Mijn laatste postquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Orea het volgende:
Bitterend je hebt toch wel de kortingscode voor verzendkosten gebruikt he? Scheelt weer 4,90
Jaaaa Son, dan heb ik ze allemaalwelke maat?
retail therapyquote:
z-h?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wilde nog typen dat als ik ga verkopen het heel veel is.
Ik wacht alleen even morgen de uitslag van het z-huis af.
ow oke... en zitten die goed?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Is dat er 1 voor 7,95?
Vind ik aardig prijzig hoor Cooki!
Ik he er laatst 3 voor 4 euro gekochtmaar dat waren wel gewoon witte
![]()
Bluh ik ben uitgekocht, niet leukMja ben niet uitgekocht, maar mn kind hjeeft genoeg...
ja das wel weer zoquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:58 schreef Cooki het volgende:
[..]
ow oke... en zitten die goed?
die van mij zijn wel met dierenthema he![]()
![]()
![]()
maarruh.. 3 voor 4 euro klinkt beter voor mn saldo![]()
uitgekocht? maak n nieuwe![]()
kweenie...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef Orea het volgende:
Jaaa wanneer komt die primark hier eigk? Kan ook niet wachten...!
De start van het verbouwen van het gebouw is pas een paar weken gelden gegeven en zal een jaar duren volgens een nieuwsbericht.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef octopussy het volgende:
Huh eind 2012? Ze hebben nu al grote schotten met Primark coming soon voor de winkelruimte staan! Zal denk ik dan meer eind 2011 zijn?
Jaaa!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Cooki het volgende:
[..]
kweenie...![]()
k zal t mn zus ns vragen..
heujj.. primark meet dan he?![]()
Jouw huis is ook wel heel mooi gelegen, voor almerequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Orea het volgende:
Yup., ik woon in Haven! Vlak bij de manege richting Dijkwil hier nooit meer weg!
Kom je de eerste week van nov naar Rotterdam, doen we daar een Primarkmeetquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Cooki het volgende:
[..]
kweenie...![]()
k zal t mn zus ns vragen..
heujj.. primark meet dan he?![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jouw huis is ook wel heel mooi gelegen, voor almere
leuk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Kom je de eerste week van nov naar Rotterdam, doen we daar een Primarkmeet
Dat is beter dan Rijswijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik kom uit Rijswijk, oorspronkelijk dan. Maaar daar woon k al 3jaar niet meer. Zou ook niet meer terug willen ook trouwens. Nu woon k aan de andere kant van mn geboortestad (delft), Pijnacker dus.
Ik ken het niet zo goed maar ik ben er heel vaak doorheen geredenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Stukken beter!
Nja vroeger was rijswijk wel oké, maar tis de laatste jaren wel achteruit gegaan vind ik. Vooral de wijk waar k woonde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |