nou toch maar weer dr uit dus
Even kleinere in 't mandje gemikt.
De jas begon!quote:
En mijn stoere heeft het heel snel veel te warm dus dikke gebreide truien is niks voor hem.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:44 schreef Grunsfan het volgende:
[s]Kan niet wachten tot mijn meisje jongen in mt 86 past, ik vind de collectie tot maat 86 voor jongens bij H&M echt helemaal niet leuk!
De jas is gelukkig niet in haar maatquote:
Gelukkig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat kan wel Ingrid. Ik doe die overbroeken altijd een maat groter. lekker hoog ophijsen, en ze hebben toch laarzen eronder. Fijn dat ik dan het jaar erna (en met een beetje geluk het jaar dáárna) die broek ook nog aankan.
Ik heb gelijk de zwarte & de wandelende plaid kleur besteld.. (had er al 2 in de wacht staan, gelukkig kon ik deze nog annuleren = blij)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je dat zwarte jasje ook gezien?? voor 12,95. Het schreeuwt Isabeau. Echt waar.
moet je even morgenochtend/vanavond laat kijken, de jas wordt onwijs vaak bijgevuld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:38 schreef Keshet het volgende:
Buuf!![]()
Die zwarte jas schreeuwde ook mijn muppets naam maar hij is alleen nog maar te koop in maten waar ze over een jaar of zes pas inzit.
ik zou doen, romper/broekje/shirtje/dikke sokjes en mutsje en eventueel een maillotje als het echt extreem koud is. Maar geen wanten en heel dik wollig shirt ofzo. Wanten is denk ik onnodig want je kan de handjes in de bag stoppen toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:49 schreef bitterend het volgende:
Hoeveel lagen kleding zouden jullie doen onder een bunting bag als een verse beeb uit het zh komt bij ongeveer 0 graden? (eind nov.)
Ik zit te denken aan romper, maillot, broek en warme shirt, wanten, muts
Wij hadden wantjes maar way te groot en de mouwen van de jasjes zijn meestal zo lang dat de handjes er in verdwijnen. Probleem opgelostquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:03 schreef bitterend het volgende:
Ja daar twijfelde ik aan...of ik wanten ging bestellen voor dat ze er is...weet niet natuurlijk hoe snel baby's het koud/warm hebben
Das geen goeiekope link damequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:43 schreef mignonne het volgende:
Vrolijk Sorbo![]()
nee grapje, leuk spul
even een webshoptip www.nelly.com/nl is nu ook in Nederland. Scandinavisch, voor ieder wat wils, van heul lellik, tot de heul hippe scandinavische merken. Boven de 50 euro geen verzendkosten.
@Ingrid, ik heb die overbroek wel in een grotere maat, maar dat is meer uit het oogpunt dat ik hoop er volgend jaar ook nog mee te doen. Hij is er op zich wel op bedacht dat je er een broek onder draagt dus daar hoef je het niet voor te doen.
Die overbroek heb ik vanmorgen ook besteldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:39 schreef Cathmar het volgende:
voor mini:
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01%2092931%2010105%2074%205389%203.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2080530%2056002%2074%202730%202.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
en voor de gym van mijn kleuter:
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01%2093286%2051440%2034%205496%203.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
en ik las Ingrid over de overbroek. Goede tip!
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01%2092277%2066021%2074%205656%202.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
en die jas is leuk! Maar die van mij heeft er al twee, en die van vorig jaar kunnen ook nog. Anders zou ik zeker gaan voor die met met dat oker!
OMFG. Het eerste waar mijn blik op valt is een romper van 67 euroquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Das geen goeiekope link dame
I know i knowquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Das geen goeiekope link dame
Ohquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef Spewey het volgende:
Zoë's peruvian tuniekje lag net in de bus en hij is ontzettend leuk!![]()
Gelukkig geen knopen waar mevrouw evt. bezwaar tegen zou kunnen maken
dus na haar slaapje meteen passen.![]()
Nu wil ik helemaal zo'n vest voor Ranja.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn er al pakketjes van mijn kant binnen?
Dan willen we foto's zien
attentquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
I know i know
maar dr zitten hier nogal wat liefhebbers van zaken als Katvig en Ej Sikke Lej enzo dus k dacht ik deel hem even
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zag trouwens dat t foeilelijke velourse setje dat lex kreeg van zn oma.. 40 euro was in de name-it shop
echt, dan geef je 40 euro uit en teringlelijk he. geef me dna gewoon geld of een bon
quote:
Dankjewel! Hij werkt overigens gewoon met 1304quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:09 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb een flyer van de H&M in de bus. Weet niet of de code al gegeven is maar:
20% korting op het gehele assortiment met de code 9426. Aanbieding geld tot 23-10-2011
Kleine lettertjes in korte versie:
Deze korting is uitsluitend geldig bij nieuwe bestellingen, met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Deze korting kan niet gebruikt worden met andere kortingscodes of aanbiedingen en is alleen online geldig.
Gij hebbe het verdiendquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:25 schreef mignonne het volgende:
leuk broekje mevr.mus
Er viel hier een vlop op de matmet een
Lindex-legging/broekje
![]()
en ik had helegaar nie eens wat besteldDML rocks! Dankjewel lieve DML!
![]()
[ afbeelding ]
Dit lees ik nu pas goed, geweldig! je kan er een dwangbuisje van maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:58 schreef Orea het volgende:
Ik heb hem net ook even bij de muppet aangehad, qua lengte zit ie eigenlijk helemaal niet zo vervelend, maar de armen zijn echt way to lang! Die kunnen een hele keer teruggeslagen worden![]()
OH in dat geval wil ik er ook 2!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:18 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas goed, geweldig! je kan er een dwangbuisje van maken.
Had je al een review gedaan bij de e-bay mevrouw?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah! Aangekomen? Beetje jammer dat ie weer fout was
Wat schetigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
deze heb ik net voor elin gekocht
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/girls/new-in/21/2
Dat zeg jij elke dagquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:10 schreef Orea het volgende:
Oooh mijn muppetje zag er vanmorgen zóooo cute uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hier zachte spijkerbroekjes vanaf maat 62. Daarvoor soort van joggingbroekjes. Had ok een maat 56 gevoerde broek van de prenatal die heerlijk zat maar viel als een 68 (echt Nathan heeft die broek bijna een half jaar aangehadeerst dubbel omgeslagen en aan het einde past hij de lengte nog wel maar werd de breedte zielig). Volgens mij ging Nathan naar 62 met een week of 10/12
oke, maar ik neem het spijkerbroekje in haar plaatje als voorbeeld duhquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oneens in dit geval. Als je maar de juiste soepele zachte spijkerbroekjes koopt kan het best.
Maar voor jongetjes is de keuze in zachte broekjes, in vooral betaalbare categorie, beperkter.
Puck heeft er dus wel genoeg aangehad. Name it blijft favoriet.
mooie jurkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:41 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind dat groene vestje ook lief!
Dit was de verjaardagsjurk van Isabeau. Hij is een beetje steenrood, minder rood dan op de foto. H&M
[ afbeelding ]
Ik ga ook voor een pak (wat zijn die dingen tweedehands nog aan de prijs! k ga maar voor een nieuwe denk ik)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:11 schreef Lijnloos het volgende:
Mij lijkt een pak handiger, omdat er dan in elk geval geen sneeuw of nattigheid tussen de broek of jas kan komen...
Ja of ik lees iets verder terug en post niet als spuit 11 zo ongeveer hetzelfde, dik een half uur laterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een vraagje he, wat is denk jullie fijner voor een kind: een skipak of een skibroek met losse jas?
Ik heb namelijk wel een pak, maar zit even te twijfelen wat handig(er)/fijner is
met de kortingen van h&m enzo
Ja, die v 29.95 wou ik toch ook nog bij mn bestelling. Is die uitverkocht in de juiste maat, schijt!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:38 schreef Orea het volgende:
Bij de H&M hebben ze ook pakken! Of het helemaal jullie smaak is weet ik niet, maar met de 20% kortingscode (die Vlindur poste) scheelt het toch wel een hoop!
Tallywat een pretlettertje!
Leuk, maar jammer dat het zo duur is. Die behang-muur-dinges vind ik wel heeel gaaf!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:05 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb hier 3 jaar geleden 2 sgirts van gekocht, de grijze met het bijtje en een zwarte met een panda en het blijft zo mooi. Zie nu dat ze er leuke mutsjes bij hebben.
http://www.hektikboutique(...)s-hat-set/&rewrite=1
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Ik ben zo ontzettend klaar met MP. Heeft iemand de inhoud van twee enveloppen verwisseld.
Nu heb ik een rokje![]()
/einde frustratie
Oooh!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:46 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net voor Isabeau gekocht. Omdat ze jarig is(rotsmoes)
Hij heeft maat 80. K heb geen idee of ie lange of korte armen heeft eigenlijk. Maar k zou als k Jou was dan denk k voor 86 gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:52 schreef pessie het volgende:
DMLfrustrerend idd.
Son, welke maat heb je die kabeltrui gekocht? (kreeg nog een beetje belasting terug). Heeft Floris eerder lange armen of korte, en hoe zitten ze bij zn armen? Nathan heeft lange armen en ik heb een gruwelijke hekel aan te korte mouwen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Ik ben zo ontzettend klaar met MP. Heeft iemand de inhoud van twee enveloppen verwisseld.
Nu heb ik een rokje![]()
/einde frustratie
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:45 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Ik heb uiteindelijk een nieuwe box besteld bij prenatal...was meer mis met dat ding.
Ohh Sorbootje wat een super mooie jurk!!!
Obaïbi is zo leukquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lindex is binnen
enige dat jammer is, is dat het broekje niet heel erg dik is, maar ach detailsDaarom zijn er maillots leggings
toch
Hij is wel heelnet als de shirtjes
En ik heb de Floris-trui besteld voor Nathanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
die heb ik laatst ook maar besteld ja
Poppejans: welke maat zoek jij?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:40 schreef Poppejans het volgende:
Poep, wel bijvulling van de skipakken H&M maar de juiste maat helaas nog uitverkocht..
maat 92quote:
i knooooooooow how you feelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef Orea het volgende:
Oh boy...ik kom er net achter dat bij alles wat ik al besteld heb afgelopen weken, de halve commode nog vol lag met kleding
ik dacht dat dat vanaf maat 92 was, maar het is hoofdzakelijk 80
en haar kast is nu aardig vol (en er is nog e.e.a. onderweg...)
Ze heeft nu zelfs welgeteld 5 jasseneen hoppediz fleecepak en een skipak
uitverkoop op v&a?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef Orea het volgende:
Oh boy...ik kom er net achter dat bij alles wat ik al besteld heb afgelopen weken, de halve commode nog vol lag met kleding
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef Orea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahgossie... maar toch bedankt voor het passen Dyon![]()
![]()
OK, dan in de aanbieding:
HM Skipak maat 92 zonder capuchon(op te lossen door een andere capuchon ve winterjas af te frotten
)
bij kringloop gekocht voor 5 euro...
dus voor 5 euro mag de liefhebber m hebben
(afhalen in limland, doorgeven op meet of verzenden voor eigen rekening)
voor lucas ga ik op zoek naar een mt86(deze was meer dan veul te groot)
![]()
feuteuaus:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |